آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید طریقت · 2 ماه پیش
    من سیم کارت اولم قبل طرح ریجستری فعال بوده اما الان دومین شیارسیم کارت فعال نمیشه ومن یادم نیست چه سیم کارتی انداختم درتلفنم برای اولین بار. اونوقت حالا یک سیم کارت رو میشناسه وبا imeدوم نمیشه سیم کارت فعال کنم حالا چکار کنم. که بتونم از شیار دوم استفاده کنم؟؟؟سیم کارت ریجستر دوسال پیشم یادم نیست ¡¡¡¡¡
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و شماره سیمکارتهایی که در اختیار دارید را بخوانید تا پس از بررسی، متوجه شوند که با کدام یک از سیمکارتها امکان افزودن وجود دارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا فراهانی · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یه. گوشی خریدم. با جعبه و متعلقات ولی الان به نام کسی دیگر ثبت شده هیچ‌ گونه دسترسی هم ندارم چیکار کنم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورتی که به فروشنده دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M · 2 ماه پیش
    سلام گوشی من دو سیمکارته هست ولی فقط از یک اسلات استفاده میکردم دیشب یه سیمکارت دیگه انداختم تو اسلات دوم پیامک هشدار اومد و عدم سرویس دهی مراحل بالا رو با سیم کارت اصلی انجام دادم اما همچنان سرویس دهی نداره چیکار باید بکنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا مجددا تلاش نمایید. درصورتی که همچنان موفق نشدید، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن شهرکی · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید .من یک گوشی چند سال دارم ولی نمیدونم با چه شماره ای قبل وارد شدم چون الان که میزنم افزودن .میگه این خط,با شماره دیگه وارد شده و هیچ فعالیتی انجام نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کمال · 2 ماه پیش
    سلام و عرض ادب

    گوشی من اس 4 سامسونگ هستش.میخوام تو سامانه همتا انتقال مالکیتش بدم سریال رو وارد میکنم

    میگه گوشی شما دوسیم هستش و سریال دوم رو هم وارد کنید. ولی گوشی من تک سیم هستش
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ناصرجعفرزاده · 2 ماه پیش
    سلام.من یه تبلت دارم به شماره خودم فعال هست ولی نمیتونم تو قسمت مدیریت دستگاه افزودن کنم میگه دستگاه شما مشمول این مرحله از طرح ثبت تلفن همراه نمی‌باشد.میخوام انتقالش بدم موندم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درحال حاضر همچنان دستگاه های تبلت مشمول طرح رجیستری نشده اند؛ لذا نیاز به انجام اقدام خاصی ندارید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایمان کریوند · 2 ماه پیش
    سلام.من سیم کارت ایرانسلم یهو روی سیم ۲ گوشیم غیر فعال شدو رایتلم روی سیم ۱هستش.اما وقتی جای این دوتا سیم کارتو عوض میکنم ایرانسلم میخونه رو سیم یک و رایتلمم فعاله.قبلا انتقال مالکیت انجام دادم می خواستم بدونم مشکل از کجاست مرسی اگه راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر، در صفحه «سوالات متدوال» سایت، به سوال 5-1 و 5-5 مراجعه کرده و به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا عظیمی · 2 ماه پیش
    سلام بنده گوش خود را به نمایندگی دادم برای تعمیرات و دو شناسه جدید برروی برد گوشی دارم و الان هم گوشی من رجیستر شده و نمیدانم چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      شما میتوانید به بخش «آموزش ثبت دستگاه تعمیری» در صفحه «آموزش ها» مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحر · 2 ماه پیش
    سلام گوشی من قطع شده من رمز یک بار مصرف ندارم فقط ime دارم باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا توضیحات مربوط به پیامکی که از سمت همتا برایتان ارسال شده است را در صفحه «پیامک های هشدار» پیدا کرده و با دقت مطالعه فرمایید. درصورتی که همچنان متوجه مشکل تان نشدید، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن · 2 ماه پیش
    سلام
    سامانه همتا شناسه۱ گوشی من رو قبول میکنه ولی شناسه ۲رو خطا میده و میگه متعلق به شما نمی باشد باید چکار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی نورمحمدی · 2 ماه پیش
    چطور میشه یه گوشی به دوتا سیم خدمات بده یکی از سیم ها رو گوشی ثبت باشد ولی دیگری که گوشی به نامش نیس بعد دو روز آنتن خط قطع میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      لطفا به بخش «عدم شناخت مالک قبلی» در صفحه «آموزش ها» مراجعه کرده و مطالب موجود در این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 2 ماه پیش
    سلام من یک هفته هست که گوشی خود را ثبت کرده ام ولی کد فعالسازی هنوز نیومده چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید. "
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سپید · 2 ماه پیش
    سلام ... من سال پیش گوشیمو خریدم و یکماه پیش سیمکارتم را به یوسیم تغییر دادم و در اسلات دوم قرار دادم پیام آمد که دستگاه رحیستر نشده و کد imei رو وارد کردم پیام نامعتبر زد و الان بعد از یکماه آنتن ندارم چه کار باید بکنم ؟!!!

    خواهش میکنم کمک کنید !!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا بررسی دقیق‌تر صورت گیرد."
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمان · 2 ماه پیش
    سلام من یه ماه پیش گوشی خریدم فروشنده به اشتباه گوشی منو به اسم یکی دیگه ثبت کرده و گوشی یکی دیگه رو به اسم من الان چند روزه کلا سرویس نمیده الان من باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سکوهی · 2 ماه پیش
    با سلام
    پیامک ارسال کد ثبت شناسه IMEI از سرشماره 5000143891 ( همتا ) به شماره اینجانب ارسال شده است اما در سامانه همتا غیرقانونی بودن آن ظاهر میشود و نمیتوانم اسلات دوم را تعریف کنم تکلیف چیست ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا به صفحه «پیامک های هشدار» مراجعه کرده و در آنجا توضیحات مربوط به پیامکی که برایتان ارسال شده است را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمانه · 2 ماه پیش
    سلام. من شماره تلفن همراه خودم رو به عنوان شماره اصلی فعال کردم ولی توی سایت در قسمت سایر شماره ها نشان داده میشه. و به همین علت وقتی میخوام یک دستگاه اضافه کنم پیغام میده: شماره تلفن یش فرض برای شما موجود نیست

    راهکار حل این مشکل چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد داودی · 2 ماه پیش
    سلام
    گوشی من ۲ سیم کارت است و هرکدام از سیم کارتها رو فعال میکنم بعد از چند ساعت اون سیم کارت بعدی از کار میوفته
    ممنون میشم راهنمایی کنید تمام مراحل انتقال و فعال کردن رو هم انجام میدم
    هر دو سیم کارت با هم فعال نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسینعلی مردانی · 2 ماه پیش
    سلام.هزینه رجیستری گوشی سامسونگ a7 تولید 2017 چقدر میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      این موارد مربوط به گمرک می باشد و باید از آنجا جویا شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود میرزائی · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    بنده گوشی A7 2018 خریده ام و طبق پیامک هزینه ریجستری ۱۳۳۶۰۶ تومان اعلام شد اما فروشنده از من ۲۰۱۰۰۰ تومان گرفت بعد از اعتراض نسبت به دریافت این اضافه مبلغ گفتند که پولی که از من کم شده و باید شما بدید
    لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم
    تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      جهت پیگیری مشکل خود به صفحه «آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی» مراجعه کرده و اقدام به طرح شکایت نمایید.
      لینک صفحه : http://hmti.ir/10
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 2 ماه پیش
    من سه تا سیمکارت دارم و گوشیم هم دو سیم کارته هستش گاهی اوقات سیمکارتهام را جابجا میکنم الان سیم کارت سومم را گذاشتم ؛ پیام اومده مالک دستگاه نیستید و به شبکه متصل نمیشه
    برای اینکه بخوام از هر سه تا سیمکارت با گوشی دو سیم کارته استفاده کنم باید چکار کنم
    بخش سوالات متداول را هم خوندم به جواب سوالم نرسیدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      از آنجایی که هر سه سیمکارت متعلق به خودتان می باشد، لذا نیازی به انتقال مالکیت و یا اقدام دیگری ندارید و مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.