آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا تیموریان · 15 روز پیش
    سلام من ۶ آذر یه گوشی خریدم از نمایندگی بعد اونا ریجستری کردن ولی هنوز جواب نیومده من خودمم خواستم ریجستریش کنم گفت کد فعال سازی اشتباه است لطفا راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت کد فعال سازی صحیح به فروشنده گوشی مراجعه نمایید در صورتی که فروشنده همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10 / http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 15 روز پیش
    سلام هزینه گمرک هر گوشی رو از کجا بدونیم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 15 روز پیش
    سلام خسته نباشید من به تازگی گوشی خریداری کردم حتی ثبت قانونی هم شده ولی وقتی میخوام فعال سازی رو انجام بدم میگه کد فعال سازی صحیح نیست از همتا هم برام پیغام اومده که گوشی قانونیست اگه تا تاریخ 9/18 فعال سازی نکنید سرویس نخواهید گرفت
    البته اینم بگم روز اول سیمکارت انداختم پیغام اومد که شناسه قانونی نیست عصر همون روز استعالام اصالت کردم که خوشبختانه ثبت قانونی شده بود ولی کد فعال سازی برای فعال سازی صحیح نیست به فرونشده گفتم میگه باید 10 تا 12 روز برای فعال سازی کد توی همتا صبر کنم ایا حرف فروشنده صحت داره ؟؟ یا همچین چیزی وجود داره؟؟
    فکر میکنم گوشی که خریدم تازه ثبت گمرکی شده چون پیغام قانونی نیست اومد بعد عصرهمون روز ثبت شده بود حالا ایا این زمان نیازه برای فعال سازی کد فعال سازی ؟؟؟ ممنون میشم پاسخگوی سوال بنده باشید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت کد فعال سازی صحیح به فروشنده گوشی خود مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهنام · 15 روز پیش
    سلام خسته نباشید من یه گوشی از ** خریدم یه بار اس ام اس اومده قانونی نیست به ** زنگ زدم گفتن مشکلی نداره ثبت می کنیم تا ده روزه مشکل برطرف میشه بعد یک روز اس ام اس اومد دستگاه شما قانونی است ولی تو سامانه ثبت نشده الان هر چقدر ثبت میکنم هم تو سامانه همتا و هم کد دستوری 7777 بازم مینویسه دستگاه شما قانونی نیست بیزحمت راهنمایی کنید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما غیر قانونی ذکر میشود امکان فعال سازی دستگاه را ندارید دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مناف · 15 روز پیش
    سلام.من ۸ روزه گوشی هواوی آکبند 2019 خریدم. اس اومده که دستگاه قانونی‌ست، اگه فعال نشه، سرویس نخواهد گرفت. هرچقدر از سایت یا از ۷۷۷۷ میزنم برا فعال کردن، یا با هردو IMEI امتحان میکنم، میگه قانونی نیست.مشکل چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه شما غیر قانونی ذکر میشود امکان فعال سازی را ندارید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت عدم همکاری فروشنده می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی غلامی · 15 روز پیش
    سلام خسته نباشید من دستگاهی خریداری کردم که به محض انداختن سیمکارت پیغام اومد که شناسه قانونی نیست و ثبت نشده به فروشنده اطلاع دادم گفت باید برای فعال سازی کد فعال ساز ۱۰ تا ۱۲ روز وایسم عصر همون روز استعلام اصالت گرفتم که خوشبختانه اینسری پیغام داد که دستگاه ثبت شده و قانونی است خواستم فعال کنم که پیغام داد کد فعال سازی صحیح نیست باز به فروشنده گفتم گفت ۱۰ تا ۱۲ روز صبر کنید اگه نشد بگید پی گیری کنیم میخواستم بدونم درسته حرف ایشون؟؟؟ باید برای فعال سازی کد فعال سازی صبر کرد؟؟؟

    امروز هم از همتا این پیغام اومد

    دستگاه زیر قانونیست ولی باید ازطریق سامانه همتا(#7777*)فعالسازی شود
    درغیر اینصورت از
    1398/09/18
    سرویس نخواهد گرفت

