آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهنام · 29 روز پیش
    با سلام بنده یک هفته پیش یکدستگاه گوشی رو که از خارج از کشور تهیه کرده بودم رو وارد سیستم کردم تمام مراحل بدون خطا انجام شد ولی تا کنون کد فعال سازی به گوشی ارسال نشده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهراب · 29 روز پیش
    سلام
    من چهار ماه پیش ایران اومدم و گوشیمو ریجستر نکردم چند روز دیگه دارم برمیگردم ایران دوباره آیا میتونم ریجستر کنم ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 29 روز پیش
    سلام خسته نباشید من چندتا سیم دارم همش بنام خودمه به سیم کارت دومم پیام اومده تا10/10سرویس خواهی گرفت از فروشنده بخواهید انتقال مالکیت انجام دهید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کرده و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی حسینی · 1 ماه پیش
    سلام بنده گوشیمو تازه خریدم کد فعالسازی دارم اما سرویس نمیده وقتی استعلام میگیرم میگه دستگاه قانونی نیست چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را داخل کشور خریداری کرده اید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و چنانچه همکاری می توانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر رحیمی · 1 ماه پیش
    با سلام

    من یه ساعت هوشمند مدل سیگا A1 خریدم ولی سیمکارت میندازم فعال نمیشه نه کد فعال سازی دارم نه کد رجیستری
    از کجا باید این کد هارو بدست بیارم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های ساعت هوشمند مشمول طرح رجیستری نمی باشند لطفا صفحه جدول تاریخ مشمولیت را مطالعه کنید.http://hmti.ir/date
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت کردید جهت بررسی شناسه را یادداشت کرده و با شماره 096366 تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید رضا · 1 ماه پیش
    سلام،من سیم یکمو ریجستریش فعال کردم الان دومی قطع شده مخاسم وصل کنم میگ این شماره قبل رو ی دستگاه دیگ وصل شده من الان باید چکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت روی اسلات دوم پیامک با مهلت قطع دریافت کردید و غیر فعال گردیده به صفحه پیامک هشدار مراجعه کرده و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت گوشی مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید احمدیان · 1 ماه پیش
    با سلام من تمام هزینه ها رو پرداخت کردم و کد شش رقمی رو هم ریافت کردم ، از طریق *۷۷۷۷# اقدام کردم اما در آخر پیامی میدهد که گوشی غیر قانونی است !
    آیا من اشتباهی مرتکب شدم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را داخل کشور خریداری کرده اید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و چنانچه همکاری می توانید ثبت شکایت نمایید. http://hmti.ir/10 / http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت سوال 6-9 از بخش مسافری در صفحه سوالات متداول را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/faq
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیررضا عبدالهیان · 1 ماه پیش
    درصورت خرید گوشی رجیستر نشده( خرید از فروشگاه هایی که رجیستر نکردند) باید چه اقداماتی انجام دهیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای گوشی هایی که داخل کشور خریداری می شود باید ثبت قانونی باشد در غیر این صورت از خرید آن خودداری کنید.
      لطفا صفحه " میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین غلامزاده · 1 ماه پیش
    سلام یه گوشی آکبند نو خریدم ک وقتی از سامانه همتا استعلام اصالت میگیرم این پیام برام میاد: شناسه دستگاه (IMEL) قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت... لطفا راهنماییم کنین ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ferdi · 1 ماه پیش
    با سلام
    من قصد انتقاله سیم‌کارت به موبایل جدیدم رو دارم،ایا اطلاعاتی مانند شناسه ipیاIMEIدستگاه هایی که سیم کارت روی اون ها قبلا وارد شده و فعال شده در سیستم مخابراته سیم کارته مربوطه یا اپراتوره مربوطه یا سایر سیستم های مخابراتی ثبت میشه و باقی میمونه؟ یا به محض فعال سازی سیم‌کارت روی دستگاه جدید اطلاعات دستگاه های قبلی مانند .IMEIوip از سیم کارت و اپراتورهای مربوطه یا سایر سیستم های مخابراتی پاک میشه؟من نگرانه انتقال مالکیته قانونیه موبایلم هستم کد فعالسازی را هم از فروشنده دریافت کردم اما این سوال ذهن من را مشغول کرده است اگر سیم کارت و سیستم مخابراتی و اپراتور تنها اطلاعات دستگاه(ip,IMEI) فعال را ذخیره کند نظارت بهتر صورت می‌گیرد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که در سامانه همتا دستگاهی به نام شماره شما فعال گردیده است با فعال سازی دستگاه جدید دستگاه قبلی حذف نمی شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان تلگردی · 1 ماه پیش
    من قصد دارم سیم کارت جدیدی وارد گوشیم کنم ولی گوشیم با سیم کارت دیگری فعالسازی شده من باید سیم کارت جدید رو با روش انتقال مالکیت فعال کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر نیازی نیست اقدامی انجام شود . در صورتی که با قرار گیری سیمکارت پیامک هشدار دریافت کردید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hossein · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیمو که خریداری کردمفعال کردم بعد یه مدت که گذشت موقع تماس برام ارور (در شبکه ثبت نشده است) رو میاره میشه لطفا یه کمکی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار از سامانه همتا دریافت کرده اید و دستگاه غیر فعال گردیده لطفا به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کرده و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی · 1 ماه پیش
    سلام

