آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی رضا · 1 ساعت پیش
    سلام.اگه قبلا یه گوشی به صورت مسافری ثبت کرده باشی و بخوای یه گوشی دیگه هم بخری مشکلی نداره یعنی ثبت میشه. ایا همه گوشی ها باید تو سایت همتا ثبت بشن یا فقط برای گوشی های که غیرقانونی وارد شدن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ساعت پیش
      با سلام.
      لطفا در مورد ثبت تعداد دستگاه از سمت گمرک پیگیری کنید .(HELP .IRICA.IR)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Novin · 16 ساعت پیش
    سلام من گوشیمو وقتی خریدم سیم کارت ۲ رو به عنوان مالک انتخاب کردم و فقط IMEI ۲ رو وارد کردم نمیدونم چرا ولی این کارو کردم حالا چند هفته گذشته و تازگیا گوشی من فقط مینویسه تماس اضطراری
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ساعت پیش
      با سلام.
      به دلیل نا مشخص بودن وضعیت شناسه imeiدستگاه لطفا پس از یادداشت 15 رقم شناسه .با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیدحیدر · 1 روز پیش
    گوشی بندهa5هسش مدل۲۰۱۵ الان زده که جزوگوشی های قانونی نمیباشد چه بایدکرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام.
      درصورتی که پیش از آغاز طرح رجیستری دستگاه شما با یک سیمکارت روشن نبوده است و درحال حاضر، در پاسخ استعلام اصالت، غیرقانونی عنوان می شود، امکان ثبت و فعالیت ان در شبکه وجود ندارد.http://hmti.ir/04.
      برای راهنمایی دقیق تر با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اصغر نجفی · 3 روز پیش
    سلام گوشی من دو سیم کارت هس یعنی دو اسلاید هس گوشی برای سیم کارت همراه اولم ثبت شده سیم کارت ایرانسلم که خطش میره میا پیام میاد که این گوشی برای خط دیگری ثبت شده و تا تاریخ فلان با اين شماره قابل استفاده هس من چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام .
      لطفا پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه IMEI های گوشی خود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حصین · 4 روز پیش
    سلام من یه گوشی از دست یکی خریدم که ریجستری نشده و قبل از طرح روشن شده و حالا خط نمیده اون سیمکارت قبلیش هم در دسترس نیست چطور میتونم درستش کنم راهی وجود داره لطفا جواب بدین یا به ایمیلم بفرستین ?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      درصورت خرید دستگاه کارکرده هنگام خرید باید انتقال مالکیت دریافت مینمودید.جهت راهنمایی بیشتر با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرجان لک · 6 روز پیش
    سلام شناسه دو تا اسلات را وارد کردم اسللت اول کار میکنه ولی اسلات دوم که همراه اوله میگه خاموشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      "ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید."
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحر آبکار · 7 روز پیش
    من وقتی گوشی را خریدم داخل مغازه فروشنده ریجستری را برایم انجام داد. بعد 2 1 ماه ب من پیام اومد که این گوشی ثبت تا چندروز اینده سرویس نخواهد گرفت.
    هرچی خودم imei رو میزنم میگه این imei قانونی نیست...
    من چکار کنم دقیقا. چرا این اتفاق افتاده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      لطفا پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه IMEI های گوشی خود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نصیر دزفولی · 8 روز پیش
    سلام. خسته نباشید.. یک سوال سیم کارت بنده ثبت نام شده خریدم مشکلی برای مالکیت ندارد.. ممنون میشم پاسخ دهد...
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      لطفا دررابطه با مالکیت سیم کارت با اپراتور مربوطه تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابوالفضل · 8 روز پیش
    سلام من ۱هفته پیش گوشی دست دوم از دست فرش خریدم.ولی شماره سریال دستگاه دوتاشونم یکیه.وقتی سیم کارت وارد کردم .پیام امد که اگه حاصب قبلی انتقال مالکیت نده بعد۳روز غیر فعال میشه .حالاهم غیره فعال شده.من چه کارکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      باتوجه به پیامک دریافت شده حتما ازشخص فروشنده انتقال مالکیت دریافت نمایید.درغیراینصورت امکان استفاده ازدستگاه را ندارید.جهت راهنمایی بیشتر با شماره 096366 تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سپیده · 8 روز پیش
    سلام من چندسیمکارته هستم و هروقت عوض میکنم شبکه رو قطع میکنه و باید انتقال مالکیت داد
    اینجوری ک واقعا خسته کننده میش چیکار کنم ک هرچند سیمکارت ک بنام خودمه قرار بدم تو گوشی قطع شبکه نکنه چون الان ایرانسلمو قطع کرده
    درحالی ک تو قسمت آموزش فرمودید اگ سیمکارت دیگه تون رو ک مال خودتونه بذارید مشکلی پیش نمیاد!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      لطفا پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه IMEI های گوشی خود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد امین · 10 روز پیش
    سلام من سیمکارت قبلیمو گم کردم باید چه کنم و وقتی که می خواهم که افزون دستگاه کنم می نویسد دستگاه شما مشمول این طرح نمی باشد و وقتی میخوام قفل صفحه گوشیم را باز کنم میگوید IMEL. نامعتبر است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام
      در صورتی که شماره سیمکارت قبل از طرح شما گم شده ،سوخته با مراجعه به دفاتر پیشخوان میتوانید ان سیمکارت را دریافت کنید ودر صورت مسدود شدن سیم کارت باید منتظر راهکار بازیابی در سامانه همتا باشید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Nima · 10 روز پیش
    سلام.
