شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش انتقال مالکیت دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در صورتی که دستگاهی را خریداری کنید اما از فروشنده انتقال مالکیت نگیرید و برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی نکنید، اگر از شناسه (IMEI) دستگاه‌تان سوء استفاده شود، آنتن دستگاه‌تان قطع شده و با سیم‌کارت شما آنتن نخواهد گرفت و شما متضرر خواهید شد.

توجه کنید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.

پیش نیاز انتقال مالکیت دستگاه

پیش نیاز این که بتوان دستگاهی را انتقال مالکیت داد این است که ابتدا تحت مالکیت قطعی سیم کارتی درآید. بنابراین، اگر قصد فروش دستگاهی را دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، ابتدا به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم کارت خود درآورده و سپس به سیم کارت خریدار انتقال مالکیت دهید.

دریافت هشدار انتقال مالکیت فقط برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای دارید و تحت مالکیت یکی از سیمکارت‌های شما قرار دارد و فقط برای سیم‌کارت دوم آن پیام هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت کرده‌اید، باید آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمائید.

 جهت انتقال مالکیت دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند انتقال مالکیت دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند انتقال مالکیت دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا باید مالک دستگاه، با سیم کارت خود، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کند.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۳، گزینه «انتقال مالکیت» انتخاب شود.

 

مرحله سه:

در مرحله بعد، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه‌ (IMEI)های تحت مالکیت سیمکارت شما را نمایش می‌دهد. لازم است تا عدد مربوط به شناسه (IMEI) ای را ارسال کنید که قصد انتقال مالکیت آن را دارید. درصورتیکه هیچ شناسه (IMEI) ای برای شما نمایش داده نشد، می‌بایست عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی 0 را ارسال کنید و سپس شناسه (IMEI) ۱۵ رقمی دستگاه را بدون هرگونه علامات اضافی (ممیز، خط تیره و ...) وارد کنید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه،  آموزش افزودن دستگاه  را مطالعه نمایید

 

مرحله چهار:

در این مرحله لازم است تا شماره سیمکارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید (یعنی شماره سیم کارت فرد خریدار) را وارد نمایید.

 

مرحله پنج:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیمکارت فرد خریدار را برای شما نمایش می‌دهد.

درصورتیکه این اطلاعات مورد تائید شماست، عدد ۱ را ارسال کنید.

 

مرحله شش:

در نهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیمکارت فرد خریدار است.

 

