شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسما نجفی · 11 ماه پیش
    سلام من ساکن ایران نیستم امروز اومدم سیم کارتم بسته شده چطور میتونم دوباره فعالش بکنم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 ماه پیش
      با سلام

      شما میتوانید روی دستگاه کد دستوری #06#* را شماره گیری کنید وشناسه های دستگاه IMEI را یاداشت کرده و برای راهنمایی بیشتر با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فردین · 11 ماه پیش
    سلام . در مرحله اول در سایت همتا پس از وارد کردن شماره موبایل کد موقت ارسال نمیشه . چندین بار امتحان کردم اما نمیشه حتی با وارد کردن کد *۷۷۷۷*۱۰۰# هم کارم درست نمیشه چون اصلا گوشی انتن نمیده میگه شبکه در دسترس نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 ماه پیش
      میتوانید سیم کارت خود را داخل دستگاه دیگری قرار دهید و کد *7777*100# را شماره گیری کنید .برای بررسی بیشتر با شماره096366 تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهرامی · 11 ماه پیش
    سلام من گوشیمو دست دوم دو سیم کارته خریدم اوایل هیچ مشکلی نداشتم اما الان پیامک دریافت کردم و فقط با یکی از سیم کارت هام میتونم زنگ یا پیامک بدم وقتی هم با کد*۷۷۷۷#افزودن دستگاه رو زدم مینویسه شماره دستگاهIMEIمتعلق به شما نمیباشد باید چیکارکنم اگه میشه راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 ماه پیش
      انتقال مالکیت در هنگام خرید و فروش دستگاه الزامی است . شماره سیم کارتی که قبل از طرح روی دستگاه قرار گرفته شده امکان فرایند افزودن دستگاه را دارد لطفا برای انجام فرایند، به مالک و فروشنده قبلی مراجعه بفرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی ترابی راد · 11 ماه پیش
    اصلا نمیدونم کدوم سیم کارت موقع طرح روش بوده سیم کارت خودمم نبوده نیستش
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 ماه پیش
      لطفا جهت بررسی 15 رقم شناسه imei دستگاه خود با شماره 096366 تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ذکریا محمدی · 11 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من می خوام از طریق شماره سیم کارت وارد سایت همتا شوم میگه شما قبلا ثبت نام کردید از گزینه کدملی وارد شوید پس از وارد کردن کدملی و رمز میگه رمز شما اشتباه هست گزینه بازیابی رمز را انتخاب کردم رمز جدید و یا بازیابی شده بهم نمیده راه حل چیست که بتونم وارد سایت شوم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 ماه پیش
      باهمان شماره سیم کارتی که ثبت نام انجام داده اید.ومیخواهید وارد سامانه همتا شوید.کددستوری #100*7777* راشماره گیری نمایید.رمز عبور رابه شما نمایش میدهد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر مینایی فر · 11 ماه پیش
    سلام گوشی من با وجود دو سیم کارته بودن imei همسان دارن الان فقط یک سیم کارتم کار می کنه لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 ماه پیش
      درصورتی که دستگاه دوسیم کارت ودارای یک شناسه میباشد.شناسه دستگاه را یادداشت نمایید.وبا شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس بگیرید.ومشکل خود رامطرح نمایید.تا ثبت وبررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی علی خواه · 1 سال پیش
    سلام . در مرحله اول در سایت همتا پس از وارد کردن شماره موبایل کد موقت ارسال نمیشه . چندین بار امتحان کردم . از طریق کد ملی هم نیاز به ثبت نام داره که اون هم همین مشکل رو داره و کد موقت ارسال نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام
      با همان شماره سیمکارتی که در سایت وارد میکنید . کد دستوری *7777*100# شماره گیری کنید رمز عبور موقت نمایش میدهد و ان کد را درج کنید تا وارد کارتابل خود شوید در صورت عدم موفق شدن با سامانه همتا 096366 تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فواد · 1 سال پیش
    من گوشی رو خریدم که چندین دست بدون انتقال مالکیت چرخیده، چطور میتونم کسی که گوشی به نامشه رو پیدا کنم و انتقال مالکیت بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      همتا اجازه دادن شماره مالک دستگاه را به شما ندارد. لذا باید از همان ابتدا (در زمان خرید گوشی) از فروشنده انتقال مالکیت میگرفتید. درصورتی که به فروشنده دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
      http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی امینی · 1 سال پیش
    سلام
    گوشیم اصالتشوچک کردم قانونی ثبت شدست
    ولی مینویسه واردکننده صرفا در محدوده منطقه آزاد
    این یعنی چی؟
    ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام
      صرفا منطقه آزاد: یعنی در آینده نزدیک، فقط در منطقه آزاد سرویس خواهد گرفت
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قاسمی · 1 سال پیش
    سلام ایا امکان حذف شماره تلفن های پیشین را به سامانه اضافه نشده است ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن کریمی · 1 سال پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی دوسیم کارته دارم و دو تاشم وصله ولی اگ سیم کارتی ک باهاش رجیستری کردم دوتا جایگاهو بسوزه یا بشکنه یا گم بشه باید چیکارکنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر باید برای دریافت مجدد سیم کارت خود به اپراتور مربوطه مراجعه کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 1 سال پیش
    سلام میشه مالکیت چند تاگوشی رو روی یک سیمکارت فعال کرد؟
    از کجا میتونم بفهمم که گوشی روی چه سیمکارتی فعال شده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر یک سیم کارت میتواند مالک چند گوشی بشود مشکلی ندارد

