شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش فعال سازی دستگاه

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است. در غیر این‌صورت می‌توانید ضمن تماس با شرکت واردکننده که در استعلام اصالت سامانه همتا نمایش داده می‌شود، نسبت به مطالبه در خصوص عدم وجود کدفعالسازی بر روی کارت گارانتی اقدام کنید. برای مشاهده شماره تماس شرکت‌های واردکننده می‌توانید صفحه اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی را ملاحظه نمایید.
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است.
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را ملاحظه نمایید.

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ts · 24 روز پیش
    سلام من از اون سیمکارتی ک به اون انتقال مالکیت داده بودن استفاده نکردم یه سیم کارت دیگ انداختم بعد الان هیچکدومش آنتن نمیده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که هر سیمکارتی روی دستگاه قرار میدهید و آنتن دهی ندارید لطفا از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید.
      چنانچه پیامک هشدار از سامانه همتا دریافت کرده اید و غیر فعال گردیده صفحه " پیامک های هشدار " را مطالعه کنید مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . برای انجام فرایند های مربوطه میتوانید از طریق گوشی فعال دیگری اقدام کنید.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    lii · 24 روز پیش
    سلام من گوشی به ظاهر اکبند گرفتم ولی وقتی برای اولین بار وارد گوگل کروم شدم در قسمت پایین کادر جستجو که مربوط به دیدن بیشترین بازدید هاست با اینکه هنوز استفاده نشده بود چهار تا سایت ایرانی دسده میشد مثل نی نی سایت و باشگاه خبر نگران جوان و ویکی پدیا فارسی .... فروشنده که فروشگاه اینترنتی است زیر بار نمی رود و من الان نمیدونم چه طور میشه بفهمم گوشی قبل از اینکه سیم کارت روش رفته باش کجا و کی روشن شده ؟؟؟ تا بتونم ثابت کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر بررسی کارکرده یا آکبند بودن دستگاه از سمت سامانه همتا قابل پیگیری نمی باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی طارمی · 24 روز پیش
    سلام من یک موبایل نو خریدم و دو سیم کارت دارم باید برای هر دو فعال سازی کنم یا یک سیم کارت کافی است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا کادر " فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی " در همین صفحه را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمـــد · 25 روز پیش
    سلام،گوشی نو خریدم و روی کارت گارانتیش نوشته imei گوشیرو به فلان شماره پیامک کن،فرستادم و جوابی دریافت نڪردم و زنگ زدم به مرکز تماسشون و رو اپراتور گذاشته بودن و میگفت تا۱۶ فرکردین تعطیله،چیکارمیتونم انجام بدم؟گوشیم سرویس نمیگیره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت پیگیری به فروشنده مراجعه کنید چنانچه همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 25 روز پیش
    یک ماه گوشی راخریداری کردم ولی ریجسترنکردم صاحب گوشی رانمیشناسم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید چنانچه همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید .
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پارسا · 25 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من گوشیو یه ماهی میشه خریدم
    ریج شده ولی فعال نشده
    کد *۷۷۷۷# هم کار نمیکنه هرکاری میکنم
    خواهش میکنم کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا همین صفحه را مطالعه کنید . فرایند فعال سازی را میتوانید با گوشی فعال دیگری انجام دهید سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Nikan · 25 روز پیش
    سلام من گوشی رو از**خریدم و نتونستم فعالش کنم الان انتنش قطع شده و میزنم فعال سازی کد شش رقمی رو می خواد و اونو ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه نمایید .
