شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش انتقال مالکیت دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در صورتی که دستگاهی را خریداری کنید اما از فروشنده انتقال مالکیت نگیرید و برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی نکنید، اگر از شناسه (IMEI) دستگاه‌تان سوء استفاده شود، آنتن دستگاه‌تان قطع شده و با سیم‌کارت شما آنتن نخواهد گرفت و شما متضرر خواهید شد.

توجه کنید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.

پیش نیاز انتقال مالکیت دستگاه

پیش نیاز این که بتوان دستگاهی را انتقال مالکیت داد این است که ابتدا تحت مالکیت قطعی سیم کارتی درآید. بنابراین، اگر قصد فروش دستگاهی را دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، ابتدا به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم کارت خود درآورده و سپس به سیم کارت خریدار انتقال مالکیت دهید.

دریافت هشدار انتقال مالکیت فقط برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای دارید و تحت مالکیت یکی از سیمکارت‌های شما قرار دارد و فقط برای سیم‌کارت دوم آن پیام هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت کرده‌اید، باید آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمائید.

 جهت انتقال مالکیت دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند انتقال مالکیت دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند انتقال مالکیت دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا باید مالک دستگاه، با سیم کارت خود، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کند.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۳، گزینه «انتقال مالکیت» انتخاب شود.

 

مرحله سه:

در مرحله بعد، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه‌ (IMEI)های تحت مالکیت سیمکارت شما را نمایش می‌دهد. لازم است تا عدد مربوط به شناسه (IMEI) ای را ارسال کنید که قصد انتقال مالکیت آن را دارید. درصورتیکه هیچ شناسه (IMEI) ای برای شما نمایش داده نشد، می‌بایست عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی 0 را ارسال کنید و سپس شناسه (IMEI) ۱۵ رقمی دستگاه را بدون هرگونه علامات اضافی (ممیز، خط تیره و ...) وارد کنید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه،  آموزش افزودن دستگاه  را مطالعه نمایید

 

مرحله چهار:

در این مرحله لازم است تا شماره سیمکارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید (یعنی شماره سیم کارت فرد خریدار) را وارد نمایید.

 

مرحله پنج:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیمکارت فرد خریدار را برای شما نمایش می‌دهد.

درصورتیکه این اطلاعات مورد تائید شماست، عدد ۱ را ارسال کنید.

 

مرحله شش:

در نهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیمکارت فرد خریدار است.

 

لزوم فعالسازی توسط خریدار

دقت داشته باشید در صورت استفاده از گزینه انتقال مالکیت، که کد فعال سازی با سرشماره HAMTA برای فرد خریدار ارسال گردد. فرد خریدار می‌تواند با استفاده از کد فعالسازی موجود در پیامک HAMTA، شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده را از طریق فرآیند فعالسازی دستگاه، برای سیمکارت دلخواه خود فعال نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ..... · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی دارم که قبلا برای پدرم بود ولی سیم کارت به نام خودش نبود الان گوشی به دست من است و این سیمکارت هم کلا به نام یک نفر دیگه است آیا نیاز به انتقال دارد گوشی یا نه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.ولی چنانچه سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه قرار دارد به اسم شخص دیگری است توصیه می شود فرایند انتقال مالکیت به سیم کارتی که به اسم خودتان هست انجام دهید
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهروز · 1 ماه پیش
    سلام،من سه سال و نیم پیش گوشی خریدم و چون از خودم سیمکارتی نداشتم با سیم‌کارت و شماره مادرم رجیستر کردم،الان من شماره جدید با اسم خودم قرار دادم داخل گوشی و پیامک اومد مالک شماره دیگه است که همون مادرمه، لازمه تغییر مالکیت بدم یا اقدامی نیاز نیست انجام بدم؟ تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، در صورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید. http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حجت · 1 ماه پیش
    برای انتقال مالکیت نیازی به کد ملی صاحب اولین سیم کارتی که روی گوشی بوده هست ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیمکارت مالک انجام می شود و نیازی به کد ملی نیست
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر رضا · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیمو فروختم به آشنا یادم رفته بود براش انتقال مالکیت بدم اونم سیمکارت گذاشت روش و گوشی نوشت سیمکارت ثبت شد بعد به من گفت منم انتقال مالکیت زدم سیمکارتو درآورد و رو هر گوشی قرار میداد آنتن نمی‌آورد بالا هنوز نتونسته باهاش کد تأیید انتقال مالکیت و وارد کنه سیمکارت سوخته چه جوریه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.برای انجام انتقال مالکیت با سیم کارت مالک بروی هر دستگاهی می توان فرایند را انجام داد
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06 فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در صورتی که سیم کارت روی هر دستگاهی قرار میگیرد و غیرفعال است از اپراتور پیگیری نمایید
      و همچنین اگر کد فعالسازی ارسال نمیشود میتوانید از طریق سایت همتا از ایتم تولید کد استفاده نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم ساعی · 1 ماه پیش
    سلام.گوشی بنده با سیم کارتی که به نام خواهرم هست ثبت شده.و الان میخواییم گوشی رو بفروشیم.اما در حال حاضر خواهرم در خارج از کشور هست و دسترسی به ایشون نداریم. و سیم کارتی که با این گوشی رجیستر شده رو نداریم.لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که شخص مالک قبلاً در سایت همتا ثبت نام کرده باشد و کارتابل کد ملی تشکیل داده باشد می تواند با کد ملی وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شود و فرایند انتقال مالکیت را انجام دهد در غیر اینصورت باید سیم کارت تحت مالکیت دستگاه را بدست آوردید تا بتوانید فرایند را انجام دهید
      چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا محمودپور · 1 ماه پیش
    با سلام بنده گوشی قبل از اجرای طرح رجیستری خریداری کردم الآن باید برای فروشش تغییر مالکیت انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد
      اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> ، روشن بوده، می توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود درآورید و سپس می‌توانید فرآیندهای سامانه همتا، از قبیل انتقال مالکیت و ... را برای آن انجام دهید. اموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      جهت اطلاع از شماره قبل از طرح به صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09 مراجعه فرمایید و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    موسی رفیعی · 1 ماه پیش
    سلام
    من سال۹۷ یه گوشی گرفتم قبل از این که طرح انتقال مالکیت بیاد الان خواستم گوشی بفروشم خریدار میگه باید انتقال مالکیت بشه استعلام گرفتم روی یه شماره ثبت شده که مال من نیس الان باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      در غیر اینصورت چنانچه قبل از شروح طرح رجیستری از دستگاه استفاده می کردید و مالک فعلی دستگاه را نمی شناسید جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پگاه خ · 1 ماه پیش
    سلام IMEIمن با ممیز میاد با کد *#06#گرفتم بعدم میگه نامعتبره ومدل گوشی در سامانه ثبت نشده نوت 2 هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر برای انجام فرآیند، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه(IMEI) ، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود
      مورد دوم هم چنانچه دستگاه از خارج از کشور خریداری کرده اید و خطا در سایت گمرک دریافت می شود برای اضافه مدل و برند باید از گمرک پیگیری شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی داشتم که به یک شهر دیگه فرستادم..خریدار میتونه انتقال مالکیت انجام بده یا باید گوشی رو دوباره بفرسته و من انتقال مالکیت بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.برای انجام انتقال مالکیت با سیم کارت مالک بروی هر دستگاهی می توان فرایند را انجام داد
      صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی را هم مطالعه نمایید http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    د.عزیزی · 1 ماه پیش
    سلام یه گوشی دست دوم خریدم وقتی میخوام افزودن دستگاه بزنم بعد دو تا شناسه رو وارد میکنم چون دو سیم هست گوشی مینویسه شناسه دستگاه متعلق به شما نیست حالا شماره ای از اون کسی که دستگاه متعلق بهش هست ندارم کد فعال سازی ام ندارم لطفا راهنمایی کنید متشکرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 1 ماه پیش
    پس تا سیمکارت نندازم روی گوشی آکبند،نیازی به فعالسازی نیست،بدون سیمکارت میشه از اینترنت استفاده کرد،درست گفتم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر رجیستری کردن گوشی و ثبت گوشی در سامانه همتا مرتبط به استفاده گوشی از اپراتور های داخلی کشور می باشد و موارد استفاده دیگر از گوشی به سامانه همتا ارتباطی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر،من گوشی آکبند برای پسرم خریدم ولی فعلا تصمیم به گذاشتن سیمکارت ندارم اگر فقط از امکانات و اپلیکیشن ها و اینترنت استفاده کند،مشکلی برای فعالسازی ندارد؟ بعدا که سیمکارت گرفتم دستگاه را فعالسازی کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه به صورت اکبند خریداری شده باشد با قرار دادن سیمکارت بر روی دستگاه پس از 10 روز خدمات شبکه اپراتوري براي شما قطع خواهد شد توصیه همتا به شما این است که دستگاه را در حضور فروشنده به کمک کد فعالسازی روی کارت گارانتی یا جعبه از طریق سامانه همتا فعال سازی نمایید.
      لطفا صفحه "می خواهم دستگاه اکبند خریداری کنم" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان زنگنه · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی دارم خیلی قدیمیه چجوری میتونم به نام یک سیم کارت در بیارم ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
      جهت اطلاع از شماره قبل از طرح به صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09 مراجعه و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 1 ماه پیش
    سلام
    من سیم کارتم سوخته و انتقال مالکیتم گوشی رو اون خط بوده
    حالا باید چیکار کنم برای انتقال مالکیت !؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورت امکان ابتدا به اپراتور مربوطه مراجعه نمایید وسیم کارت راتهیه نمایید واگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد اگر شما قبلاً در سایت همتا ثبت نام کرده باشید و کارتابل کد ملی تشکیل داده باشید، در صورتی که بیش از 2 سیم‌کارت در کارتابل شما باشد، با منقضی شدن یکی از سیم‌کارت‌ها و یا واگذار کردن مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها، اطلاعات دستگاه در کارتابل کد ملی باقی می‌ماند و می توانید با کد ملی وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شوید و فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید در غیر اینصورت صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 1 ماه پیش
    سلام تنها مشکلم اینه گوشیم نزدیکای یکسال خریدم
    الان پیام داده گوشی شما تحت مالکیت سیمکارت دیگری ست
    درصورتی که من تک سیمکارت گذاشتم عوضش نکردم الان هم انتنم پرید رفتم داخل سامانه خواستم انتقال مالکیت بدم میگه این گوشی تحت مالکیت شما نیس بعد رفتم داخل شناسه وضعیت شماره قبلی در بیارم در نمیاد چیکار کنم شماره قبلی در بیارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جبارزاده · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخير من گوشيم مال بابام بود تقريبا ٤ ماه بود كه سيم كارت خودمو روش انداختم و اول فروردين به من همتا پيام داد كه اين كدي كه فرستاد رو با شماره خودم فعال كنم ولي من اينكارو انجام ندادم و انتن گوشيم رفته و گوشي ديگه سيم كارتو نميخونه چيكار كنم كه دوباره بتونم با شماره خودم اين كد رو فعال كنم لطفا سريع جواب بدين كه خيلي گرفتارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سامان · 1 ماه پیش
    سلام روزتون بخیر تلفن همراه من یکی از اسلاید ها رجیستری شده یکی نشده یکی از اسلاید ها وقتی سیمکارت قرار میگیره میشه تماس گرفت یکی دیگش نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید و چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M · 1 ماه پیش
    سلام من به تازگی یه گوشی گرفتم و وقتی که خواستم گوشی رو تحویل بگیرم به فروشنده یه شماره تلفن دادم و اون شماره تلفن توی اون درگاه سیمکارت یک فعال کرد ومن بعدش نخواستم از اون سیمکارت استفاده کنم و یه سیمکارت دیگه رو گذاشتم داخل اون درگاه سیمکارت ۲ ولی دیگه بعد از اون گوشی ازم کدی یا چیزی نخواست الان هم کار نمیکنه میشه بگید دقیقا باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت جدید پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام من میخوام انتقال مالکیت بدم کدوم imei باید وارد کنم imei 1 یا ۲
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر برای انجام فرایند انتقال مالکیت دستگاه چند سیم کارته در مرحله 3 صفحه انتقال مالکیت http://hmti.ir/06 فقط یک شناسه را به دلخواه انتخاب نمایید و ادامه فرایند را انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد ماهان · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من میخواهم گوشی کارکرده خودمو بفروشم دو تا سیم کارت دارم از چه طریقی بدونم رو کدوم سیم کارت فعال شده است؟