شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش انتقال مالکیت دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در صورتی که دستگاهی را خریداری کنید اما از فروشنده انتقال مالکیت نگیرید و برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی نکنید، اگر از شناسه (IMEI) دستگاه‌تان سوء استفاده شود، آنتن دستگاه‌تان قطع شده و با سیم‌کارت شما آنتن نخواهد گرفت و شما متضرر خواهید شد.

توجه کنید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.

پیش نیاز انتقال مالکیت دستگاه

پیش نیاز این که بتوان دستگاهی را انتقال مالکیت داد این است که ابتدا تحت مالکیت قطعی سیم کارتی درآید. بنابراین، اگر قصد فروش دستگاهی را دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، ابتدا به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم کارت خود درآورده و سپس به سیم کارت خریدار انتقال مالکیت دهید.

دریافت هشدار انتقال مالکیت فقط برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای دارید و تحت مالکیت یکی از سیمکارت‌های شما قرار دارد و فقط برای سیم‌کارت دوم آن پیام هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت کرده‌اید، باید آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمائید.

 جهت انتقال مالکیت دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند انتقال مالکیت دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند انتقال مالکیت دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا باید مالک دستگاه، با سیم کارت خود، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کند.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۳، گزینه «انتقال مالکیت» انتخاب شود.

 

مرحله سه:

در مرحله بعد، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه‌ (IMEI)های تحت مالکیت سیمکارت شما را نمایش می‌دهد. لازم است تا عدد مربوط به شناسه (IMEI) ای را ارسال کنید که قصد انتقال مالکیت آن را دارید. درصورتیکه هیچ شناسه (IMEI) ای برای شما نمایش داده نشد، می‌بایست عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی 0 را ارسال کنید و سپس شناسه (IMEI) ۱۵ رقمی دستگاه را بدون هرگونه علامات اضافی (ممیز، خط تیره و ...) وارد کنید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه،  آموزش افزودن دستگاه  را مطالعه نمایید

 

مرحله چهار:

در این مرحله لازم است تا شماره سیمکارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید (یعنی شماره سیم کارت فرد خریدار) را وارد نمایید.

 

مرحله پنج:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیمکارت فرد خریدار را برای شما نمایش می‌دهد.

درصورتیکه این اطلاعات مورد تائید شماست، عدد ۱ را ارسال کنید.

 

مرحله شش:

در نهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیمکارت فرد خریدار است.

 

