شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش انتقال مالکیت دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در صورتی که دستگاهی را خریداری کنید اما از فروشنده انتقال مالکیت نگیرید و برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی نکنید، اگر از شناسه (IMEI) دستگاه‌تان سوء استفاده شود، آنتن دستگاه‌تان قطع شده و با سیم‌کارت شما آنتن نخواهد گرفت و شما متضرر خواهید شد.

توجه کنید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیمکارت و موارد مشابه که خرید و فروشی رخ نداده، نیازی به انتقال مالکیت نیست.

پیش نیاز انتقال مالکیت دستگاه

پیش نیاز این که بتوان دستگاهی را انتقال مالکیت داد این است که ابتدا تحت مالکیت قطعی سیم کارتی درآید. بنابراین، اگر قصد فروش دستگاهی را دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، ابتدا به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم کارت خود درآورده و سپس به سیم کارت خریدار انتقال مالکیت دهید.

دریافت هشدار انتقال مالکیت فقط برای سیم‌کارت دوم

در صورتی که دستگاه دو سیم‌کارته‌ای دارید و تحت مالکیت یکی از سیمکارت‌های شما قرار دارد و فقط برای سیم‌کارت دوم آن پیام هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت کرده‌اید، باید آموزش تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را ملاحظه نمائید.

 جهت انتقال مالکیت دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند انتقال مالکیت دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند انتقال مالکیت دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا باید مالک دستگاه، با سیم کارت خود، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کند.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۳، گزینه «انتقال مالکیت» انتخاب شود.

 

مرحله سه:

در مرحله بعد، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه‌ (IMEI)های تحت مالکیت سیمکارت شما را نمایش می‌دهد. لازم است تا عدد مربوط به شناسه (IMEI) ای را ارسال کنید که قصد انتقال مالکیت آن را دارید. درصورتیکه هیچ شناسه (IMEI) ای برای شما نمایش داده نشد، می‌بایست عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی 0 را ارسال کنید و سپس شناسه (IMEI) ۱۵ رقمی دستگاه را بدون هرگونه علامات اضافی (ممیز، خط تیره و ...) وارد کنید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه،  آموزش افزودن دستگاه  را مطالعه نمایید

 

مرحله چهار:

در این مرحله لازم است تا شماره سیمکارتی که قصد دارید مالکیت دستگاه را به آن انتقال دهید (یعنی شماره سیم کارت فرد خریدار) را وارد نمایید.

 

مرحله پنج:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد انتقال مالکیت آن را دارید و شماره سیمکارت فرد خریدار را برای شما نمایش می‌دهد.

درصورتیکه این اطلاعات مورد تائید شماست، عدد ۱ را ارسال کنید.

 

مرحله شش:

در نهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک به شماره سیمکارت فرد خریدار است.

 

لزوم فعالسازی توسط خریدار

دقت داشته باشید در صورت استفاده از گزینه انتقال مالکیت، که کد فعال سازی با سرشماره HAMTA برای فرد خریدار ارسال گردد. فرد خریدار می‌تواند با استفاده از کد فعالسازی موجود در پیامک HAMTA، شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده را از طریق فرآیند فعالسازی دستگاه، برای سیمکارت دلخواه خود فعال نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید حیدری · 1 ماه پیش
    با سلام خدمت شما من مشکلم اینه یه گوشی خریدم ولی انتقال مالکیت ندادم استعلام گرفتم شماره تلفن رو بهم داد اما هرچی زنگ میزنم خاموشه چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد برای این موارد راهکاری ندارد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید
      در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید. چنانچه شماره مالک را در وضعیت شناسه رویت نمودید و تماس گرفتید و خاموش بود در صورت داشتن جعبه گوشی این مورد را از اتحادیه موبایل مرکز استان پیگیری نمایید آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    گلوی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید الان من ۲ساله ازیکی گوشی رو خریدم کارتن گوشی روهم داده الان طرح ریجستریش فعال شده طرف رومیگم بیا انتقال مالکیت بده میگه نمیدم من به اون طرفی ک شما ازش دستگاه را خریداری کردید پول میخواستم که نداده میشه باکارتنش رجیستریش درست کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ادیب · 1 ماه پیش
    با سلام
    دستگاهی از خارج از کشور اورده شده به اسم فردی که اورده رجستر شده برای انتقال مالکیت حتما باید سیمکارت خود فرد داخل گوشی‌باشه تا بتونه مالکیت رو تغییر بده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر خیر لازم نیست، سیم کارت روی هر دستگاهی قرار دارد می توانید فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رسول راهی · 1 ماه پیش
    من یه گوشی رو ۲ سال پیش خریدم،اون زمان انتقال مالکیت نزدم الان رفتم تو سامانه همتا دیدم به نام یه شماره هست،بهش پیام دادم گوشی و بزن به نامم اول میگفت همچین گوشی نداشته بعد که سریال گوشی رو براش فرستادم دیگه تو همتا نشون نمیده که به نام کیه چکار میتونم بکنم الان؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) بر روی دستگاه مربوطه استفاده شده ابتدا فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
      سپس صفحه آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابراهیم یعقوبی · 1 ماه پیش
    باسلام خدمت شما من یه گوشی نوکیا قدیمی 2600دارم 10سال کاملا خاموش بوده قاچاق هم نیست الان روشن کردم میگه دستگاه قانونی نیست ریجیستر هم نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛لذا در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالتhttp://hmti.ir/04 غیرقانونی است سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده است و ،نمی‌تواند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نماید و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رسول · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یک گوشی خریدم انتقال مالکیتش یادم رفت بزنم شماره طرف رو ندارم کد ارسالی رو ازش بگیرم چی کار کنم و گوشی برای سیمکارتهام هشدار قطع میده چی کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت به هنگام خرید و فروش ضروری می باشد؛ جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید و چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری ثبت شکایت فرمایید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      همچنین می توانید صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام من یک دستگاهی خریدم ولی به نام کس دیگه ای است الان یک سال دارم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاده باید حتمن فروشنده رو پیدا کنم از انتقال بگیرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عطایی · 1 ماه پیش
    سلام...بنده تبلت خریدم چند ماه پیش...سیم کارتی که به نام زدم روی دستگاه هم چنان خاموشه...و میخواهم سیم کارت جدیدی وارد دستگاه کنم.ایا لازمه انتقال مالکیت را انجام بدم؟چون تبلت تک سیم کارته هست.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قاسم کریمی · 1 ماه پیش
    سلام من این گوشی رو خریدم همه چیز درسته ولی این پیام میاد؟؟؟مالک دستگاه شماره دیگریست
    به دلیل فعالیت همزمان چنددستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشین ببخشید من یک گوشی خریدم با کارتن الان یک پیام امده که دستگاه شما جعل شده و بعد از 3روز قطع میشه منم از رهگذر گوشی خریدم ادرس فروشنده را ندارم میشه کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا نجفی فرد · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی j5 خریدم و الان باید انتقال مالکیت کنم و وقتی تو سایت میزنم سه رقم از شماره صاحب گوشی پنهان است و من نمیتوانم شماره اش رو پیدا کنم تا انتقال مالکیت بدم چیکار کنم؟؟ به خدا برای مدرسه نیاز دارم نمیدونم چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 1 ماه پیش
    سلام
    من ی گوشی فروختم خیلی وقت پیش الان اون بنده خدا چندتا سیمکارت روش عوض کرده همتا زده باهاش الان سامانه مینویسه بدلیل جعلimei محدود ب شماره مالک است نمیدونم باید چکارش کنم راهنمایی کنین ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان فروش گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکند لطفا صفحه پیامک های کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی شرفی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشین ببخید من سال ۹۶ یه گوشی c5pro خرید کردم الان میخوام بفروشمش نمیدونم رو رو چ شماره فعال سازی شده الانم هر چی شماره داشتم از ۹۶ تا حال رو هیچ کدام فعال سازی نشده
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عادل مراعبان · 1 ماه پیش
    سلام من چندروز پیش یه گوشی نو خریدم و انتقال مالکیت را فروشنده به جای ۶۲۷۸.۷۸۶۲ داده و اون شماره هم الان۲۰روز خاموشه بهم راهنمایی بدین چیکارکنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مینا · 1 ماه پیش
    سلام من یه گوشی دست دوم خریدم تو رو جون بچت کمکم کن شماره صاحبش را ندارم کارتن و مدارکشم دارم ایمیلش **********359است اینم شمارمه ******0916 ببین میتونی شماره مالک را برام گیر بیاری تو رو خدا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Chiyul · 1 ماه پیش
    سلام سیم کارتمو انداختم تو یه گوشی دیگه ولی هیچ کدی برام ارسال نمیشه برای فعال سازی چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      چنانچه میخواهد فرایند انتقال انجام دهید سیم کارت باید روی دستگاه فعال باشدتا پیامک دریافت کند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کامبیز · 1 ماه پیش
    سلام.گوشی دست دوم خریدم بخوام تغییر مالکیت بزنم با شماره ملی باید چیکار کنم؟ به فردی که گوشی را ازش خریدم دسترسی دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر انتقال از طریق کد ملی زمانی امکان پذیر است که فرد خریدار کارتابل کد ملی داشته باشد و در سامانه همتا با کد ملی ثبت نام کرده باشد لطفا اموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید.http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر علیزاده · 1 ماه پیش
    سلام من نمیدونم سیم کارتم کجاست و قصد دارم بسوزونم و اگر سیم کارت دست کسی باشه می‌تونه گوشی هارو به نام خودش کنه و اگه بتونه به گوشی ها اس ام اس میاد یا نه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند های همتا از طریق سیم کارت مالک و یا سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری برند مربوطه(تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date)روی دستگاه قرار گرفته امکان پذیر است برای جلوگیری از مشکلات احتمالی از قرار دادن سیم کارت در اختیار دیگران خودداری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی محمدعلیزاده · 1 ماه پیش
    سلام،شناسه گوشیم جعلی شناخته شده برای اینکه گوشیم به حالت اول برگرده باید چه کاری انجام دهم راهنمایی بفرماید خیلی ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    متین · 1 ماه پیش
    سلام من سیمکارت میندازم داخل گوشی نوشته سرویس محدود و انتن نمیده امکانش هست که مهلت انتقالش گذشته باشه و سیمکارت تو گوشی کار نکنه اگه هست باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.