      سیم کارت جدید که تا به حال روی دستگاه قرار نگرفته قرار بدهید تا از طرف سامانه همتا پیامک دریافت کنید تا چند رقم شماره مالک را در پیامک سامانه همتا رویت میکنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صفورا · 1 سال پیش
    سلام خسته نباشید من یه گوشی نو خریدم سامسونگ از نمایندگی سامسونگ . بعد که کد فعال سازیشو انجام دادم و تموم شد و رفتم تو سامانه همتا .میگه قبلا با یه سیمکارت دیگه روشن شده . یعنی این گوشی که به عنوان نو فروختن دسته دومه ؟؟؟
    اگه دسته دومه چه راهی پیش پای من‌میزارین به خاطر دروغشون چیکار باید کرد ؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر اگر در پاسخ استعلام اصالت مشاهده شد که قبلا با یک سیم کارت دستگاه روشن شده به این معنی نیست که دستگاه دست دوم هست ممکنه فقط سیم کارتی روی دستگاه قرار گرفته وروشن شده اگر فرایند فعالسازی با موفقیت انجام شده وشناسه داخل پیامک فعالسازی با کد دستوری مطابقت دارد دستگاه مشکلی ندارداگر مطابقت نداشت با 096366 تماس گرفته شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    HR.kimiaei · 1 سال پیش
    با سلام گوشی j2 core دارم هنگامی که شناسه IMEI دوم را وارد میکنم با اینکه از درست بودن شناسه مطمئنم ولی پیام ثبت نشدن گوشی همراه و سرویس نگرفتن میدهد لطفا راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خیال · 1 سال پیش
    سلام

    من یک گوشی هوآوی دست دوم خریداری کرده ام پس از دریافت پیامک از طریق همتا اقدام میکنم و تمام مراحل را انجام میدهم ولی پیام میدهد که این شناسه متعلق به این سیمکارت نمیباشد همین و هیچ راهنمایی دیگه ای نمیکند. مانده ام حیران
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر شما باید هنگام خرید انتقال مالکیت میگرفتید لطف کنید پیش فروشنده مراجعه کنید واز ایشان بخواهید با سیم کارت مالک یا قبل طرح خد به سیم کارت شما انتقال مالکیت بدهد وبرای راهنمایی جامع با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بنفشی · 1 سال پیش
    با سلام و احترام.

    گوششی من قبل از طرح با یک سیمکارت روشن بود. الان سیم کارت دیگری انداختم با وجدیکه توی سامانه هردو اسلاید وارد شده و در قسمت اصالت هم وجود دارد اما سیم کارت دوم غیر فعال هست و آنتن نداره. لطفا راهنمایی بفرمایین چکار کنم.کل آموزش سایت رو هم مطالعه کردم. ولی نتیجه نگرفتم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر شما با سیم کارت قبل از طرح خود روی هر دستگاهی میتوانید *7777# شماره گیری کنید وگزینه 4فرایند افزودن را انجام دهید فرایند با موفقیت انجام شدشناسه دوم دستگاه شما قانونی میشود وهر دو اسلات را بدون مشکل استفاده میکنید

      http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نژاد · 1 سال پیش
    سلام من یک موبایل دوسیم کارت دارم تازه خریدم که یک سیمش به یک شماره مالک قبلی ثبت اما سیم دیگش رو هرچی میزنم توی سامانه همتا که ببینم به چه شماره ای ثبته میزنه خطا این یعنی چی؟ برای چی اینجوریه؟مشکل چیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرشید موحد · 1 سال پیش
    سلام. من سیم کارت دوم انداختم بعد چند روز غیر فعال شده. چطوری میتونم فعال کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر لطف کنید با شماره گیری کد دستوری *#06#بر روی دستگاه ودریافت کردن شناسه دستگاه .شناسه دستگاه یادداشت شود وبا شماره 096366 تماس برقرار شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین غفاری · 1 سال پیش
    سلام من گوشیمو قبل از طرح ریجستری خریدم و در حال حاضر سیمکارتی که در زمان ریجستری روی گوشیم بودرو ندارم خاموش و به نامم هم نیست سیمکارت گوشیم هم ایفون ۶ اس چطوری میتونم الان به مالکیت خودم درش بیارم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر اگر سیم کارت قبل از طرح شما با مشکل مواجه شده باید اپراتور مربوطه مراجعه کنید ودریافت کنید اگر به نام شما نیست ونمیتوانید سیم کارت را مجدد دریافت کنید راهکاری ندارد فقط از طریق آن سیم کارت برای انتقال مالکیت میتوانید اقدام کنید واگر سلب امتیاز شده باید منتظر راهکار وگزینه بازیابی باشید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نگین قهرمانزاده · 1 سال پیش
    کد lMElگوشی و اونی کدی ک همتا پیامک فرستاده متفاوته برای همین میگه کد اشتباهه من دوتاشم امتحان کردم ولی ننیشه چیوار کتن؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید.