شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش انتقال مالکیت دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در صورتی که دستگاهی را خریداری کنید اما از فروشنده انتقال مالکیت نگیرید و برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی نکنید، اگر از شناسه (IMEI) دستگاه‌تان سوء استفاده شود، آنتن دستگاه‌تان قطع شده و با سیم‌کارت شما آنتن نخواهد گرفت و شما متضرر خواهید شد.

توجه کنید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.

پیش نیاز انتقال مالکیت دستگاه

پیش نیاز این که بتوان دستگاهی را انتقال مالکیت داد این است که ابتدا تحت مالکیت قطعی سیم کارتی درآید. بنابراین، اگر قصد فروش دستگاهی را دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، ابتدا به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم کارت خود درآورده و سپس به سیم کارت خریدار انتقال مالکیت دهید.

دریافت هشدار انتقال مالکیت فقط برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای دارید و تحت مالکیت یکی از سیمکارت‌های شما قرار دارد و فقط برای سیم‌کارت دوم آن پیام هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت کرده‌اید، باید آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمائید.

 جهت انتقال مالکیت دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند انتقال مالکیت دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند انتقال مالکیت دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا باید مالک دستگاه، با سیم کارت خود، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کند.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۳، گزینه «انتقال مالکیت» انتخاب شود.

 

مرحله سه:

در مرحله بعد، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه‌ (IMEI)های تحت مالکیت سیمکارت شما را نمایش می‌دهد. لازم است تا عدد مربوط به شناسه (IMEI) ای را ارسال کنید که قصد انتقال مالکیت آن را دارید. درصورتیکه هیچ شناسه (IMEI) ای برای شما نمایش داده نشد، می‌بایست عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی 0 را ارسال کنید و سپس شناسه (IMEI) ۱۵ رقمی دستگاه را بدون هرگونه علامات اضافی (ممیز، خط تیره و ...) وارد کنید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه،  آموزش افزودن دستگاه  را مطالعه نمایید

 

مرحله چهار:

در این مرحله لازم است تا شماره سیمکارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید (یعنی شماره سیم کارت فرد خریدار) را وارد نمایید.

 

مرحله پنج:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیمکارت فرد خریدار را برای شما نمایش می‌دهد.

درصورتیکه این اطلاعات مورد تائید شماست، عدد ۱ را ارسال کنید.

 

مرحله شش:

در نهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیمکارت فرد خریدار است.

 

لزوم فعالسازی توسط خریدار

دقت داشته باشید در صورت استفاده از گزینه انتقال مالکیت، که کد فعال سازی با سرشماره HAMTA برای فرد خریدار ارسال گردد. فرد خریدار می‌تواند با استفاده از کد فعالسازی موجود در پیامک HAMTA، شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده را از طریق فرآیند فعالسازی دستگاه، برای سیمکارت دلخواه خود فعال نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ادیب گراوندی · 16 ساعت پیش
    سلام، من گوشیم دو سیمکارته هست، مدت‌ها هست که فقط از یک سیمکارت استفاده میکنم و به تازگی یک سیمکارت دیگه هم خریدم اما هنگام فعالسازی، سامانه میگه که شناسه دستگاه متعلق به شما نیست، در صورتی که هردو سیمکارت به نام خودم هست در ضمن تلفن همراهم کاملا قانونی و رسمی هست.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی شناسه یکی از اسلات‌ها را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه، شناسه مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد و نیاز به فعال سازی مجدد نیست.
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هیراد · 1 روز پیش
    سلام ریجستری گوشی من سوخته چیکار میتونم بکنم قبل من ک استفاده کردن ریجستری نزدت خواهشا پاسخ بدید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 2 روز پیش
    با عرض سلام و خدا قوت به زحمتکشان سامانه همتا
    بنده یک گوشی سامسونگ دارم که تقریبا یک ماه پیش از دستم افتاد و مدارش ضربه خورد و بطور کامل از کار افتاد و قابل تعمیر نمی باشد طی این مدت تا گوشی جدید خریدم یکی از اسلات سیم کارت های گوشی ضربه خورده فقط سیمکارت رایتلی که روی آن بود کار می کرد و هیچ سیمکارت دیگری روی آن چه مال خودم و چه اعضای خانواده کار نمی کرد به جز همان سیم کارت رایتل ، حتی همون سیم کارت که گوشی جدید خریدم باز در هر یک از اسلات های این گوشی جدید باز کار نمی کند .
    حالا سوال اینجانب از شما بزرگواران این هست برای رجیستری این سیم کارت رایتل که مالکش خودم می باشم و فقط روی گوشی شکسته شده آنتن می داد و می خواهم روی گوشی جدید فعالش کنم چطور این کار رو انجام بدهم در حالی که هیچ راهی برای دریافت کد فعال سازی و آنتن دهی در این سیم کارت بنا به شرایط ذکر شده در گوشی جدید ندارم ؟

    لطفا راهنمایی بفرمائید .
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که سیمکارت مشکل دارد باید از سمت اپراتور سیمکارتتان پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الینا بهرامی · 2 روز پیش
    خیلی ممنونم خیلی لطف کردین
    بله قبلا ثبت شده با همین سیمکارت ولی یک سال و نیم هستش که سیمکارتو داخل یه گوشی دیگه انداختم میخواستم بدونم حتی اگر تو یه دستگاه دیگه باشه و دوباره سیمکارتو داخل همون دستگاه اولی که ریجستر شده بندازم باز هم نیاز به ریجستر داره؟اخه یه مدتی تو یه دستگاه دیگ بود این سیمکارت اگه باز هم داخل دستگاهی که اول ثبت شده انداخته بشه نیاز به ریجستر دوباره داره یا خیر؟چون قبلا رو همین دستگاه ریجستر شده و یه مدتی تو یه دستگاه دیگه بود الان نیاز به ثبت دوباره رو گوشیم داره یا هنوزم ثبته روش ممنون میشم پاسخ بدین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر ،درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الهام د · 3 روز پیش
    سلام مدتی قبل گوشی مسافری خریدم گمرک پرداخت شد رجیستر شد الان این پیام اومده
    مالک دستگاه،شماره
    دیگری
    است و با
    09*******748
    از این تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    جهت استفاده از دستگاه،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    برند:
    Samsung
    مدل:
    Galaxy S8
    IMEI:

    راهنما:
    hmti.ir/t

    الان سیم کارتم روی گوشی کار نمی کنه چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      و چنانچه دستگاه شما مسافری ثبت شده حتما قسمت مسافری سوال 6-13 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الینا بهرامی · 4 روز پیش
    سلام وقت بخیر ببخشید وقتی که قبلا یه سیمکارت رو در دستگاه ریجستر کردیم و مدتی اون سیمکارت رو از گوشی در اوردیم و اگه بازم اونو داخل گوشی بندازیم ایا بازم نیاز به ریجستر داره؟و اینکه اگه با همون سیمکارت قبلا مثلا برنامه اینستا رو نصب کرده باشیم اگر دوباره اونو وارد گوشی کنیم برنامه اینستا پاک میشه یا خیر؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه قبلا ثبت شده است لازم به ثبت مجدد نیست و درصورتی که مایل به استفاده مدت طولانی از سیمکارت نمیباشید به سیمکارت دیگرخود انتقال دهید.
      درمورد بخش دوم سوال مربوط به سامانه همتا نمیباشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 4 روز پیش
    سلام وقت بخیر " پیغام خطا 14 رو دارم برای افزودن دستگاه چیکار کنم ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد · 5 روز پیش
    سلام برای خرید گوشی نو هم لازمه؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 7 روز پیش
    سلام بنده یک عدد گوشی برام آوردن از خارج، من بدون پاسپورت هیچگونه نمیتونم از این گوشی که برام آوردن استفاده کنم ؟ حتی با پرداخت گمرک ؟
    ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر جزییات ضوابط گمرک در ثبت دستگاه های مسافری را باید به صورت دقیق تر از گمرک جویا شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نفیسه · 7 روز پیش
    سلام
    پسر من کاناداست و سیم کارت ایرانش هم پیش خودشه که وقتی وارد ایران میشه دیگه در دسترس باشه، الان من میخوام از گوشی که اینجا داره استفاده کنم، ولی از همتا برام پیام اومده که باید تغییر مالکیت بدم. دسترسی به سیم کارت اصلی نیست، چکار میشه کرد؟
    ضمن اینکه گوشی هم نسبتا قدیمی ست و تقریبا فقط قابلیت شماره گیری داره و لاغیر..
    مدل گوشی Nokia 230
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت فقط با سیم کارت مالک امکان پذیر است در غیر این صورت امکان تغییر مالکیت وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدباقری · 7 روز پیش
    سلامن ی گوشی خریدم بعد این پیام اومده ولی فروشنده تمام کار انتقال مالکیت رو انجام داده و سامانه گفت برای من کد فعالسازی ارسال میشه اما نشد و این پیام بعد دو روز اومد؟ الان چکار کنم شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه های قانونی ثبت شده است
    مشخصات دستگاه:
    برند:
    Samsung
    مدل:
    Galaxy J6+
    وارد کننده:
    ورود مسافری


    هشدار: این دستگاه جهت استفاده غیرتجاری وارد شده، گارانتی ثبت شده ندارد و در صورت احراز تخلف مسدود خواهد شد.
    شناسه دستگاه:
    **************
    **************
    این دستگاه قبلا با یک سیم‌کارت روشن شده است

