آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شایان فر · 21 روز پیش
    سلام
    من گوشی مسافرتی دارم تو ی سامانه میرم imei را خطا در استعلام میدهد . من چکارکنم هرچی به شماره زنگ میزنم جوابگو نیستن گوشی رو کجا رجستر کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      این خطا به علت تقاضای زیاد کاربران در ساعت‌های شلوغی سایت گمرک نمایش داده می‌شود و ارتباطی به سامانه همتا ندارد. لذا توصیه می‌شود در ساعات دیگری به ثبت گوشی مبادرت ورزید و از مراجعه حضوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت خودداری فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا سلیمانی · 22 روز پیش
    سلام من یک سال پیش گوشی ای رو خریدم که چند روز پیش امکان دسترسی به آنتن قطع شد .پیش فروشنده ی گوشی رفتن و دید که imelروی هیچ کدوم از سیم کارت هاش ثبت نشده الان میخوام بدونم برای اطلاع از شماره ای که imelدر آن ثبت شده چی کار کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      لطفا به بخش «عدم شناخت مالک قبلی» در صفحه «آموزش ها» مراجعه کرده و مطالب موجود در این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آمنه فلاحتی · 23 روز پیش
    سلام من وقتی گوشی رو خریداری کردم چیزی در مورد فعالسازی به من نگفتن فقط اطلاعات (شماره همراه و کد ملی )از من گرفتن . امروز اما هرجا شماره میگیرم میگه در شبکه ثبت نشده است . خوب من چطور وقتی نمی تونم شماره *7777# رو بگیرم گوشیم رو فعالسازی کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      درصورتی که قصد خرید گوشی نو را داشتید، باید به مراکز فروش معتبر مراجعه میکردید. لذا درصورتی که پس از چند روز مشکل تان حل نشد، دستگاه را به فروشنده بازگردانید. فروشنده موظف است ضمن قبول دستگاه، یا وجه پرداختی را به شما بازگرداند یا دستگاه قانونی ثبت‌شده، به شما تحویل دهد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی صدیقیان · 24 روز پیش
    سلام، خسته نباشید. من یک گوشی نو اوپو مدل realme c1 2019 32gb خریدم که از دیشب سیم کارت داخلش قرار دادم اما هرچقدر تلاش میکنم رجیستر کنم این پیغام خطا میاد. لطفا راهنمایی کنید. ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      درصورتی که قصد خرید گوشی نو را داشتید، باید به مراکز فروش معتبر مراجعه میکردید. لذا میتوانید دستگاه را به فروشنده بازگردانید. فروشنده موظف است ضمن قبول دستگاه، یا وجه پرداختی را به شما بازگرداند یا دستگاه قانونی ثبت‌شده، به شما تحویل دهد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا عاصمی · 24 روز پیش
    سلام گوشی هواوی دوسیم کارت با یک خشاب ویک ای ام ای سیم اول فعال شد ولی سیم دوم نه ممنون راهنمای کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      لطفا مشکل خود را به صورت شفاف تر بیان فرمایید.
      درصورتی که یکی از شناسه هایتان قانونی هست و یکی دیگر نیست، از طریق فرآیند افزودن دستگاه، شناسه دیگر را نیز ثبت نمایید.
      لینک آموزش : http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود جوکار · 25 روز پیش
    سلام
    سیمکارت دوم گوشی من غیر فعاله
    من همه کارهارو کردم و دوتا شناسه روی برای گوشی دو سیمکارتم ثبت کردم
    همه موراد طبق آموزش ‍تمام شد
    الان دقیقا باید چیکار کنم که سیمکارت دوم فعال بشه؟
    ریستارت هم کردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعادت · 27 روز پیش
    سلام، ببخشید من تبلت T560 دارم اما بعد یه مدت سیم کارتم رو نمی خونه ، یا چند ساعت سیم کارت را می خونه ولی یه پیام که میاد سیم کارت قطع میشه دلیل چیست ؟؟
    آیا تبلت هم مشمول طرح رجیستری هست که اقدام کنم ؟ چون خیلی ها میگن تبلت شامل طرح رجیستری نیست ؟؟ با تشکر .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      دستگاه های تبلت همچنان مشمول طرح رجیستری نشده اند.لذا درصورتی که برای دستگاه شما پیامک از طرف همتا ارسال شده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 27 روز پیش
    سلام من یک گوشی سامسونگ j7 pro دارم که قبل از طرح ریجستری خریدم الان که امدم از قسمت افزودن دستگاه با همون شماره موبایلی که گوشی فعال شده خطا برند گوشی نامعتبر است مواجه میشم ؟
    از قسمت وضعیت شناسه گوشی هم گوشی قانونی و ثبت شده است ولی مدل ان درج نشده و قسمت واردکننده خالی هست؟
    حالا باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد اسکندری · 29 روز پیش
    سلام جناب. من یه گوشی دو سیم کارته گرفتم، دوتا IMEI ها رو روی یک خطم انتقال دادم، الان توی اسلات اول سیم کارت همون شمارست و روی اسلات دوم یک شماره دیگه گذاشتم، مشکلی برای دومی پیش نمیاد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      خیر. جهت کسب اطلاعات بیشتر، در صفحه «سوالات متدوال» سایت، به سوال 5-5 مراجعه کرده و به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیان فر · 29 روز پیش
