آموزش افزودن دستگاه

قابل استفاده برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.(مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)

انجام فرآیند افزودن دستگاه با سیمکارت قبلی روی دستگاه

دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.

دستگاه دوسیمکارته با یک اسلات روشن قبل از شروع طرح

اگر دستگاه دو سمیکارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، تنها از یکی از اسلات‌های آن استفاده می‌کرده‌اید، در صورتی که الان در اسلات دوم، سیم کارت قرار دهید، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود. برای حل مشکل و ثبت شناسه (IMEI) اسلات دوم دستگاه‌تان، فرآیند افزودن دستگاه را با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، انجام دهید.

 جهت افزودن دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند افزودن دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند افزودن دستگاه، با استفاده از سایت اینترنتی www.hamta.ntsw.ir و کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود. 

 

افزودن دستگاه از طریق وبسایت اینترنتی hamta.ntsw.ir

مرحله یک:

در ابتدا به سایت اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت‌نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در اینجا ما قصد داریم تا با شماره سیم کارت وارد سامانه شویم.

 

مرحله دو:

در این مرحله شماره سیم کارتی که پیش از شروع طرح روی دستگاه‌تان بوده را وارد نموده و دکمه ورود را انتخاب نمایید. رمز عبور موقت برای شماره شما ارسال می‌شود. رمز عبور موقت را وارد کرده و وارد کارتابل خود در سامانه همتا شوید.

 

مرحله سه:

پس از ورود به کارتابل خود در سامانه همتا، در بخش مدیریت دستگاه‌ها، گزینه افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود

 

مرحله پنج:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI)‌های اظهار شده، با سیم‌کارتی که در حال حاضر در کارتابل آن هستید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

 

مرحله هفت:

در ادامه، می‌توانید با انتخاب گزینه «مدیریت دستگاه‌ها» از منوی سمت راست، شناسه (IMEI)‌های اضافه شده به کارتابل را به همراه نشان تجاری و مدل دستگاه مشاهده نمایید.

 

افزودن دستگاه از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*

مرحله اول:

در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم:

در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی لازم است تا شناسه (IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید، شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه (IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه (IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مشکل در تشخیص تعداد اسلات (محل قرارگیری سیم کارت) در همتا

درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI) دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI) دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح کنید.

 

مرحله پنجم:

سپس لازم است تا با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه (IMEI) و درصورتی‌که دستگاه دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه (IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

 

مرحله شش:

در نهایت چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.

دستگاه دوسیمکارته با شناسه (IMEI) های یکسان

دستگاه‌های استاندارد و معتبر، به تعداد شکاف برای قرار دادن سیم کارت، شناسه (IMEI) دارند که بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است.

چنانچه دستگاه دوسیمکارته‌ای دارید که پیش از شروع طرح با سیم کارت خود از آن استفاده می‌نموده‌اید اما شناسه (IMEI)‌های درج شده بر روی جعبه، پشت باتری یا نمایش داده شده با شماره‌گیری #06#*، یکسان هستند، با مرکز پاسخ گویی سامانه همتا با شماره 096366 تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید.

پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته

دقت داشته باشید در سامانه همتا هر دستگاه، فارغ از تعداد اسلات‌های آن، تحت مالکیت تنها یک سیم‌کارت قرار دارد.

بنابراین، درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است باید توجه داشته باشید که پس از انجام موفقیت‌آمیز فرآیند «افزودن دستگاه»، هر دو شناسه (IMEI) دستگاه شما تحت مالکیت یک سیم‌کارت قرار می‌گیرد. لذا زمانی که در اسلات دوم سیم‌کارتی غیر از سیم‌کارت مالک دستگاه در سامانه همتا، قرار دهید، پیامک هشدار انتقال مالکیت دریافت خواهید کرد..

همان‌طور که در این پیامک ذکر شده، از آن جایی که قرارگیری این سیم‌کارت جدید در دستگاه، به علت خریدوفروش نبوده، بلکه مالک دستگاه یکی از سیم‌کارت‌های خود را درون دستگاه قرار داده، بنابراین نیاز به اقدام خاصی نیست.

پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید و پس از انجام فرایند افزودن دستگاه، برای سیم‌کارت دوم دستگاه پیام هشدار انتقال مالکیت با ذکر مهلت قطع دریافت کردید، آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را پس از افزودن دستگاه ملاحظه نمائید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم دو سیمکارته هست ریجستر شده روی سیم یک
    و برای سیم دو پیامک هشدار اومده منم این فرایند افزودنو انجام دادم موفقیت آمیز بود


