شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش فعال سازی دستگاه

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است. در غیر این‌صورت می‌توانید ضمن تماس با شرکت واردکننده که در استعلام اصالت سامانه همتا نمایش داده می‌شود، نسبت به مطالبه در خصوص عدم وجود کدفعالسازی بر روی کارت گارانتی اقدام کنید. برای مشاهده شماره تماس شرکت‌های واردکننده می‌توانید صفحه اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی را ملاحظه نمایید.
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است.
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را ملاحظه نمایید.

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سلام من حدود سه هفته · 14 ساعت پیش
    سلام من حدود سه هفته پیش یه گوشی خریدم ولی گوشی کارت حاوی کد فعالسازی رو ندارن یه فروشنده هم زنگ زدم میگه نگران نباشید فعال میشه الان باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 دقیقه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا همین صفحه کادر کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 17 ساعت پیش
    خب اون مسافری که گوشی رو بخاد برای من بیاره اطلاعات شحصیش با سیم کارت من یکی نیستش که..مشکلی پیش نمیاد برای رجیستری؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-14 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آیدین اغنیا · 17 ساعت پیش
    با سلام من یک تبلت دارم که یک سال پیش خریدمش و هیچ چیزی در مورد کد ریجستر اطلاعی نداشتم اما روی جعبه تبلتم کد IMEL1 وجود داره اگه من الان کد رو بزنم مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟؟؟
    آیا می تونم کد رو بزنم ؟؟؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند بنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 17 ساعت پیش
    سلام خسته نباشید..
    من برادرم قراره واسم یه گوشی بفرسته از خارج ایران برام.. احتمالا دوستش که میاد ایران برام گوشی رو بیاره.. خب حالا اگر این فرد از طریق پست این گوشی رو از تهران برام بفرسته شهرستان... فرایند فعالسازی و رجیستر کردن این گوشی به چه صورته؟ ایا باید ثبت مسافرتی بشه یا خیر و اینکه ممنون میشم ی توضیح مختصر از فرایند فعالسازی بدین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه هایی که از خارج خریداری شده و توسط مسافر وارد ایران می شود باید با اطلاعات مسافر در سایت گمرک ثبت شود «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد پور حسینی · 20 ساعت پیش
    سلام
    گوشی موبایل آکبند خریدم
    هیچ برچسبی هم رو گوشی نخورده که مربوط به گارانتی یا رجیستر باشه
    فروشنده هم نمیدونم کیه
    الان میخوام رجیستر کنم گوشی رو کد فعال سازی شش رقمی رو ندارم
    گوشی هم قاچاق نیست چون از سامانه همتا پیامک اومده که گوشی شما قانونیه ولی هنوز رجیستر نشده
    چطور باید کد فعال سازی شش رقمی رو گیر بیارم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همتا، ذکر شده بود "واردکننده: شرکت ****"، یعنی شرکت تجاری ذکر شده، اقدام به واردات قانونی این دستگاه نموده وکد فعال سازی را باید از شرکت دریافت کنید hmti.ir/i
      و چنانچه "واردکننده: به‌صورت مسافری"، یعنی این دستگاه صرفاً برای استفاده شخصی مسافر وارد کشور شده و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرد
      لطفا همین صفحه کادر کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید امیری · 22 ساعت پیش
    با سلام
    من متأسفانه جواب سؤالم رو پیدا نکردم در لینکی که به من داده بودید. به عنوان مثال فلان سایت ایرانی که از *** و ... گوشی میاره، میگه رجیستری به عهده مشتری است و ما فقط گوشی رو صحیح و سالم میرسونیم. وقتی مشتری گوشی رو خرید و بدستش رسید، رجیستری آن چطور انجام میگیره وقتی که هیچگونه کد فعالسازی روی جعبه آن وجود نداره؟ یا شاید من اشتباه میکنم؟ لطفا اگر میشه توضیحشو بدید. من صفحات دیگه رو خوندم.
    اصل سؤال من اینه که آیا گوشی که از خارج خریداری میشه و میاد اینجا و جعبه رو باز میکنیم، این کد فعالسازی میخوره روی جعبه یا خیر؟ یا پیامک زده میشه؟ به چه صورت هست.
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 ساعت پیش
      با سلام در صورتی که گوشی از سایتهای ایرانی خریداری شود و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود دستگاه را باید به فروشنده عودت داد و راهکاری هم برای ثبت ندارد
      درصورتی که از خارج از کشور خریداری شود و به صورت پستی برای شما ارسال شود اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند سپس دستگاه شما ثبت و فعال می‌شود چنانچه مسافر دستگاه را وارد کند با اطلاعات مسافر در سایت گمرک ثبت شود http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید امیری · 1 روز پیش
    با سلام
    اگر گوشی از سایتهای واسطه ایرانی که از فروشگاه های خارجی تهیه میکنند خریداری شود، به چه صورت رجیستری میشوند؟ کد فعالسازی این گوشیها رو از کجا باید گرفت و آیا رجیستر خواهند شد؟ چون یه هزینه گمرک 2-3 میلیونی هم پرداخته میشود برای خریدشون، آیا همین هزینه برای ثبت گوشی و کد فعالسازی هست.
    از همتا خواهشمندم پاسخ کامل به من بدهد تا بدونم آیا میتونم اینجوری گوشی برند مورد نظرم رو بخرم.

