آموزش فعال سازی دستگاه

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است. در غیر این‌صورت می‌توانید ضمن تماس با شرکت واردکننده که در استعلام اصالت سامانه همتا نمایش داده می‌شود، نسبت به مطالبه در خصوص عدم وجود کدفعالسازی بر روی کارت گارانتی اقدام کنید. برای مشاهده شماره تماس شرکت‌های واردکننده می‌توانید صفحه اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی را ملاحظه نمایید.
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است.
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را ملاحظه نمایید.

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی عزیزی · 7 ماه پیش
    سلام
    خسته نباشید
    من میخاستم گوشی بی کد بگیرم و میخاستم بدونم هزینه رجیستر کردن آن چقدر میشود و دیگر هزینه ای نیست بابت چیزی .

    و لینک رجیستر آن را بگویید.
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      برای دستگاه هایی که داخل کشور خریداری می شوند باید دستگاه در پاسخ استعلام اصالت قانونی باشد و با کد فعال سازی فرایند فعال سازی انجام شود درغیر این صورت دستگاه را به فروشنده عودت دهید درصورتی که فروشنده همکاری نمیکند می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسین · 7 ماه پیش
    سلام گوشی رجیستر نشده از مغازه گرفتم.تو سایت همتا وقتی imei رو میزنم میگه غیر قانونی
    ولی در سایت گمرک ایراد نمیگیره برای رجیستر کردن.
    اگر از سایت گمرک رجیستر کنم مشکلی پیش میاید یا نه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      برای دستگاه هایی که داخل کشور خریداری می شوند باید دستگاه در پاسخ استعلام اصالت قانونی باشد و با کد فعال سازی فرایند فعال سازی انجام شود درغیر این صورت دستگاه را به فروشنده عودت دهید درصورتی که فروشنده همکاری نمیکند می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قاسم · 7 ماه پیش
    سلام من یک تبلت دارم که چند سال خاموش و خراب بوده و الان درستش کردم. ولی آنتن نداره. قبل از طرح ریجستری فعال بوده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      دستگاه های تبلت همچنان مشمول طرح رجیستری نشده اند.لذا درصورتی که برای دستگاه شما پیامک از طرف همتا ارسال شده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد عبداله زاده · 7 ماه پیش
    عرض ادب و احترام. بنده تا ی هفته دیگه ی گوشی برام میارن از خارج. آیا تمام مراحلش تو سایت انجام میشه؟ یا گمرک هم باید سربزنم؟ و هزینه رجیستری 9% کل هزینه موبایل هستش درسته؟ ممنون از پاسخگویی پیشاپیش
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام دستگاهی که به صورتی مسافری وارد کشور شده مراحل پرداخت عوارض به صورت اینترنتی در سایت گمرک انجام می شود مقدار عوارض دستگاه را لطفا از سمت گمرک پیگیری کنید.آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی
      http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 7 ماه پیش
    با سلام
    من امروز گوشی رو با شماره ای غیر از شماره ای که میخوام رو گوشی باشه فعال سازی کردم، شماره متعلق به فرد دیگری هست. آیا می بایست حتما با سیم کارتی که میخوام استفاده کنم فعال سازی انجام می شد؟ اگر بله لطفا راهنمایی بفرمایید چکار باید کنم.
    با سپاس از شما
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منتظر مهدی · 7 ماه پیش
    سلام وقت شما بخیر
    من یه گوشی اپل از یه ایرانی خریدم ایشان انتقال مالکیت انجام نداده و انتن قطع شده حالا چگونه انتقال مالکیت را انجام بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      باسلام
      ضرورت انتقال مالکیت در خریدو فروش الزامیست لذا باید از همان ابتدا (در زمان خرید گوشی) از فروشنده انتقال مالکیت میگرفتید. درصورتی که به فروشنده دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 7 ماه پیش
    سلام سه سال قبل ایفون 6 خریدم و روشن نکردم.خوشبختانه گوشی همون موقع رجیستر شده ولی الان اون شماره که گوشی رو رجیستر کرده در دسترس نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام و وقت بخیر لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن · 7 ماه پیش
    سلام20 روز پیش وقتی می خواستم گوشی رو ثبت کنم مدل ساخت ویتنام اصلا تو گزینه ها نیود منم با مدل ساخت هندی گوشیم رو ثبت کردم نمیدونستم ممکنه مشکل ساز بشه الان بعد از 20 روز تازه دیدم گوشی ساخت ویتنام اضافه شده تو سایت گمرک منم تو میز خدمات الکترونیک گمرک درخواست دادم به نظر شما مشکلی که پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام در صورتی که در سایت میز خدمات الکترونیک گمرک (بخش تصحیح مدل و برند) درخواست ثبت کرده اید منتظر باشید تا برای سامانه همتا ارسال گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس · 7 ماه پیش
    سلام من کد فعال سازی گوشیو خریدم خراش دادم کارت گارانتی و پاک شد کد فعال سازی زنگ زدم دی جی کالا گفت از همتا پیگیری کن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام و وقت بخیر کد فعال سازی شما در اختیار وارد کننده گوشی می باشد با شرکت گارانتی کننده دستگاه جهت دریافت کد فعال سازی تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسکین شیرازی · 7 ماه پیش
    سلام
    من یک گوشی دو سیم کارت سامسونگ چن سال هست که دارم و مربوط به قبل از طرح رجیستریه
    الان بعد چند سال سیم کارت دوم رو انداختم روش. کد شش رقمی یکبار مصرف برای فعالسازی رو ندارم. دیگه اون فروشگاه هم تعطیل شده و نیستش. چکار باید کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام در صورتی که که از دستگاه قبل شروع طرح ریجستری(باتوجه به مدل و برند)استفاده می کردید با همان سیمکارتی که قبل شروع طرح روی دستگاه استفاده شده است فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.آموزش افزودن دستگاه:
      http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرین اسدی · 7 ماه پیش
    با سلام و خسته نبامید
    بنده گوشی سامسونگ دارم و نزدیک به دو سال است که از آن استفاده میکنم پیامکیا مبنی بر دستگاه قانونی است ولی فعالسازی نشده در صورتی که من تو این دو سال مشکل نداشتن وقتی با*7777# تماس حاصل کردم کد شش رقمی فعال سازی یک بار مصرف را در خواست کرد که من آن را ندارم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      باسلام
      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قاسم · 7 ماه پیش
    سلام
    مادر من یک گوشی قبل از طرح ریجستری خریده بوده و قایم کرده بود برای بعد متاسفانه چون از طرح ریجستری مطلع نبوده گوشی رو روشن نکرده الان با این که گوشی رو بیشتر از یکسال پیش خریده ولی فعال نیست گوشی برای فعال سازی چه کاری باید انجام بدیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      سلام وقت بخیر برای بررسی مشکل شناسه های دستگاه را از طریق کد *#06#گرفته و با سامانه همتا به شماره 096366تماس بگیرید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدفرخی · 7 ماه پیش
    سلام.
    کد فعالسازی که بنده در کارت گارانتی دارم مطابقت ندارد.از گروه کاوش تیم که گارانتی دستاه را برعهده دارد هم خبری نیست.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      سلام وقت بخیرابتدا اگر فروشنده دستگاه دردسترس هست به فروشنده مراجعه کنید و حتما کد را از او بگیرید و اگر خودداری کرد با تعزیرات تماس گرفته شودو چون دستگاه شما شرکت گارانتی کننده دارد حتما باید کد را از شرکت گارانتی کننده تهیه کنید و همتا در این باره مسئولیتی ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی حسنی · 7 ماه پیش
    من گوشی رو فعال کردم از همین طریق پیام فعال سازی هم برام اومد . ولی الان که سیم کارت میزارم میگه پین قفل شبکه را وارد کنید ۳ بار پین زدم الان میگه پوک قفل شبکه را وارد کنید . جریان چیه ؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Meeehdi · 7 ماه پیش
    سلام، در صورتي كه با شماره گيري كد دستوري هيچ پيامي مطابق راهنما ارسال نمي شود چه كار بايد كرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام لطفا فرایند فعال سازی را از درگاه دیگری انجام دهید شما می توانید این فرایند را از طریق سایت همتا،اپلیکیشن همتا انجام دهید. آموزش فعال سازی دستگاه
      http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضا اکبرزاده · 7 ماه پیش
    سلام. در صورتی که گوشی جدید خریداری شده باشه و کد lmel هم داشته باشه ولی عملیات فعالسازی انجام نشده باشه و سیم کارت ها غیر فعال شده باشند چه طور میشه عملیات فعالسازی رو انجام داد‌؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام و وقت بخیر فرایند فعال سازی دستگاه مورد نظر خود را می توانید از طریق سایت همتا،اپلیکیشن همتا یا شماره گیری کد دستوری #7777* با دستگاه فعال دیگری انجام دهید.
      آموزش فعال سازی دستگاه
      http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    amin · 7 ماه پیش
    با عدم دریافت کدفعال سازی وبا پیگیری از سامانه میز خدمات الکترونیک گمرک پیغام" ..... در صورت صحیح بودن اطلاعات،اطلاعات شما به همتا ارسال خواهدشد."رو بارگزاری کردند.خاستم بدونم چه مدت طول میکشه تا دوباره گمرک اطلاعات رو به همتا ارسال کنه ؟و اینکه شبکه گوشی رفته وبا اومدن کد فعال سازی گوشی فعال میشود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      بازه زمانی از طرف گمرک برای ارسال اطلاعات اعلام نشده منتظر ارسال اطلاعات خود باشید تا این کار انجام گردد و بعد از فعالسازی مجدد دستگاه داخل شبکه قرار میگیرد و فعال میشود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد · 7 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    چرا کد فعال سازی رو برام نمیفرستن ؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      جهت بررسی دقیق تر شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرنوش قاسمی · 7 ماه پیش
    خسته نباشید...اگر که کد 6رقمی رو نداشته باشیم باید چیکار کنیم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      باسلام
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهروز · 7 ماه پیش
    چرا هر گزینه ای رو میزنم میگه صحیح نمیباشد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      "ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید."