آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرابابایی · 2 ماه پیش
    سلام یه گوشی شاومی 6 خریدم ایترنتی و روی جعبه کد نداره موشته شناسه imeiزئ به سامانه 1000006464 ÷یمک کنین تا کد رو دریافت کنین ولی با این که چندین بار ارسال کردم کد رو نفرستادن چه کار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر در پاسخدهی
      چنین سرشماره ای متعلق به سامانه همتا نمی باشد. درصورتی که دستگاه خریداری شده‌ی شما غیرقانونی می باشد، آن را به فروشنده عودت دهید و جهت کسب اطلاعات بیشتر، صفحه «می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم» را از بخش آموزش ها مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 2 ماه پیش
    سلام و خسته نباشید


    بنده سه ساله پیش گوشی خریداری کردم و سینمکارتتم قطع نشده تا الانم اقدامی نکردم حالا میخام فعال سازیش کنم کد میخاد از کجا باید بیارم کدو
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که از همان سه سال پیش از دستگاه استفاده کرده باشید، نیازی به کد فعالسازی نیست و دستگاه قطع نخواهد شد. منتها اگر پس از سال اقدام به روشن کردن دستگاه کرده باشید، تنها درصورتی که دستگاه به صورت قانونی وارد شده باشد، قطع نخواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدمرادی · 2 ماه پیش
    سلام در تاریخ اسفند گوشی رو توسایت گمرک ثبت و هزینه رو پرداخت کردم اما هنوز تو استعلام میزنه گوشی غیر قانونی است و کد فعالسازی هم برام ارسال نشده ، هفته گذشته هم کامنت گذاشتم که گفتین تو در جواب ای میل شناسه IMEI گوشی رو ارسال کنم ، منم براتون ارسال کردم هنوزم منتظر فعالسازی گوشی هستم لطفا بگین چکار باید کرد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      ایمیل شما به همتا نرسیده است، درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا مجدد شناسه های خود را در جواب ایمیل، ارسال فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رعنااکبری · 2 ماه پیش
    سلام.من همه سوالات متداول رو خوندم ولی کد واسم ارسال نشد و فروشنده هم گفتن باید از طریق پیامک ارسال بشه!
    الان چیکار باید بکنم؟؟؟؟
    لطفا نگین سوالات متداول رو بخونم چون بی فایدست و جواب نگرفتم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا بررسی دقیق‌تر صورت گیرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا · 2 ماه پیش
    سلام
    اول پیامک کد فعالسازی ناقص اومده
    دوم زده گوشی شما ثبت مسافری شده! میخوام بدونم مشکلی نیست ثبت مسافری؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درخصوص کدفعالسازی به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
      درمورد سوال دوم؛ درصورتی که تخلفی در ثبت مسافری صورت نگرفته باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا حسین پور · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی خریدم فروشنده ۱۳۰ هزار برای هزینه ریجستری گرفت و گفتن که خودشون فعال میکنن ولی هنوزم کد۶ رقمی واسم ارسال نشده.آیا ریجستری هزینه داره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      خیر، هیچ یک از فرآیندهای رجیستری در هنگام خرید گوشی، هزینه ای ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    zahra · 2 ماه پیش
    سلام ، گوشیم دوسیمکارتس ، یعنی برای هردو باید فعال کنم ؟
    یا در سامانه همتا ، هردو را ثبت کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      خیر، نیازی نیست. با فعالسازی یکی از آنها، هردو فعال خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    arashpanahi · 2 ماه پیش
    باسلام بنده یک گوشی مسافری ریجستر کردم وهنوز کد فعالسازی صادر نشده که فردی با کلاهبرداری این گوشی راسرقت کرده وبه فردی فروخته آیا بغیر از بنده شخص دیگری میتواند به کد فعالسازی یکبار مصرف دست پیدا کند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      خیر، کد فعالسازی برای شماره سیمکارت شما که در سایت گمرک درج کردید، ارسال خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    طيبه ابراهيمي · 2 ماه پیش
    سلام ببخشيد براي من كد فعال سازي ارسال نشده
    چيكار كنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی رضا · 2 ماه پیش
    سلام.حدود دوماه پیش از تهران گوشی خریدم و هزینه فعالسازی دادم برای ریجستری و چند روز بعد کد چهار رقمی برام ارسال شد و باید ب فروشنده میدادم که گوشیم ثبت بشه و شد.سوالی ک دارم اینه ک ایا گوشی مسافری بوده؟ یا توجه به اینکه الان فعاله بعدا مشکلی پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که دستگاه در حال حاضر در جواب استعلام اصالت، قانونی می باشد، جای نگرانی نیست و مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی خریدم
    بعد از فعال سازی توسط فروشنده امروز یه رمز موقت برام اومد و فروشنده تماس گرفت و اونو خواست
    اون رمز چیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      رمز موقت صرفا جهت ورود به کارتابل شما بوده است.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهتاب · 2 ماه پیش
    وقتي گوشي رو خريداري كردم همين مراحلو اعمال كردم و فعال شد ولي بعد از سه هفته دوباره ديشب پيامي از همتا اومد كه ثبت نشده و سرويس دهي قطع شده الان چيكار بايد بكنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما حل نشده است، شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    VAHID · 2 ماه پیش
    سلام ای ح ر