    پیگیری مشکلات:
    hmti.ir/t
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر گوشی مسافری برای استفاده شخصی شخص مسافر بوده و در صورتی که بخواهد مورد استفاده تجاری و خرید و فروش قرار گیرد، قطع خواهد شد.
      فقط در صورتی که در ثبت این گوشی هیچگونه تخلفی انجام نشده باشد و همچنین به عنوان گوشی کارکرده (دست دوم) از مسافر واقعی خریداری شود برای آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.
      توجه داشته باشید این گوشی ها هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ندارند.
      بنابراین تأکید سامانه همتا بر عدم خرید گوشی‌های مسافری است و در صورت بروز هرگونه مشکل، شخص خریدار متضرر خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 7 روز پیش
    سلام ، خسته نباشید .
    دیروز یه گوشی مسافری خریدم . استعلام گرفتم و imei گوشی ثبت شده و قانونی بود . الانم انتقال مالکیت دادم به سیم کارت خودم . منتها به چند نفر که گفتم گفتن نباید گوشی مسافری میخریدی ، بعدا مشکل برات پیش میاد . آیا درست میگن؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-13 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهریار · 8 روز پیش
    سلام ،میخواستم مالکیت گوشی رو عوض کنم ولی نمیدونم با شماره کی ثبت کردم ،متاسفانه سیستم هم فقط اول شماره ۰۹۳۹ رو میاره و بقیه رو نشون نمیده ،الان بقیه شماره یا آخر شماره رو بفهمم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صابره پژوهان · 8 روز پیش
    سلام، گوشی من تعمیر شده و بُرد آن تعویض شد. الان بعد از یک ماه آنتن دهی گوشی قطع شده چون مالکیت برای شخص قبلی هست و انتقال نداده هنوز، شماره ایشان هم خاموش هست و دسترسی ندارم. چه کاری میتونم انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر بعد از تعویض برد باید فرایند ثبت تعمیری انجام شود که برای انجام آن نیاز به مالکیت برد قبلی می باشد
      آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا http://hmti.ir/08
      در صورتی که به مالک قبلی دسترسی ندارید در صفحه ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا http://hmti.ir/08 پایین صفحه کادر مراجعه به تعمیرکار جهت بازگرداندن شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید علی · 9 روز پیش
    سلام.میخواستم گوشی رو بفروشم آیا باید کار انتقال رو تو گوشی خودم انجام بدم و کد به گوشی خریدار ارسال بشه برای فعااسازیش فرقی نمیکنه اون کد رو کجا وارد کنه تو اون گوشی یا همین گوشی که میخواد از من بخره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارت انجام می شود و فرقی ندارد سیم کارت روی چه دستگاهی قرار داشته باشد
      آموزش انتقال مالکیت همین صفحه را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی رنجبر · 9 روز پیش
    با عرض سلام .خسته نباشید.
    من گوشی از یکی دوستان با کارتن خریده بودم خواستم بفروشم مغازه دار گفت به نام خودتون ثبت شده گفتم نه گفت از اونی که خریدی بگو یک کد به گوشی می ره تا بتونیم انتقال مالکیت انجام بدیم ولی به نام دوستم هم نبوده و دوستم هم نمی دونه گوشی به نام کی مالکیت خورده شده بود . الان چطور شماره مالک که گوشی به نامش ثبت شده چطور پیدا کنیم .مرسی.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر،دریافت انتقال مالکیت درهنگام خرید فروش ضرورت دارد
      در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پویا · 11 روز پیش
    سلام مودمجیبی 4G نیاز به انتقال مالکیت دارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسین مسلمی · 11 روز پیش
    با سلام من یک گوشی خودم رو فروختم و یک گوشی جدید خریدم ولی الان یه پیام اومده که مالک دستگاه شماره دیگری است در صورتی که شماره خودم رو نشون داده الان چیکار کنم انتن گوشیم پریده تازه اون کد یبار مصرف هم زدم توی کد 7777 ولی الان پیام اومده مالک دستگاه برای یکی دیگه هستش الان چیکار کنم؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مبینا · 11 روز پیش
    با سلام‌من گوشیم نو خریدم و برام با سیمکارتم ریجستری کردند بعد من سیمکارتم انداختم رفت و سیموارت جدید انداختم ممکنه گوشیم مشکل پیدا کنه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید اعتصامی · 12 روز پیش
    سلام من گوشی رو نو خریدم ولی الان سیم کارتای روی گوشیم هیچکدوم به عنوان مالک نیست و یه سیم کارت دیگه است چگونه بفهمم شماره سیم کارتی ک مالکه گوشیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.