لزوم فعالسازی توسط خریدار

دقت داشته باشید در صورت استفاده از گزینه انتقال مالکیت، که کد فعال سازی با سرشماره HAMTA برای فرد خریدار ارسال گردد. فرد خریدار می‌تواند با استفاده از کد فعالسازی موجود در پیامک HAMTA، شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده را از طریق فرآیند فعالسازی دستگاه، برای سیمکارت دلخواه خود فعال نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 2 ساعت پیش
    یه گوشی رو چند بار میشه مالکیتش رو تغییر داد؟
    میشه سه یا چهار بار مالکیت یه گوشی رو تغییر داد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر محدودیتی برای تعداد انجام انتقال مالکیت وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صادق عربی · 1 روز پیش
    سلام
    من الان یه گوشی دارم هر چی می زنم Imei اونو میزنه مشمول طرح نمیشه
    اخه می خوام فعال سازیش کنم
    یعنی جی مشمول طرح نیست
    یه دفعه دقیقا اینو می زنه = شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت شده نمی‌باشد
    و یه دفعه این پایینی حالا چکار کنم
    دستگاه شما هم اکنون مشمول طرح ثبت تلفن همراه (رجيستري) نيست و مشکلي از بابت طرح ندارد. در صورتي که پيامک هشدار از سامانه همتا دريافت کرده ايد، ميتونيد با کليک بر اينجا نسبت به ثبت درخواست اقدام نماييد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا از شناسه دستگاه استعلام اصالت بگیرید http://hmti.ir/04 درصورتی‌که در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همتا، ذکر شده بود "شناسه دستگاه(IMEI) جزء شناسه‌های قانونی ثبت شده است. در صورتی که دستگاه شما تلفن همراه می‌باشد از خرید آن خوداری نمایید."، یعنی این دستگاه هنوز مشمول طرح رجیستری نشده و در صورتی که تلفن همراه نباشد، می‌توانید با قرار دادن سیم کارت در دستگاه از آن استفاده نمائید.
      توجه داشته باشید در صورتی که دستگاه شما تلفن همراه می‌باشد از خرید آن خودداری نمایید. سرویس اینگونه دستگاه‌ها توسط سامانه همتا قطع خواهد شد. بدیهی است در صورت قطع سرویس دستگاه، سامانه همتا هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد لذا چنانچه دستگاه به تازگی خریداری شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر این صورت چنانچه دستگاه تعمیر شده شناسه روی جعبه و کد دستوری را با هم تطابق داده و درصورت عدم تطابق به تعمیرکار مراجعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پوریا · 2 روز پیش
    سلام . من قصد خرید گوشی رو دارم که از طریق مسافری رجیستر شده و گوشی اکبند و استفاده نشده است. ایا نیازی به انتقال مالکیت هست ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر این دستگاه صرفاً برای استفاده شخصی مسافر وارد کشور شده و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرد. همچنین، این دستگاه فاقد هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش بوده و در صورت بروز مشکل احتمالی در آینده، شخص خریدار، مرجع معتبری برای رفع مشکلات خود نخواهد داشت در صورتی که در ثبت این گوشی هیچگونه تخلفی انجام نشده باشد و همچنین به عنوان گوشی کارکرده (دست دوم) از مسافر واقعی خریداری شود برای آن مشکلی ایجاد نخواهد شد. لطفا به صفحه «سوالات متداول» http://hmti.ir/faq مراجعه فرمایید و قسمت مسافری بخش 6-13 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قدرت اله کریمی اورنج · 2 روز پیش
    سلام، شماره صاحب قبلی گوشی گم شده ودیگر صاحب سیم کارت هم دردسسترس نیست چطور گوشی را بنام خودم کنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.چنانچه سیم کارت مالک تخلیه شده باشد صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 روز پیش
    سلام
    من گوشیمو قبل از این طرح خریدم و به نام خودم ثبت نکردم حالا برای اینکه بتونم به نام خودم فعال سازی کنم که بعدا به مشکل نخورم چیکار باید انجام بدم
    ممنون میشم که راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date از دستگاه استفاده می کردید با سیم کارت استفاده شده قبل از طرح بروی دستگاه می توانید فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید.
      برای شناخت سیم کارت قبل از طرح صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر ارسلان موسوی تر · 2 روز پیش
    باعرض سلام خدمت شما
    من گوشی رو انتقال مالکیت دادم و ثبت شد 1 ساعت نگذشته بود که آنتن گوشی پرید

    طبیعیه !؟
    اگر طبیعیه چند ساعت طول میکشه و اگر طبیعی نیست باید چ کار کنیم !؟
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد امین مهربان · 2 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    من یک گوشی خریدم دست دوم ، طرف انتقال مالکیت نداد منم که خبر نداشتم الان که فهمیدم و فروشنده رفته موندم بی هیچی حتی کارتون هم نداره الان گوشی به نامم نیست باید چیکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحر · 4 روز پیش
    من میخوام فعال سازی کنم ولی وقتی برای تایید اطلاعات عدد 1 رو میزنم میگه کد فعالسازی اشتباهه درحالی ک با تمام دقت همه چیزو وارد میکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعالسازی صحیح لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید به شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز مراجعه کنید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اطلاعات گارانتی درهمین صفحه موجود است. http://hmti.ir/i
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صالح نظامی · 4 روز پیش
    سلام
    گوشییم رو میخوام بفروشم اما شماره
    که انتقال روش هست رو نمی‌دونم کدومه چطوری باید بفهمم??
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود مرتضوی · 4 روز پیش
    سلام و خسته نباشید.من میخوام گوشیم را بدم به پدرم آیا نیازی به تغییر مالکیت وجود داره یا نه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.
      درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
      در غیر اینصورت اگر با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hamid · 5 روز پیش
    سلام و خسته نباشید
    من فراموش کردم با چه شماره ای گوشی خود را ثبت کرده ام
    حال برای واگذاری گوشی به مشکل خورده ام
    چگونه میتوانم کد فعال سازی بگیرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشد امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرامرز · 5 روز پیش
    سلام گوش خریدم گفت مالکیت نداره سیم کارت روش میندازم هیچ پیامی نمیاد۳تاسیم کارت انداختم پیام نیامده مشکلی داره یانه توهمتا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرامرز · 5 روز پیش
    سلام گوشی خریدم گفت قبل از مالکیت اینو داشتم انتقال مالکیت نداره سیم کارت روش میندازم پیام نمیاد که قطع بشه مشکلی نداره یامیشه مالکیت بزنم میگه توهمتا سفیده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری ( باتوجه صفحه تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
      جهت اطلاع از شماره قبل از طرح به صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09 مراجعه فرمایید و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد صباغیان · 5 روز پیش
    سلام