      ضمنا فرایند فعال سازی را میتوانید با گوشی فعال دیگری انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ویدا اریا · 26 روز پیش
    سلام من یه موبایل واسم از خارج اومده بود تو پست برام ریجستر کردن گفتن تا یک ماه و سه روز دیگه یه اس ام اس میاد واستون که الان دو ماه گذشته و اس ام اس نیومده باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا به صفحه «سوالات متداول» http://hmti.ir/faq مراجعه کنید و قسمت مسافری بخش 6-8 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ashkan · 26 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من یه گوشی خریدم ولی بخاطر کرونا نتونستم خودم برم بگیرم و فروشنده همونجا برا ریجستری کنه الانم تمام مراحل و بدرستی انجام میدم ولی بعد تمام مراحل اخرش میگه شناسه گوشی صحیح نیست اون بنده خدام بروشور و کد فعالسازی همراه گارانتی رو برام فرستاده الان موندم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا شناسه (های) دستگاه را از #06#* دریافت نموده و سپس اقدام به فرآیند فعالسازی بر اساس مطالعه همین صفحه بنمایید. چنانچه موفق به فعالسازی نشدید به فروشنده خود مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسمااعیل · 27 روز پیش
    باسلام
    برا فعالسازی سیم کارت دوم باید چیکار کنیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا کادر «فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی» را در همین صفحه مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 27 روز پیش
    سلام. گوشیمو از *** خریداری کردم. همون اوایل پیامک فعال سازی اومد فراموش کردم الان گوشیم غیر فعال شده و کد فعال سازی هم از روی جعبه پاک شده چیکار بایست بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا در رابطه با نحوه دریافت کد فعالسازی همین صفحه را مطالعه فرمایید. چنانچه کد مخدوش شده و موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید جهت پیگیری به فروشنده و یا شرکت گارانتی مراجعه کنید. اطلاعات تماس شرکت گارانتی را در صفحه https://hmti.ir/i جستجو کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمایی · 28 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    جناب من یه گوشی خریدم از **** شناسه ۱۵ رقمیشو وارد کردم ولی کد فعال سازیشو ندارم
    از کجا باید کد فعالسازیشو بگیرم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در رابطه با نحوه دریافت کد فعالسازی لطفا همین صفحه را مطالعه فرمایید. چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید جهت پیگیری به فروشنده و یا شرکت گارانتی مراجعه کنید. اطلاعات تماس شرکت گارانتی را در صفحه https://hmti.ir/i جستجو کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جلالی · 28 روز پیش
    سلام خسته نباشید من یه هفته پیش تلفن همراه خریدم و خواستم فعال سازیش کنم ولی میگه کد فعال سازی اشتباهه لطفاً راهنماییم کنید ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، در رابطه با نحوه دریافت کد فعالسازی لطفا همین صفحه را مطالعه فرمایید. چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید جهت پیگیری به فروشنده و یا شرکت گارانتی مراجعه کنید. اطلاعات تماس شرکت گارانتی را در صفحه https://hmti.ir/i جستجو کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عابد · 28 روز پیش
    سلام
    یه گوشی برام فرستادن ، کارتن نداره مشکلی برا رجیستری نداره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را داخل کشور خریداری کرده اید لطفا صفحه " میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/new
      در صورتی که به صورت مسافری وارد کشور شده است لطفا از گمرک اطلاع بگیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین علوی · 28 روز پیش
    سلام وقت به خیر من عوارض گمرک رو پرداخت کردم ولی از کد*7777# کد فعالسازی 6 رقمی نمیاد
    باید چه کار کنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصور · 28 روز پیش
    سلام من کد فعالسازی ندارم . به سامانه هم مراجعه می کنم میگه کد وجود ندارد!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر جهت دریافت کد فعال سازی به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه کنید چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید جهت پیگیری به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین مهدوی · 28 روز پیش
    سلام هسته ن باشید گوشیم ریجسترشده‌انتن نمیده گوشی‌‌‌‌داییم‌ خریده‌ اسمش‌اسحاق بزمانی‌ازشماخاهش میکنم‌‌ مشکل منوحل کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید و آنتن دهی گوشی قطع شده است لطفا صفحه " پیامک های هشدار " را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Fk · 28 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    من چندماه پیش سیمکارت خریدم خود فروشنده فعالسازیو برام انجام داد ولی دوباره از سامانه همتا پیام اومد برای فعالسازی من پیامشو حذف کردم چون فکر میکردم نیازی نیست الان نمیدونم چجوری باید کدفعالسازی بگیرم؟!!
    لطفا راهنمایی کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر آموزش کامل فرایند فعال سازی در این صفحه آمده است. جهت دریافت کد فعال سازی به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه کنید چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید جهت پیگیری به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M · 29 روز پیش
    سلام خسته نباشید ما دو هفته پیش یه گوشی خریدیم همون شب ک سیم کارت انداختم پیام اومد دستگاه شما قانونیه ولی باید فعالسازی کنید من فراموش کردم تا الان که یه پیام اومده دیگه دستگاه شما سرویس نمیگیره الان گوشیم انتن نداره و نمیتونم به شماره *۷۷۷۷# شماره گیری کنم و فعالسازی کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی را میتوانید با گوشی فعال دیگری انجام دهید سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
      آموزش کامل فرایند فعال سازی در این صفحه آمده است.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر نویدی · 29 روز پیش
    سلام من گوشی اپل مسافری همسرم برام از خارج از کشور اورده من چگونه میتونم با کد رجیستری و پاسپورت همسرم گوشی را برای استفاده خودم فعال کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر، لطفا به صفحه «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07 مراجعه کنید و با دقت مطالعه فرمایید.