آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ذبیحی · 1 ماه پیش
    سلام. گوشی من رجیستری شده و تو همتا ثبته. اما سیم کارتم اکثر اوقات توش آنتن نداره و فقط تو این گوشی اینجوریه. تو گوشی دیگه میزارم خیلی خوب کار میکنه و در دسترسه. چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که هر سیمکارتی روی دستگاه شما این وضعیت را دارد دستگاه دارای مشکل سخت افزاری می باشد لطفا به تعمیرکار مراجعه کنید.
      چنانچه پیامک با مهلت قطع از سامانه همتا دریافت کردید و دستگاه غیر فعال گردیده لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید.http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سهراب سماوات · 1 ماه پیش
    با سلام یک گوشی دست دوم قبل از طرح ریجستری خریداری کردم الان میخوام این گوشی به مالکیت خودم بشه ولی شماره اونی که ازش خریدم رو ندارم یعنی اصلا طرح اجرا نشده بود لطفا راهنمایی بفرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید شایانی عارف · 1 ماه پیش
    با سلام
    گوشی من یک شماره IMEI دارد ولی دوسیم کارت هم زمان دارد وقتی سیم کارت شماره 2 را عوض می کنم پیام مالکیت می دهد
    و چون یک شماره IMEI دارد هنگام ثبت در سامانه همتا دچار مشکل می شوم و نمی توانم عملیات افزودن سیم کارت را انجام دهم
    هرچقدر با 96366 تماس می گیرم دائما اشغال می باشد
    لطفا راهنمایی فرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا شناسه دستگاه را هم داخل تنظیمات هم روی جعبه بررسی کنید و در صورت یکسان بودن یادداشت و با شماره 096366 ( مرکز تماس همتا ) تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من s8دوسیم هستش ولی هردو شکاف یک سریال مشابه داره آیا میتونم سیم اضافه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا شناسه دستگاه را هم داخل تنظیمات هم روی جعبه بررسی کنید و در صورت یکسان بودن یادداشت و با شماره 096366 ( مرکز تماس همتا ) تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 ماه پیش
    سلام من گوشی رو یک سال و نیم قبل از اجرای طرح ریجستری داشتم الان افزودن دستگاه رو از طریق سایت همتا انجام دادم ولی در نهایت همون برند ولی مدل دیگه گوشی ثبت شد چی کار باید کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن جلیلوند · 1 ماه پیش
    سلام. گوشی من دو سیمکارتس سیم اول قبل طرح فعال بوده . اما تازه سیم جدید خریدمو داخل گوشی قرار دادم. پیامک ریجستری واسم اومد و انجامش دادم اما بعد از چند روز سیم دوم غیرفعال شد الان چ کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . چنانچه گوشی در سامانه همتا ثبت شده و با خاموش و روشن کردن فعال نگردید لطفا از سلامت گوشی خود مطمن شوید.
      پیامک های هشدار : http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه زارعی · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی از خواهرم گرفتم و می خواهم که تغییر مالکیت بدم اما سیم کارتم روی گوشی غیره فعال شده از طریق سایت هم اقدام کردم باز هم
    کد فعال سازی میخواد که اون رو باید از طریق *7777#دریافت کنم که سیم کارت فعال نیست .چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر برای انجام فرایند های سامانه همتا و دریافت پیامک های مربوطه می توانید سیمکارت را روی دستگاه فعال دیگری قرار دهید . سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رامتین · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من قانونی بود و اضافه هم شد ولی فعالسازی نکردم و امروز هم پیام اومد که غیرفعال میشه و شد. الان هم برای فعالسازی هر کار می کنم نمیتونم وارد بشم چون پیامک فعالسازی میخواد و چون سیم کارتها غیرفعال شدند پیامکی نمیاد. چیکار باید کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر می توانید برای دریافت پیامک های مربوطه سیمکارت را روی دستگاه دیگری قرار دهید و برای انجام فرایند فعال سازی با دستگاه فعال دیگری اقدام کنید. سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
      آموزش فعال سازی دستگاه : http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمزه · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من از قبل طرح ریجستری روشن بوده اما حالا بخاطر مشکل هنگ کردن گوشیم را تنظیمات کارخانه کردم الان برام پیام اومده انتقال مالکیت بدم و اصلا به سیم کارتی که روش بوده از اول جواب هم نمیده.این چه قانونیه نتونی گوشیت را هم ریست بزنی الان من چکار کنم با این کارتون راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ابتدا شناسه داخل تنظیمات و روی جعبه را مطابقت دهید چنانچه مطابقت داشت صفحه پیامک هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.http://hmti.ir/12
      چنانچه مطابقت نداشت جهت بررسی با شماره 096366 تماس نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا رمضانی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    من چند روز پیش گوشی s9 رجیستر کردم .
    ولی الان چون با شماره یکی از آشنایان هست و اینکه میخوام بدونم احتیاج به انتقال مالکیت هست یا خیر .
    اگه هست لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که قرار است گوشی در اختیار شما قرار بگیرد فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه
      http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام.خداقوت.من ی گوشی اینترنتی خریدم ولی تا الان سیم کارتی روش نزاشته بودم.امروز سیم گذاشتم ولی سیم کارت اول کار نمیکرد.سیم کارت دومو گذاشتم بازم کار نمیکرد.پیام اومد شناسه دستگاه قانونی نیست و در شبکه سرویس نخواهد گرفت.اینو چکار باید بکنم؟خواستم تو سامانه همتا ثبت نام کنم imei اولو قبول میکرد ولی دومو نه میگفت غیر قانونی!!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ابتدا شناسه های داخل تنظیمات و روی جعبه را مطابقت دهید و برای هر دو شناسه استعلام اصالت بگیرید.
      ( http://hmti.ir/04 )
      چنانچه هر دو غیر قانونی ذکر می شود یا شناسه ها با هم مغایرت دارند دستگاه را عودت دهید و چنانچه همکاری نکرد می توانید ثبت شکایت کنید. http://hmti.ir/10 / http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید · 1 ماه پیش
    سلام. گوشی نوت ۸ دوسیم کارت از امارات خریدم شناسه یکسان داره. رجیسترش کردم فقط از یک اسلات قابل استفاده هست. چکاری باید انجام بدم که اسلات دومش هم فعال بشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کارو · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید یک دوست پدرم برای وی یک گوشی نوکیا ساده از چین آورد چگونه آن را ریجیستر کنم وابتدا باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صادق درویشی · 1 ماه پیش
    سلام ، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 میخواستم ریجستر کنم اخطار میده(javax.xml.ws.soap.SOAPFaultException: java.net.SocketTimeoutException: connect timed out) باید چکار کنم ممنون میشم سریع جواب بدین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا اعلام کنید در چه مرحله ای این خطارا دریافت میکنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محیا · 1 ماه پیش
    امتحان کردم وصل نمیشه اصلا زنگ نمیخوره باهمین خطم زنگ میزنم میگه شبکه در دسترس است با خط ایرانسل میزنم میگه شماره اشتباهه.کلا زنگ نمیخوره وصل بشم استان کرمانشاه شهرستان کنگاورم.مشکل من نداشتن رمزه وقتی میخوام وارد سامانه همتا بشم گوشیمو ثبت کنم رمز میخواد میگه رمز رو ارسال میکنم وارد کن ولی چیزی دریافت نمیکنم کد imei رو دارم.ولی رمز ندارم وارد بشم که lmei رو بزنم.میگه اگه رمز رو دریافت نکردی *۷۷۷۷*۱۰۰#رو بگیر تا رمزو بگیری ولی خط من کلا هیچ شماره ای رو نمیگیره.میزنه شبکه در دسترس است??
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که قادر به شماره گیری هیچ شماره ای با سیمکارت نیستید و سیمکارت روی هیچ گوشی آنتن دهی ندارد مرتبط به همتا نیست از سمت اپراتور پیگیری گردد.
      ضمنا برای انجام فرایند های سامانه همتا می توانید از طریق گوشی فعال دیگری اقدام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محیا · 1 ماه پیش
    ممنون بابت پاسخگوییتون مشکل من اینه که فکر کنم پیامکو حذف کردم حواسم تبود ه حالام هرچی سعی میکنم به سامانه همتا زنگ بزنم به امراتور وصل بشم نمیشه میگه سرویس در دسترس است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر از خط دیگری شماره 096366 را شماره گیری کرده و شماره صفر را انتخاب کنید تا به کارشناسان پاسخ گو متصل شوید. در صورت بروز مجدد مشکل شماره خط و استان محل زندگی را اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محیا · 1 ماه پیش
    سلام عرض شد من چند روز پیش یه سیم تازه انداختم رو گوشیم یه پیامک امد که باید ریجستری کنم وگرنه سرویس نمیگیرم الان کهاونموقع نت نداشتم تقریبا سه روز پیش الان که نت دارم نمیتونم ثبتش کنم پیامک رمز واسم نمیاد که وارد سایت بشم کلا سیمم انگار از کار افتاده چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      پیامک های هشدار :http://hmti.ir/12
      همچنین میتوانید برای دریافت پیامک مربوطه سیمکارت را بر روی دستگاه دیگری قرار دهید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر

    اقا من دو تا گوشی دارم یک ایفون فایو و یک سامسونگ که هر دو قبل ریجستری چند سال سیم کارت گذاشته بودم خلاثه این گوشی ها خراب شد یکی هارد یکی هم ال سی دی الان که گوشی ها گران شده و من میخوام اینا رو تعمیر کنم

    تو سایت سریال میزنم میگه شناسه دستگاه (IMEI) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت


    الان تکلیف من چیه واقعا !!!!!!!!!!!

    خواهشمندم راهنمایی کنید سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر تمامی گوشی هایی که پیش از شروع طرح با سیمکارتی رویت شده اند ثبت قانونی می باشند در غیر اینصورت راهکاری ندارند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود · 1 ماه پیش
    سلام و وقت بخیر
    من با اینکه با کد ملی ثبت نام کردم و وارد شدم تو قسمت منو سامانه گزینه هایی مث افزودن سیم کارت یا ثبت گوشی تعمیری واسم نمیاد چرا؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر زمانی که با کد ملی وارد سایت شوید در مرحله بعد باید رمز عبور و عبارت امنیتی را وارد کنید تا وارد کارتابل خود شوید. گزینه افزودن دستگاه در قسمت مدیریت دستگاه وجود دارد و قسمت ثبت گوشی تعمیری در سمت راست موجود می باشد چنانچه با گوشی وارد سایت می شوید گوشی را به صورت افقی قرار دهید تا تمامی قسمت های سایت را مشاهده کنید.
      www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا حسینی · 1 ماه پیش
    سلام سیمکارتم فعاله ولی مثل اینکه مشکلش رو گفتن از رجستریه ینی پیام میده مالک شماره تلفن دیگری است و حالت غیرفعالی به خودش گرفته مالک دستگاه و هردو سیمکارتم خودمم باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا صفحه پیامک های هشدار " http://hmti.ir/12 " را مطالعه نمایید و مطابق پیامکی که دریافت کرده اید فرایند لازم را انجام دهید.