آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی فروزنده · 16 روز پیش
    باسلام وخسته نباشید.من یک گوشی سامسونگ A50 خریداری کرده ام و وارد کننده را مسافری می نویسد و وقتی هم استعلام اصالت می گیریم می زند این گوشی قبلا با یک سیم کارت روشن شده است.می خواستیم ببینیم گوشی ما اصل است یا تقلبی؟ با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      باسلام
      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید تا بررسی گردد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صلاح الدین · 16 روز پیش
    سلام. این طرح شامل تبلت های سیمکارت خور نمیشه؟ سریال تبلتم رو که میزنم میگه دستگاه شما مشمول این مرحله از طرح ثبت تلفن همراه نمی‌باشد.تبلتم قبل از طرح ریجستری با شماره تلفن الانش روشن بوده و در بخش وضعیت شناسه همین شماره ثبت شده و وضعیتش سفید نوشته
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام

      بله دستگاه های تبلت همچنان مشمول طرح رجیستری نشده اند.لذا درصورتی که برای دستگاه شما پیامک از طرف همتا ارسال شده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید مجید دهقان · 17 روز پیش
    سلام.من سیمکارتی داشتم ک چند وقت پیش روی یک گوشی ثبتش کردم.الان میخوام اون سیمکارت رو روی دستگاه دیگه ای ثبت کنم.افزودن دستگاه رو انتخاب میکنم اما وقتی شناسه دوم گوشی رو وارد میکنم اخطار میده ک فرمت وارد شده اشتباهه.چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      سلام وقت بخیر، درصورت دریافت این خطا شناسه ها را اشتباه وارد میکنید درصورتی که صحیح وارد میکنید شناسه های 15 رقمی را یاداشت وبا شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 18 روز پیش
    با سلام
    قصد دارم سیم کارتم را تعویض کنم و از سیم کارت جدیدی که باز به نام خودم است استفاده کنم. لطفاً راهنمایی بفرمائید.

    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام،درمواردی مثل تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه،اگردرپیامک هشدار،مهلت قطع ذکر نشده بوده،چون خریدوفروشی انجام نشده نیازنیست اقدامی انجام دهید،امادرصورتی که درپیامک،مهلت قطع ذکر شده بود،دستگاه درآن تاریخ قطع خواهدشدوفقط با سیم کارت مالک،آنتن خواهدگرفت واستفاده بیش ازان مهلت زمانی نیاز به انتقال مالکیت از خط قبلی به جدیدهستید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهرام شیرمست · 18 روز پیش
    با سلام ، یک گوشی سونی سری Z آکبند در سال 1394 به من از سوی فردی هدیه شده است که تا کنون از آن استفاده ننموده ام. حال قصد فروش آنرا به یکی از دوستانم دارم .لطفا" راهنمایی فرمائید آیا باید کار خاصی انجام دهم؟ با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر، درصورتی که پیش از آغاز طرح رجیستری دستگاه شما با یک سیمکارت روشن نبوده است و درحال حاضر، در پاسخ استعلام اصالت، غیرقانونی عنوان می شود، امکان ثبت و فعالیت ان در شبکه وجود ندارد.http://hmti.ir/04
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 18 روز پیش
    جرا کد فعال سازی من نمیاد پولش برداخت گردم ولی اون شماره که داخل کوشی بوده کم شده الان من باید جکار کنم یکم میشه توضیح بدی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر، لطفا شناسه های 15رقمی دستگاه را یاداشت وبا شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن حسینی · 20 روز پیش
    من سیم کارت اصلیم که موبایل با اون ثبت شده تو اسلات اول هستش ، الان ۳ تا سیم کارت تو اسلات دوم گذاشتم که غیرفعال شده .. چطوری میگین مشکلی نداره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      باسلام
      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید تا بررسی گردد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن دربندسر · 22 روز پیش
    سلام ، من مدتی قبل گوشیم گم شده ، اقدام به شکایت کردم ، اما پلیس به جای دیگری ارجاع داد ، چون فرصت نداشتم ، چندبار رفتم ولی نتیجه ایی نگرفتم ، کارتن و فاکتور خرید گوشی رو دارم ، میتونم از طریق این سامانه گوشیم رو پیدا کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام و وقت بخیر سامانه همتا در قبال گوشی سرقتی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهرام كوشافر · 22 روز پیش
    سلام
    من تصميم دارم از كانادا در شهريور ماه يك دستگاه گوشي آيفون بخرم و بيارم آيا هنوز ميشود گوشي آيفون را رجيستر كرد يا ممنوع شده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام

      مشکلی ندارد میتوانید فرایند ثبت را انجام دهید و ثبت مسافری صرفا برای گوشی‌هایی هست که توسط شخص مسافر وارد کشور شده باشه و یا به صورت پستی وارد شده باشه، در غیر اینصورت در صورت شناسایی با آن برخورد می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نرگس محمدی · 23 روز پیش
    سلام.
    من سیم کارتم رو جابه جا کردم ولی اون پیام هشدار برام ارسال شدو وقتی میزم انتقال مالکیت یا افزودن دستگاه میگه این دستگاه برای شما نیست باید چیکارکنم؟چجوری با سیم کارتی که انداختم انتقال مالکیت بزنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      باسلام
      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید تا بررسی گردد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پدرام · 23 روز پیش
    باعرض سلام
    بنده سیم کارتی که به اسم خودم بوده و اولین بار رو گوشیم انداختمو ندارم.الان میخام روی دستگاه سیم جدیدم بندازم چون دو سیم کارته گوشی همکارتون گفتن سریال دومشم بده ولی رو کارتن دو سه تا سریال یکسان هست.ال سی دیشم سوخته روشن نمیشه.شناسه دوم دستگاهم را چجوری به دست بیارم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      با سلام در صورتی که فقط ال سی دی دستگاه شکسته و قابلیت دریافت پیامک را دارید دو سیمکارت روی دستگاه قرار دهید سپس با سامانه همتا 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه)تماس برقرار کنید تا شناسه های دریافتی در پیامک همتا بررسی شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 23 روز پیش
    با سلام

    حدود بیست روز پیش گوشی اکبندی را خرید اینترنتی کردم ولی علیرغم اینکه عوارض گمرکی گوشی در تاریخ ۱۳-۰۴-۹۸ پرداخت گردیده و اطلاعات پرداخت انجام شده در سامانه گمرک قابل مشاهده است تاکنون کد فعالسازی برایم ارسال نشده! میشه بفرمایید مشکل از کجاست و من باید چیکار کنم؟

    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      باسلام
      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید تا بررسی گردد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود · 23 روز پیش
    در تاریخ ۹۸/۲/۱۲ گمرک( اداره پست) گوشی که از چین فرستاده بودنو ترخیص کردم و هزینه گمرک پرداخت نمودم ولی تا به امروز گوشیم رجیستر نشده و دو ماهه که سرویس نمیگیره .چندین بارم به گمرک مراجعه کردم .پاسخ مناسبی دریافت نکردم.
    از میز خدمت گمرکم اطلاعاتو فرستادم.
    ممنون میشم راهنماییم کنین.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      با سلام

      برای چک کردن و استعلام گرفتن دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود sin · 23 روز پیش
    سلام گوشی من تاج و آل سی دی نداشت چند سال حالا که خریدم پیام آمده این گوشی ثبت نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      با سلام در صورتی که دستگاه را تعمیر کردید شناسه های روی جعبه با کد دستوری #06#* را مطابقت دهید و با یادداشت شناسه ها با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد حسین نژاد · 25 روز پیش
    سلام
    من چند وقت پیش خواستم سیم کارت پدرمو بندازم تو گوشی خودم چون داخلش چند ماه اینترنت داشت-چند روز پیش خدمات دهیش قطع شد و یکی از دوستام گفت انتقال مالکیت بده تا بتونی استفاده کنی-حالا که انتقال مالکیت دادم دیگه سیم کارت خودم رو گوشیم کار نمیکنه لطفا بگید چیکار کنم؟ هرچه سریع تر لطفا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر برای بررسی مشکل با سامانه همتا به شماره 096366تماس حاصل شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کبیری · 25 روز پیش
    سلام
    من یه گوشی چینی دارم و ثبت رجیستری نکردم امروز پیامک قطع سرویس اومده برام حالا باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر گوشی که از خارج از کشور وارد ایران می شود برای استفاده بیش از یک ماه در ایران باید پرداخت عوارض انجام شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایمان داودی · 27 روز پیش
    سلام
    گوشی من دو سیم کارته‌س
    اما جفت imeiها یکسان هست
    موقع افزودن دستگاه جدید خطا میده
    چ کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام

      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید تا با بررسی فرایند افزودن انجام گردد و راهنمایی اعلام شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیدمحمد امین موسوی · 28 روز پیش
    سلام دستگاه جی پی اس من مشمول طرح رجیستری شده و غیر فعال شده.طبق قانون اینجور دستگاهها شامل طرح. نباید بشه.چاره چیه و چکار باید کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام و وقت بخیر لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید عزیزیان · 28 روز پیش
    من گوشیم دو سیم کارتست با سیم کارت اول گوشیم فعال شده روی کارتن گوشی هم ۲تا کد IMEI هست سیم کارت دوم رو انداختم ولی دیگه فعالسازی رو انجام ندادم براش الان یه پیامک برا سیم ۱ ام اومده که دستگاه شما متعلق به شماره دیگری است و یه کد IMEI جدید غیر از اونایی که رو کارتن گوشی هست برام اومده باید چیکار کنم
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام و وقت بخیر لطفا ابتدا شناسه پشت جعبه و کد دستوری #06#* را مطابقت دهید و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابوالفضل فلاح · 28 روز پیش
    سلام چرا شناسه گوشی ثبت نمیشه میگه جزوشناسه های قانونی نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام در صورتی که دستگاه را داخل کشور خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ذکر می شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید در صورتی که فروشنده همکاری نکرد می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی، به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی http://hmti.ir/10