آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ارش یوسفی · 14 روز پیش
    سلام خسته نباشید ممنون از پاسخ گویی تون من ی اس 8 دارم با اینکه دوسیم کارته س ولی هر دوتا درگاه ی شماره سریال مشترک دارن شما گفتی دستگاه های قانونی به تعداد جای سیم کارت شماره سریال دارن ولی خب مال من نداره الان چاره چیه چجوری از سیم کارت دو استفاده کنم؟ خاهشا جواب بدید 6 ماه ریجستر نکردم و گوشی بلا استفاده مونده نمیدونم چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که هر دو شناسه دستگاه در تنظیمات یا کد دستوری دقیقا مشابه نمایش داده می شوند و در پاسخ استعلام اصالت قانونی ذکر میشود با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی خ · 14 روز پیش
    سلام دستگاهی رودارم که شناسه های هردواسلات آن یکسان هست گوشی قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده وتحت مالکیت هیچ سیم کارتی نبوده ونیست حالاکه میخوام بفروشم پیام میده که شناسه دستگاه جعل شده وبایدانتقال مالکیت بدین درحالی که شناسه دستگاه باشناسه روی جعبه یکیه وموقعی که میخوام انتقال مالکیت بدم گزینه افزودن دستگاه که میزنم میگه افزودن دستگاه باشناسه های یکسان وجودنداره وباپشتیبانی تماس بگیرید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر زمانی که با سامانه همتا 096366 تماس برقرار کردید شماره صفر را انتخاب کنید تا به کارشناسان همتا متصل شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    م · 14 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    گوشی ام به سرقت رفته چجور میتونم ردیابی اش کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های سرقتی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 18 روز پیش
    سلام من میخوام گوشی قدیمیمو واگذار کنم. خواستم ببینم میشه با گوشی جدیدم برای گوشی قدیمیم انتقال مالکیت بدم؟ چون سیم کارتم سایز نانو هست و دیگه به گوشی قدیمیم نمی خوره.
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر بله میتوانید با هر گوشی که مایل بودید این فرایند را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 20 روز پیش
    سلام من گوشیمو از یک سایتی خریدم
    الان بعد سیم کارت گزاشتن این پیام برام اومده

    (دستگاه زیر جزء دستگاه های ثبت شده نیست و از تاریخ
    1398/09/30
    سرویس نخواهد گرفت)

    الان باید چیکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه داخل کشور خریداری شده است به فروشنده عودت دهید چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا · 20 روز پیش
    سلام گوشی من شبکش قطع شده پیامک براش ازطرف سامانه همتا ارسال نمیشه چیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای دریافت پیامک های مربوطه، سیم کارت را در گوشی دیگری قرار دهد و فرایند های مربوط به همتا را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رئیسی · 28 روز پیش
    بنده چند روز پیش عرض کردم که گوشی بنده سیم کارت دوم بنده رو نمی‌خونه و عجیبه وقتی جای سیم اول (که سیم اصلی است و گوشی روی آن رجیستر شده) رو با سیم دوم عوض می‌کنم هر دو سیم کارت رو میخونه
    در پاسختون در کامنت پرسیدید که چه زمانی تماس گرفتم عرض کردم که در ساعت نه و هشت دقیقه بیست و دوم آبان ماه با شماره 096366 تماس گرفتم و بعد از طرح مشکل پاسخ دادند که گوشی مشکل رجیستری ندارد
    سیم‌کارت که قطعا سالمه گوشی هم بعیده ایراد داشته باشه چون سیم‌کارت اول رو در اسلات دوم هم میخونه
    فروشنده هم‌‌ میگه ما فقط روی سیم‌کارت اصلی رجیستر می‌کنیم و تا به حال چنین مشکلی نداشتیم
    لطفا راهنمایی بفرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علي · 1 ماه پیش
    باسلام
    دخترم گوشي جديد خريد و فعالش كرد.
    گوشي خودشو به مادرش داده . از طريق كد دستوري *7777# انجام داديم ولي در نهايت پيام داد كه مالك گوشي شما نيستيد.
    از طريق بند 3 تغيير مالكيت هم اقدام كرديد جواب نداد.
    الان بايد چيكار كنيم ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پارسا · 1 ماه پیش
    سلام من با سیمکارت دوم در مدیرت دستگاه چیزی نشان داده نمی شود برای اضافه کردن دستگاه و با سیمکارت اول هم وقتی سیم کارت دوم را imei را اضافه می کنم پیام می دهد اشتباه است و لی با استعلام هر دو imei را برای سیمکارت اولم نشان می دید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فارغ از تعداد سیمکارت هایی که روی گوشی قرار میگیرد مالک هر گوشی تنها یک شماره میتواند باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رئیسی · 1 ماه پیش
    با سلام و احترام بنده حدود یک هفته است گوشی خریدم و روی سیم‌کارت اصلی ام رجیستری شده منتها سیم‌کارت دوم رو کلا نمی‌خونه
    جالبه جای سیمکارتها رو که عوض میکنم هر دو رو میخونه که نشون میده دستگاه مشکل سخت افزاری نداره و سیم کارتها هم سالمند
    با سامانه همتا هم که تماس گرفتم میگن مشکل رجیستری نداره
    خواهشمندم راهنمایی فرمایید که مشکل از کجاست
    در ضمن اگر جای سیمکارتها رو عوض کنم و سیم یک که گوشی روی آن رجیستر شده رو در اسلات دو قرار بدم و سیم فرعی را در اسلات یک آیا از لحاظ رجیستری ممکن است بعد یک ماه خط قطع شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ساعت و تاریخی که با سامانه همتا تماس برقرار کرده اید را اعلام نمایید تا بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد پاکزاد · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    چند ماه فرصت داریم تا از پاسپورت برای ریجستری گوشی استفاده کنم؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه نمایید و بخش مسافری سوال 6-6 مراجعه نمایید.
      سوالات متداول
      http://hmti.ir/faq
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پارسا · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من دوسیم کارته هستش ولی توی کارتابل سایت هر دو imei را با شماره سیمکارت همراه اولم نشون می ده و شماره ایرانسلم رو نشون نمی ده ضمنا یک انتن گوشیم هم پریده حتی وقتی سیمکارت ایرانسلو می زارم تو گوشی باز هم فقط یک انتن دارم و سیمکارت دوم انتن نداره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام

      احتمالا شناسه دستگاه شما یکسان باشد و باید سیم کارت دوم را تعریف نمایید میتوانید اموزش را مشاهده نمایید تعریف سیم کارت بهره بردارhttp://hmti.ir/14
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ملک میل · 1 ماه پیش
    سلام سیم کارتم را با سیم کارت اعتباری تعویض کردم و میخواهم از گوشی قدیمی ام استفاده کنم اما پیغام ثبت گوشی در همتا آمد. در سایت همتا IMEI که در پیامک بود را ثبت کردم که IMEI دوم گوشی را خواست و هر دو ارسال کردم اما همتا پاسخ داد امکان ثبت وجود ندارد. چکار کنم؟ ممنون از راهنماییتان
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      باسلام لطفا شناسه های 15 رقمی دستگاه را از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نمایید و شماره 096366 تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد پاکزاد · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    پاسپورت پدرم که رفته کربلا
    از کجا بفهمم حتما میشه باهاش گوشی ریجستری کرد؟!
    میخوام گوشی بخرم ولی نمیدونم از کجا بفهمم حتما میشه باهاش گوشی ریجستری کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند ثبت گوشی به صورت مسافری صرفا برای افراد مسافری می باشد که خود گوشی را از خارج از کشور خریداری کرده اند. در صورت شناسایی تخلف با افراد خاطی برخورد می گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد پاکزاد · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    راستش میخواستم بپرسم که میتونم از پاسپورت پدرم برای ریجستری گوشی استفاده کنم یا نه؟!
    مسافرتی که رفته.. به کربلا رفتم امسال موقع اربعین
    الان میشه باهاش گوشی ریجستری کرد یا نه؟!
    اگر میشه چند روز وقت دارم که از پاسپورتش استفاده کنم؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر ثبت گوشی مسافری برای اشخاص مسافری می باشد که خود گوشی را از خارج از کشور وارد کرده باشند در صورت شناسایی با افراد خاطی برخورد می گردد.
      در صورتی که قصد خریداری گوشی داخل کشور دارید لینک زیر را مطالعه نمایید.
      میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم: http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا · 1 ماه پیش
    سلام من یا گوشی جدید خرید وخودم ریجستری کردم و یه سیمکارت دیگه داخل گوشی قببیم گذاشتم حالا برا گوشی قبلیم پیام اومده (جزشناسه های قانونی ثبت نشده ) چیکارکنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر به صفحه پیامک های هشدار مراجعه نمایید و کادر " پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه " را مطالعه کرده و مطابق پیامک دریافت کرده راهنمایی لازم را انجام دهید.
      پیامک های هشدار
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضا کشتکار · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی دو سیکارته دست دوم خریدم قبل از شروع طرح رجستری الان میگه باید شماره قبلی که تو گوشی بوده باید باشه ولی من شماره این اقارو ندارم باید چیکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام

      اگر شما سیم کارت قبل از شروع طرح را نمیدانید، از دستگاه با سیم کارت خود استفاده نموده و سپس با آن سیم کارت، وارد سایت hamta.ntsw.ir شده و به گزینه وضعیت شناسه سایت همتا مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین · 1 ماه پیش
    من امروز گوشی خریدم کد فعال سازی رو جعبه پاک شده چطوری پیدا کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر به فروشنده گوشی خود جهت پیگیری و دریافت کد مراجعه نمایید. فرایند فعال سازی در زمان خرید در مقابل فروشنده الزامی است .
      آموزش فعال سازی دستگاه:http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Z.a · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی دوسیم کارته دارم که گوشی ویه سیم کارت به نام شوهرمه الان یه سیم کارت به نام خودم انداختم توی گوشیم ایا باید مراحل انتقال مالک رو انجام بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر مشکلی وجود ندارد. در صورتی که پیامک هشدار دریافت کردید صفحه پیامک های هشدار را مطالعه نمایید.
      پیامک های هشدار:http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد بختیاری · 1 ماه پیش
    سلام .من حدود یک ماه هست که گوشی از سایت بارثاشاپ خریداری کردم هزینه گمرک رو پرداخت کردم و اطلاعات رو هم اعلام کردم ولی هنوز کد برام ارسال نشده که هیچ امروز پیام اومده که از این تاریخ دیگه سرویس دهی نمیشه. چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.