آموزش فعال سازی دستگاه

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است. در غیر این‌صورت می‌توانید ضمن تماس با شرکت واردکننده که در استعلام اصالت سامانه همتا نمایش داده می‌شود، نسبت به مطالبه در خصوص عدم وجود کدفعالسازی بر روی کارت گارانتی اقدام کنید. برای مشاهده شماره تماس شرکت‌های واردکننده می‌توانید صفحه اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی را ملاحظه نمایید.
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است.
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را ملاحظه نمایید.

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرضیه اسدیان · 13 ساعت پیش
    سلام وقتتون به خیر. من از **گوشی خریدم اما نمی دونستم باید فعالش کنم و قطع شد . الان از طریق سایت فعال کردم اما هنوز گوشی کار نمی کنه. باید چه کاری انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر بعد از فرایند فعال سازی نیاز می باشد دستگاه یک بار خاموش و روشن گردد . در صورتی که مجدد هم آنتن دهی دستگاه متصل نشد لطفا از سلامت دستگاه مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود سرگزی · 13 ساعت پیش
    سلام گوشی جدید خریدم میتونم با سیم کارتی که الان رو گوشیم هست گوشی جدید رو فعالسازی کنم و سیم کارت دیگه ایی روش بزارم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید محمدی · 19 ساعت پیش
    با سلام. من مودم 4G خریدم اما پیامک اومده که در سامانه همتا ثبت نشده و از تاریخ ۹۹/۱/۸ سرویس نخواهد گرفت!
    راهنمایی بفرمایید چه کار باید بکنم!
    مدل مودم: DLink DWR-932C
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر مودم ها مشمول طرح رجیستری نمی باشند لطفا صفحه تاریخ مشمولیت را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/date
      لطفا جهت بررسی شناسه ها را یادداشت کرده و با سامانه همتا 096366 تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غزاله · 1 روز پیش
    مالک دستگاه،شماره
    092****9
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست

    IMEI:



    با سلام متن پیامی که برام اومده به این صورته، درصورتی که من قبلا فعال سازی رو انجام دادم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر این پیامک صرفا به علت جا به جایی سیمکارت ارسال گردیده است و نیازی نیست اقدامی انجام دهید.
      لطفا کادر " پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد " در صفحه پیامک های هشدار مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی خلجی · 1 روز پیش
    سلام گوشی من دو سیمکارت‌ست و هر دوتا اسلات ثبت شده بود. ولی دیشب بدون هیچ هشداری سیم ۱ غیر فعال شد و کلا از کار افتاد (درحالی که همون سیمکارتو تو جایگاه سیم ۲ قرار میدم کار میکنه) چند بار هم گوشیمو خاموش روشن کردم ولی بی فایده بود. الان نمیدونم چیکار کنم...
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه در سامانه همتا ثبت گردیده است و پیامک هشداری مبنی بر غیر فعال شدن گوشی ارسال نگردیده است مشکل اعلام شده به همتا مرتبط نمی باشد. لطفا دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غزاله · 1 روز پیش
    حتی این پیامک هم اومد که دستگاه برای فلان شناسه و تلفن همراه فعال شد، اما نمیدونم چرا دوباره برای فعالسازی بهم هشدار داده شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که شناسه داخل پیامک و شناسه تنظیمات یکسان می باشد و در پیامک هشدار فعال سازی مهلت قطع ذکر شده است جهت بررسی شناسه ها را یادداشت کرده و با شماره 096366 تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غزاله · 1 روز پیش
    سلام وقتتون بخیر، من قبلا دستگاه رو فعالسازی کردم پیش فروشنده اما الان دوباره برام پیام برای فعالسازی اومده چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا متن هشدار را به صورت واضح تر اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    داداشی · 2 روز پیش
    سلام به من گوشی هدیه آوردن سیمکارت خودمو انداختم یک ماه وقت داد تا رجیستری کنم حالا از پاسپورت اونی که آورده می‌توانم استفاده کنم ولی سیمکارت خودم نوش باشه؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 2 روز پیش
    سلام وقت بخیر . من میخوام گوشی دو سیم بگیرم و خودم هم دوتا سیم کارت دارم ولی برام سواله که زمانی که دوتا شناسه دستگاه به نام خط مثلا ایرانسلم ثبت شد خط دیگم رو باید چیکار کنم؟دوباره مراحل ثبت رو انجام بدم ؟ مگه کد فعالسازی یبار مصرف نیست؟ جسارتا هیچ توضیحی در مورد سیم کارت دوم تو سایت موجود نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی " در این صفحه را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا منتظری · 2 روز پیش
    سلام من گوشی خریدم روش همه چی هس شماره سریال و رمز یکبار مصرفو میزنم میگه توی سیستم ثبت نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه غیر قانونی اعلام میگردد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و چنانچه همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید .
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت متن خطای دریافتی را به صورت دقیق و واضح اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین کیانی · 2 روز پیش
    سلام من یه گوشی دارم که با یه سیم کارت روشنش کردم و فعالسازیش کردم/حالا سیم کارتمو گم کردم و رفتم سوختمش/حالا چطور میتونم انتقال مالکیتش بدم یا دوباره فعالسازیش کنم ممنون میشم اگه جوابمو بدید///تشکر
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شاهین · 2 روز پیش
    سلام

    من یدونه گوشی دارم که انتقال مالکیت به اسم خودمه میخواستم کاری کنم که فقط با سیم کارت خودم انتن بده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر امکان انجام این کار در سامانه همتا وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هومن · 2 روز پیش
    با عرض سلام وخسته نباشید... من گوشی مسافری دارم که همه مراحل ثبت اون رو تو سامانه همتا انجام دادم والان فقط مونده کد فعال سازی رو داشتم باشم ..... ولی میخواستم بدونم به غیر از دیدن کد در سایت همتا (در پروفایل) راه دیگری برایس بدست اوردن کد فعالسازی هست ؟؟؟؟...در ضمن بعد از پرداخت هزینه مسافری گوشیم کد فعال سازی رو تو صندوق پیام هایم ندیدم......
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که بعد از پرداخت تعرفه خدمات همتا کد فعال سازی برای سیمکارت شما ارسال نگردیده است باید با سیمکارتی که در گمرک ثبت کرده اید وارد سایت همتا شده در بخش اطلاعات ثبت مسافری رویت کنید .
      در غیر اینصورت راهکاری ندارد.
      سایت همتا : www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مختار باقری پبدنی · 3 روز پیش
    کد فعال سازی ۶ رقمی را از کجا پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه نمایید چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید جهت پیگیری به فروشنده مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ریحانه سعیدی · 3 روز پیش
    سلام ببخشید من نزدیک 2 هفته میشه که موبایل هواوی خریدم ولی فراموش کردم که فعالسازی کنم و الان هم آنتنش رفته و نمیتونم *7777#رو شماره گیری کنم تا کد رو ثبت کنم. چیکار باید انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی را با گوشی فعال دیگری انجام دهید سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Tarapireh · 3 روز پیش
    سلام من دو هفته س که گوشی خریدم الان که میخوام فعال سازی کنم در آخر میگه رمز اشتباه ولی درست زدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعال سازی دستگاه ابتدا به لینک http://hmti.ir/activationcode مراجعه کرده و مطالعه کنید . چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید لطفا از سمت فروشنده پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کامران حسن پور · 4 روز پیش
    سلام من یه گوشی خریدم از دوستم ومی خوام با شماره خودم ثبت کنم ولی متاسفانه شماره ثبت شده رو نمیدونیم یعنی با چه خطی ثبت شده ودوستمم تمام خط شو چک کرده ولی بنام هیچ کدوم از خطش ثبت نشده برایه پیدا کردن شماره ثبت شده چه باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه دستگاه مالک قطعی دارد با قرار دادن سیم کارت بر روی دستگاه، شماره مالک به صورت محدود برای شما ارسال میگردد؛ در غیر این صورت صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید شهریسا · 4 روز پیش
    سلام
    من a20 s را خریداری کرده بودم برای مادرم اما فراموش کرده بودم رجیسترش کنم الان آنتنش رفته و نمیدونم در این حالت چطور رجیسترش کنم چون پیامی براش نمیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه دستگاه قانونی است، لطفا فرآیند فعالسازی دستگاه را با مطالعه همین صفحه انجام دهید. در غیر این صورت دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ایشان امکان ثبت شکایت دارید. ضمنا فرآیند فعالسازی را می توانید با دستگاه دیگری که انتن دهی دارد، انجام دهید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 5 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    ببخشید یه گوشی تازه خریدم واسه فعال سازی میزنم مینویسه کد IMEI قانونی نمی باشد باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های خریداری شده در داخل کشور باید در پاسخ استعلام اصالت قانونی ذکر گردند؛ در غیر این صورت آن را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ایشان امکان ثبت شکایت دارید.
      جهت خریداری دستگاه آکبند داخل کشور لینک http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 5 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    ببخشید من یه گوشی خریدم فروشنده هنگام تحویل گوشی بهم گفت سامانه بسته است برو و در اسرع وقت بیا تا برات ریجسترش کنم من یه بنا به دلایلی نتونستم یه مدت بهش مراجعه کنم واسه فعالسازی بعد از حدودا دو رفتم پیشش گفت دیگه نمیشه ریجسترش کنی ایا این صحت داره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های خریداری شده در داخل کشور باید قانونی باشند؛ در غیر این صورت آن را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ایشان امکان ثبت شکایت دارید.
      جهت خریداری دستگاه آکبند داخل کشور صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11