    دستگاهای سیم کارت خور وبقیه گجت های سیم کارتی چه حکمی دارند؟ آیا درصورت شروع طرح آنان اطلاع رسانی میکنید؟ مثلا بنده می خواهم درمحل کار ترکیبی از دوربین‌های وای فای وسیم کارت خور قرار دهم که تصویر را ام ام اس می کنند،یا بر بستر نت می فرستند، آیا با خیال راحت می توانیم دستگاهای سیم خور را استفاده کنیم؟بسیار ممنون وسپاس گذاریم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      بله، درصورت مشمولیت دستگاه های سیمکارتخور دیگر، حتما پیش از اجرا، اطلاع رسانی از طریق درگاههای ارتباطی همتا انجام خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا محبی راد · 1 ماه پیش
    سلام من سه ۴ تا سیم کارت دارم و دوتا گوشی حالا می خوام سیم کارت های دوتاوشی رو با هم عوض کنم پیام ریجستری میاد برام هر سیم کارت هم به اسم یه نفره چیکار کنم که بتونم از همه ی سیم کارتا رو دوتا گوشی استفاده کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، در صفحه «سوالات متدوال» سایت، به سوال 5-1 و 5-5 مراجعه کرده و به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Maryam.n · 1 ماه پیش
    سلام

    مالک این دستگاه، شماره تلفن
    دیگری
    است
    اگر دستگاه را خریداری نموده اید از فروشنده بخواهید تا از طریق سامانه همتا،مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید درغیر این صورت نیاز نیست اقدامی انجام دهید
    گوشی رو اسفند ۹۷ گرفتم و الان سیمکارت دو این هشدار رو میده. فروشنده هم کد نداد گفت باطل شده باید چ کاری انجام بدم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      جهت کسب اطلاعات بیشتر، در صفحه «سوالات متدوال» سایت، به سوال 5-1 و 5-5 مراجعه کرده و به دقت مطالعه فرمایید.
      همچنین جهت انجام فرآیند افزودن دستگاه، به بخش «آموزش افزودن دستگاه» در صفحه «آموزش ها» مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد پایا · 1 ماه پیش
    سلام دوروز پیش یعنی در تاریخ 98/2/2 یکی از بستگان یک دستگاه هواوی برای من از المان هدیه آورد به شماره IMEI
    862239044643535 از آن تاریخ تا کنون هرچه می کنم که در سایت گمرک اینترنتی عوارض را بپردازم یا در سامانه همتا ریجستر کنم موفق نمیشوم . لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      لطفا به قسمت «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» در صفحه «آموزش ها» مراجعه کرده و مطالب آن را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 1 ماه پیش
    سلام من
    یه ماه پیش سیم کارت جدیدمو روی گوشی انداختم و افزودن سیم کارت رو روی گوشی نزدم و امروز سیم کارتم از کار افتاد

    هر کاری می کنم افزودن دستگاه نمیزنه چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن ذاکری · 1 ماه پیش
    سلام من حدود دو ماه پیش یک گوشی سامسونگ خریدم مراحل ثبت قانونی است اما متاسفانه نمیدونم با کدوم سیم کارتم فعال شده کد اولیه رو که فرستادن دارم الان گوشی ام رو فروختم و گوشی قطع شده است راهی هست بدونم با کدوم سیکارتم فعال شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا به بخش «عدم شناخت مالک قبلی» در صفحه «آموزش ها» مراجعه کرده و مطالب موجود در این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ناصری · 1 ماه پیش
    سلام من یکسال پیش گوشی الجی جی6 دوسیمکارته خریدم دست دوم
    الان میخوام رو سیمکارت خودم انتقالش بدم میگه رو شماره دیگه ایی ثبت شده و نشون نمیده شماره اونطرف کیه که بتونم انتقال مالکیت بگیرم.. چکار کنم ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا به بخش «عدم شناخت مالک قبلی» در صفحه «آموزش ها» مراجعه کرده و مطالب موجود در این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    كسرى · 1 ماه پیش
    سلام من گوشيم غير فعال شده پيامك نمياد ديگه چجوري بايد ريجستر كنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا به صفحه «پیامک های هشدار» مراجعه کرده و ضمن پیدا کردن پیامکی که از سمت همتا برایتان ارسال شده است، توضیحات مربوط به آن را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اختر · 1 ماه پیش
    سلام من قبلا موبایلمو با دو تا سیم کارت که بنام خودم بود استفاده میکردم.الان با یک سیمکارت که بنام خودم نیست استفاده کردم و پیام غر قانونی بودن دستگاه برایم آمد و هم آن سیمکارتی را که بنام خودم بود را از سرویس دهی حذف کرد وهم سیمکارتی که بنام خودم نبود را حذف کرد. حالا چکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیدموسی هاشم پور · 1 ماه پیش
    سلام، ببخشید من چهار تا سیم کارت دارم و برای نت هرمدتی از یکی از اونها که طرح های ارزانتری بدهد استفاده میکنم یعنی هر سه چهار ماه یا شاید هم ماهی یکبار سیم کارت عوض میکنم، تکلیف من چیه، پیام میدید که فقط تا فلان روز گوشی کار میکنه و بعد از آن غیر فعال می شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درمواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید، اما در صورتی که در پیامک، مهلت قطع ذکر شده بود، دستگاه در آن تاریخ قطع خواهد شد و فقط با سیم کارت مالک، آنتن خواهد گرفت.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید کاظمی · 1 ماه پیش
    سلام یه گوشی ۱۲۰۰ دارم میگه معتبر نیست و سرویس نخواهد گرفت چیکار بابد بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا توضیحات مربوط به پیامکی که برایتان ارسال شده است را در صفحه «پیامک های هشدار» پیدا کرده و با دقت مطالعه فرمایید.