شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا

  • آموزش ها

 

توجه داشته باشید درصورتی‌که دستگاه‌تان را تعمیر کرده‌اید و شناسه (IMEI) آن تغییر کرده است و به هر دلیلی، در حال حاضر، به تعمیرکار دسترسی ندارید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاهتان بازگرداند، سامانه همتا جهت رفاه حال شما فرآیند ثبت تعمیری را در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید در صورت انجام موفقیت‌آمیز فرایند ثبت تعمیری در سایت همتا، شناسه (IMEI) بعد از تعمیر را جایگزین شناسه (IMEI) قبل از تعمیر نمایید.

ضرورت یکسان بودن مدل فنی شناسه (IMEI)های اظهار شده در فرآیند ثبت تعمیری

لازم به ذکر است درصورتیکه شناسه (IMEI) قبل از تعمیر، متعلق به یک مدل دستگاه و شناسه (IMEI) بعد از تعمیر، متعلق به مدل دستگاه دیگر باشد، سامانه همتا، اطلاعات واردشده را تأیید نکرده و فرآیند ثبت تعمیری با موفقیت انجام نخواهد شد. در این حالت، شما باید به تعمیرکار دستگاه خود مراجعه نموده و از ایشان بخواهید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاه‌تان بازگرداند.

پیش نیاز فرآیند ثبت تعمیری

دقت داشته باشید تنها درصورتیکه شناسه (IMEI) دستگاه شما، از طریق فعالسازی یا افزودن دستگاه تحت مالکیت قطعی سیم کارت شما درآمده باشند و در کارتابل نمایش داده شوند، امکان انجام فرآیند ثبت تعمیری روی آن شناسه (IMEI) وجود خواهد داشت.

در ادامه مراحل ثبت تعمیری به صورت تصویری آورده شده است.

 

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. فرایند ثبت تعمیری فقط برای افرادی که در سایت ثبت‌نام کرده و به وسیله کد ملی وارد شوند، فعال می‌باشد. پس از انتخاب گزینه "شماره ملی" کد ملی خود را وارد می‌نمائیم و بر روی "ادامه" کلیک می‌نماییم.

 

مرحله دو:

سپس در صفحه بعد رمز عبوری که در هنگام ثبت‌نام تعریف کرده بودیم و سپس کد امنیتی نشان داده شده را وارد کرده و بر روی گزینه "ورود" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله سه:

پس از ورود به سامانه، گزینه «ثبت گوشی تعمیراتی» را انتخاب کنید:

 

مرحله چهار:

سپس بر روی گزینه "ایجاد" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

در قسمت بعدی باید دستگاه موردنظر خود را انتخاب نمود. همانگونه که قبلاً ذکر شد تنها می‌توان دستگاه‌هایی را انتخاب نمود که شناسه (IMEI)های آن قبلاً در کارتابل اضافه شده باشد.

 

مرحله شش:

پس از انتخاب دستگاه موردنظر، لازم است تا در فیلد مشخص شده شناسه (IMEI) جدید دستگاه تعمیر شده را وارد نمایید.

دقت داشته باشید، درصورتیکه شناسه (IMEI) قبل از تعمیر، متعلق به یک مدل دستگاه و شناسه (IMEI) بعد از تعمیر، متعلق به مدل دستگاه دیگر باشد، سامانه همتا، اطلاعات واردشده را تأیید نکرده و فرایند ثبت تعمیری با موفقیت انجام نخواهد شد. در این حالت، شما باید به تعمیرکار دستگاه خود مراجعه نموده و از ایشان بخواهید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاه‌تان بازگرداند.

 

مرحله هفت:

در نهایت پس از اطمینان از اطلاعات وارد شده، بر روی گزینه ثبت کلیک می‌نماییم. پس از ثبت درخواست، سامانه صحت اطلاعات وارد شده را بررسی می‌نماید و در صورت تأیید اطلاعات وارد شده، با پیام موفقیت‌آمیز بودن فرایند مواجه می‌شویم. در این حالت درخواست به مدت 14 روز به صورت "در حال بررسی" قرار می‌گیرد.

 

مرحله هشت:

در صورتی که تا 14 روز پس از ثبت درخواست، شناسه قبلی در شبکه رؤیت نشود (دستگاه با شناسه قبلی روشن نشود) درخواست با موفقیت انجام می‌شود، در غیر اینصورت درخواست توسط سامانه به علت "رد شده به دلیل رؤیت شدن شناسه" لغو می‌شود.

 

مرحله نه:

همچنین در مدت این 14 روز، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه "حذف" درخواست ثبت تعمیری خود را لغو نمائید.

عدم امکان انجام فرایندهای سامانه همتا در هنگام ثبت تعمیری

در مدت 14 روز از زمان درخواست ثبت تعمیری تا بررسی نهایی سامانه، امکان انجام هیچکدام از فرایندهای سامانه همتا برای شناسه قبل و همچنین شناسه بعد از تعمیر وجود ندارد و در صورت استعلام اصالت نیز با پیام "در حال انتظار برای انجام فرایند ثبت تعمیری" مواجه می‌شویم.

مراجعه به تعمیرکار جهت بازگرداندن شناسه (IMEI) قبل از تعمیر

نکته خیلی مهم: در صورتی که در همتا نتوانستید فرایند ثبت تعمیری را با موفقیت انجام دهید، به احتمال قوی، باید به تعمیرکارتان مراجعه کنید تا شناسه (IMEI) های قبل از تعمیر را روی دستگاه تان بازگرداند، اما جهت اطمینان می توانید مشکل تان را با کارشناسان سامانه همتا در 096366 مطرح نمایید تا راهنمایی کامل تری خدمت شما ارائه گردد.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطيما · 10 ساعت پیش
    سلام پنج شنبه و جمعه هم جزء ١٤ روز ثبت تعمیری حساب مي شوند ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر بازه فرآیند ثبت تعمیری ۱۴ روز می باشد، نتیجه درخواست درپایان روز چهاردهم اعلام می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ف رحیمی · 4 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    آیا حقیقت داره که ثبت تعمیری قراره حذف بشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر روال ثبت تعمیری در حال حاضر تغییر نکرده در صورت تغییر اطلاع رسانی صورت میگیرد جهت فرایند ثبت تعمیری میتوانید صفحه ی آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را مطالعه نمایید http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس قنبری وند · 27 روز پیش
    سلام خسته نباشید ببخشید گوشی من بردش سوخت بردم تعمیر کار یه برد دیگه انداخت بعد از این پیامک های هشدار دریافت میشد
    منم تا انتن گوشیم غیر فعال نشد بی توجه بودم الان چطور این گوشی آنتنش بر میگرده
    لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه تعمیر شده است و شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری را مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه ها صفحه ی آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را مطالعه نمایید http://hmti.ir/08 در غیر این صورت جهت بررسی شناسه دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری ستاره مربع صفر شش مربع دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین نوروزی · 1 ماه پیش
    با سلام ببخشید من گوشیم افتاد داخل اب و برد گوشیم سوخت الان برد رو تعویض کردم و ثبت تعمیری هم کردم ولی وقتی سیمکارت گذاشتم زده این گوشی ثبت نشده و تا تاریخ 4/3/1400 از دسترس خارج میشه یعنی10 روزه دیگه و از طرفی برای برسی 14 روز زمان نیازه آیا گوشی من تا بررسی شود انتن داره یا اینکه انتنش 10 روزه دیگه میره و اینکه وقتی imi جدید استعلام گرفتم زده این شناسه غیر قانونی و امکان ثبتش نیست میخواستم ببینم این شامل برد تعویضی هم میشه و این برد در هیچ شرایطی ثبت نمیشه یا اینکه برای تعویض برد مشکلی ایجاد نمیشه و اینکه به هر دلیلی برد ثبت نشه من میتونم برد به فروشنده برگردونم یا نه منظور وظیفه رجیستری با فروشنده برد گوشی هست یا خریدار ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر بعد از بررسی سامانه در صورتی که فرایند ثبت تعمیری با موفقیت انجام شود شناسه قبل تعمیر غیر فعال شده و امکان استفاده و ثبت تعمیری مجدد ندارد شناسه بعد از تعمیر قانونی شده درخواست با موفقیت انجام می‌شود.درخواست به مدت 14 روز به صورت "در حال بررسی" قرار می‌گیرد.و میتوانید از دستگاه استفاده نمایید نتیجه نهایی اعلام شود.چنانچه دستگاه قبل از 14 روز قطع شود بعد از 14 روز مجدد دستگاه فعال میشود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شاهین براتی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید ببخشید من یک دستگاه ایفون 6 دارم میخواهم ثبت تعمیری انجام دهم .....وقتی imei جدید را وارد میکنم ارور می دهد و اعلام می کند ابتدا گوشی تعمیر شده را روشن کنید و سپس به ثبت خود اقدام نمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که تا 14 روز پس از ثبت درخواست، شناسه قبلی در شبکه رؤیت نشود (دستگاه با شناسه قبلی روشن نشود) درخواست با موفقیت انجام می‌شود، در غیر اینصورت درخواست توسط سامانه به علت "رد شده به دلیل رؤیت شدن شناسه" لغو می‌شود.
