شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نژاد · 10 ماه پیش
    سلام من یک موبایل دوسیم کارت دارم تازه خریدم که یک سیمش به یک شماره مالک قبلی ثبت اما سیم دیگش رو هرچی میزنم توی سامانه همتا که ببینم به چه شماره ای ثبته میزنه خطا این یعنی چی؟ برای چی اینجوریه؟مشکل چیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرشید موحد · 10 ماه پیش
    سلام. من سیم کارت دوم انداختم بعد چند روز غیر فعال شده. چطوری میتونم فعال کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین غفاری · 10 ماه پیش
    سلام من گوشیمو قبل از طرح ریجستری خریدم و در حال حاضر سیمکارتی که در زمان ریجستری روی گوشیم بودرو ندارم خاموش و به نامم هم نیست سیمکارت گوشیم هم ایفون ۶ اس چطوری میتونم الان به مالکیت خودم درش بیارم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر اگر سیم کارت قبل از طرح شما با مشکل مواجه شده باید اپراتور مربوطه مراجعه کنید ودریافت کنید اگر به نام شما نیست ونمیتوانید سیم کارت را مجدد دریافت کنید راهکاری ندارد فقط از طریق آن سیم کارت برای انتقال مالکیت میتوانید اقدام کنید واگر سلب امتیاز شده باید منتظر راهکار وگزینه بازیابی باشید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نگین قهرمانزاده · 10 ماه پیش
    کد lMElگوشی و اونی کدی ک همتا پیامک فرستاده متفاوته برای همین میگه کد اشتباهه من دوتاشم امتحان کردم ولی ننیشه چیوار کتن؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهروز · 10 ماه پیش
    با سلام می شود با ثبت کردن شماره سریال گوشی که سرقت شده را از رجیستری خارج کرد جعبه و فاکتور گوشی را دارم روی جعبه فقط شماره سریال سیم یک هست و سیم دوم شماره سریال آن مشخص نیست. با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر سامانه همتا در مقابل گوشی های سرقتی پاسخ دهی ندارد لطفا به مراجع قضایی مراجعه کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حلما · 10 ماه پیش
    سلام من چند وقت پیش گوشیمو دادم نمایندگی
    بعد امزوز برام پیام اومد که
    شناسه زیر جزء شناسه‌های قانونی ثبت شده نمی باشد و از این تاریخ در شبکه سرویس نخواهد گرفت
    چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده
    ...

    و کلا آنتن من صفر شد و اینترنتم قط شد و پیامکی برام نمیاد که گوشیمو ثبت کنم چیار کنم؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا شناسه قبل تعمیر دستگاه پشت دستگاه زیر باطرییا روی جعبه وهمینطور شناسه بعد تعمیر دستگاه شناسه ای که از شماره گیری کد دستوری *#06# دریافت میکنید هر دو را یادداشت کنید وبا شماره 096366 تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کریم فلکیان · 10 ماه پیش
    با سلام گوشیم هواوی میت 8 دو سیم کارت است و قبل از طرح رجیستری روشن بود الان رجیستر کردم با سیم اصلی که در اسلات یک هست متاسفانه سیم کارتی که در اسلات دو هست شبکه ندارد و عملا غیر فعال شده راهکار چیست؟لطفاً راهنمایی کنید. ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود تا راهنمایی لازم برای شما انجام شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ahmad · 10 ماه پیش
    گوشی Huwai مدل HONOR 10i برایم آورده اند، میخواهم فعالش و هزینه مربوط به گمرکی را پرداخت کنم، مراحل را همانگونه که گفته اید پیش میروم در پایان پس از تایید سریال گوشی به من پیغلامی مبنی بر اینکه شناسه دستگاه قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت میدهد،لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید.اگر دستگاه از خارج کشور تهیه شده در سامانه گمرک پرداخت عوارض برای دستگاه انجام دهید
      http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زجاجی · 10 ماه پیش
    با سلام من یک گوشی نوکیا 3220 دارم که چند سالی در دهه 80 دستم بود و کنار گذاشتم و زمان ریجستری به علت نداشتن باطری گوشی روشن نبود حالا می خواستم به علت مشکلاتی دستم بگیرم . می خواستم ببینم می توانم در شبکه فعال کنم.
    واقعا گوشی قدیمی عتیقه که حالا به علت مشکلات مالی برگشتم به قدیم و مجبوریم دست بگیریم باید در طرح ریجستری باشند.