    با تشکر از شما
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که قصد خرید دستگاه آکبند دارید لطفاً صفحه «میخواهم دستگاه آکبند خریداری کنم» را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یا حیدر کرار · 1 روز پیش
    با سلام
    اگر دستگاهی دو سیمکارته باشد و ثبت مسافری شده باشد و فعالسازی شود با پاسپورت و شماره ای آیا دو سیمکارت دستگاه فعال میباشد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا همین صفحه کادر فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 1 روز پیش
    باسلام،گوشی من ریجستری نشده بود وسیم کارتم مسدود شده ،باید سیم کارت مجددا تهیه کنم یا همان سیم کارتم قابل استفاده میشه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه هایی که مشکل رجیستری دارد مشکلی برای سیم کارت پیش نمی آید سیم کارت روی دستگاه دیگر سرویس میدهد
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 2 روز پیش
    سلام من یع مدت پیش یه گوشی خریدم طرح هست حواسم به همتا نبود الان همتا آنتن رو بسته کد فعال سازی هم ندارم میشه راهنمایی کنید؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا کادر "کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم"در همین صفحه را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آوا نوذری · 2 روز پیش
    سلام ، گوشی من وقتی تو ایران روشنش کردم پیام داده که باید در سامانه همتا ثبت بشه ولی نمیدونم کد فعالسازی رو از کجا باید داشته باشم چون هیچ پیامی برام نیومده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که گوشی را از خارج از کشور خریداری کرده اید نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنید. «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا · 2 روز پیش
    سلام وقت بخیر من پنجشنبه یک گوشی اکبند خریدم گفتن تا شنبه ظهر براتون کد ریجستری و فعال سازی کد انجام میشه و همون پنجشنبه برام یک پیام از همتا اومد که تا تاریخ 99.4.7 سرویس خواهد گرفت و دستگاه جز دستگاه ثبت شده نمیباشد
    الا چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی بکنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیمردان کریمی · 2 روز پیش
    با سلام
    برای من پیامک ریجستری آمده و هرچی بعد از شماره گیری #7777* را شماره گیری می کنم بهد از وارد نمودن عدد 2 برای فعال سازی پیامک میاد که عدد را فارسی وارد نکنید بیش از 10 با هم عدد را به انگلیسی وارد کرده ام و همین پیامک میاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .
      http://hmti.ir/12
      و ضمنا فرایندهای همتا را میتوانید با درگاه های دیگر از جمله سایت همتا و اپلیکیشن همتا انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن چوپانی · 3 روز پیش
    سلام موبایلم رو قبلا ثبت کردم ولی بعد از چند روز غیر فعال شد الان دوباره سیمکارت قبلی رو انداختم میگه باید فعال سازی کنم ولی مراحل فعالسازی رو که طی میکنم میگه رمز یکبار مصرف رو بزنید باید از کجا رمز یکبار مصرف بیارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا کادر " کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم "در همین صفحه را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قاسم کاوئی · 3 روز پیش
    سلام موبایم که پسرم برایم فرستاده بود حدود یکسال پیش ریجستر کردم دوباره برایم پیامک آماده که ریحستر نکردیIMEI
    موبایل

    *************
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه پیامک هشداری از طرف همتا دریافت نمودید به صفحه «پیامک های هشدار» http://hmti.ir/12 مراجعه فرمایید و مطابق با پیام دریافتی اقدام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mahdi · 4 روز پیش
    الان IMEIگوشی با جعبه فرق داره بعد از اینکه نمایندگی گوشی رو تحویل گرفتم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر درصورتی که در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 دستگاه غیر قانونی است و شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری مطابقت ندارند دستگاه به فروشنده عودت دهید در صورت عدم همکاری شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mahdi · 4 روز پیش
    میگه که شناسه قانونی نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر درصورتی که در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 دستگاه غیر قانونی است به فروشنده عودت دهید در صورت عدم همکاری از شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mahdi · 4 روز پیش
    ببینید یه همچین چیزی میاد اما نمی‌دونم چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا درخواست خودرا واضح مطرح فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mahdi · 4 روز پیش
    سلام خسته نباشید من گوشیم رو بردم گارانتی مشکلی داشت بعد از درست شدن گفتن که باید ریجستری بشه اما نشد یه کد جدیدی دادن اما میگه که نمیشه و پشتیبانی نمیکنه چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا درخواست خودرا واضح مطرح فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رئیسی · 4 روز پیش
    من و مادرم عوض کردیم
    آنتنمون پریده...
    الان چیکار باید بکنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ، در صورتی که با تعویض سیم کارت پیامک هشدار دریافت با مهلت قطع دریافت نموده ایدhttp://hmti.ir/12 انتقال مالکیت ضروری است در غیر اینصورت لطفا درخواست خود را واضح بیان کنید .