شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه کریمی · 2 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    من گوشیمو حدود دو هفتس دست دوم خریدم و انتقال مالکیت برای سیم یک که همراه اول هست انجام شده ولی سیم دو هنوز فعال نیست
    من با پشتیبانی همتا تماس گرفتم و افزودن حساب رو با *۷۷۷۷#انجام دادم و هر دو شناسه رو وارد کردم ولی با این حال هنوز سیم دو انتن نداره و فعال نشده باید چکار کنم؟

    زمان میبره تا فعال بشه یا خیر؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرعباس · 3 روز پیش
    با سلام پس از خریداری گوشی جدید و ثبت اطلاعات آن، الان که قصد استفاده مجدد از گوشی قبلیم را دارم اجازه استفاده نمیدهد و پیام مهلت آمده است. در ضمن برای افزودن گوشی نیز این پیام می آید:در صورتیکه سیمکارت قبلی منقضی شده است وارد نمایید. لطفا راهنمایی نمایید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر، چنانچه پیامک هشداری از طرف همتا دریافت نمودید و مشکل آنتن دهی دارید به صفحه «پیامک های هشدار» http://hmti.ir/12 مراجعه فرمایید و مطابق با پیام دریافتی اقدام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید عرب پور · 3 روز پیش
    سلام من گوشیم رو پریروز خریدم اما برای رجیستر کد IMEI با شماره *#06# یکیه اما بعداز عملیات ثبت پیام میاد که گوشی شما غیر قانونیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ۷پریسا روستایی · 4 روز پیش
    سلام من گوشی رو قبل از طرح ریجستری خریداری کردم و سیم کارت هم داشته الان سیم کارت دوم رو انداختم ولی وقتی تمام مراحل رو میرم میزنه کد یک بار مصرف نامعتبر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاههایی که مربوط به قبل از طرح رجیستری می باشند نیازی به فرایند فعال سازی ندارند در صورتی که قبل از طرح رجیستری (تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date ) تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
      در صورتی که اطلاعی از شماره سیمکارت ندارید لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    راضیه علیداد · 4 روز پیش
    سلام خط من ک تازگی دوهفته خریداری شده بود چند دقیقه پیش پیام قطع سیمکارت اومد و سریع قطع شد
    سیمکارت با گوشی همخوانی مالکیتی نداشت الان باید چیکار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ،چنانچه پیامک هشداری از سمت همتا دریافت نمودید و آنتن دهی قطع گردیده است لطفا به صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 مراجعه فرمایید و مطابق با پیامک دریافتی فرآیند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین خانیان · 5 روز پیش
    سلام.من برد گوشیم رو سوخت و یه برد دسته دوم خریدم.الان گوشی به سیم کارت ۱ خدمات میده ولی سیم کارت دو نه زنگ زه پیام نه اینترنتش کار نمیکنه!!
    اصاات دستگاه رو هم میزنم اسلات ۱ رو میزنه قانونی ولی ۲ رو میزنه غیر قانونی.

    چیکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت به خیرشناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری را مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه ها به تعمیرکار مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد امیری · 5 روز پیش
    سلام
    اگه من دستگاهی به صورت دست دوم خریداری کرده ام و شماره ای که دستگاه به نام او ثبت شده را نمیدانم و از کسی که خریداری کرده ام از این موضوع اطلاعی ندارد اگه امکانش هست کمکم کنید که باید چه کار کنم که دستگاه بر رویه شماره خودم ثبت بشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      صفحه آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و اگر فروشنده از شماره مالک اطلاعی نداشت دستگاه را عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زانیار · 8 روز پیش
    (:|بعد هفته ای خاموش کردن دیگر سیمکارت نمیخواند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید · 8 روز پیش
    سلام قبلا گوشیمو با یه سیمکارت روشن کردم تا الان روشه حالا برا چند لحضه خواستم از شماره ای انداختم روش خواستم یه بیست دقیقه استفاده حالا شماره اصلیم مسدود شده باید چکار کنم دیشبم اومدم شماره هامو تو مدیریت سیمکارت ها سیمکارت و اضافه کردم بازم وصل نشده بعد تو مدیریت دستگاهم گوشیم بالا نمیاد لطفا بگین یه روزه سیمکارتم رو گوشی بالا نمیاد میگه IMEU جعل کردی
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حقیقی · 9 روز پیش
    سلام من در بخش افزودن دستگاه شناسه دوم را اضافه کردم ولی هنوز سیمکارت دوم هنوز فعال نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است دستگاه را خاموش و روشن نمایید اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Saeed · 9 روز پیش
    سلام من یه سیمکارتی رو گوشیم بوده از سال از اول حالا یه سیمکارتی انداختم رو گوشیم که برا چند لحضه استفاده کنم حالا سیمکارت اولم که اصلیمه نمیاد بالا میگه شماIMEI اول روجعل کردید من باید چکار کنم هرکاری میکنم انتن سیمکارتم نمیاد بالا لطفا بهم بگین میرم تو مدیریت سیمکارت ها با سیمکارت دوم هم که وارد شدم ثبتش کردم و تو مدیریت دستگاه هم رفتم نمیاد بالا افزودن دستگا ه میگه شما سیمکارتتون منقضی نیست حالا یه یک ساعتی سیمکارت دوم رو تو مدیریت سیمکارت اضاف کردم ولی انتن سیمکارت اولم نیومده لطفا راهنمایی کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد http://hmti.ir/p02 را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید
      برای فرایند افزودن همین صفحه را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    طالبی · 10 روز پیش
    سلام خسته نباشین. من چند روز هست گوشی خریدم، الان سیمکارتو گذاشتم توش وقتی می خوام زنگ بزنم میگه برقراری ارتباط برای شما امکان پذیر نمی باشد و یه پیامک دریافت کردم که میگه تا سی و یک خرداد مهلت دارین. لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رسول رحیمی · 10 روز پیش
    سلام. من‌موبایلی ۲ سال پیش خریدم.
    اکنون یه سیم‌کارتم‌قطع شده رفتم‌پیش فروشنده میگه به‌نام‌یکی‌دیگه‌خورده ولی شماره سیم‌کارت‌نگاه میکنم اصن‌برای خودم‌نیس.بگید چکار‌کنم چون یه سیم‌کارتم‌قطع شده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی ک دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت ب فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هستی · 15 روز پیش
    سلام
    من موبایلم و یکسال هست خریدم و فعال کردم
    چند روز پیش سیمکارت دوم رو گذاشتم و و هیچ پیامی از همتا نیومد و خود سیمکارتم آنتنش اوکی بود
    الان پیام اومده از همتا واسه سیمکارت اول که


    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست
    هشدار: این دستگاه جهت استفاده غیرتجاری وارد شده، گارانتی ثبت شده ندارد و در صورت احراز تخلف مسدود خواهد شد.
    راهنما:
    hmti.ir/t
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      باسلام وقت بخیر ، لطفا صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 کادر "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد " را مطالعه نمایید و درخصوص هشدار استفاده غیرتجاری دستگاه به صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مراجعه نمایید و سوال 6-13 را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهروز عباس زاده · 15 روز پیش
    سلام

    من یه تبلت دارم سیم کارت خودم ثبت شده اما الان که میخوام انتقال مالکیت بدم اخطار میده ((دستگاه شما مشمول این مرحله از طرح ثبت تلفن همراه نمی باشد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >>رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غیوری · 16 روز پیش
    سلام
    اگر سیمکارت را از سیم۱ به سیم۲ تغییر بدم،مشکلی پیش میاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      سلام وقت بخیر ، بله میتوانید ؛ درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع در پیام ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدی · 16 روز پیش
    سلام وقتتون بخیر بخوام گوشیم را بفروشم باید چطوری مالکیت را انتقال بدم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 17 روز پیش
    من یک تبلت جی ال ایکس نیوساینا دارم می خواهم بفروشم ولی imei ای ام ای آی به نام آن نمی خورد باید چه کارکنم؟
    موبایلی خریدار میگه ای ام ای آی تبلت را نمیشه به نام کسی دیگه زد؟ چه کار کنم راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >>ریجستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 17 روز پیش
    سلام گوشی ۳۳۱۰دارم قبل از ریجستری خریده بودم .گوشی خاموش بود تا بعد از طرح ریجستری ، سیم‌کارت را داخل گوشی قرار دادم بعد پیام آمد که گوشی ثبت نشده وتا آن تاریخ آنتن می گیرد حالا باید چه کار کنم؟
    آیا می توانم کد فعالسازی برای آن خریداری کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      سلام وقت بخیر ،طبق اطلاع رسانی سامانه همتا لازم بود قبل از طرح سیمکارت داخل قرار دهید استفاده کنید ، در غیر اینصورت راهکاری برای استفاده ندارند.
      لطفا صفحه راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاهhttp://hmti.ir/02را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hastiiii · 18 روز پیش
    سلام من سیمکارت دوم رو گذاشتم خودش فعال شد و آنتن داشت دیگه لازم نیست سامانه همتا افزودن و بزنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.