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر گوشی شما قبل از طرح روشن بوده ومدتی خاموش بوده اگر در حال حاضر سیم کارت روی آن قرار میدهید وپیامک مبنی بر غیر قانونی بودن دستگاه دریافت میکنیدلطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 10 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    یه گوشی خریدم حدود ۵ ماه پیش
    انتقال مالکیت اینا خبر نداشتم
    الان‌اون شخص هیچ اطلاعاتی ازش ندارم
    کارتن گوشی و خود گوشی موجوده برای مالکیت دستگاه چیکار باید بکنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر شما باید هنگام خرید انتقال مالکیت میگرفتید لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود تا راهنمایی لازم برای شما انجام شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Marzie j · 10 ماه پیش
    من که گوشیمو دو سیم کارته جدید خریدم وبا یک سیم کارت با کد فعال سازی جدیدا فعالش کردم نیازی به افزودن دستگاه دارم یا خیر؟؟؟؟
    وسوال دومم هم اینه که فعلا سیم دوم ندارم آیا برای من مشکلی پیش میاد؟؟
    الان دو اسالت دستگام فعال شده؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه را فعالسازی کردید به طور خودکار شناسه دوم شما هم فعال میشود اگر شناسه داخل پیامک دستگاه وکد دستوری مطابقت دارد بدون مشکل از دستگاه استفاده کنید واگر مطابقت ندارد با شماره 096366 تماس بگیرید تا راهنمایی لازم برای شما انجام شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد بهرامی · 10 ماه پیش
    با سلام موقع افزودن سریال تبلت ایپد با پیام دستگاه شما مشمول این این مرحله نمی باشد مواجه می شوم لطفا راهنمایی بفرمائید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      دستگاه غیر گوشی همراه مشمول طرح ریجستری نمیشوند سیم کار روی دستگاه قرار دهید وبدون مشکل استفاده کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Marzie · 10 ماه پیش
    من گوشی جدید گرفتم بعدش با یک سیم کارت فعال کردم ...سیم دوم ندارم فعلا ...افزودن دستگاهو که زدم میگه تعداد شناسه های وارد شده مطابقت ندارد ...الان باید چی کار کنم باید بیام سیم کارتمو داخل شیار دوم بزارم بعد افزودن دستگاهو بزنم یا نه ؟؟؟؟ چیکار کنم تو روخدا راهنماییم کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدیه مبارکی · 10 ماه پیش
    با این طرح سر کاریه ریجستری خاک برسری تون.یک ماهه در استفاده از تلفن همراهم اخلال کردید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود تا راهنمایی لازم برای شما انجام شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدیه مبارکی · 10 ماه پیش
    خدا لعنتتون کنه با این طرح خاک بر سری تون.
    یک ماهه اسلات دوم گوشی منو غیر فعال کردید مدام اضافه کردن اسلات دوم را انجام میدم و خود کد *7777# هم متوجه میشه که دستگاه دو سیمکارتس ولی کد ریجستری اسلات دوم را نمی پذیره. چندینبار تماس گرفتم کد هارو بهتون دادم ولی طرح تون عین شتر می مونه لقدشو گذاشته رو اسلات2 تلفن من.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      اگر اطمینان دارید که دستگاه شما فلش یا تعمیر نشده است و برای سیمکارت دوم پیامک از همتا ارسال شده است و قطع شده برای راهنمایی با یادداشت کردن شناسه های دستگاهتان به سامانه ی همتا تماس حاصل فرمایید.096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 10 ماه پیش
    گوشی من قانونی هست ولی فعال سازی نشده
    هرجا هم که میبرم میگه فعال سازی درست و مشکلی نداره
    خب چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      شناسه یا شناسه های دستگاه خود را یادداشت کرده و برای دریافت راهنمایی با سامانه ی همتا تماس بگیرید. 096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ارسطو مرادی · 10 ماه پیش
    یه ماه قبل گوشی خریدم و فروشنده مدارکم رو گرفت که رجیستر کنه.
    الان گوشی انتن نداره.
    سامانه همتا هم میگه در شبکه سرویس نمیگیره.فروشنده هم میگه باید پیامک از گمرک بیاد.
    چیکار کنم..؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      دستگاهی که خریداری میشود باید رجیسترشده(قانونی) همراه با کد فعالسازی باشد که در حضور فروشنده همان موقع اقدام به فعالسازی کنید(بدون نیاز به گرفتن اطلاعات شخصی شما) دستگاه را عودت دهید. در غیر اینصورت مسیولیت آن برعهده ی خودتان خواهد بود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پدرام رحمانی · 10 ماه پیش
    سلام خسته نباشید، ببخشید من یه چندتایی سیمکارت دارم و شغلم ایجاب میکنه هر چند روز یه بار عوض کنم سیمکارتمو، البته فقط یک اسلاتشو...الان اون اسلاتم از کار افتاده و برای سیمکارتام انتن نمیاره، الان من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      باسلام
      شناسه های دستگاه خود را پس از چک کردن با روی کارتن و پشت باتری یادداشت کرده و با سامانه ی همتا تماس بگیرید.شماره پشتیبانی 096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید پاسراد · 10 ماه پیش
    مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است.این پیام اومده ولی گوشی رو ایفون ثبت کرده در حالی که گوشیه من سامسونگه.نمیدونم چیکار کنم.من گوشی رو دو سال پیش اکبند خریدم .تکلیف چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      اگر اطمینان دارید که دستگاه شما فلش یا تعمیر و همچنین تعویض سیمکارت نداشته است با یادداشت کردن شناسه های خود به سامانه ی همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد · 10 ماه پیش
    من میخام تبلت ام رو که قبل از طرح ریجستری خریده بودمش الان بفروشمش,, نیازی به افزودن دستگاه و انتقال مالکیت داره یا اینکه تبلت نیاز نیست؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      تبلت مشمول طرح رجیستری نمیباشد و نیازی به افزودن وانتقال مالکیت و ...نیست.اما برای اطمینان بیشتر شناسه ی دستگاه خود را یادداشت کرده و به سامانه ی همتا تماس بگیرید096366