    منم مشکل شما رو داشتم به سایت همتا مراجعه کنید شماره تلفنی رو که با اون کد رو تو گمرک رجیستر کردی روبزنید واردصفحه بشید قسمت ثبت اطلاعات مسافری میتونید کد فعالسازی رو پیدا کنید ،موفق باشید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی میرخلف زاده · 2 ماه پیش
    سلام برای پرداخت هزینه گمرکی به سایت گمرک مراجعه کردم و بعد از زدن هردو کد IMEI با پیغام «خطا در استعلام imei در سامانه همتا» مواجه و به صفحه بعدی نمیره
    دیشب گفتید سامانه همتا به گمرک متصل شده و میشه واسه ریجیستر اقدام کرد
    الان چرا کار نمیکنه
    چه جوری باید دستگاهمو ریجیستری کنم و هزینه گمرک پرداخت کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      درصورتی که همچنان مشکل شما حل نشده است، لطفا پیام خطا را به طور دقیق و کامل ارسال فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر عظیمی · 2 ماه پیش
    سلام اگر بخوایم هزینه گمرک رو بدیم چه جوریه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      لطفا صفحه «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» از قسمت آموزش ها را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کوشا · 2 ماه پیش
    سلام من کد فعال سازی رو ندارم روی جعبه هم ننوشته چه کار باید کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مونا بهاری · 2 ماه پیش
    سلام ایفون هفت دارم ک یکسال است از خارج از کشور آوردم گمرک باید برم مرحله اول چیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر پیش آمده در پاسخدهی
      لطفا صفحه «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» در بخش آموزش ها را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید · 2 ماه پیش
    باسلام بنده یک گوشی رو رجیستری کردم ولی ندونسته فقط imeiیک رووارد کردم که فعاله ولی سیم 2 غیرفعال شده باید چه کارکنم راهی هست ؟باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      از طریق انجام فرآیند افزودن دستگاه میتوانید مشکل خود را حل نمایید.
      لینک صفحه «آموزش فرآیند افزودن دستگاه» : http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید علی عباس نقوی · 2 ماه پیش
    آیاروش رجیستری گوشی عوض شده؟ وارد سایت گمرک می شوم برای ثبت گوشی و پرداخت عوارض ،میگه که،
    خطا در استعلام imei از سامانه همتا

    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 1 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و پوزش جهت تاخیر در پاسخدهی
      اگر همچنان مشکل شما حل نشده است، لطفا پیام خطا را به صورت دقیق و کامل ارسال فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 2 ماه پیش
    سلام من یک گوشی هانر پلی رو ۱۵ روز پیش به روش مسافرتی رجیستر کرده ام اما هنوز کد تایید را دریافت نکرده ام خواهشا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      مدیریت همتا · 2 ماه پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      لطفا صفحه «سوالات متداول»، بخشهای 6-2 و 6-11 را مطالعه فرمایید.