آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید · 18 روز پیش
    با سلام وخسته نباشید من یک موبایل چهار ساله خریده ام ولی کد فعال سازی ندارد الان بایست نسبت به دریافت کد فعال سازی چکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در صورتی که از دستگاه خود قبل از طرح رجستری اسفاده کرده اید (با توجه به مطالعه «جدول تاریخ مشمولیت» http://hmti.ir/date)، لطفا ابتدا به بخش «عدم شناخت مالک قبلی» مراجعه کرده و با شماره رویت شده در این قسمت (که به صورت محدود نمایش می دهد) فرآیند افزودن دستگاه را انجام دهید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم آرانی · 18 روز پیش
    سلام من گوشی جدید گرفتم که دو سیم کارته هست و میخواستم دو تا سیم کارتمو فعال کنم ...سیم کارت اول رو فعال کردم و کد یکبار مصرف رو زدم فعال شد ولی سیم کارت دوم رو زدم نشد کد یه بار مصرفو بزنم بعدا که دوباره برای هر دو سیم کارت فعالسازی رو زدم نوشته بود از قبل فعال شده الان درسته برای هر دو سیم کارتم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی " را در این صفحه مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Zahra · 19 روز پیش
    سلام من وقتی گوشیم رو میخریدم طرح ریجستری مطرح نبود ولی گوشیم سرویس نمی گیره میشه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار دریافت کردید و غیر فعال گردیده به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کنید و طبق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید. http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی حسینی · 19 روز پیش
    با سلام من از طریق سایت،یک گوشی دوسیم کارت رو فعال کردم و پیام" فعال سازی انجم شد،"در سایت اومد،اما بعدا اس ام اسی مبنی بر فعال سازی دستگاه برام نیومد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند فعال سازی را انجام داده اید وارد سایت همتا شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها (imei) قابل رویت می باشند دستگاه به درستی ثبت گردیده است.
      www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Bita · 19 روز پیش
    سلام خسته نباشید.من حدود دو ماه پیش ، سیم کارتی که دوسال روی گوشیم فعال بود رو صلب کردم و سیم کارت جدیدی خریدم اما اطلاعی از تغییر مالکیت دادن نداشتم و این کار هم نکردم.الان دو سیم کارت من(هم سیم کارت جدید فعلی و هم قبلی)غیر فعال هستند و سیم کارت قبلی ریجستری شده.برای اینکه این سیم کارت فعلی من فعال بشه نیاز به اون قبلی هست.راهی برای برگرداندن اون هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا به صفحه «آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده» مراجعه نموده و با دقت مطالعه کنید. http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی لطفی · 19 روز پیش
    با سلام
    می‌خواستم بدونم آیا میشه دو دستگاه رو روی یک سیمکارت فعال کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، بله امکان پذیر می باشد. در رابطه با امکان ثبت دستگاه های متعدد بر روی یک سیم کارت، محدودیتی وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن صادقی · 20 روز پیش
    سلام
    پس از افزودن IMEI های دستگاه و ثبت آنها ، سئوال می کند که "در صورتی که سیمکارت قبلی منقضی/تغییرمالکیت شده است، آن را وارد نمایید" که سیم کارت نه تغییر مالکیت داده و نه منقضی شده و در کادر هر چه وارد می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد و دستگاه ثبت نمی شود ، لطفا راهنمایی کنید .

    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند افزودن دستگاه را از طریق شماره گیری کد دستوری #7777* گزینه 4 انجام دهید چنانچه مشکل باقی ماند شناسه های دستگاه را از طریق #06#* یادداشت کرده و با سامانه همتا 096366 تماس برقرار کنید.
      آموزش افزودن دستگاه
      http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهنام باهمت · 20 روز پیش
    من گوشی رو ازطریق سایت شما در سامانه فعال کردم ولی بعد از مدتی پیامک آمد که تا 16 دی باید فعال کنید وگرنه قطع می گردد. مجددا از طریق *7777# اقدام کردم که گفت این گوشی برای همین شماره فعال شده. ولی امروز گوشی غیرفعال شده و آنتن رفته!!! لطفا راهنمایی نمایید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا به بخش «تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه» در همین صفحه مراجعه کرده و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    aysan mardaneh · 20 روز پیش
    من در سامانه ثبت نام کردم ولی کد فعالسازی هنوز برایم اس ام اس نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در رابطه با نحوه دریافت کد فعال سازی لطفا به لینک زیر
      مراجعه کرده و مطالعه نمایید. http://hmti.ir/activationcode. در صورت عدم دریافت کد فعالسازی به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 21 روز پیش
    سلام. من یک گوشی برای مادرم خریدم از ** اون بنده خدا هم بدون اینکه فعالسازی کنه سیمکارت انداخت روش. بعد یک هفته که گوشی غیرفعال شده، فهمیده. الان که میخواد تو سامانه همتا فعال کنه، اون کد 6 رقمی رو میگه نامعتبر است. چی کار باید کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در خصوص کد فعال سازی لطفا ابتدا به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه کنید چنانچه موفق به دریافت کد نشدید به فروشنده مراجعه کنید.