    با این کار یعنی سیم دو هم حله و دیگه قطع سرویس نمیشه


    ممنون اگه پاسخ بدین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید چنانچه تنها همین فرایند نیاز بوده است بله مشکل برطرف گردیده است و دستگاه غیر فعال نمی شود.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید بیضایی · 1 ماه پیش
    سلام من چنتا گوشی دارم و چنتا سیمکارت . به نام خودم الان یک گوشی رو که با سیم کارت دیگه ای ثبت کردم میخوام سیم کارت دیگه ای جایگزین کنم . که اونم به نام خودمه برام پیامک اومد که این گوشی با شماره دیگه ای که مال خودمه ثبت شده لطفا انتقال مالکیت بدید ‌ ایا نیاز هست . دوباره به نام این سیم کارتم بزنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که داخل پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده است نیازی نیست انتقال مالکیت انجام دهید در غیر اینصورت لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه نمایید و فرایند لازم برای پیامک دریافتی را انجام دهید.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید صمصامی · 1 ماه پیش
    با سلام. من گوشی تو خریدم و فروشنده هم کد فعال سازی رو بهم داد ولی به اشتباه اول دستگاه رو به سیمکارتم افزودم(مانند آموزش همین بخش) و بعد به بخش فعالسازی دستگاه که رفتم پیام آمد: این دستگاه پیش از این برای این شماره فعال شده. در واقع اصلا از کد فعال سازی استفاده نکردم. مشکلی که برای برای دستگاه پیش نخواهد آمد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر برای گوشی های آکبند فرایند فعال سازی در مقابل فروشنده الزامی است و امکان انجام فرایند افزودن دستگاه برای گوشی آکبند وجود ندارد .
      در صورتی که دستگاه را برای شماره شما فعال کرده اند و مالک گوشی می باشید مشکلی وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد · 1 ماه پیش
    با عرض خسته نباشید من موبایلی داشتم که قبل طرح رجیستری ازش استفاده میکردم ولی مدتی ازش استفاده نکرد تا اینکه بعد از طرح از اون استفده کردم که پیام اومد بعد مدتی سرویس نخواهد گرفت بعد اینکه سرویسش قطع شد من تو صفحه کاربریم تو سایت همتا اونو تو افزودن دستگاه اضافه کردم و اضافه شد. ولی همچنان سرویس نمیگیرد.آیا مراحلی باقیمانده که من انجام نداده ام؟ لطفا آن مراحل را اعلام کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه فرایند افزودن دستگاه با موفقیت انجام شده دستگاه را خاموش و روشن کنید فعال می گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    افشار قلی زاده · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی جدید در خارج خیدم و اصلا هیچ جا ثبت نشده و میخوام ثبتش کنم از کجا میتونم ثبت کنم ممنون
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کاربر مهمان · 1 ماه پیش
    سلام این الان موردی نداره ؟
    اوکیه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      باسلام در صورتی که شناسه های ارسالی داخل کارتابل سیم کارت خودتان قرار دارد مشکلی وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Bakhtiary · 1 ماه پیش
    سلام،باعرض خسته نباشید،من دوسال قبل از طرح رجیستری سامسونگ A5 رو خریداری کردم الان گوشی جدید گرفتم و با همون سیم کارتی که روی گوشی قبلی بود گوشی جدید رو رجیستری کردم الان میخوام گوشی قبلی رو بفروشم ونمیدونستم که باید افزودن دستگاه انجام بدم بعد انتقال مالکیت بدم به خریدار، میخواستم بدونم ایا میشه با سیم کارتم گوشی قبلیمو با گزینه افزودن دستگاه رجیستری کنم بعد انتقال مالکیت انجام بدم؟یا فقط با یه سیم کارت یه گوشیرو میشه رجیستری کرد؟اگر اینطور هست راه حل چیه؟
    با تشکر از پاسخ گویی.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر بله میتوانید گوشی قبلی خود را انتقال مالکیت دهید در سامانه همتا محدودیتی ندارد با یک سیمکارت چند دستگاه ثبت گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهاءالدین علیزاده · 1 ماه پیش
    من یک دستکاه نوکیادوسیم کارته خریدم دوسال پیش مدل ۲۰۶ ولی سیم کارت دو قبول نمیکنداضافه دستکاه که میزنم پیغام