لزوم فعالسازی توسط خریدار

دقت داشته باشید در صورت استفاده از گزینه انتقال مالکیت، که کد فعال سازی با سرشماره HAMTA برای فرد خریدار ارسال گردد. فرد خریدار می‌تواند با استفاده از کد فعالسازی موجود در پیامک HAMTA، شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده را از طریق فرآیند فعالسازی دستگاه، برای سیمکارت دلخواه خود فعال نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید رحمانی · 11 روز پیش
    سلام من ی گوشی خریدم الان صاحبش رو نمیتونیم پیدا کنیم از همتا هم پیام میاد مالکیت دستگاه دیگری است سیمکارتم غیر فعال شده چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسام افشاری · 12 روز پیش
    سلام من تلفنی خریداری کردم بصورت آکبند.ابتدا شماره مادرم رو ریجستر کردم اما بعدا شماره خودم رو روی گوشی انداختم و ۲تا سیمکارت خودم رو روش انداختم بعد ۲تا پیام اومد که مالک شخص دیگریست.حالا انتقال مالکیت باید بدم به خط خودم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید، اما در صورتی که در پیامک، مهلت قطع ذکر شده بود، دستگاه در آن تاریخ قطع خواهد شد و فقط با سیم کارت مالک، آنتن خواهد گرفت.
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم · 12 روز پیش
    سلام وقت بخیر میخوام انتقال مالکیت بدم عایا سیم کارت صاحب قبلیه گوشی باید باشع یا بدون سیم کارت میتونم برای خودم انتقال مالکیت بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.
      صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهاجر · 12 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من دوتا گوشی آیفون 12 خریداری کردم که فروشنده با کد اتباع خارجی برام فعال کرده اما پیامک اومده که غیر فعال میشه و رجیستر نشده الان چون دو سیم کارته ، یه سیم کارتم قطع شده و خدمات نمیگیره و سیم بعدی هم مهلتش داره تموم میشه الانم فروشنده زیر بار نمیره و هی امروز فردا میکنه لطفا راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نادیا · 12 روز پیش
    سلام وقت بخیر دستگاه منم پیام هشدار اومده که دستگاه مالک شماره ی دیگه ای هس ولی متاسفانه من نمیدونم مالک شماره قبلی کیه و از کجا مشخص میشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید
      صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را هم مطالعه کنید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mohammadjalal · 12 روز پیش
    سلام.بنده یک گوشی مدل ۱۲۰۰ داشتم که حدود ۱۰ سال خاموش بوده الان که روشن کردم یک پیامک از همتا واسم اومده که مالک دستگاه دیگری است و کد IMEI که تو پیامک اومده کدی نیست که پشت گوشی ثبت شده تو سایت همتا هم هرچی شناسه رو میزنم مینویسه با مالکیت دیگری ثبت شده و شماره سیم کارت رو مشخص نمیکنه.خواهشا راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم؟تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    esmaeil · 13 روز پیش
    سلام،من یک گوشی جدید دو سیکارت خریدم و مالکیتم را ثبت کردم و گوشی قدیمی را که میخواستم به شخص دیگری انتقال دهم اشتباها یکی از کدهای iemiگوشی جیدم را زدم و انتیال را ثبت کردم البته هنوز گوشی قدیمی نزدخودم است چگونه میتوانم این انتقال را باطل کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه فقط انتقال مالکیت داده اید وطرف مقابل شناسه دستگاه جدید شما رو نداشته باشد نمی تواند فعالسازی نماید و فرایند انتقال انجام نمی شود
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mehdi · 15 روز پیش
    من گوشی دست دوم کارکرده خریدم دسترسی به خریدار ندارم که کد فعالسازی بگیرم پیامک سرشماری هم برای من نیامده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mehdi · 15 روز پیش
    سلام خسته نباشید برای من کد فعالسازی نیومده
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صفوی · 15 روز پیش
    سلام و عرض خسته نباشید، من چند بار به خاطر کلاسای آنلاین مجبور شدم سیم کارتم رو توی یک گوشی دیگه بندازم و اینجوری شد که برام اس ام اس اومد که این سیم کارت برای یک دستگاه دیگر است و ... و الان ارتباط من با اپراتور قطع شده چه کاری باید انجام بدم ؟
    ممنون از توجه شما
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 16 روز پیش
    سلام. شناسه گوشی ۱۲۰۰ تحت شماره خودم ثبت هست ولی عدم ثبت موفق سیم‌کارت می ه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر صورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد آشوری · 17 روز پیش
    سلام من یک ماه پیش برد گوشیم سوخت وقتی برد جدید گذاشتم روش سه روز بد آنتن گوشیم غیر فعال شد الان نگاه کردم دیدم Imeiگوشیم تغییر کرده لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که به علت تعمیر یا فلش شناسه های دستگاه تغییر کرده لطفا به صفحه آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا مراجعه کرده و کادر"مراجعه به تعمیرکار جهت بازگرداندن شناسه قبل تعمیر "را مطالعه نمایید.http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا · 17 روز پیش
