آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جعفر قربانی · 5 ساعت پیش
    با سلام من یه موبایل بدون ریجستری بهم کادو دادن آیا میتونم با پرداخت گمرکی این دستگاه را ریجستری کنم ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که درپاسخ استعلام اصالت دستگاه غیرقانونی باشد گوشی عودت داده شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    روح اله چگینی · 5 ساعت پیش
    سلام چرا گزینه ثبت تعمیراتو حذف کردین
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا · 8 ساعت پیش
    سلام وقت بخیر..من گوشی رو در گمرک ثبت کردم و کد فعال سازی رو دریافت کردم.
    1. با توجه به اینکه زمان سه ماهه استفاده از پاسپورت داره تمام میشه، آیا این مورد محدودیت زمانی در ثبت گوشی تو سامانه همتا ایجاد میکنه؟
    2. سیم کارت و اطلاعاتی که تو همتا ( و نه گمرک) وارد میکنیم حتما باید همنام شخص پاسپورت باشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ساعت پیش
      باسلام در صورتی که در پاسخ استعلام اصالت دستگاه قانونی ثبت شده باشد هر زمان که نسبت به فعال سازی اقدام کنید میتوانید این فرایند را انجام دهید،در زمان فعال سازی دستگاه را برای هر شماره ای که مایل باشید میتوانید انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحر · 8 ساعت پیش
    (دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعالسازی نشده است وازاین تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
    لطفا نسبت به فعالسازی آن از طریق شماره گیری #7777* اقدام نمایید)کد فعالسازی یکبار مصرف ازکجا ببینم و وارد کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر،لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحرریاحی · 8 ساعت پیش
    سلام کد یکبار مصرف دستگاه رو از کجا باید پیدا کنم و وارد کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر،لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد صادقی · 10 ساعت پیش
    با سلام
    یکی از دوستانم گوشی تلفن همراه بنده رو دزدیده بودند بعد از مدتی متوجه شدم کی بوده ازش پس گرفتم وقتی سیمکارتم و انداختم تو گوشی برام پیامک اومد که گوشی متعلق به یکی دیگس ینی تو این مدت پون سیمکارت اون خانون روش بوده سیستم فکر کرده مال اونه. حالا باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر، شناسه هایی که ازطریق کد دستوری دریافت میکنیدرا باشناسه های پشت باتری وروی جعبه تطابق دهید ودر صورتی که با شناسه ای که درپیامک دریافت میکنید متفاوت بود با مرکز تماس 096366تماس حاصل فرمایید درغیر این صورت شناسه تکثیر شده وبا سیم کارت قبل از طرح میتوانید استفاده کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر حسین حیدرپور · 21 ساعت پیش
    سلام خسته نباشید
    بنده گوشی رو ب تازگی از دیجی کالا خریدم، کد فعال سازی رو باید چجوری دریافت کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 ساعت پیش
      باسلام
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Nasrin · 1 روز پیش
    سلام من کد فعال سازی رو وارد نکردم و الان سرور سیم کارتم قطع شده از طریق سایت فعالسازی رو انجام دادم اما هنوز سرور سیم کارتم برنگشته چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام و وقت بخیر در صورتی که فرایند فعال سازی را انجام داده اید دستگاه را یک بار خاموش و روشن کنید دستگاه شما فعال می شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهرداد · 1 روز پیش
    سلام.. ببخشید سیم کارتم از کار افتاده و کد فعالسازی و تازه بدست اوردم میخوام برم تو سایت همتا واسم پیامک میکنه رمزشو که نمیتونم دریافتش کنم .. از چه راهی وارد همتا شم ؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر،اگر دستگاه آنتن نداردمیتوان سیم کارت را داخل یک دستگاهی که آنتن دارد قرار داده وپیامک رمز عبور را دریافت کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دانیال · 2 روز پیش
    سلام من یک گوشی دارم که از طریق پست برام فرستادن و کارکرده هست برای ترخیص شخصا رفتم و کاراشو انجام دادم و قرار بود ریجستر بشه الان ۲ هفتس که فقط پیام اومده که دستگاه شما جز ثبت شده ها نیست باید چیکار کنم کد فعال سازی هم ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام
      میتوانید به پست گمرک مراجعه نمایید و مراحل ثبت را انجام دهید. ثبت مسافری صرفا برای گوشی هایی هست که توسط شخص مسافر وارد کشورشده باشه ویا به صورت پستی وارد شده باشد،درغیر این صورت در صورت شناسایی با ان برخوردمیشود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غنچه زارع · 2 روز پیش
    سلام
    امکان استفاده از گوشی‌هایی که از خارج کشور میان تو ایران وجود داره؟ ینی میتونیم با سیمکارت ایرانی تو ایران ازشون استفاده کنیم؟ گوشی آیفون هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام.
      بله مشکلی ندارید میتوانید استفاده کنید .زمانی که سیم کارت ایرانی داخل دستگاه قرار می دهید همتا مدت زمانی را به شما فرصت میدهد از دستگاه استفاده کنید در طی این مدت باید برای پرداخت عوارض دستگاه اقدام فرمایید نحوه ثبت دستگاه مسافران خارجی رادرلینک زیرمطالعه نمایید.http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس کاظمی · 2 روز پیش
    سلام در تاریخ 98/04/21 از طریق دیجیکالا یک ساعت هوشمند سیم کارتی خریدم یک سیمکارت رایتال نصب کردم تا 25 ام کار کرد بعد
    پیامی آمد که غیر فعال خواهیدشد آنرا رجیستر کنید که با *7777# انجام شد کد یکبار مصرف نیاز دارد نه در بسته بند ونه
    روی ساعت کدی نیست وچون از دیجیکالا خرید کردم نمیدونم چیکار کنم راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام .
      ساعت هنوز مشمول طرح ریجستری نشده .لطفا جهت بررسی و ثبت با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 2 روز پیش
    من قصد خرید گوشی از سایت های اینترنتی چین را دارم و در ضمن گذر نامه هم ندارم آیا گوشی ریجستر خواهد شدیا نه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام

      ثبت مسافری صرفا برای گوشی هایی هست که توسط شخص مسافر وارد کشورشده باشه ویا به صورت پستی وارد شده باشد،درغیر این صورت در صورت شناسایی با ان برخوردمیشود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شکوفه شفیعی · 2 روز پیش
    سلام ببخشید من کد *#06# رو میزنم و کد imei برام میاد ولی بعدش که میزنم میگه این شناسه متعلق به شما نمی باشد
    باید چیکار کنم نه به فروشنده دسترسی دارم نه به مالک قبلی دستگاه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام

      با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین جوکار · 3 روز پیش
    سلام من تقریبا ۲ هفته هس گوشیمو ریجستر کردم ولی هنوز برام کد فعال سازی نیومده چکاز کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام

      با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا سعیدی · 3 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    من یک گوشی خریداری کردم که کد فعالسازی هم داره ولی وقتی میخوام تو همتا عملیات فعالسازی رو انجام بدم مینویسه شناسه IMEL غیرقانونی است. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا سعیدی · 3 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    من امروز یک گوشی خریداری کردم که کد فعالسازی هم داره ولی وقتی کد فعالسازی و شناسه IMEL رو تو همتا ثبت میکنم مینوسه شناسه IMEL غیر قانونی است . ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام

      لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mojtaba Mohammadi · 3 روز پیش
    سلام میخواستم بدونم هزینه ثبت مسافری برای ایفون xsmax چقدر هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام

      برای اطلاع از هزینه پرداخت باید به سایت گمرک یا گمرک محل زندگی خود مراجعه کرده و مطلع شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی احمدی · 3 روز پیش
    سلام،من یک گوشی بدون کد ریجستری از بانه خریدم حالا برای فعالسازی و گرفتن کد باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام کد دستوری #7777* را شماره گیری کرده گزینه 1 استعلام اصالت را انتخاب کنیددر صورتی که در پاسخ استعلام اصالت دستگاه قانونی اعلام شد و دارای شرکت گارانتی می باشد کدفعال سازی روی کارت گارانتی یا جعبه دستگاه نوشته شده است و در صورت غیر قانونی بودن و عدم وجود کد فعال سازی دستگاه را عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مروارید دریادوست · 3 روز پیش
    بامرکز هم تماس گرفتم میگن کدفعال سازی اشتباهه‌‌.به فروشنده هم مراجعه کردیم اون هم کدی نداره ومیگه کدی که روی کارت گارانتیه درسته.لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام در صورتی که دستگاه شما دارای شرکت گارانتی می باشد برای دریافت کد فعال سازی صحیح دستگاه با شرکت گارانتی خود تماس حاصل فرمایید.