شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا

  • آموزش ها

 

توجه داشته باشید درصورتی‌که دستگاه‌تان را تعمیر کرده‌اید و شناسه (IMEI) آن تغییر کرده است و به هر دلیلی، در حال حاضر، به تعمیرکار دسترسی ندارید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاهتان بازگرداند، سامانه همتا جهت رفاه حال شما فرآیند ثبت تعمیری را در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید در صورت انجام موفقیت‌آمیز فرایند ثبت تعمیری در سایت همتا، شناسه (IMEI) بعد از تعمیر را جایگزین شناسه (IMEI) قبل از تعمیر نمایید.

ضرورت یکسان بودن مدل فنی شناسه (IMEI)های اظهار شده در فرآیند ثبت تعمیری

لازم به ذکر است درصورتیکه شناسه (IMEI) قبل از تعمیر، متعلق به یک مدل دستگاه و شناسه (IMEI) بعد از تعمیر، متعلق به مدل دستگاه دیگر باشد، سامانه همتا، اطلاعات واردشده را تأیید نکرده و فرآیند ثبت تعمیری با موفقیت انجام نخواهد شد. در این حالت، شما باید به تعمیرکار دستگاه خود مراجعه نموده و از ایشان بخواهید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاه‌تان بازگرداند.

پیش نیاز فرآیند ثبت تعمیری

دقت داشته باشید تنها درصورتیکه شناسه (IMEI) دستگاه شما، از طریق فعالسازی یا افزودن دستگاه تحت مالکیت قطعی سیم کارت شما درآمده باشند و در کارتابل نمایش داده شوند، امکان انجام فرآیند ثبت تعمیری روی آن شناسه (IMEI) وجود خواهد داشت.

در ادامه مراحل ثبت تعمیری به صورت تصویری آورده شده است.

 

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. فرایند ثبت تعمیری فقط برای افرادی که در سایت ثبت‌نام کرده و به وسیله کد ملی وارد شوند، فعال می‌باشد. پس از انتخاب گزینه "شماره ملی" کد ملی خود را وارد می‌نمائیم و بر روی "ادامه" کلیک می‌نماییم.

 

مرحله دو:

سپس در صفحه بعد رمز عبوری که در هنگام ثبت‌نام تعریف کرده بودیم و سپس کد امنیتی نشان داده شده را وارد کرده و بر روی گزینه "ورود" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله سه:

پس از ورود به سامانه، گزینه «ثبت گوشی تعمیراتی» را انتخاب کنید:

 

مرحله چهار:

سپس بر روی گزینه "ایجاد" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

در قسمت بعدی باید دستگاه موردنظر خود را انتخاب نمود. همانگونه که قبلاً ذکر شد تنها می‌توان دستگاه‌هایی را انتخاب نمود که شناسه (IMEI)های آن قبلاً در کارتابل اضافه شده باشد.

 

مرحله شش:

پس از انتخاب دستگاه موردنظر، لازم است تا در فیلد مشخص شده شناسه (IMEI) جدید دستگاه تعمیر شده را وارد نمایید.

دقت داشته باشید، درصورتیکه شناسه (IMEI) قبل از تعمیر، متعلق به یک مدل دستگاه و شناسه (IMEI) بعد از تعمیر، متعلق به مدل دستگاه دیگر باشد، سامانه همتا، اطلاعات واردشده را تأیید نکرده و فرایند ثبت تعمیری با موفقیت انجام نخواهد شد. در این حالت، شما باید به تعمیرکار دستگاه خود مراجعه نموده و از ایشان بخواهید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاه‌تان بازگرداند.

 

مرحله هفت:

در نهایت پس از اطمینان از اطلاعات وارد شده، بر روی گزینه ثبت کلیک می‌نماییم. پس از ثبت درخواست، سامانه صحت اطلاعات وارد شده را بررسی می‌نماید و در صورت تأیید اطلاعات وارد شده، با پیام موفقیت‌آمیز بودن فرایند مواجه می‌شویم. در این حالت درخواست به مدت 14 روز به صورت "در حال بررسی" قرار می‌گیرد.

 

مرحله هشت:

در صورتی که تا 14 روز پس از ثبت درخواست، شناسه قبلی در شبکه رؤیت نشود (دستگاه با شناسه قبلی روشن نشود) درخواست با موفقیت انجام می‌شود، در غیر اینصورت درخواست توسط سامانه به علت "رد شده به دلیل رؤیت شدن شناسه" لغو می‌شود.

 

مرحله نه:

همچنین در مدت این 14 روز، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه "حذف" درخواست ثبت تعمیری خود را لغو نمائید.