    استعلام اصالت که میگیرم میگه دستگاه قانونیه و ثب شده
    لطفا منو راهنمایی کنید ممنونتون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی در مقابل فروشنده الزامی است جهت دریافت کد فعال سازی صحیح به فروشنده تجهیز گوشی خود مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mahdi · 15 روز پیش
    سلام من فعالسازی کامل انجام دادم پیام هم اومد و تو سایت هم میگه فعاله ولی روی گوشی آنتن ندارم و میزنه network locked sim card inserted
    لطفا" راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا سیمکارت های دیگر را روی گوشی قرار دهید و دستگاه را از لحاظ سخت افزاری بررسی نمایید همچنین سیمکارت خود را روی گوشی های دیگر قرار دهید و وضعیت سیمکارت را از سمت اپراتور مربوطه بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید · 15 روز پیش
    سلام من کد IMEIرا که میزنمبعدا کد فعال سازی را که میزنم تایید که میکنم میگه قانونی نیست چیکار باید کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه غیر قانونی ذکر میشود دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت عدم همکاری فروشنده می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دانیال · 15 روز پیش
    سوال دیگه داشتم چند بار اشتباه بزنیم عیب نداره یا مشکلی پیش نمیاد تا ۴ بار میتونم حدس بزنم اون اعداد که خوب چاپ نشده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه با یکبار اقدام کردن خطای کد فعال سازی اشتباه است دریافت کرده اید جهت دریافت کد فعال سازی صحیح به فروشنده مراجعه نمایید و چنانچه همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات " http://hmti.ir/10 " یا سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان " http://hmti.ir/11 " ثبت شکایت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دانیال · 15 روز پیش
    سلام من گوشی نو خریدم و کد ریجستری گوشی من وقتی با ناخن خراشیدن ۲ شماره از بین رفته یا خوب چاپ نشده چیکار کنم چطوری شماره بدونم‌چندع
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر از سمت فروشنده و شرکت گارانتی گوشی خود پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد رضایی · 16 روز پیش
    با سلام بنده گوشیمو فعال کروم آنتن هم اومده فقط بعد از حدود ده ساعت دوباره آنتن پرید و پیام میده سیم کارت مجاز نیست لطفا راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه فعال سازی انجام شده و پیامک تایید فعال سازی را دریافت کرده اید ولی دستگاه آنتن دهی ندارد لطفا از سلامت دستگاه خود مطمن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مختار · 16 روز پیش
    سلام تمام مراحل و انجام دادم کد ثبت شناسه IMEIوارد میکنم میگه IMEIقانونی نیست و سرویس نخواهد گرفت چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر کد ثبت شناسه مرتبط به گمرک است و کد فعال سازی شما نمی باشد ،لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه نمایید و سوال 6-11- و 6-9- را مطالعه نمایید.
      http://hmti.ir/faq
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 16 روز پیش
    سلام من یه گوشی مسافری با خودم آوردم دادمش به خواهر زاده ام با شماره تلفن خودم و شماره پاسپورتم حق گمرکی گوشی را پرداخت کردم و بعدش هم سه هزار تومن پرداخت کردم کد فعالسازی برام اومد خلاصه کد فعالسازی و گوشی که براش آوردم را دادم به خواهر زادم اون هم با شماره خودش کد فعالسازی را وارد کرده و همه چیزشو ثبت کرده اما آنتن گوشیش فعال نیست چند بار هم گوشیو خاموش روشن کرد اما همچنان آنتن نداره چکار کنم؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه فعال سازی انجام شده و پیامک تایید فعال سازی را دریافت کرده اید ولی دستگاه آنتن دهی ندارد لطفا دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتور مربوطه بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مشهدی · 16 روز پیش
    سلام من یک دستگاه گوشی سامسونگ A50 از ** خریداری کردم سامانه همتا میگوید دستگاه جز دستگاه های ثبت شده نیست، درخواست عودت کالا به ** دادم از دیجی کالا درخواست را رد کرد و گفت از دستگاه استفاده کنید ما در حال پیگیری برای ثبت دستگاه تا ۱۰ روز آینده هستیم. حرفشان صحت دارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه شما غیر قانونی ذکر می شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت عدم همکاری فروشنده می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mehran · 16 روز پیش
    سلام کد 6رقمی یک بار مصرف باید از کجابزنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیرلطفا لینک " http://hmti.ir/activationcode " مطالعه نمایید چنانچه موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید به فروشنده گوشی خود مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Jafari · 16 روز پیش
    سلام من گوشیمو (فعال کردم )اما برام پیام اومده که
    دستگاه با مشخصات زیر قانونی است ولی فعالسازی نشده است وازاین تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت
    لطفا نسبت به فعالسازی آن از طریق شماره گیری #7777* اقدام نمایید
    چکار کنم حالا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند فعال سازی را انجام نداده اید آموزش کامل در این صفحه آمده است.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غزل · 16 روز پیش
    سلام من ازاون شخصی که گوشی روخریداری کردم انتقال مالکیت روانجام نداده والان بعداز چندروز قطع شده وهرکی تماس میگیره میگه خاموشه دستگام وخودمم نمیتونم باکسی تماس بگیرم میشه توضیح بدید چیکارکنم بیاره برام
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در مقابل فروشنده الزامی است جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد صالح · 16 روز پیش
    سلام ببخشید من یک دستگاه گوشی از دیجی کالا خریداری کرده ام سپس کد lmei رو هم در سایت و هم در کد #7777* وارد کردم ولی می نویسد دستگاه جز دستگاه های ثبت شده نیست سپس درخواست عودت کالا به دیجی‌کالا دادم فرداش به من از دیجی کالا زنگ زدند که شما از دستگاه استفاده کنید ما هم دستگاه رو ثبت می کنیم بعد درخواست مرجوعی را رد کردند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه غیر قانونی ذکر شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید در صورتی که فروشنده همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده می توانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آقا مهدی · 16 روز پیش
    سلام خسته نباشید، تا میزنم مینویسه نام کاربری و رمز عبور کانال نامعتبر میباشد!!!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا فرایند فعال سازی را در بازه زمانی دیگر از درگاه های دیگر سامانه همتا ( سایت یا اپلیکیشن همتا) انجام دهید.
      سایت همتا : www.hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 16 روز پیش
    باسلام من وارد سایت گمرک شدم یک گوشیو ۴روز پیش رجستر کردم همه مراحلو انجام دادم حق گمرکم پرداخت کردم ارسال ب همتا هم زدم ولی تا الان کدفعال سازی دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا سوال 6-11- از بخش مسافری در صفحه سوالات متداول را مطالعه نمایید.
      سوالات متداول
      http://hmti.ir/faq