    سلام خسته نباشید گوشی هونر هشت ایکس مکس برادرم برام فرستاده اما آنتن اینترنت سیم کارتم بالا نمیاد خطم کار میکنه زنگ میخوره اما کار نمیکنه دلیلش چیه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا جولانی · 17 روز پیش
    سلام میخوام یه گوشی a10sکارکرده بگیرم بعد صاحب این که میخواد انتقال بده کدimei رو ک وارد میکنه یه پیم برام میاد بعد از طریق گوشی خودم وارد همتا میشم و فعال سازی رو میزنم و imei گوشی اونو وارد و بعدش رمز۶رقمی رو وارد میکنم میگ رمز صحیح نیس چندین بار همین کارو تکرار کردیم هی گف کد اشتباس سراخرم گف خیلی امتحان کردی باید وایسی یه وقت دیگ،من فک میکنم اونجایی ک اون انتقال مالکیت زد دو تا گزینه اومد ک دو تا imei گوشی بودن ولی هیچکدومشونimei این گوشیa10sنبود اما اون گزینه ی یکو انتخاب کرد بنظر شما باید گزینه ی 0رو میزد؟؟چون اون گزینه ی یکی ک انتخاب کرد اصن imei گوشیش نبود و اون کدم برای همون میگ اشتباس لطفا جواب بدین ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی باید انجام شود که تحت مالکیت دستگاه باشد
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را مطالعه نمایید و با سیم کارت مالک فرایند را انجام دهید http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه همین صفحه مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضا · 18 روز پیش
    سلام خسته نباشید من تعمیرکارم یه گوشی تاچ السیدی شکسته خریدم میخام بدونم چجوری از IMEIشماره تلفن ثبت شده رو پیدا کنم تا بتونم انتقال مالکیت بگیرم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      با سلام لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین امانی · 18 روز پیش
    سلام وقتتون بخیر خداپدرومادرتونو بیامرزه توروقرآن کمک کنید من سال پیش این گوشیمو دو میلیون و دویست خریدم ولی بخدا نمیدونستم اصلا انتقال مالکیت چیه فقط چون گوشی نداشتم کارکرد خریدم وخوشحال سیم کارتمو انداختم روش ویکساله استفاده میکنم به لطف خدا ولی الان میخوام بفروشمش تازه فهمیدم انتقال مالکیت چیه بخدا من از دیوار خریدم نه طرف رو میدونم خونشون کجاست ونه شمارشو دارم .اکسیی ازم نمیخرتش اگه نتونم مالکیت گوشی برای خودم انتقال بدم?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد از طرف سامانه همتا راهکاری ندارد
      مشکل خود را با اتحادیه موبایل مرکز استان در میان بگذارید
      اطلاعات اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد اکبرزاده · 18 روز پیش
    سلام من چند وقت پیش ی گوشی خریدم بعد مالکیت خورده الان سیمکارت سوخته میرم امورمشترکین ک سیم کارتو بگیرم برا انتقال مالکیت بهم نمیدن چیکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر اگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد و سلب شده لطفا صفحه بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده را مطالعه نمایید http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدی · 18 روز پیش
    سلام
    من پارسال یک گوشی خریدم. گوشی نو و ریجستر شده. در واقع این گوشی ریجستر شده و وقتی من خریدم توسط فروشنده به من انتقال مالکیت داده شد.
    گوشی رو از فروشگاه موبایل خریدم و الان شاکی پیدا شده که این گوشی برای اولین بار با مشخصات ایشون و بدون اطلاع ایشون ریجستر شده .
    چطور ممکنه؟ مگر میشه یک نفر بدون اطلاع کسی برای اون فرد گوشی رو از طریق سایت همتا ریجستر کنه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که از فروشگاه خرید می‌کنید، پس از فعال‌سازی موفق دستگاه برای سیم‌کارت خود، حتماً از فروشنده، فاکتور معتبری دریافت نمایید که شناسه(IMEI) دستگاه در آن ذکر شده و دارای مهر فروشگاه است.
      هرگونه مشکلات احتمالی در آینده، به کمک ارائه این فاکتور معتبر، قابل پیگیری در مراجع قضایی خواهد بود.
      لطفا صفحه می خواهم «میخواهم دستگاه کارکرده خریداری کنم»را مطالعه فرمایید. http://hmti.ir/old
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین هدایتی · 20 روز پیش
    سلام وقت بخیر من یه گوشی خریداری کردم از یکی از آشنایان و برای انتقال مالکیت خودم دارم کار هارو انجام میدم اما به یه مشکل خوردم :
    گوشی دو سیمکارتس اما فقط مالکیت یک خط فعال شده براش و روی جعبه گوشی هم فقط یک (IMEI) هست اما برای انتقال اسلات دوم رو هم میخواد چیکار باید بکنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که از کد دستوری #06#* هم یک شناسه دریافت می کنید لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Sajjad Jalalsadat · 20 روز پیش
    سلام وقت بخیر کی بروز رسانی سایت تموم میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      سلام وقت بخیر سامانه در حال بروز رسانی می باشد لطفا منتظر بمانید از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم