آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سروش · 23 روز پیش
    سلام
    من گوشیمو روی شماره اشتباه رجیستر کردم و مال من نیست.باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا وارد سایت همتا شده و در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات درخواست خود را ثبت نمایید.
      سایت همتا : www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ft · 23 روز پیش
    سلام من چند سال پیش ی گوشی دو اسلاته گرفتم ک یکیشون فعال بود یکی دیگه رو هم ی ماه پیش فعال کردم ک الان دیگه نمیتونم استفاده کنم از طریق سایت برای افزودن دستگاه اقدام کردم اما بعد از وارد کردن شناسه هردو اسلات میزنه درصورتیکه شماره قبلی منقضی یا تغییر مالکیت شده آن را وارد کنید اینجا هر شماره ای میزنم نمیشه هم قبلی رو زدم هم جدیده هم اون گزینه ک گفته ندارم الان باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی بوده و برای سیمکارت مالک تغییر نام صورت گرفته است لطفا صفحه " آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/15
      در غیر اینصورت فرایند افزودن دستگاه را از طریق کد دستوری #7777* و با سیمکارتی که پیش از شروع طرح روی اسلات اول فعال بوده انجام دهید
      تاریخ مشمولیت : http://hmti.ir/date
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 24 روز پیش
    دوست عزیز سیم کارتی که با اون گوشی رو فعال کردم به نام دوستم بود . سیم کارت الان فعاله و ایشون هنوز ازش استفاده میکنه .ولی از زمان خرید گوشی سیم کارت خودم داخلش بوده. حالا با ایشان مشکل پیدا کردم و کد فعالسازی به من نمیده . الان باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت تنها از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد . اینگونه موارد از طرف سامانه همتا قابلیت پیگیری ندارد .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 24 روز پیش
    سلام

    من گوشی ایفونی دارم که میخوام بفروشم و باید تغییر ریجستری بدم ولی متاسفانه به سیمکارتی که گوشی ریجستر کردم دسترسی ندارم و نمیتونم کدی که برای تغییر مالکیت دستگاه میاد دریافت کنم
    میتونید راهنمایی کنید که ایا راهی هست که بشه بدون کد فعالسازی تغییر مالکیت کوشی داد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد چنانچه برای سیمکارت مالک تغییر نام صورت گیرد یا سلب امتیاز شود میتوانید فرایند بازیابی را انجام دهید.
      لطفا صفحه " آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فردین اصلان · 25 روز پیش
    سلام
    من یه گوشی از خارج کشور اوردم رفتم یجا برام رجیستری کرد.
    منم بخاطر ی کاری مجبور شدم سیم کارت رو عوض کنم ولی الان گوشی قطع شده باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار دریافت کردید و غیر فعال گردیده به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کنید و طبق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید. http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 25 روز پیش
    سلام گوشی من غیر قانونی نیست ولی گوشی رو توی سامانه ثبت نکردم و وقتی میزنم میگه روی شبکه ثبت نشده چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار دریافت کردید و غیر فعال گردیده به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کنید و طبق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید. http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فریبرز · 25 روز پیش
    درود . من یه گوشی از سایت **خریدم بعد حالا که دارم فعال میکنم سیم کارت داخلش گذاشتم بعد اون کد ۶ رقمی که روی کارت گارانتی بود هم وارد کردم میگه این گوشی با یه شماره دیگه ثبت شده . گوشی هم پلمپ شده بود حتی کارت گارنتیشم مشکلی نداشت پلمپ بود .. میتونید منو راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید چنانچه همکاری نکرد می توانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه : http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 26 روز پیش
    سلام خسته نباشید من نتونستم تو سامانه ثبت نام کنم الان که مهلتش گذشته‌ وقتی میزنم افزودن میگه غیر قانونی چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما غیر قانونی ذکر می شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید .

      چنانچه همکاری نکرد می توانید ثبت شکایت کنید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد دالایی · 26 روز پیش
    سلام گوشی من در طرح ریشتری ثبت نشده مهلت ثبت نام تموم شده وقتی میرم‌تو قسمت افزودن میگه دستگاه شما قانونی نیست چه کنم ترو خدا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما غیر قانونی ذکر می شود باید دستگاه را به فروشنده عودت دهید .
      در صورتی که فروشنده همکاری نکرد می توانید ثبت شکایت کنید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 26 روز پیش
    سلام من در تاریخ 98/10/8 گوشی nokia 6.2 خریدم بعد 3 روز پیامی از سامانه همتا اومد که دستگاه شما ثبت نشده اگر دستگاه شما قبل از طرح ریجیستری روشن بوده از طریق شماره گیری *7777# و انتخاب گزینه افزودن دستگاه شناسه را ثبت کنید و این کارو انجام میدم میگه گوشی شما قانونی نیست زنگ زدم گارانتی میگه گوشی شما تازه وارد شده و imei تو سامانه همتا ثبت نشده الان من چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ذکر می شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه همکاری نکرد می توانید ثبت شکایت کنید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    aa · 26 روز پیش
    سلام گوشی من ۲ سیم کارته هست سیمی که باهاش گوشی رو ثبت کردم میخونه ولی سیم دو رو نه اگه هم مالکیت رو اتتقال بدم به سیم دو اون وقت سیم۱ رو نمیخونه خیلی ها این مشکل رو دارن کمک کنید لطفا
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهرداد · 28 روز پیش
    با سلام،من گوشي داشتم كه قبل از طرح رجيستري سوخت،ايا ميتونم يك گوشي جديد رجيستر نشده با همان مشخصات مدل گوشي قبلي تهيه كنم و بدون پرداخت هزينه رجيستر كنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ، خیر این امکان وجود ندارد.
      لطفا جهت خریداری گوشی داخل کشور صفحه " میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 29 روز پیش
    با سلام
    ببخشید آیا تبلتی که سیم کارت میخوره نیاز به ریجستری داره؟
    چون هنگام فعالسازی پیام میده دستگاه شما شامل این مرحله از طرح ریجستری نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر تبلت ها مشمول طرح رجیستری نمی باشند و نیازی به انجام فرایندی در سامانه همتا ندارند . لطفا صفحه جدول تاریخ مشمولیت را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/date
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا سهرابی · 29 روز پیش
    سلام من گوشی ام دو سیم کارته هست سیم یک همراه اول و سیم دوم ایرانسل ثبت کردم گوشی ام فقط الان سیم کارت ایرانسل را تو ی سیم یک میزارم جواب نمیده اما تو سیم دوم جواب میده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که سیمکارت در اسلات دوم پیامک هشدار دریافت کرده و غیر فعال گردیده لطفا صفحه " پیامک های هشدار " را مطالعه کنید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 29 روز پیش
    سلام. ببخشید گوشی نو خریدم فعالسازی میزنم میگه شناسه imei نامعتبر است. باید چیکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا شناسه 15 رقمی دستگاه را به صورت صحیح وارد کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین بح · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید ببخشید من گوشی نو خریدم و میخام دو تا سیم کارت فعال کنم سیم کارت اول رو فعال کردم برای دومی باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا صفحه آموزش فعال سازی کادر " فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی " را مطالعه کنید.
      آموزش فعال سازی دستگاه
      http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضوی · 1 ماه پیش
    من برای اضافه کردن شماره دوم ب مشکل خوردم ینی وقتیimeiدومی رو وارد میکنم میگه متعلق به شما نیست و فعال نمیشه چیکارباید کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر این فرایند باید با سیمکارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه بوده است یا مالک اسلات دیگر دستگاه است انجام شود.
      عدم شناخت مالک قبلی : http://hmti.ir/09
      جدول تاریخ مشمولیت : http://hmti.ir/date
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیدعلی حسینی · 1 ماه پیش
    با سلام گوشی من دو سیم است برای ثبت دستگاه بعد از این که هر دو imei رو وارد میکنم پیغام میده شماره قبلی که منقضی شده یا تغییر مالکیت شده وارد بشه در حالی که این گوشی رو من خیلی وقت میشه دارم چیکار کنم برای تغییر مالکیت الان که میخوام بفروشم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه در گذشته دارای مالک بوده است و آن شماره سلب امتیاز تا تغیر نام داشته لطفا صفحه " آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده " را مطالعه کنید.http://hmti.ir/15
      در غیر اینصورت جهت بررسی دقیق تر شناسه هارا از طریق #06#* یادداشت کرده و با سامانه همتا 096366 تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید نوری · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید،من سیم کارتی که گوشیم با اون ریجستر شده تخلیه اجباری کردم الان سیم کارت به اسم من نیست و برای انتقال مالکیت اون سیم کارتو میخواد من دیگه اون سیم کارتو ندارم چکار باید کرد که گوشیو انتقال مالکیت داد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید ،من گوشیمو قبل از طرح ریجستری داشتم ،الان طبق این آموزش عمل کردم ،موفقیت آمیز بود ولی یه مدل گوشی دیگه ثبت شده از همون برند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.