      لذا هنگام انجام فرایند ثبت تعمیری در سامانه همتا دستگاه جدید باید روشن باشد و بعد از انجام فرایند نیاز به روشن بودن دستگاه نیست و می توانید سیمکارت را خارج کنید و دستگاه قبلی با سیمکارت نباید در شبکه رویت شود
      آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mosi · 1 ماه پیش
    سلام بنده یه گوشی ایفون ۶ دارم که رجیستر نشده و از خارج اوردم ایا میشه با فرایند ثبت تعمیری شناسه دیگری هم‌ مدل ان که با مالکیت من هست انجام داد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ،فرایند ثبت تعمیری صرفا برای دستگاه هایی می باشد که توسط شرکت سازنده یا گارانتی تعویض یا تعمیر شده است در غیر اینصورت امکان پذیر نیست.
      چنانچه از خارج کشور خریداری نموده اید باید عوارض گمرکی گوشی پرداخت شود آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد زارعی · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    بعد از گذشتن 14 روز و تایید درخواست توسط سامانه، اگر IMEI قبلی در شبکه روشن شود چه اتفاقی برای گوشی جدید می افتد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که تا 14 روز پس از ثبت درخواست، شناسه قبلی در شبکه رؤیت نشود (دستگاه با شناسه قبلی روشن نشود) درخواست با موفقیت انجام می‌شود، در غیر اینصورت درخواست توسط سامانه به علت "رد شده به دلیل رؤیت شدن شناسه" لغو می‌شود و فرایند را مجدد سی روز دیگر باید انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    داودامیری · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید من ایفون ۶sدارم ثبت تعمیری کردم قرار بود تا ۱۴ روز فعال شود اما روز بعد فعال شد ولی پیغام میده دستگاه ثبت نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر وارد سایت همتا https://hamta.ntsw.ir شوید با کد ملی که فرایند ثبت تعمیر انجام دادید به سایت همتا ورود نمایید قسمت ثبت گوشی تعمیراتی اگر در انتظار ثبت تعمیری نمی باشد درخواست مجدد بزنید تا مورد برسی قرار گیرد
      آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Amir hosain abbaszad · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    گوشی قبلیم اس۹ پلاس بود بردش سوخته،بعد مسافری ثبت شده،میخوام بردشو عوض کنم،بعد این بردی ک میخوام روش قرار بدهم رجیستر نداره،میشه ثبت تعمیری بزنم؟انتقال مالکیت قبلی به خط خودمه،فقط اینکه مسافری ثبت شده مشکلی نداره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، می توانید فرایند را انجام دهید در صورتی که شرایط تطابق مدل و برند شناسه قبل و بعد تعمیری را داشته باشد و اینکه شناسه بعد از تعمیر ثبت نشده باشد.
      آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را مطالعه نمایید http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیید محمود · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر شناسه IMEI گوشی من در همتا غیر قانونیه و در شبکه خدمات ندارد، ایا با فرایند ثبت تعمیری از همین مدل دستگاه ممکنه این گوشی دوباره راه اندازی شود، ممنون میشم جواب بدین.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت صفحه ی راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام طرح رجیستری گوشی رایگان شده؟؟
    الان چگونه گوشی که از خارج از کشور خریداری شده رو رجیستر کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر باتوجه به اتمام زمان مصوبه‌ی 296 کمیسیون مقررات مبنی بر دریافت مبلغ 30740 ریال بابت تعرفه‌ی "خدمت ثبت شناسه رهگیری تجهیزاتِ با قابلیت نصب سیمکارت"، از ابتدای اردیبهشت‌ماه، تمامی دستگاه‌هایی که از مبادی قانونی به‌صورت مسافری و تجاری وارد کشور می‌شوند مشمول پرداخت تعرفه فوق نمی‌باشند. ولی عوارض گمرکی باید پرداخت شود.طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصور تقی فام · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    من ایفون ۶ داشتم دادم تعمیر درست نشد و مالکیتش روی سیم خودم هست
    و یک ایفون ۶ خریدم که رجیسترش روی سیم کارت دیگری هست وآن سیمکارت خاموش است
    ایا میتوانم این دو دستگاه را ثبت تعمیری کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند ثبت گوشی تعمیری برای دستگاه هایی می باشد که برد قبلی سوخته و قابل استفاده نیست و توسط شرکت گارانتی یا تعمیر کار تعویض و یا برد آکبند روی دستگاه قرار داده باشد در غیر اینصورت این فرایند امکان پذیر نمی باشد
      آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را مطالعه نمایید http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محدثه آخوندی · 2 ماه پیش
    سلام