    بنده مالک سیم کارتی هستم که توسط فروشنده موبایل بروی موبایلم (جدید) فعال سازی را انجام داده است .در صورتیکه این سیم کارت برروی گوشه قدیمی ام نصب میباشد . والان با دو سیم کارت جدید که بر روی موبایل جدیدم که دوسیم کارته است و نصب نموده ام چگونه میتوانم فعال نمایم با توجه به اینکه شماره سیم کارت قدیمم بر روی گوشی جدید فعال سازی شده است ممنون میشم راهنمایی فرمایید . باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت جدید در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
      در غیر اینصورت چنانچه پیامک قطع دریافت نمودید صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسلام شمس · 6 روز پیش
    سلام
    بنده مالك سيم كارتي هستم كه قبلا در گوشي متعلق به خودم استفاده ميشده. الان كه اين سيم كاره را وارد گوشي جديد كرده ام پيام داده شده كه مالك دستگاه شماره ديگريست و بايد كد فعالسازي از مالك دستگاه گرفته شود. در صورتي كه نه تغيير مالكيتي اتفاق افتاده و نه مالك سيم كارت يا گوشي تغيير كرده است. بايد چه كنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضایی · 6 روز پیش
    سلام.من گوشیمو عوض کردم و یک گوشی جدید خریدم و قبلی رو فروختم.امروز خریدار گوشیم تماس گرفت که تو مغازست و الان یه کد شش رقمی میاد بخون.من دو تا سیم کارت رو هر دو گوشی داشتم و اول کد برای سیمکارتی اومد که مالکیت گوشی جدیدم روشه.خوندم گفت خطا میده مال این سیم‌کارت نیست.بعد برای اون یکی خطم زد اومد بهش گفتم.الان برای مالکیت گوشی جدیدم مشکلی پیش میاد؟چون یکبار کد برای سیمکارتی که مالک گوشی جدیدمه اومد برای خریدار گوشی قبلی خوندم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر رمز عبور موقت زمانی برای فرد پیامک می شود که می خواهد وارد حساب کاربری خود در سایت همتا شود و به تمام کاربران توصیه اکید می شود رمز عبور موقت را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند تا از اطلاعات شناسه گوشی تحت مالکیت حساب کاربری سوء استفاده نشود در صورت بروز هر گونه موردمسئولیت مشکلات احتمالی آینده، بر عهده کاربر خواهد بود.
      می توانید لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند،یعنی دستگاه هنوز تحت مالکیت سیمکارت شما می باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا · 7 روز پیش
    سلام من یه گوشی دارم نزدیک ۱ ساله با این سیمکارت باهاش کار میکنم الان میخوام بفروشمش اما نمیدونم مالکیت به اسم کیه و چطوری برگردونم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 8 روز پیش
    سلام خسته نباشید من یه گوشی داشتم که خراب شد یه گوشی جدید خریدم سیم کادت رو جابجا کردم رو گوشی جدید کار میکنه الان اون گوشی خراب رو تعمیر کردم الان یه سیم کارت از قبل داشتم انداختم روش سه روز کار کرد دیه سرویس نگرفت هر کاری هم میکنم واسه انتقال مالکیت و افزودن دستگاه نمیتونم پیغام میده شماره مالک قبلی منقضی نشده میشه کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت به خیرشناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری #06#* را مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه ها به تعمیرکار مراجعه نمایید.
      در صورت تطابق شناسه ها لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      بری انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بتویی · 10 روز پیش
    سلام حدود سه سال پیش ی گوشی برام پدرم خریده و تا دو ماه پیشبا سیمکارت 1کار میکردم تااینکه تو روزحدود 5الی 7بار سیمکارت های متفاوت انداختن و کلا دیگه گوشی هیچ سیمکارتی رو نمیخونه و انتنش بالا نمیاد و میگه ب علت استفاده از کد با گوشی های متفاوت خیر فعال شده و یه بارم ک بردمش گوشی فروشی سوال کردم گفت ک گوشی با شماره ای غیر این شماده ها ک میگفت فعال شده و بعد اینکه چند بار سیمکارت در یک روز استفاده کردی گوشی کلا خود ب خود کد هاشو غیر فعال کرده با اینکه وقتی درخواست کد میدم کد ها با کارتون مطابقت دارن اگه میشه کمکم کنید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ماری ربیع · 11 روز پیش
    سلام من اول که گوشی دو سیم کارت رو خریدم یه سیم کارت همراه اول خریدم انداختم و دیگه شارژش نکردم کلا خط رو مخابرات تخلیه کرده و فروخته ومن نمی دونستم الان بعد دوسال میخوام سیم کارت دیگه ایی رو برای بزلرم داخلش چکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نماید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرد و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نماید.
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12