آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 5 ماه پیش
    من سه تا سیمکارت دارم و گوشیم هم دو سیم کارته هستش گاهی اوقات سیمکارتهام را جابجا میکنم الان سیم کارت سومم را گذاشتم ؛ پیام اومده مالک دستگاه نیستید و به شبکه متصل نمیشه
    برای اینکه بخوام از هر سه تا سیمکارت با گوشی دو سیم کارته استفاده کنم باید چکار کنم
    بخش سوالات متداول را هم خوندم به جواب سوالم نرسیدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 4 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      از آنجایی که هر سه سیمکارت متعلق به خودتان می باشد، لذا نیازی به انتقال مالکیت و یا اقدام دیگری ندارید و مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Negin · 5 ماه پیش
    سلام من گوشیم دوسیم کارتس سیم دومو ک گذاشتم پیامک ریجستری اومد با پیشتیبانی تماس گرفتم گفتن کد دوتا سیم کارتو به کد*۷۷۷۷#وارد کنم حالا سیم کارت دوم غیرفعال چیکارکنم لطفا سریع جواب بدین ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 4 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر در پاسخگویی
      پاسخ شما بستگی به پیامکی دارد که برایتان ارسال شده است. لذا لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ خود، به صفحه «پیامک های هشدار» مراجعه کرده و توضیح مربوط به پیامک دریافتیِ خود را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد غنی زاده · 5 ماه پیش
    سلام و خسته نباشید
    من گوشیم دو سیمکارته است ولی شماره شناسه IMEI یکسان هستند در افزودن دستگاه دوچار مشکل شدم چه کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 4 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه و شماره سیمکارت خود را جهت بررسی، در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن شاهین · 5 ماه پیش
    سلام
    من گوشی را قبل از ریجستری گرفتم
    الان imei را که وارد میکنم بعد از مرحله دوم اعلام میکنه کهimei متعلق به شما نمیباشد ممنون میشم راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 4 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا بررسی دقیق‌تر صورت گیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 5 ماه پیش
    سلام
    گوشی سامسونگ A6+
    داخل سامانه imei اول رو وارد کردم رفت مرحله بعد imei دوم رو که وارد میکنم خطا میده و میگه مالک این شناسه فرد دیگری است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 4 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      لطفا اشاره فرمایید منظورتان در کدام سامانه و جهت انجام چه فرآیندی این اتفاق می افتد!
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن میرزایی · 5 ماه پیش
    سلام گوشی بنده در سایت گمرک ثبت شده و مشکلی ندارد ولی سامانه همتا به عنوان گوشی غیر قانونی میشناسد و امکان فعالسازی نیست باید چکاری انجام بدهم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 5 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر

      لطفا صفحه «سوالات متداول»، بخش 6-2 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میثم قنواتیان · 5 ماه پیش
    سلام وقت بخیر

    بنده فقط اسلاید یک رو ریجستری و تو گمرک ثبت کردم و فراموش کردم اسلاید دوم رو ثبت کنم والان سامانه همتا اجازه نمیده گوشی رو ثبت کنم و میگه گوشی دو سیم کارته هستش و وقتی سریال دومی رو میزنم خطا میده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 5 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      درصورتی که کد فعالسازی برای همان اسلات اول ارسال گردد و اقدام به فعالسازی نمایید، میتوانید از طریق فرآیند «افزودن دستگاه»، شناسه دوم خود را نیز ثبت کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی بهمن · 5 ماه پیش
    سلام من خودم رجیستری رو انجام دادم و فقط سریال اول رو ثبت کردم مشکلی پیش نمیاد برای سریال دوم و سیم دوم باید چکار کنم‌ غیر فعال نمیشه با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      پس از فعالسازی دستگاه، فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید تا شناسه دوم نیز فعال شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد لطفی · 5 ماه پیش
    سلام وقت بخیر ، گوشی nova 3i یک ماه پیش خریداری شده ، فروشنده گفت تمام مراحل ثبت در گمرک رو انجام میده ولی انجام نداد و الان گوشی غیر فعال شده ، چیکار باید بکنم که گوشی دوباره سرویس بگیره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      از فروشنده پیگیر باشید. در صورت عدم فعالسازی برای شما، گوشی را عودت دهید و گوشی قانونی دارای کد فعالسازی دریافت کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 5 ماه پیش
    سلام گوشي نوكيا x202 برادرزادم يكسال خاموش بوده .الان من روشنش كردم و ميخواهم سيم كارت خودمو بزارم ولي تو سامانه همتا قبول نميكنه ميشه راهنمايي كنيد چكار كنم؟برادر زادم هم سيم كارتش سوزنده و ايران نيست.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      فقط با سیم کارت قبلی میشود افزودن دستگاه و سپس انتقال مالکیت انجام داد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    روح اله · 5 ماه پیش
    درود برشما بنده گوشیم دوسیم کارته قبل از طرح بایک سیم فعال بود اما بعدا من از سیم دیگر رو گوشی استفاده کردم تا الان گوشیم نه 11ماه که سرویس شبکه نمیده والان با همون سیم کارتی که قبل از طرح دستگاه روشن کردم روی اسلاید قرار دادم افزودن دستگاه رو اعمال کردم اما بازم سرویس شبکه ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سیم کارتی که قبلا روی ان بوده است افزودن زده اید و باز هم آنتن ندارید؟
      برای بررسی این موضوع با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا اسماعیلی · 5 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    بنده دیروز طی سه مرحله تماس با همکاران شما و اعلام هر دو شناسه imei و اجرای کد دستوری *7777# و افزون شناسه 15 رقمی اول و دوم پیام سیستم اینکه mmi دستگاه شما غیر فعال هست و به همکاران شما اطلاع رسانی شد اما بازه مشکل بر طرف نشده همچنان لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      شناسه IMEI خود را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمائید تا بررسی شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رحمان بهاری · 5 ماه پیش
    باسلام من این گوشی سامسونگ را دست دوم خریدم از مغازه والان انتقال مالکیت روی یک سیمکارت دیگه هست شماره سیمکارت قبلی که گوشی روی سیمکارت اون سبت شده رو شمارش رو پیدا کردم و گوشیش خاموشه حالا من چیکار کنم با تشکر از همتا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با فروشنده در ارتباط باشید تا برای شما انتقال مالکیت بگیرید یا دستگاه را عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    لیلاصارمی · 5 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی دوسیم کارت کارکرده ای خریدم که حالا با هیچ سیمکارتی انتن دهی نمیکند دسترسی به فروشنده و رمز یکبارمصرف هم ندارم لطفا راهنماییم کنید باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      آموزش "عدم شناخت مالک قبلی "را ملاحظه نمائید و از مالک قبلی انتقال مالکیت بگیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 ماه پیش
    سلام من نمیدونم چه سیم کارتی تو این دستگاه بوده الان سیم کارت دومم قطع شده چجوری بفهمم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن قربانی · 5 ماه پیش
    سلام من یه گوشی صفر چینی خریدم۴ماه پیش ولی الان یک سیمکارتش کارمیکنه حدود پانزده روزه من اینو چیکار کنم درسشه گوشی هم به یک شماره دیگه ثبت شده و انتقال مالکیت داده نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      اگر فرایند فعالسازی انجام شده است، هر دو سیم کارت فعال می باشد و مشکلی از طرف همتا نمی باشد. دستگاه را به تعمیرکار نشان دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین عباسی · 5 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    گوشی من تک سیم کارته هست و حدودا چهارسالی هست خریدمش از یک ماه پیش هر وقت سیم کارت گوشی عوض میکنم پیام هشدار میاد و انتن قطع میکنه
    میخواستم بدونم راه حلی هست یا باید هر بار انتقال مالکیت بدم؟ در کل برای من ک قبل شروع طرح گوشی داشتم نباید این پیام بیاد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اميرحسين صفري · 5 ماه پیش
    گوشي من قبل طرح ريجستري فعال بود و خط اصلي من نيست چندروز پيش پيام دريافت كردم كه بايد ريجستر كنم درحين انجام فرايند افزودن شماره ازطريق كددستوري جهت مشاهده Imei باتري را دراوردم پس از روشن كردن مجدد دستگاه الان پيام ميده سيم كارت ريجستر نشده و غيرفعال شده است

    بايد چكار كنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      این مورد را با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید تا بررسی شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 ماه پیش
    سلام من سیم یکم رو فعال کردم بعد بدون اطلاع سیم دومم رو ثبت کردم والآن مالکیت برای سیم دومم که متحرک بین این گوشی و یکی دیگه الآن چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      ببخشید چی شد؟
      سوال 3-5 بخش سوالات متداول را ملاحظه نمائید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی حکیم نیا · 5 ماه پیش
    سلام. من گوشی (HUAWEI P20 LITE,HUAWEI nova 3e)به خواهرم کادو داده بودم،كه از خارج كشور خريداري كردم.بعد از يك ماه پيام امد بايد ريجستري كنيم، سريعا همان روز با اطلاعاتي مربوطه به سايت مراجعه كردم با وارد كردن شناسه و imei , پاسخي غير از اين كه imei قانوني نيست. بايد چه كنم؟ !!! لطفا راهنمايي كنيد. سپاسگزارم (IMEI 2: ***) , (IMEI1: ***)
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      "آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی" را ملاحظه نمائید.