    عذر میخوام ما یه آیفون ۶ رو خیلی وقت پیش گرفتیم ، که اصلا اون زمان رجیستری خیلی همه گیر نشده بود . فروشنده گفتش که رجیستری شده و ما هم پیگیری نکردیم چون اون زمان اعلام نشده بود . بعد یه مدت غیرفعال شد و فروشنده هم زیر بار نرفت و گفتش که شاگردش بوده و رفته . روند شکایت کردن قضایی و .. هم از نظر زمان و هزینه و رفت و آمد منطقی نبود و نیست . تا الان هم نشده از کشور خارج بشیم . یعنی برای امثال ما هیچ راهی نیست ؟ آخه گوشی اینقدر قدیمی هستش که قطعا قاچاق نباشه ! ممنون میشم اگه راهی وجود داره راهنمایی بفرمایید . مرسی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری (باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛لذا شناسه های پشت باطری و کد دستوری را مطابقت دهید در صورت تطابق شناسه ها در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالتhttp://hmti.ir/04 غیرقانونی است سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده است و ،نمی‌تواند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نماید و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مکتب دار · 2 ماه پیش
    سلام من یک گوشی آیفون ۷داشتم که سوخت و چون در ایران نمایندگی نداره فرستادم سوییس و یک گوشی ۷نو بهم دادن حال برای فعال کردن یا همان رجیستری چکار کنم ممنونم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهرداد علیخانی · 2 ماه پیش
    سلام
    قبل از اجرای طرح رجیستری گوشی 2 سیم کارت داشتم که به علت خرابی مجبور شدم مادربورد رو عوض کنم و تنها مادربورد موجود تک سیم کارت بود و الان پبامک اتمام سروریس دهی دریافت کردم.
    به قسمت ثبت گوشی تعمیراتی رفتم، حتما باید 2 شماره imei ثبت شود ولی من فقط یکی دارم.
    چه کار باید انجام بدهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر برای انجام فرایند ثبت تعمیری تعداد اسلات برد قدیم و جدید باید یکسان باشد و همچنین ضرورت یکسان بودن مدل فنی شناسه (IMEI)های اظهار شده در فرآیند ثبت تعمیری، در غیر اینصورت امکان انجام فرایند ثبت تعمیری وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید پردان · 2 ماه پیش
    موقع ثبت تعمیری اخطار خطا در ثبت اطلاعات میاد میشه بگید بخاطر چیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا فرایند را در بازه زمانی دیگر از طریق مرورگرهای مختلف مجدد تست بفرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی فرهادی · 2 ماه پیش
    سلام وقتتون بخیر
    من یک گوشیه XR داشتم که شکست ...
    ثبت تعمیری زدم با اینکه گوشی خاموش هست و برد خاموش هستش رد شده ....
    تماس گرفتم گفتن برد رویت شده
    باید چیکار کنم !؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که تا 14 روز پس از ثبت درخواست، شناسه قبلی در شبکه رؤیت نشود (دستگاه با شناسه قبلی روشن نشود) درخواست با موفقیت انجام می‌شود، در غیر اینصورت درخواست توسط سامانه به علت "رد شده به دلیل رؤیت شدن شناسه" لغو می‌شود و فرایند را مجدد سی روز دیگر باید انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان حسینی · 2 ماه پیش
    با سلام من برد گوشیم مشکل پیدا کرده بود تعویض کردند و imei گوشی تغییر کرد الان ثبت گوشی تعمیری زدم نوشته رد شده توسط مدیر سامانه شناسه قبلی دستگاه هم روشن نبوده من الان باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند ثبت تعمیری را بعد از بازه زمانی مشخص شده مجدد انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن پورشیری · 2 ماه پیش
    سلام یه گوشی رجیستر نداره نمیدونم قبلا رجیستر داشته یا نه. جعبه داره. اگه بخرم گوشی رو می تونم با خط خودم رجیستریش کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه های خریداری شده داخل کشور باید قانونی باشد و چنانچه آکبند می باشد صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید.
      در صورتی که دستگاه کارکرده می باشد لطفا صفحه «میخواهم دستگاه کارکرده خریداری کنم»را مطالعه فرمایید. http://hmti.ir/old
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن یگانه · 2 ماه پیش
    سلام
    من یه گوشی ایفون چند ماه پیش از خارج اوردم ولی در مرز ورودی اعلام نکردم برای رجییستر شدن چون اون موقع نمیخواستم رجیسترش کنم. الان چطوری میتونم رجیسترش کنم؟ یکی از دوستانم از خارج داره میاد ماه اینده میتونم با پاسپورت ایشان رجیسترش کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا در بدو ورود اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید