آموزش افزودن دستگاه

  • آموزش ها

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کاشف · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من خارج از کشور زندگی میکنم ، میتونم از همون جا موبایلم رو ریجستری‌ش کنم؟
    چون که جدیدا میگن ایفون دیگر شاید ریجستری نشه؟ ممنون میشم اگر سریع کمکم کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد جواد باوندپور · 1 ماه پیش
    سلام...یه سوالی داشتم.من چند وقت پیش این پیام واسم ارسال شد ولی هربال میخوام کد دوم رو ثبت کنم میگه که این mei متعلق به شما نمیباشد..باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام .
      سوال شما به صورت مبهم است به صورت واضح تری بیان بفرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمیرا · 1 ماه پیش
    سلام میخوام انتقال بدم مالکیت گوشیو به سیمه جدید ولی سیمه جدید انتن نمیده و رمزهای موقتو دریافت نمیکنه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام سیم جدید را لطفا داخل یک دستگاه فعال قرار دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نیک · 1 ماه پیش
    سلام
    ایا امکان استفاده از دو سیم کارت با مالکیت مختلف در یک گوشی وجود دارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام
      دستگاه تحت مالکیت تنها یک سیم کارت قرار میگیرد ولی برای استفاده از دستگاه اگر قصد خرید و فروش ندارید میتوانید هر سیم کارتی قرار دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضا مرادی · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی نو خریدم دو تا سیم کارت با برنامه همتا ریجیستر شد ولی در سایت که دستگاه را اضافه کردم و همچنین سیم کارت دیگر را هر با که روی شماره کلیک میکنم میگوید مطمئن هستید جهت فعال شدن و هر با سوال میکند وقتی ما دو شماره اضافه کردیم سوال چرا میپرسد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام

      سوال شما مبهم میباشد.لطفا سوال را واضح تر بفرماییدیا با شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پریسا شاکر · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من دو سیمکارته،وقتی پیامک هشدار برام اومد طبق آموزشی که تو سایت هست افزودن دستگاه رو انجام دادم و 2تا IMEI رو وارد کردم با موفقیت هم انجام شد، اما پیامکی برام ارسال نشده که خط دومم فعال شده یا نه، میخواستم بدونم مشکلی بعدها پیش میاد یا نه و خطم فعال باقی میمونه ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام

      اگر افزودن دستگاه با موفقیت انجام شده باشد مشکلی پیش نخواهد امد شما میتوانید پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه IMEI های گوشی خود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید با بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    انتظاز · 1 ماه پیش
    سلام من گوشی رو نو خریدم از یه موبایل فروشی. و گفته ک فعال میکنه رو خطم منم گفتم حتما فعال کرده ولی الان بعد 5ماه ک میزنم ببینم گوشی بنام خطم خورده یا نه. یه شماره دیگ مینویسه ک اینه
    79****093008
    و الان نمیدونم دقیقا چیکار کنم.یکی از خط هامم از کار افتاده مدل گوشیمم Honor 7aهستش.خاهشا پاسخ بدین...
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام.
      انتقال مالکیت در هنگام خرید و فروش دستگاه الزامی است لطفا به مالک و فروشنده قبلی برای انتقال مالکیت مراجعه فرمایید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن ملوکان · 1 ماه پیش
    سلام.من مالک گوشی هستم که قبلتر توسط همسرم استفاده می شد.و سابقه سیم کارت ایشون ثبت شده .مدت زیادی گوشی خاموش بوده و سیم کارت ایشون هم شکسته شده در دسترس نیست حالا باید چکار کنم .دسترسی به سیم کارت ثبت شده قبلی ندارم.ولی جعبه گوشی و دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام .
      مراجعه کنید به دفاتر پیشخوان و سیم کارت را مجددا خریداری کنید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی محمودی · 1 ماه پیش
    با سلام من فقط ی سیم کارت قدیمی را در گوشی قرار دادم و نمی خواهم انرا به دست.اه اضافه کنم ولی شما گفته اید ک اگر اضافه نکنم گوشی بن میشود باید چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر.سوال شما مبهم میباشد.لطفا سوال را واضح تر بفرماییدیا با شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    لیلی · 1 ماه پیش
    سلام