عدم امکان انجام فرایندهای سامانه همتا در هنگام ثبت تعمیری

در مدت 14 روز از زمان درخواست ثبت تعمیری تا بررسی نهایی سامانه، امکان انجام هیچکدام از فرایندهای سامانه همتا برای شناسه قبل و همچنین شناسه بعد از تعمیر وجود ندارد و در صورت استعلام اصالت نیز با پیام "در حال انتظار برای انجام فرایند ثبت تعمیری" مواجه می‌شویم.

مراجعه به تعمیرکار جهت بازگرداندن شناسه (IMEI) قبل از تعمیر

نکته خیلی مهم: در صورتی که در همتا نتوانستید فرایند ثبت تعمیری را با موفقیت انجام دهید، به احتمال قوی، باید به تعمیرکارتان مراجعه کنید تا شناسه (IMEI) های قبل از تعمیر را روی دستگاه تان بازگرداند، اما جهت اطمینان می توانید مشکل تان را با کارشناسان سامانه همتا در 096366 مطرح نمایید تا راهنمایی کامل تری خدمت شما ارائه گردد.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاشمی · 23 ساعت پیش
    سلام من یه گوشی ایفون ایکس اس مکس 512 داشتم که در کشور انگلستان گوشی به سرقت رفتش و خوب مجبور به خرید گوشی جدید شدم حالا میخوام بدونم میتونم گوشی جدید رو جایگزین گوشی قبل که دزدیده شده و ریجستر شده بود بکنم یا باید گوشی جدید رو با پرداخت عوارض گمرکی ریجستر کنم؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر ،فرایند ثبت تعمیری صرفا برای دستگاه هایی می باشد که توسط شرکت سازنده یا گارانتی تعویض یا تعمیر شده است در غیر اینصورت امکان پذیر نیست در صورتی که دستگاه از خارج از کشور وارد شده باید با اطلاعات مسافر ثبت و پرداخت عوارض آن انجام شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین حق زاده · 2 روز پیش
    با سلام و عرض خسته نباشید
    من یک گوشی لومیا دارم اصلا روش سیم کارت وارد نشده تا الان و الان که سیم کارت وارد کردم میگه باید ریجستری کنم و خواستم ریجستری کنم تو سایت نوشت که مدل گوشی اصلا موجود نیست تو لیست و از سامانه میز خدمت گمرک هم نتونستم این مدل را وارد کنم حالا سوال در مورد ریجستری گوشی لومیا ۷۳۵ دارم مال شرکت مایکروسافت
    لطفا راهنمایی فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن سواری · 2 روز پیش
    سلام ثبت تعمیری برای گوشیم انجام دادم آیا ممکنه بعد از انجام 14 روزه به سریال اولش ارجاع بدم و ثبت تعمیری حذف بشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر امکان این مورد وجود ندارد قبل از 14 روز باید این مورد را کنسل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی رضا حسن زاده · 3 روز پیش
    سلام وقت بخیر یک دستگاه GPS میخوام بخرم از سایت چینی و به ایران بیارم این دستگاه سیم کارت میخوره آیا رجیستر کردنش به چه نحو هسنش
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی معتبر مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید. ولی باید قبل از خرید ابتدا وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 برسی کنیدکه در پاسخ باید دستگاه مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست را دریافت نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسینی · 4 روز پیش
    سلام و خسته نباشید ، من یک گوشی برد تعویض گرفتم که شش ماه پیش برد ان عوض شده و ای ام ای های برد جدید در همتا ثبت نشده و گوشی انتن نداره ، تازه مالکیت ای ام های قدیم رو بنام خودم کردم و ثبت تعمیری برای ای ام ای برد جدید زدم ، بعد از ۱۴ روز اتوماتیک ای ام ای جدید فعال میشه و انتن رو خواهم داشت ؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که تا 14 روز پس از ثبت درخواست، شناسه قبلی در شبکه رؤیت نشود (دستگاه با شناسه قبلی روشن نشود) درخواست با موفقیت انجام می‌شود، در غیر اینصورت درخواست توسط سامانه به علت "رد شده به دلیل رؤیت شدن شناسه" لغو می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین کرمانی مقدم · 5 روز پیش
    با سلام من گوشی نوت تری سامسونگ دارم که شناسه دریافتی از همتا و IMEL پشت باطری باهم یکی نیستند البته گوشی چند دفعه فلش خورده جاهای مختلف با سامانه همتا تماس گرفتم گفتن به تعمیر کار مراجعه کنین که بنده جاهای زیادی بردم ولی همگی میگفتن چون گوشی نوت تری اس قابل بازیابی نیس .حال چه کنم خودم میتونم ثبت تعمیراتی انجام دهم ؟یا کاری دیگه ای بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر شرایط فرایند ثبت تعمیری در همین صفحه موجود است در صورتی که در همتا نتوانستید فرایند ثبت تعمیری را با موفقیت انجام دهید، باید به تعمیرکارتان مراجعه کنید تا شناسه (IMEI) های قبل از تعمیر را روی دستگاه تان بازگرداند،راهکار دیگری ندارد
      جهت اطمینان می توانید مشکل تان را با کارشناسان سامانه همتا در 096366 مطرح نمایید تا راهنمایی کامل تری خدمت شما ارائه گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین خاوری · 7 روز پیش
    سلام خسته نباشید گوشی نوکیا1200دارم مدتی شده که سیم کارتم نمی خونه وقتی یک هفته خاموشه یک هفته کار میکنه فقط یک بار تعمیرگاه بردم میکروفون عوض کردم گوشی هم قدیمیه حدود ۸سالی میشه دارم مشکل از رجیستری میباشد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جاسم اهوازی · 11 روز پیش
    سلام خسته نباش یه گوشی نوت نه دارم میخوام ثبت تعمیری کنم
    باید بلید نامبر و مدل فنی یکی باشه مثلا اگه مدل فنی n960f فور 4باشه ومدل فنی سریال تعمیری n960u فایوG ثبت میشه
    یا مدل فنی n960f باشه ولی یکی از گوشیا 5G باشه ولی یکی 4G
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، تطابق مدل و برند شناسه قبل و بعد تعمیر جهت ثبت تعمیری الزامی می باشد آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا همین صفحه را مطالعه نمایید
      چنانچه برد تعویض شده و مدل فنی حرف آخر آن متفاوت جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* و جعبه گوشی دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 15 روز پیش
    درود
    بنده یک گوشی آیفون۲ مسافری از سالها پیش دارم که سه الی چهار سال استفاده نشده مانده، و اکنون که روشن میکنم و میخواهم که اگر مراحلی برای ریجستر کردن آن باید انجام دهم را اعمال کنم ، پیام اتصال به یک سرور را میدهد ، و به هیچ سروری هم اتصال پیدا نمیکند، و هیچ کاری نمیتونم با آن انجام دهم حتی گرفتن lmei ?!
    لطفا راهنمایی کنید ،که چطور میتوانم آنرا مجد ره اندازی کنم....سپاسگزار
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا نمکی · 18 روز پیش
    و ما میگیم که شرکت برد گوشی و عوض کرده شرکت قبول نمیکنه لطفا پیگیری کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری دستوری #06#* را مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه ها باید فرایند ثبت تعمیری انجام شود همین صفحه را مطالعه نماید
      گاهی در دریافت خدمات پس از فروش، اختلافاتی بین فروشنده و خریدار یا مصرف‌کننده به وجود می‌آید که باعث تضییع حقوق یکی از طرفین (غالباً مصرف‌کنندگان) می‌گردد. ازاین‌رو لازم است راه‌کارهایی برای احقاق حقوق مصرف‌کننده وجود داشته باشد. اهم نهادهایی که می‌توانند در این زمینه کمک‌کننده باشند عبارت‌اند از: سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اتحادیه‌های صنفی مرتبط.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا نمکی · 18 روز پیش
    سلام من گوشی a10s دارم مشکل سوکت شارژ پیدا کرد دادیم گارانتی تعمیرش کنه بعد از اینکه تعمیر کرد سیمکارتم و تنداختم تو گوشی بالا نیاورد تو سامانه همتا هم رفتم میزنه imei در سامانه همتا ثبت نشده است چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تعویض برد داشته لطفا همین صفحه را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 22 روز پیش
    سلام من یه گوشی a31دارم دوماه پیش دزدیده شد و من برای اینکه طرفی ک دزدیده نتونه باهاش کار کنه رجیسترش رو غیر فعال کردم الان نزدیک دو هفته گوشی رو پیدا کردم میخام بدونم چجوری دوباره میتونم فعالش کنم با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که روی دستگاه ذکر شده فرایند ثبت تعمیری انجام داده اید و دستگاه بعلت انجام ثبت تعمیری غیرفعال شده لطفا جهت پیگیری چنانچه دستگاه دارای واردکننده قانونی است به شرکت گارانتی و در صورتی که ورود مسافری است به اتحادیه موبایل مرکز استان مراجعه نمایید.
      نوع واردات دستگاه را از طریق استعلام اصالت می توانید دریافت کنید. http://hmti.ir/04
      آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی در لینک http://hmti.ir/u درج شده است
      اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی در این صفحه مطالعه نمایید. http://hmti.ir/i
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 24 روز پیش
    سلام
    گوشی من رو دزدیدن، آیا می‌تونم یه گوشی دقیقا با همان مشخصات بدون رجیستری بخرم و رجیستر گوشی دزدیده شده‌ام رو به این گوشی جدید منتقل کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر امکان چنین فرایندی برای دستگاه سرقتی وجود ندارد از مراجع قضایی پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین قاسمی · 25 روز پیش
    سلام گوشی شیاومی note 8 proیک ماه پیش خریدم آکبند.دقت نکردم به شماره سریال پشت گوشی و کارتون .
    متاسفانه شماره سریال رو کارتون گوشی و کدفعالسازی مشکلی نداره اما گوشی داخل جعبه قاچاق وارد شده
    زنگ زدم نمایندگی و گفت ثبت تعمیری بزن .به فروشنده هم دسترسی ندارم.
    به نظر شما میشه ثبت تعمیری زد؟؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده راهکاری ندارد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      چنانچه به فروشنده دسترسی ندارید مشکل خود را با اتحادیه موبایل مرکز استان در میان بگذارید
      آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحه http://hmti.ir/u جستجو نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید خواجه خورموجی · 26 روز پیش
    سلام . من یه گوشی آکبند خریدم قبلا که استعلام اصالت از همتا میگرفتم مشکلی وجود نداشت تازگیا که استعلام اصالت میگیرم میگه برد گوشی شما قبلا تعمیر یا تعویض شده . چرا ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، با توجه به نتیجه استعلام اصالت دستگاه یا توسط شرکت گارانتی کننده تعویض و یا برد دستگاه تعویض شده است.اگر اطلاعی ندارید از جایی که خریداری شده پیگیری نمایید دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن هاشمی · 26 روز پیش
    سلام من پاسپورت اقامتی دارم میتونم پرتال بسازم که بتونم ثبت تعمیری انجام بدم؟کد ملی ندارم
    با شمارم پرتال دارم ولی ثبت تعمیری نمیشه انجام داد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      سلام وقت بخیر خیر نمی توانید ثبت نام انجام دهید شما باید ابتدا دستگاه را انتقال مالکیت http://hmti.ir/06 دهید به سیم کارت بستگان مورد اعتماد که کد ملی دارند تا با مشخصات بستگان ثبت نام انجام شود و بعد از انجام فرایند دوباره انتقال مالکیت به سیم کارت خود بدهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی محسنی · 27 روز پیش
    سلام از کجا بفهمیم ثبت تعمیری برگشت خورده یا ثبت شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      سلام وقت بخیر بعد از 14 روز پس از ثبت درخواست نتیجه درخواست پیامک می شود
      و همچنین می توانید داخل سایت همتا با شماره همراهی که درخواست زده شده ورود نمایید قسمت ثبت گوشی تعمیراتی نتیجه نمایش داده می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد صالحی · 27 روز پیش
    با سلام خسته نباشید
    من گوشی نوکیا قدیمی دارم نزدیک 10سال هست که دارمش دو سیم کارت هست ولی الان چند روز هست که سیم دو قطع شده برام پیام اومده که سریال گوشی شما مال گوشی دیگر هست درهالی که شماره سریال گوشی من فرق داره میخواستم بدونم باید چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباسیان · 28 روز پیش
    سلام وقت بخیر

    ببخشید برای من یک گوشی سامسونگ اس فور مینی دوسال پیش از خارج هدیه آوردن و ریجستر نشده.آیا میتونم با یه اس فور مینی همون مدل که تعمیری باشه ثبت تعمیری بزنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند ثبت گوشی تعمیری برای دستگاه هایی می باشد که برد قبلی سوخته و قابل استفاده نیست و توسط شرکت گارانتی یا تعمیر کار تعویض و یا برد آکبند روی دستگاه قرار داده باشد در غیر اینصورت این فرایند امکان پذیر نمی باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    لشگری · 29 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    برای من سوغاتی اس ۹ سامسونگ آوردن
    برای رجیستری از مغازه تعمیرات و خدمات سوال کردم اولش گفتن تعمیری میتونم براتون ثبت کنم اما من از یه نفر پرسیدم گفت ثبت تعمیری ۳ ماهه هست و دائمی نیست که من پشیمون شدم
    بعد الان همون مغازه بهم گفت هزینه رجیستری ۴ تومن میشه دائمی هم هست به نظر شما مشکلی پیش نمیاد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال کرده‌اند، اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند سپس دستگاه شما ثبت و فعال می‌شود اما در صورتی که شخص مسافر همراه خود دستگاه را برای شما هدیه یا سوغاتی اورده و چنانچه زمان ورود به کشور بازه زمانی 99.04.12 الی 99.10.01 میباشد بنا به دلایل مختلف موفق به انجام رجیستری گوشی تلفن همراه خود نشده اید می توانید ازطریق لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister و بدون حضور فیزیکی در گمرک نسبت به انجام فرایند رجیستری به صورت غیر حضوری (اینترنتی) اقدام کنید.