    بنده گوشی دو سیم کارت خریدم و برای سیم کارت اصلیم فعال کردم و طبق گفته شما قرار بود که سیم کارت دوم خودش فعال شود

    ولی امروز سیم کارت دوم من غیرفعال شده است و پیغام عدم رجیستر بودن سیم کارت دوم امده است

    سیم کارت اول مشکلی ندارد و کار میکنم

    الان چه کاری باید انجام دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر با سیمکارتی که مالک اسلات اول می باشد فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید سپس دستگاه را خاموش و روشن کنید چنانچه مشکل برطرف نگردید شناسه هارا از طریق تنظیمات یا #06#* یادداشت کرده و با سامانه همتا 096366 تماس برقرار نمایید.
      آموزش افزودن دستگاه : http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید عابدین حسینی · 1 ماه پیش
    سلام من عوارض را پرداخت کرده و حتی گزینه ارسال به همتا رو هم زدم یک ماهی میشه هیچ مشکلی ندارد و امروز یه پیام اومد که جزئ شناسه قانونی نیست و انتنم قطع شد لطفا راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه کنید و از بخش مسافری سوال 6-2 و 6-11 را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/faq
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایمان دبیر · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    چرا برای من اس ام اس کد فعالسازی نمیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت دریافت کد فعال سازی به لینک " http://hmti.ir/activationcode " مراجعه کرده و مطالعه نمایید در صورتی که موفق به دریافت کد نشدید جهت پیگیری به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    N.m · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید.
    برای تلفنم پیام اومده که دستگاه قانونی هست ولی فعالسازی نشده الان هرچقدر کد رو میزنم مینویسه روی شبکه ثبت نشده نه میتونم تماس بگیرم نه کسی زنگ میزنه تمای دریافت نمیکنم بخاطر اینه که فعالسازی نکردم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی را با گوشی فعال دیگری انجام دهید سپس دستگاه خود را خاموش و روشن کنید تا فعال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 1 ماه پیش
    کد۷۷۷۷همش میزنه مشکل در اتصال یا کد نامعتبر است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند های سامانه همتا از سه درگاه انجام میگیرد.
      سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
      کد دستوری #۷۷۷۷*
      اپلیکشین همتا
      دقت داشته باشید برای انجام کد دستوری را صحیح وارد کنید و دستگاه آنتن دهی داشته باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید.
    من ی گوشی اسمارت دارم چند سال خراب بود تازه درستش کردم.
    کارتش هم گمشده.
    از همتا پیام آمده گوشی قانونی هست ولی فعال سازی نشده اگ ممکنه راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر ابتدا شناسه تنظیمات و جعبه را بررسی نمایید مطابقت داشته باشد سپس در صورتی که دستگاه دو سیمکارته بوده است و با یک سیمکارت پیش از شروع طرح از آن استفاده کرده اید با همان سیمکارت فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
      در غیر اینصورت شناسه هارا یادداشت کرده و با سامانه همتا 096366 تماس حاصل نمایید.
      آموزش افزودن دستگاه : http://hmti.ir/03
      تاریخ مشمولیت : http://hmti.ir/date
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آقای یحیی زاده · 1 ماه پیش
    من در سایت http://help.irica.ir/login میروم تا ثبت نام کنم. پس از ثبت نام به صفحه ورود که اینجا باشد منتقل میشوم. نام کاربری و رمز عبور من چیست؟ روی دکمه بازیابی رمز عبور هم کلیک میکنم اما از من آدرس ایمیلی را میخواهد که هرگز قبل تر نخواسته بود. وقتی آدرس ایمیل خود را وارد میکنم، میگوید چنین ایمیلی موجود نمیباشد. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 ماه پیش
    سلام من فعال کردم اما داده هامو وقتی روشن میکنم اینترنتم بالا نمیاد. اینترنت ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر مشکل اینترنت به سامانه همتا مرتبط نمی باشد لطفا از اپراتور مربوطه پیگیری کنید.