آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید م · 7 ماه پیش
    من سیم کارت برادرم رو میخواهم در گوشیم بذارم و استفاده کنم چی باید بکنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید · 7 ماه پیش
    ازفروشگاه اینترنتی خرید کردم، قبل از رسیدن گوشی به دستم فروشنده از من کد ملی و شماره همراه درخواست کرد و گفت بعداز چند روز کد فعال سازی ارسال میشه، الان وقتی استعلام میکنم میگه گوشی قانونی نیست! ولی در سایت گمرک مشخصات من ثبت شده،ب فروشنده که میگم میگه باید صبر کنی تا اطلاعات برای همتا ارسال بشه، الان تکلیف من چیه؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدحسین کریمی پور · 7 ماه پیش
    سلام.من یک گوشی دست دوم خریدم که سیم کارت صاحب قبلیش که گوشی باهاش فعال کرده بوده به خاطر غیر فعال بودن مسدود شده و الانم بهش نمیدن سیمکارت دیگه از اپراتور.الانم صاحب قبلی گوشی با همه مدارکش حاضر.چجوری باد انتقال مالکیت انجام بدم؟اخه برای سیم دو پیام اومده که قانونی اما ثبت نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      حتما باید با سیم کارت قبلی افزودن دستگاه بزنید و سپس به سیم کارت خود انقال مالکیت بگیرید. برای فعال شدن سیم کارت قبلی با اپراتور خود در ارتباط باشید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 7 ماه پیش
    سلام من گوشیم رو اوایل همین ماه خریدم و فروشنده عوارض گمرک رو پرداخت کرد و گفت که تا 15 روز کد میاد اما هنوز کد نیومده ایا همین قدر طول میکشه؟و گمرک کارت ملی من رو قبول نکرد و من مجبور شدم کدملی و شماره سیمکارت یک نفر دیگرو بدم و الان اگر پیامک بیاید باید سیمکارت همان فرد را داخل گوشی بزارم و فعال سازی کنم یا با سیمکارت خودم هم میشود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      برای سوال اول، لطفا بخش سوالات متداول، سوال 6-11 را ملاحظه نمائید. برای سوال دوم، با سیم کارت وارد شده فعالسازی کنید سپس به سیم کارت خود انتقال مالکیت بدهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یوسف نصیر تبریزی · 7 ماه پیش
    سلام من یه گوشی سامسونگ طرح ۳سال پیش خریدم تا یکی دو ماه پیش با سیمکارت خودم کار میکردم که یک ماه پیش قرضی دادمش به داداشم الان پیام اومده تا ۹۷/۱۱/۱۸ سرویس نخواهد گرفت به سامانه همتا جهت ثبت دستگاه هم اقدام کردم پیام میده شناسه دستگاه (lMEl)قانونی نیست ودر شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفتالان چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سیم کارتی که قبلا فعال بوده است افزودن دستگاه بزنید و سپس به سیم کارت داداش خود انتقال مالکیت بدهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد بابا · 7 ماه پیش
    سلام
    وقت بخیر
    برای اضافه کردن سیم کارت دوم در سامانه همتا اخطار میدهد.
    علت چیست؟
    مدل/برند دستگاه مربوط به شناسه های وارد شده انطباق ندارند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      بررسی فرمائید که شناسه IMEI را به طور صحیح وارد میکنید. شناسه اول و دوم که وارد می کنید مربوط به دو دستگاه مختلف می باشد. برای بررسی بیشتر این مشکل می توانید با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میثم · 7 ماه پیش
    با سلام
    من طبق راهنمایی که فرمودین شناسه IMEI را با موفقیت ثبت کردم ولی هنوز سیمکارت دومم مشابه قبل غیر فعال هست، ممنون میشم راهنمایی کنید
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      اگر هر دو شناسه را ثبت کردیدو پیام موفقیت آمیز دریافت کردید، یکبار گوشی خود را خاموش و روشن کنید. در صورت عدم فعال شدن با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید تا مشکل شما را بررسی کنند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفانیان · 7 ماه پیش
    سلام من یه ساله گوشیمو دارم دو سیم کارته بوده ولی تا الان از یه سیم استفاده میکردم دو روزه سیم کارت دوم خریدم پیام اومده سیم دوم باید ثبت بشه کدتم ایم زدم ولی سیم دومو قبول نمیکنه چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      در صورتی که فرایند افزودن دستگاه را دقیقا طبق آموزش و "برای سیم کارتی که قبلا فعال بوده است و استفاده می کردید" انجام می دهید و باز هم به مشکل برمیخورید، برای بررسی بیشتر مشکل با مرکز تماس همتا در ارتباط باشید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان-- · 7 ماه پیش
    آقا ببین
    برایه یکی IMEI که استعلام میگیرم میگه با قبلا با یه سیم کارت ثبت شده و... این ظاهرن اوکیه

    اما وقتی برایه IMEI بعدیم میخوام استعلام بگیرم میگه "شناسه دستگاه IMEI قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت"


    وقتیم تویه افزودن دستگاه دوتا IMEI هامو میزنم و ثبت رو میزنم میگه "شناسه دستگاه IMEI متعلق به شما نمی باشد"
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      فرایند افزودن دستگاه را برای سیم کارتی که قبلا با IMEI اول فعال بوده است، انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر حسین · 7 ماه پیش
    سلام، با توجه به اینکه موبایل من دو سیم کارته بوده، یک شناسه IMEI ارسال شده دلیل ارسال نشدن شناسه دوم IMEI چیست؟ و راه دست یابی به شناسه دوم IMEI چیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      برای بدست آوردن شناسه IMEI دستگاه، بخش سوالات متداول، سوال 1-4 را ملاحظه نمائید. برای ثبت هر دو شناسه، عملیات افزودن دستگاه را انجام بدهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان-- · 7 ماه پیش
    سلام
    آقا میگه "شناسه دستگاه IMEI متعلق به شما نمی باشد" الان چیکار کنم من سیم کارت اولم فعاله سیم کارت دومم غیرفعال شده و میگه رویه شبکه ثبت نشده باید چیکار کنم درست میشه یا ۶ ملیون گوشی رو بندازم دور
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      مراحل افزودن دستگاه برای سیم کارت اول را انجام دادید؟ با انجام افزودن دستگاه، هر دو سیم کارت فعال می شوند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 7 ماه پیش
    سلام من گوشی رو با سیم کارت ایرانسل فعال کردم الانم همون سیم کارت روشه اما سیم 2همراه اول بود الان تغییر دادم رایتل انداختم الان هی پیام میاد از این تاریخ ببعد گوشی سرویس نمی دهد .انتقال میدم میره روی سیم رایتل به ایرانسل همون پیام میده لطفا کمک کنید گیج موندم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      به سایت همتا مراجعه کنید. و برای هر شناسه خود، یک سیم کارت را به عنوان مالک تعیین کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صادق صابری · 7 ماه پیش
    من این گوشی رو سال قبل خریدم امروز sms اومد مالک دستگاه شخص دیگری هست!!!
    از ستاره 7777مربع اقدام کردم همان شد!جریان چیه؟چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      چند سال قبل؟ لطفا سوال را دقیق و کامل بپرسید تا بتوانیم راهنمایی کنیم. با تشکر
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصور یوسفیان راد · 7 ماه پیش
    سلام من این کار سایت رو انجام دادم ولی ×7777# رو از سیم کارت اصلی یا سیم کارتی که داره مسدود میشه انجام بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      طبق توضیحات آموزش "سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده،"
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدی · 7 ماه پیش
    ظاهرا فرایند افزودن دستگاه از طریق#7777* انجام و موقیت امیز زد اما از کجا باید بدونم روند درست پیش رفت و مشکلی پیش نمیاد.....
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      وارد سایت همتا شوید. در صورتی که فرایند موفقیت آمیز باشد دستگاه در پنل کاربری سیم کارت نشان داده می شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهتاب · 7 ماه پیش
    سلام. در گوشی های دو سیم کارته، آیا سیم کارتی که میخواهیم گوشی را با آن فعال کنیم حتما باید در اسلات اول دستگاه باشد یا این که می‌توان آن را در اسلات دوم دستگاه قرار داد و فعال کرد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      محل قرارگیری سیم کارت برای فعال سازی اهمیت ندارد. هر دو محل سیم کارت (اسلات) برای یک سیم کارت فعال می شوند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی برزکار · 7 ماه پیش
    شما ادعا دارید دستگاه من روشن نبوده ؟
    یعنی یجای کار شما میلنگه چون من میتونم ثابت کنم این دستگاه بالای یه ساله روشنه و با همین سیمکارت هم فعال بوده.

    بهای مشکل شبکه شما رو من باید بپردازم ؟
    جالبه دستمونم به هیچ جایی بند نیس ، ضرر من رو کی جوابگو هست ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      داده های روشن بودن دستگاه ها تا قبل از 97/02/15 توسط اپراتورهای تلفن همراه به همتا ارسال شده است و اطلاعاتی از شما در این داده ها وجود ندارد.
      خواهمشند است مدارک اثباتی که می فرمائید را در پاسخ ایمیل ارسال کنید تا بررسی کنیم.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا نمازی · 7 ماه پیش
    سلام.گوشی جی ال ایکس من حدود ۲۰ روزه که قطعه.با سامانه همتا تماس گرفتم گفتن شناسه شما تغییر کرده باید برید پیش تعمیرکار تا برگردونه به شناسه اولیه.ولی متاسفانه هیچ تعمیرکاری تو شهر پیدا نمیشه ک بتونه اینکا رو بکنه.چیکار باید بکنم؟ممنون میشم کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      آموزش "ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا" را ملاحظه نمائید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mehdi · 7 ماه پیش
    سلام،من گوشیمو دارم میفروشم اما مالکیت گوشی رو سیم کارتم نیست!!و الان چه جوری باید بفهم این گوشی رو چه شماره ای ثبت شده؟؟؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی برزکار · 7 ماه پیش
    سلام مجدد
    دستگاه بالای یک سال روشن بوده اما همکاراتون تو مرکز تماس گفتن که فقط یک ماه روی شبکه دارنش
    اما من میتونم ثابت کنم بالای یک ساله داره کار میکنه
    همکاراتون گفتن ایمیل شکایت بفرستم ، منم فرستادم اما صندوق ورودی اونقدر پر بود که ایمیل من بازگشت خورد
    الان من با این گوشی ایفونم چیکار کنم ؟

    IMEI
    ****
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام، دستگاه شما بررسی شد تا قبل از 97/02/15 با هیچ سیمکارتی داخل شبکه رویت نشده و روشن نبوده است.