شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا

 

در صورتیکه کاربر در فرآیند فعالسازی دستگاه، شماره تلفن را اشتباه وارد کرده باشد بمنظور دریافت مالکیت دستگاه میتواند نسبت به ثبت درخواست در کارتابل خود اقدام نماید. مراحل ثبت درخواست بصورت زیر می‌باشد:

 

مرحله یک:

پس از ورود به کارتابل خود از طریق آدرس hamta.ntsw.ir، از منوی سمت راست گزینه ثبت و پیگیری مشکلات را انتخاب نمایید.

 

مرحله دو:

در صفحه باز شده از قسمت بالای صفحه گزینه ایجاد را انتخاب نمایید.

 

مرحله سه:

در این صفحه در قسمت "موضوع مشکل را انتخب نمایید" گزینه در فعالسازی، شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کرده‌ام را انتخاب نمایید.

 

مرحله چهار:

سپس با مطالعه دقیق راهنما بر روی گزینه "مرحله بعد" کلیک نمایید.

 

مرحله پنج:

در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده شامل: نام، شماره همراه صحیح، شماره همراه اشتباه (در صورتیکه از شماره تلفن اشتباه اطمینان ندارید از وارد کردن آن خودداری نمایید)، شناسه(IMEI)شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است دستگاه و توضیحات را وارد نمایید.

ضرورت ورود هر دو شناسه(IMEI)شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است برای دستگاه دو سیم‌کارت

پس از وارد نمودن شناسه(IMEI)شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است اول در صورتی که دستگاه دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) باشد، کادری برای ورود شناسه(IMEI)شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است دوم به صورت خودکار توسط سامانه همتا فعال می‌شود که لازم است شناسه(IMEI)شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است دوم نیز در این کادر وارد شود.

 

مرحله شش:

چنانچه کاربر در ورود شماره تلفن همراه 1 یا 2 عدد را اشتباه وارد کرده باشد و اطلاعات مورد نیاز را بصورت صحیح وارد کند، پس از بررسی سیستمی، مالکیت دستگاه پس از چند دقیقه به شماره صحیح انتقال داده می‌شود.

در غیر اینصورت پس از بررسی توسط کارشناس و تماس با شماره اشتباه و عدم ادعای مالکیت توسط ایشان، انتقال مالکیت به شماره صحیح انجام خواهد شد.

پس از ثبت درخواست ممکن است با پیغام‌های زیر از سمت "کارشناس لایه صفر" همتا مواجه شوید. راهنمای رفع مشکلات احتمالی درخواست در جدول زیر ارائه شده است:

ردیف نظر کارشناس لایه صفر همتا  نحوه رفع مشکل
1

درخواست شما بررسی و تایید گردید

درخواست شما تایید و دستگاه به شماره صحیح انتقال مالکیت داده شده است.

 2 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (لطفا سیم‌کارت صحیح را بر روی دستگاه قرار داده و روشن نمایید)

جهت رفع این مشکل سیم‌کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید. جهت اطمینان پس از روشن شدن یک تماس حاصل شود.

 3 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (تلفن مبدا و مقصد می‌بایست متفاوت باشد)

در این حالت شماره تلفن صحیح و اشتباه یکسان وارد شده است. درخواست خود را در تیکت دیگر ثبت و شماره تلفن‌های صحیح و اشتباه را بدرستی وارد نمایید.

 4

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (تعداد شناسه‌های وارد شده(IMEI) با تعداد شناسه این مدل دستگاه مطابقت ندارد)

شناسه(IMEI)های دستگاه اشتباه وارد شده‌اند. بمنظور رفع مشکل درخواست خود را در تیکت دیگر ثبت و شناسه(IMEI)های دستگاه را به درستی وارد نمایید.

 5

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته دستگاه به شماره اشتباه ذکر شده تعلق داشته و قابلیت انتقال وجود ندارد)

شماره تلفن اشتباه با دستگاه در شبکه رویت شده است. بنابراین شامل درخواست فعالسازی اشتباه نمی‌شود.

 6

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته دستگاه سابقه فعالسازی اشتباه ندارد، جهت راهنمایی بیشتر با تلفن 096366 تماس بگیرید)

در این حالت به منظور دریافت راهنمایی بیشتر با مرکز تماس همتا به شماره 096366 تماس برقرار نمایید.

 7

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته شناسه/شناسه‌ها در کارتابل شماره اشتباه وارد شده قرار ندارد اگر شماره تلفن اشتباه را نمی دانید در زمان ثبت مجدد درخواست، از ورود شماره مذکور صرف نظر نمایید بدیهی است ورود اطلاعات در قسمت شماره اشتباه روند تایید درخواست شما را تسریع خواهد کرد)

شماره تلفن اشتباه، نادرست وارد شده است. درخواست خود را در تیکت جدید ثبت و از وارد نمودن شماره تلفن اشتباه خودداری نمایید.

 

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 3 ماه پیش
    سلام برای من پیامکی امده ک مالک این دستگاه شماره .... است در صورت خرید از فروشنده کد فعال سازی را بگیرید
    هشدار این دستگاه جهت استفاده غیر تجاری وارد شده و فاقد هر گونه گارانتی رسمی بوده و در صورت احراز تخلف مسدود خواهد شد
    مالک این دستگاه شماره من نیست من خیلی وقته گوشیما خریدم و قبلا فعال سازی کردم و شناسه گوشی ک تو پیامک اومده مال من نیست
    میخاستم ببینم این پیامک واسه چی برای من اومده ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا با سامانه همتا با شماره096366 تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    59 · 3 ماه پیش
    سلام گوشی من رجیستر نشده است و در حال حاضر غیر فعال شده چکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسدالله حبیبی · 5 ماه پیش
    سلام گوشی من کاملا قطع شده سیم کارت آنتن ندارد که فرایند را انجام دهم چی کار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      در غیر اینصورت چنانچه پیامک قطع دریافت نشده است و شناسه هوشمند مشکلی اعلام نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مشکل · 6 ماه پیش
    سلام برای من پیامک آمده که شخصی سیم کارت من را در دستگاهی که مال من نیست گذاشته ولی سیم کارت من پیش خودم است ایا ممکن است سیم کارت من کپی شده باشد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا با سامانه همتا با شماره 096366 تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد قربانزاده مقدم · 8 ماه پیش
    با سلام واحترام بنده در سال ۹۷ یک دستگاه تلفن همراه را با شماره تلفن دانش آموزی پسرم خریدم ولی الان که برای انتقال مالکیت مراجعه کردم اعلام کردند این شماره سیم کارت به دلیل عدم استفاده تخلیه شده است حال چه کاری باید انجام بدم سپاسگزارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است
      درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در صورتی که صاحب سیم کارت در دسترس می باشد صاحب سیم کارت باید ابتدا به اپراتور مربوطه مراجعه نماید وسیم کارت را تهیه کند واگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد و سیم کارت تخلیه شده است لطفا صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا عباسی محجل · 8 ماه پیش
    سلام من ٧۵روز پیش به ایران عزیزم آمدم متاسفانه به خاطر طولانی و خستگی راه و شرایط روحی به خاطر از دست دادن مادرم نمی‌دانستم که باید به گمرگ اعلام کنم چند بار رفتم فرودگاه همان روز متاسفانه جواب نگرفتم نمیدانم حالا چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، برای رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا باید اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک انجام شود در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی:http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    معصومه · 9 ماه پیش
    سلام من چندماه پیش تبلت ساخت ایران خریدم، ولی دیروز سیم کارت انداختم و برام پیامک قطع 30 روزه اومد، مگه این طرح نباید برای دستگاههای خارجی باشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر دستگاه تبلتی که داخل ایران خریداری می شود چه ساخت ایران یا خارج باید رجیستر شده و قانونی باشد
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    behnoosh salehifar · 10 ماه پیش
    در اظهارنامه گمرک تلفن همراه اشتباهی ۶۴ گیگ ثبت کردم و پرداخت کردم بجای ۱۲۸
    مشکلی پیش میاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در هنگام ثبت باید اطلاعات حافظه گوشی درست ثبت شود در صورت ثبت اشتباه از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد جمال زاده · 10 ماه پیش
    سلام من در انتقال مالکیت عدد آخر شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کردم و شماره ای که انتقال دادم جواب نمیده خاموش است لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ،ابتدا سیم کارت صحیح را بروی دستگاه قرار دهید و درخواست تیکت فعالسازی اشتباه ثبت نمایید "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا"را مطالعه نمایید http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی آقازاده ارباطان · 1 سال پیش
    سلام هنگام انتقال شماره را اشتباه وارد کردم به شماره ******0938انتقال دادم زنگ زدم میگه من سواد ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر سیم‌ کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید و صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17 مطالعه و ثبت تیکت نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد فتوح · 1 سال پیش
    سلام گوشی اکبند گرفتم از **** اسمس امده گوشی تا پنجم غیر فعال میشه با ستاره ۷۷۷۷هم ثبت نام کردم اون کد ۶رقمی نمیاد چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی امین اکبری · 1 سال پیش
    من موقع انتقال مالکیت گوشی مسافری به خاطر شباهت سه رقم آخر imei گوشی با شماره تلفن درست، به جای عدد ۸۴۱ اشتباها عدد ۸۶۱ رو که برای imei بود وارد کردم و کدی که برای شماره‌ی ۸۴۱ بود رو برای تایید زدم. الان مالکیت گوشی به سیمکارتی داده شده که اصلا نمیشناسمش. بهش زنگ هم زدم خانوش بود. توی ثبت شکایت سامانه همتا همین توصیحات رو نوشتم ولی کارشناس لایه صفر درخواستم رو رد کرد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" کادر نظر کارشناس لایه صفر همتا را مطالعه نمایید و بر اساس کادر نحوه رفع مشکل مورد را برسی نمایید http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید حسین موسوی فرد · 1 سال پیش
    سلام من گوشی دسته دو خریدم انتقال هم دادند کد فعالسازی برام فرستاده شده توسط همتا ولی موقع فعالسازی میگه کد اشتباه است
    اگر که میشه راهنمایی کنید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده دستگاه خود مراجعه نمایید حتماً در حضور فروشنده، دستگاه را به کمک کد فعال‌سازی موجود در پیامک HAMTA برای سیم‌کارت دلخواه خود فعال‌سازی نموده و پیامک فعال‌سازی موفق برای سیم‌کارت خود را از HAMTA دریافت کنید.آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا خداداد · 1 سال پیش
    سلام من گوشی خریدم و فروشنده گوشی مرا ریجستری کرد بعد از چند روز پیامک اومد که دستگاه شما قانونیست ولی به دلیل عدم فعالسازی از این تاریخ قطع خواهد شد لطفا جوابمو بدید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر امیر اصلانی · 1 سال پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی دو سیم کارت دارم ولی وقتی سیم کارت دوم رو داخل گوشی انداختم گفت متعلق به این شناره نیست این دستگاه و به اون خط بعد از چند روز دیگه سرویس نمیده لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    S.N.M · 1 سال پیش
    سلام و خسته نباشید بنده می‌خوام گوشیم رو بفروشم ،انتقال مالکیت نمیشه و میگه سریال گوشی اشتباه بااینکه من درست و دقیق یاداشت کردم ،گوشی سامسونگ on5
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه آموزش انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه و فرایند را انجام دهید http://hmti.ir/06
      شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کنید برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه(IMEI) ، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Amirali · 1 سال پیش
    چون سیمکارت غیر فعال شده کد یک بار مصرف برای فعال سازی برام اس ام اس نمیشه! باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      اگر هم قادر به فعال سازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایندهای همتا را با دستگاه تلفن همراه دیگری انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی اصغرنژاد · 1 سال پیش
    سلام من آقای اصغرنژاد هستم یه گوشی داشتم A01به نفری فروختم ورجستری کردم بعد مشتری آوردش پس داد.بعدمن ازش گرفتمش گذاشتم تومغازه بعداز یک هفته یادم اومد که گوشی روازمالکیت اون نفر دربیارم الان شماره کامل نمیاد بالا توسوابق مالکیت نیستش.نمیدونم چکارکنم توروخدا راهنماییم کنید تمام مدارک گوشی پیشمه نمیتونم بفروشم ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی اصغرنژاد · 1 سال پیش
    سلام من آقای اصغرنژادم یک هفته پیش توسایت همتا توقسمت تیکت مشکلمو که توقسمت فعال سازی یه گوشی یه عدد رواشتباه زدم یعنی یه گوشی به جایی که باشماره *****0993ثبت کنم اشتباهی روشماره*****0933ثبت کردم یه هفته است هیچ کس جواب نداده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر بعد از بررسی نهایی نتیجه پرونده را می توانید در کارتابل شخصی خود مشاهده فرمایید چنانچه در حال بررسی هست منتظر بمانید تا روند بررسی به اتمام برسد.