    همتا چی هست ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام
      همتا (سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی)، سامانه‌ای است که در راستای اجرای طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری)، پیاده سازی شده است. در این سامانه، هر دستگاه، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار گرفته است. سیم کارت مالک دستگاه، قادر خواهد بود فرایندهای مختلف سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای دستگاه انجام دهد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 1 ماه پیش
    سلام . من 4 ماه پیش گوشی روبا گمرک امانات پستی وارد کردم . هزینه هاش رو دادم و پیامم که اومد برای فعالسازی اقدام کردم که گفت گوشی شما دوسیمکارت است درحالیکه تک سیم است . با همتا تماس گرفتم و پرونده تشکیل دادم اما همچنان بعد از دوماه هرچقدر زنگ میزنم میگن در نوبت بررسی ست در حالیکه گوشی از شبکه خارج شد . الان باید چکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      باسلام
      در صورتی که با سامانه تماس گرفتید وکارشناسان اعلام کردن درخواستتان درحال بررسی است شما عجالتا منتظر بمانید همکاران پشیبانی ما در اسرع وقت نتیجه درخواستتان را به شما اعلام میکنند
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی رضا · 1 ماه پیش
    سلام.اگه قبلا یه گوشی به صورت مسافری ثبت کرده باشی و بخوای یه گوشی دیگه هم بخری مشکلی نداره یعنی ثبت میشه. ایا همه گوشی ها باید تو سایت همتا ثبت بشن یا فقط برای گوشی های که غیرقانونی وارد شدن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام.
      لطفا در مورد ثبت تعداد دستگاه از سمت گمرک پیگیری کنید .(HELP .IRICA.IR)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Novin · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیمو وقتی خریدم سیم کارت ۲ رو به عنوان مالک انتخاب کردم و فقط IMEI ۲ رو وارد کردم نمیدونم چرا ولی این کارو کردم حالا چند هفته گذشته و تازگیا گوشی من فقط مینویسه تماس اضطراری
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام.
      به دلیل نا مشخص بودن وضعیت شناسه imeiدستگاه لطفا پس از یادداشت 15 رقم شناسه .با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیدحیدر · 1 ماه پیش
    گوشی بندهa5هسش مدل۲۰۱۵ الان زده که جزوگوشی های قانونی نمیباشد چه بایدکرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام.
      درصورتی که پیش از آغاز طرح رجیستری دستگاه شما با یک سیمکارت روشن نبوده است و درحال حاضر، در پاسخ استعلام اصالت، غیرقانونی عنوان می شود، امکان ثبت و فعالیت ان در شبکه وجود ندارد.http://hmti.ir/04.
      برای راهنمایی دقیق تر با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اصغر نجفی · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من دو سیم کارت هس یعنی دو اسلاید هس گوشی برای سیم کارت همراه اولم ثبت شده سیم کارت ایرانسلم که خطش میره میا پیام میاد که این گوشی برای خط دیگری ثبت شده و تا تاریخ فلان با اين شماره قابل استفاده هس من چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام .
      لطفا پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه IMEI های گوشی خود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حصین · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی از دست یکی خریدم که ریجستری نشده و قبل از طرح روشن شده و حالا خط نمیده اون سیمکارت قبلیش هم در دسترس نیست چطور میتونم درستش کنم راهی وجود داره لطفا جواب بدین یا به ایمیلم بفرستین ?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورت خرید دستگاه کارکرده هنگام خرید باید انتقال مالکیت دریافت مینمودید.جهت راهنمایی بیشتر با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرجان لک · 2 ماه پیش
    سلام شناسه دو تا اسلات را وارد کردم اسللت اول کار میکنه ولی اسلات دوم که همراه اوله میگه خاموشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      "ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید."
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحر آبکار · 2 ماه پیش
    من وقتی گوشی را خریدم داخل مغازه فروشنده ریجستری را برایم انجام داد. بعد 2 1 ماه ب من پیام اومد که این گوشی ثبت تا چندروز اینده سرویس نخواهد گرفت.
    هرچی خودم imei رو میزنم میگه این imei قانونی نیست...
    من چکار کنم دقیقا. چرا این اتفاق افتاده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      لطفا پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه IMEI های گوشی خود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نصیر دزفولی · 2 ماه پیش
    سلام. خسته نباشید.. یک سوال سیم کارت بنده ثبت نام شده خریدم مشکلی برای مالکیت ندارد.. ممنون میشم پاسخ دهد...
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      لطفا دررابطه با مالکیت سیم کارت با اپراتور مربوطه تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابوالفضل · 2 ماه پیش
    سلام من ۱هفته پیش گوشی دست دوم از دست فرش خریدم.ولی شماره سریال دستگاه دوتاشونم یکیه.وقتی سیم کارت وارد کردم .پیام امد که اگه حاصب قبلی انتقال مالکیت نده بعد۳روز غیر فعال میشه .حالاهم غیره فعال شده.من چه کارکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      باتوجه به پیامک دریافت شده حتما ازشخص فروشنده انتقال مالکیت دریافت نمایید.درغیراینصورت امکان استفاده ازدستگاه را ندارید.جهت راهنمایی بیشتر با شماره 096366 تماس بگیرید