      همچنین برای انجام فرایند های سامانه همتا می توانید از طریق گوشی فعال دیگری اقدام کنید سپس دستگاه خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 21 روز پیش
    سلام من گوشیم از خارج خریدم کد فعالسازی از کجا بیارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای دستگاه هایی که از خارج از کشور خریداری میشوند و در گمرک ثبت میگردند کد فعال سازی به شماره ای که در گمرک ثبت شده ارسال میگردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید محمد حسینی · 21 روز پیش
    سلام من سه روز پیش گوشی رو خریدم از یه شهر دیگه سیم کارت من اونجا نبود زدن به نام یکی از فامیلا مون الا سیم کارت خودم رو انداختم رو گوشی چطور مالکیت رو انتقال بدم به این سیمکارت
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اميد آرمان · 22 روز پیش
    با سلام بنده قصد خريد يك گوشي دارم كه قيمت گوشي بدون كد رجيستري و با كد رجيستري حدود يك ميليون تومان فرق قيمت داره . آيا اين اختلاف قيمت درسته ؟ راهي هست خودم گوشي رت رجيستر كنم . ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت استعلام اصالت قیمت میتوانید از طریق سازمان حمایت از مصرف کننده پیگیری کنید و جهت خریداری گوشی داخل کشور به لینک " http://hmti.ir/new " مراجعه کرده و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید رحمانی · 23 روز پیش
    با سلام من گوشی اوردم و بصورت مسافری ریجستر کردم و هزینه گمرکی رو هن پرداخت کردم ولی نمیتونم فعالسازی کنم و مدام مسیج میاد که این گوشی قانونی نیست با شماره ۰۹۶ هم که تماس میگیرم میگه شماره اشتباه نیست لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه کرده و سوال 6-9 را از بخش مسافری مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/faq
      در خصوص برقراری تماس با سامانه همتا لطفا شماره 096366 را شماره گیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا رحیمی · 23 روز پیش
    سلام من گمرکی گوشیمو پرداخت کردم ولی وقتی میخوام فعال کنم میزنه شناسه دستگاه قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه کرده و سوال 6-9 را از بخش مسافری مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/faq
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا موسوی · 25 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    بنده یه گوشی دست دوم گرفتم و اولش رجیستری نکردم یه روز کار کرد بعدش از شبکه خارج شد. با اینکه بعد یک روز رجیستر کردم اما همچنان آنتنش نمیاد چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار دریافت کردید و غیر فعال گردیده به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کنید و طبق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید. http://hmti.ir/12
      میتوانید برای انجام فرایند های همتا سیمکارت را روی گوشی دیگری قرار دهید .
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Azizi · 25 روز پیش
    من همه مراحل رو طی میکنم ولی کد یک بار مصرفی برام فرستاده نمیشه ، چیکار باید بکنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعال سازی به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کنید چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Fahimeh · 25 روز پیش
    سلام وقت بخیر من یه مدتیه گوشی و خریدم ولی سیمکارتم کار نمیکنه ک بخام فعال سازیش کنم چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای انجام فرایند فعال سازی میتوانید از طریق گوشی فعال دیگری اقدام کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد زارع · 25 روز پیش
    سلام، بنده یک گوشی رو تقریبا 2 ماه پیش خریدم، اما فروشنده رمز رجیستری رو نداد، باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه منظور کد فعال سازی می باشد لطفا ابتدا به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه کنید چنانچه موفق به دریافت کد نشدید به فروشنده مراجعه کنید.
      چنانچه همکاری نکرد می توانید ثبت شکایت کنید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 25 روز پیش
    سلام وقت بخیر من چند روز پیش گوشی خریدم.کد فعال سازی که روی کارت درج شده خواستم برچسبشو پاک کنم متاسفانه دو عدد پاک شده و مشخص نیست کدوم عدد هست.و این گوشی رو از ** گرفتم.الانم گوشی غیرفعال شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعال سازی به فروشنده مراجعه کنید یا باشرکت گارانتی تماس برقرار کنید . همچنین برای انجام فرایند فعال سازی میتوانید از طریق گوشی فعال دیگری اقدام کنید سپس دستگاه را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.