آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین چیت ساز · 10 روز پیش
    سلام

    گوشی من دو سیمکارته هست
    از امروز که گوشیم رو فعال کردم سیمکارت دومم که همراه اوله دیگه نه بهش پیامک میاد و نه می شه باهاش زنگ زد یا پیامک فرستاد و فقط زنگ می خوره.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه پیامک هشدار دریافت کرده اید و اسلات دوم دستگاه غیر فعال گردیده صفحه پیامک های هشدار را مطالعه نمایید.http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت گوشی خود مطمن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسام · 10 روز پیش
    من قصد خرید گوشی موبایل از سایت ** رو داشتم،با پشتیبانی که تماس گرفتم به بنده گفتند هر گوشی موبایلی از ما خریداری کنید ۱۰ روز زمان میبره تا وارد سیستم همتا بشود. لطفا راهنمایی کنید که این روند فروش طبیعی هست یا خیر ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 10 روز پیش
    سلام
    من یک گوشی پستی خریدم و امروز تحویل گرفتم.مراحل ثبت گوشی در گمرک انجام شد و گفتن باید منتظر دریافت کد فعالسازی باشم. سوالم اینه که سیم کارتی را که شمارشو برای ارسال کد فعالسازی به گمرک دادم حتما باید در گوشی جدیدم قرار بدم؟یا میتونم سیم کارتم را در گوشی دیگه ای قرار بدم و گوشی جدیدم را فعلا استفاده نکنم تا کد فعالسازی برام بیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای دریافت پیامک های مربوطه می توانید سیمکارت را روی هر دستگاهی تمایل داشتید قرار دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید جواد قریشی · 10 روز پیش
    سلام. پس از طی مراحل توسط پیامک ۷۷۷۷ و بعد از وارد کردن سریال گوشی پیغام میدهد که "...منقضی شده است" و فرآیند تکمیل نمیشود. مشکل از کجاست؟ سپاس از پاسخگویی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در بازه زمانی دیگر از درگاه های دیگر همتا انجام دهید چنانچه مشکل باقی ماند با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
      سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایرج درویش نژاد · 10 روز پیش
    سلام من دوتا سیمکارت همراه اول دارم هر دفعه تعویض نمیکنم باید کد بزنم متشکرم ایرج درویشنژاد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 10 روز پیش
    من گوشی از ** خریدم دیروز زنگ زدم گفت این مرحله ۱۰ روز زمان‌بر است. و گفتند گوشی قانونی و درست میشه الان مشکل از کی است از همتا از **. داستانی درست شده‌ها. مرجوعی کالا رو هم میگه ۱۰ روز دیگه. الان تکلیف چیه بجای اینکه در جواب بگید به تعزیرات مراجه کنیم جواب درست بدید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام در هنگام خرید گوشی آکبند باید استعلام اصالت بگیرید و چنانچه قانونی می باشد در مقابل فروشنده فعال سازی شود در غیر اینصورت از خرید گوشی خودداری کنید. ( http://hmti.ir/new )
      دستگاهی که غیر قانونی اعلام می شود باید به فروشنده عودت داده شود .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید جواد قریشی · 11 روز پیش
    با سلام. مطلبی که متاسفانه بنده متوجه نشدم این است که در ارتباط با گوشی های کارکرده زمانی که مراحل ثبت را انجام می‌دهیم کد شش رقمی برای شماره فروشنده پیامک می‌شود یا خیر؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر زمانی که فروشنده فرایند انتقال مالکیت را برای خریدار انجام می دهد کد فعال سازی برای خریدار ارسال می گردد و میتواند دستگاه را برای خود فعال کند.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه
      http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن · 11 روز پیش
    من در کانادا دانشجو هستم، بار اولی که برگشتم ایران گوشیم رو که رجیستر نکردم و 3 هفته استفاده کردم، اینبار که برگردم چه اتفاقی میفته؟ من قصد فروش ندارم و به صورت محدود و طی 2-3 هفته ای که هستم از گوشی استفاده میکنم، آیا باید هزینه ای بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر هر دستگاه مسافری که شخص مسافر وارد کشور کرده است جهت استفاده بیشتر سی روز باید در گمرک ثبت گردد .
      لطفا جهت آموزش به لینک زیر مراجعه کنید:
      «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 11 روز پیش
    سلام
    من گوشی خریدم از فروشگاه الان پیام میده مسافرتی وارد شده یعنی به اسم خودم راجستر نشده آیا مشکلی داره قطع میشود!!!!
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد · 11 روز پیش
    سلام وقت بخیر ، بنده یه گوشی از **خریدم که هدیه بدم اگه چند روز بعد بخوام در همتا ثبت کنم امکان پذیره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که منظور شما فرایند فعال سازی می باشد از زمانی که سیمکارت روی گوشی قرار میگیرد ده روز مهلت برای فعال سازی دارید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید · 11 روز پیش
    لام آیا واسه تبلت های خریداری شده نیز نیاز به فعالسازی و رجیستری کردن دارند یا خیر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر تاکنون گوشی های تلفن همراه مشمول این دوره از طرح همتا می باشند و تبلت ها نیازی به فعال سازی ندارند لطفا صفحه جدول تاریخ مشمولیت را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/date
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 11 روز پیش
    من ی گوشی از ** گرفتم، تمام مراحل را پیش رفتم از جمله فعالسازی و افزودن دستگاه ولی پیامی ک در نهایت باش مواجه میشم اینه: شناسه گوشی ثبت قانونی نشده. به شرکت دیجی کالا زنگ زدم و گفتن که باید صبر کنی اگر پیامی با مضمون قانونی نبودن براتون میاد، شما صبر کن چن روند قانونی شدن توسط همتا طول میکشه. الان باید ثبت شکایت کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه را به فروشنده عودت دهید در صورتی که فروشنده همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رحیمی · 11 روز پیش
    با سلام. پرداخت تعرفه را انجام دادم ،اما بعد از تکمیل خرید به صفحه همتا رفته و خطا در سیستم میدهد و کد فعالسازی ارسال نمی شود. حتی یکبار دیگر هم پرداخت کردم،اما همان خطا را داد. باید چکار بکنم؟

    بعد از پرداخت موفق، سایت همتا اعلام میکند؛

    خطا در سیستم
    خطایی در سیستم وجود دارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی وضعیت دقیق گوشی با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اباذری · 11 روز پیش
    سلام امروز یه گوشی خریدم ازفروشگاهی بصورت اقساطی که بعد از ششماه انتقال مالکیت بنام خودم کندبعد انداختن سیمکات پیامی از
    سامانه همتا بااین عنوان که دستگاه شما قانونیست ولی باید از طریق سامانه فعالسازی شوددر غیر اینصورت از 21/9/98 سرویس نخواهدگرفت بعد باشماره گیری سامانه رمز یکبار مصرف خواست که دیگر نمی دانم چه کنم فروشگاه هم سر در نیاورد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ذکر میشود حتما دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 11 روز پیش
    سلام من 1 سال پيش گوشی دسته دوم خریدم همان زمان فروشنده انتقال مالکیت داد ولی یکی از سیم‌کارت‌ها فعال شد و imei دوم دستگاه الان اخطار فعالسازی می‌دهد چون تازه توش سیم دوممو گذاشتم الان تکلیف من چیه؟ ممنون میشم آیا فروشنده باید دوباره انتقال مالکیت برای imei دوم بدهد؟ من دسترسی به فروشنده ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر با سیمکارتی که مالک شناسه اول دستگاه هستید فرایند افزودن( http://hmti.ir/03 )دستگاه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دوستی · 11 روز پیش
    با سلام
    گوشی اکبند خریدم دو سال پیش اما استفاده نکردم الان سیم کارت انداختم پیغام میاد به فروشنده دسترسی ندارم چکار کنم برای فعال کردن با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Sadegh · 12 روز پیش
    سلام
    امروز یه گوشی خریدم از*
    سامانه همتا به عنوان گوشی غیر قانونی شناختش زنگ زدم شرکت گفتن دو هفته دیگه برای فعال سازی زنگ می زنند
    1-آیا این مسئله صحت داره؟
    2-مدل انتهایی روی جعبه و سایت L31 اما توی گوشی L21 اما Imei یکی هست آیا مشکلی پیش می آید؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما غیر قانونی ذکر میشود حتما دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
      در خصوص سوال دوم چنانچه باعث تغییر در ورژن گوشی نشود مشکلی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمیرا نادری · 12 روز پیش
    سلام خسته نباشید . برای من از خارج از کشور یه گوشی کادو آوردن . من هم قبل از فعال سازی کد فعال سازی رو گم کردم . و چون از خارج از کشور گوشی خریداری شده نمیتونم برم پیش فروشنده . چطور کد رو دوباره دریافت کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای گوشی هایی که از خارج از کشور خریداری می شوند و در گمرک ثبت میگردند کد فعال سازی به شماره ای که در گمرک ثبت شده ارسال می شود و چنانچه پیامک ارسالی پاک شده است با همان شماره وارد سایت همتا شده کد فعال سازی قسمت ثبت اطلاعات مسافری نوشته شده است.
      www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد ظرافتي · 12 روز پیش
    سلام من 10روز قبل يه گوشي خريدم كه برام فعال كردن الان پيغام اومده كه مجدد فعالسازي بشه گوشي هم غير فعاله البته كد *7777# هم نميگيره چون هردوي سيمكارتها غير فعالن ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر می توانید فعال سازی را با گوشی فعال دیگری انجام دهید سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید فعال می گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرین قاسمی · 12 روز پیش
    سلام خسته نباشید من گوشیمو تازه دیروز خریدم بعد بدون اینکه فعالش کنم سیم کارتمو انداختم توش حالا رو صفحه قفلش گیر کرده میگه بعد از راه اندازی مجدد پین را وارد کنید قسمت تماسام نمیاره که کدو بزنم فعالش شه سیم کارتمم در اوردم باز فرقی نکرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر پین کد سیمکارت مرتبط به همتا نیست و باید از اپراتور مربوطه پیگیری گردد .برای فرایند های سامانه همتا می توانید از گوشی دیگری اقدام کنید.