    میده سیمکارت مالک قبلی واگذار منقضی شده است لطفا کامل آن را وارد کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی ذوالفقاری · 1 ماه پیش
    سلام. من یه گوشی خریدم نوکیا مینویسه غیرقانونی است و سرویس نخواهد گرفت. لازم به ذکراست که گوشی نوکیا ساده است واز شهر دیگری خریدم و فروشنده یادم نیس. یعنی یه قانونی نیست که بشه ریجستری کرد. حالا پولم بگیرن یه کم. خداییش نامردیه از یه طرف ففروشنده ها مردم و می چاپن از یه طرف دولت خود مردم. همش ظررش واسه ما ها
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر شما موظف بودین در زمان خرید گوشی استعلام اصالت بگیرید و فعال سازی در حضور فروشنده انجام شود.دستگاهی که غیر قانونی اعلام می شود از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده و باید عودت داده شود .چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین · 1 ماه پیش
    سلام من دیشب یه گوشی از برند شیائومی خریدم . کد فعال سازی هم بهم داد ولی داخل سایت شما ثبت نمیشه . فروشنده گفت مثل اینکه این مشکل برای همه گوشی ها شیائومی وجود داره و فعلا سایت بستست . خواستم بدونم سایتتون کی باز میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا اعلام نمایید در زمان فعال سازی با چه خطایی مواجه می شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسر · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیمو یه سال پیش از یه سایتی خریدم ک قبلا ریجستر شده بود منم یادم رفت انتقال مالکیت بگیرم الان بهشون زنگ زدم میگن یه سال گذشته اون شماره ای ک ثبت شده یادمون نیس ب نام کی بوده چطوری میتونم اون شماره رو کامل دربیارم ک بتونم به اون شخص تماس بگیرم و انتقال مالکیت رو برام انجام بده؟؟واسه فروش گوشیم مشکل خوردم ممنون میشم راهکار بدین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید و در صورت عدم همکاری ایشان از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد زارع · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر...چرا شماره سامانه همتا رو میگیرم میگه اشتباهه؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر از طریق خط دیگری 096366 را شماره گیری کنید چنانچه مشکل باقی ماند شماره و استان محل زندگی را اعلام بفرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن خدابنده · 1 ماه پیش
    سلام من گوشی سامسونگ اس 7 رو بصورت کارکرده قبل از شروع طرح رجیستری خریداری کردم متاسفانه الان که قصد فروش رو دارم هیچ کدوم از کدهای *۷۷۷۷# یا *06# رو اجرا نمیکنه میخواستم ببینم باید چکار کنم و مشکل چیه . کارتن گوشی هم موجوده .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر برای انجام فرایند های سامانه همتا می توانید با گوشی دیگری و از درگاه های مختلف سامانه همتا اقدام کنید.
      سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
      کد دستوری #۷۷۷۷*
      اپلیکشین همتا
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی خ · 1 ماه پیش
    سامانه همتا رو هرچی زنگ میزنیم اِشغالی میزنه وجواب نمیده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر از طریق خط دیگری 096366 را شماره گیری کنید چنانچه مشکل باقی ماند شماره و استان محل زندگی را اعلام بفرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ارش یوسفی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید ممنون از پاسخ گویی تون من ی اس 8 دارم با اینکه دوسیم کارته س ولی هر دوتا درگاه ی شماره سریال مشترک دارن شما گفتی دستگاه های قانونی به تعداد جای سیم کارت شماره سریال دارن ولی خب مال من نداره الان چاره چیه چجوری از سیم کارت دو استفاده کنم؟ خاهشا جواب بدید 6 ماه ریجستر نکردم و گوشی بلا استفاده مونده نمیدونم چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که هر دو شناسه دستگاه در تنظیمات یا کد دستوری دقیقا مشابه نمایش داده می شوند و در پاسخ استعلام اصالت قانونی ذکر میشود با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی خ · 1 ماه پیش
    سلام دستگاهی رودارم که شناسه های هردواسلات آن یکسان هست گوشی قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده وتحت مالکیت هیچ سیم کارتی نبوده ونیست حالاکه میخوام بفروشم پیام میده که شناسه دستگاه جعل شده وبایدانتقال مالکیت بدین درحالی که شناسه دستگاه باشناسه روی جعبه یکیه وموقعی که میخوام انتقال مالکیت بدم گزینه افزودن دستگاه که میزنم میگه افزودن دستگاه باشناسه های یکسان وجودنداره وباپشتیبانی تماس بگیرید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر زمانی که با سامانه همتا 096366 تماس برقرار کردید شماره صفر را انتخاب کنید تا به کارشناسان همتا متصل شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    م · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    گوشی ام به سرقت رفته چجور میتونم ردیابی اش کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های سرقتی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 2 ماه پیش
    سلام من میخوام گوشی قدیمیمو واگذار کنم. خواستم ببینم میشه با گوشی جدیدم برای گوشی قدیمیم انتقال مالکیت بدم؟ چون سیم کارتم سایز نانو هست و دیگه به گوشی قدیمیم نمی خوره.
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر بله میتوانید با هر گوشی که مایل بودید این فرایند را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 2 ماه پیش
    سلام من گوشیمو از یک سایتی خریدم
    الان بعد سیم کارت گزاشتن این پیام برام اومده

    (دستگاه زیر جزء دستگاه های ثبت شده نیست و از تاریخ
    1398/09/30
    سرویس نخواهد گرفت)

    الان باید چیکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه داخل کشور خریداری شده است به فروشنده عودت دهید چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا · 2 ماه پیش
    سلام گوشی من شبکش قطع شده پیامک براش ازطرف سامانه همتا ارسال نمیشه چیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر برای دریافت پیامک های مربوطه، سیم کارت را در گوشی دیگری قرار دهد و فرایند های مربوط به همتا را انجام دهید.