    من سیمکارت دوم اضافه کردم و میخوام افزودن دستگاه بزنم ولی چونکه خیلی وقته سیمکارتم قطع شده پیام کد رو دریافت نمیکنم.همه روش هارو هم امتحان کردم.باید چیکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام لطفا هردوشناسه دستگاه خود را که ازطرق کد دستوری *#06# دریافت میکنید.یادداشت نمایید وبا شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس بگیرید.ومشکل خود رامطرح نمایید تاثبت وبررسی گردد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی فرزان · 10 روز پیش
    گوشی قدیمی سامسونگ ایی ۲۵۰ دارم قصد استفاده از انرا دارم شناسه پشت دستگاه با شناسه ای با پیامک میگیرم معایرت دارد چطور شناسه پشت دستگاه برای دستگاه ثبت کنم منونم راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام در صورتی که شناسه واقعی دستگاه شما،شناسه پشت باطری باشد باید به یک تعمیر کار مراجعه فرمایید.با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و برای راهنمایی بشتر با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی فرزان · 10 روز پیش
    گوشی قدیمی سامسونگ ایی ۲۵۰ دارم قصد استفاده از انرا دارم شناسه پشت دستگاه با شناسه ای با پیامک میگیرم معایرت دارد چطور شناسه پشت دستگاه برای دستگاه ثبت کنم منونم راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام در صورتی که شناسه واقعی دستگاه شما،شناسه پشت باطری باشد باید به یک تعمیر کار مراجعه فرمایید.با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و برای راهنمایی بشتر با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فائزه موسوی · 11 روز پیش
    سلام گوشی من دو سیمکارته،وقتی پیامک هشدار برام اومد طبق آموزشی که تو سایت هست افزودن دستگاه رو انجام دادم و 2تا IMEI رو وارد کردم،اما هنوز سیمکارت دومم غیرفعاله.باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      درصورتی که فرآیند افزودن دستگاه را انجام داده اید.وهمچنان مشکل برطرف نشده است برای راهنمایی بیشتر با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس بگیریدومشکل خود رامطرح نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ص · 12 روز پیش
    با زدن بازیابی رمز کد ملی،از چه طریق و به کجا ارسال خواهد شد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام
      با انتخاب گزینه بازیابی رمز ورود برای شماره پشتیبانی که موقع ثبت نام با کد ملی وارد کردید یا ایمیل شما ارسال میشود در صورت نداشتن شماره قبلی میتوانید شماره سیم کارتی که متعلق به کد ملی شما باشد را وارد نمایید تا کد برای شما ارسال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ص · 12 روز پیش
    با سلام.برای بازیابی رمز عبور چه عملی باید انجام داد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Abdollahi · 12 روز پیش
    سلام
    یکی از شناسه های گوشیم وقتی استعلام میگیرم درسته ولی اون یکی رو میگه که شناسه جای دیگ وارد شده و مالکش شماره دیگ هس.من باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      لطفا هردوشناسه دستگاه خود را که ازطرق کد دستوری *#06# دریافت میکنید.یادداشت نمایید وبا شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس بگیرید.ومشکل خود رامطرح نمایید تاثبت وبررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی امینی · 13 روز پیش
    باسلام
    صرفادرمنطقه آزادسرویس میده یعنی چی؟
    من الان مثلابخوام بیام تهران یعنی گوشیم انتن نمیده؟چیکارکنم که درهمه جا سرویس بده و مشکلی نداشته باشم.

    گوشیروخریدم و انتقال مالکیت هم به سیمکارت من خورده ولی این منطقه آزادرونمیدونستم متاسفانه!

    راهنمایی کنید.
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام
      صرفا منطقه آزاد: یعنی در آینده نزدیک، فقط در منطقه آزاد سرویس خواهد گرفت
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هیرش جمشیدی · 13 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من کد فعال سازی رو پاک کردم توی پیامک هام...چکارکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.