آموزش فعال سازی دستگاه

  • آموزش ها

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

عدم دسترسی به کد فعال سازی

درصورتی که در حین خرید و یا پس از آن متوجه شدید دستگاه خریداری شده فاقد کد فعال سازی است یا فروشنده به کد فعالسازی دسترسی ندارد، حتما دستگاه را به فروشنده بازگردانید و یا کد فعال سازی را از ایشان دریافت نمایید.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان علیزاده · 7 ماه پیش
    سلام یه گوشی خریدم به همراه سریال ولی از زمان مقرر گذشت و کاری نکردم الان سیم کارتم رو زده فقط‌ تماس‌ اضطراری
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و برای راهنمایی بشتر با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مبین فخاری · 7 ماه پیش
    سلام من اشتباه گوشی رو روی سیمکارت دیگری ثبت کردم راه حلش چی هست که روی سیمکارت خودم ثبت کنم اون طرف هم نمیشناسم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      سیم کارت صحیح که قصد داشتید فعالسازی برای آن انجام شود را روی دستگاه قرار دهید و بعد شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید. تا برای شما پیگیری ثبت شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن سردارزهی · 7 ماه پیش
    سلام ببخشید الان چند روز هست گوشی من کار نمیکند نه زنگ نه پیام میرود میشه راهنمایی کنید مدل گوشی سامسونگ جی وان هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و برای راهنمایی بشتر با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اشکان مهاجری · 7 ماه پیش
    با سلام- اگر کسی یک سال پیش از کشور خارج شده و الان بخواهد ایران بیاید و گوشی مسافرتی ثبت کند، می تواند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      در صورتی که گوشی قبل از طرح وارد کشور نشده باشد. میتوانید اقدام به پرداخت عوارض کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد · 7 ماه پیش
    سلام من هر چقد imei رو با کد 7777 می زنم کد فعالسازی برام نمیاد میشه بگید مشکل از کجاست؟ سیم کارتم کلا رفته ولی اینترنت وصل میباشد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه نوع وارد کننده دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اشکان مهاجری · 7 ماه پیش
    با سلام .1- ایا در گوشی مسافرتی، برای ثبت مشخصات پاسپورت شرط سنی وجود دارد؟ مثلا اگر کسی خارج از کشور است و 8 سالشه، میتونه برای ثبت گوشی موبایل از پاسپورتش استفاده کرد؟2- ایا بازه زمانی ورود و خروج به کشور ، باید بازه خاصی باشه تا بشه گوشی مسافرتی را ثبت کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام .
      برای ثبت گوشی مسافری باید حداقل سن 18 سال را داشته باشند.اطلاعیه که گمرک در سایت خود قرار داده بازه 30 روزه تعریف کرده است لذا برا ی اطلاعات بیشتر با گمرک تماس حاصل فرمایید.(021-43891)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    انسیه قارایی · 7 ماه پیش
    سلام ما گوشی دو سیم کارته خریدیم و فعال سازی رو با هر دو شناسه انجام دادیم اولش سیم کارت نمایش داده شد ولی بعد دو دقیقه دیگه رفت سیم کارت .... چکار باید کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم · 7 ماه پیش
    با سلام
    من در گمرک موبایل رو ثبت و پول نیز پرداخت شد.
    جهت فعال سازی ب کد 7777 وارد که میشم میگه IMEM دستگاه اشتباهه و خطا میده. حتی کد فعال سازی رو هم دریافت کرده ام.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      شما میتوانید از درگاه های ارتباطی دیگر، همتا فعال سازی را انجام دهید .از طریق سایت همتاhamta.ntsw.irیا از طریق اپلیکیشن همتا
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohadeseh · 7 ماه پیش
    سلام ببخشید من سیم کارت جدید ایرانسل رو وارد گوشیم کردم به عنوان سیم 2 ولی الان این پیام اومده...برای سیم 1 مشکلی نداشتم...خواستم این مراحلو انجام بدم ولی کد فعال سازی یک بار مصرفو نمیدونم از کجا بگیرم ..چیکار باید کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      سلام وقت بخیر .
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایوب · 7 ماه پیش
    با سلام وخسته نباشید
    من قصد خردی گوشی از سایت آمازون رو دارم!ریجستری اون به چه صورتی هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      سلام وقت بخیر .زمانی که دستگاه از سایت های خارجی خریداری و به صورت پستی برای شما ارسال میشود .باید برای پرداخت عوارض اقدام کنید .آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی
      http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 7 ماه پیش
    سلام
    شبکه گوشی من قطع شده. چطور میتونم فرایند فعالسازی رو انجام بدم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 7 ماه پیش
    سلام پدرم دو گوشی دار هر سیمکارت گوشی اولی به گوشی دومی انتقال داد
    الان برای گوشی اولی سیمکارت خرید باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      "ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید."
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسر عسکری · 7 ماه پیش
    عذر میخوام اگر گوشی در ابتدا از طریق قانونی وارد نشده باشد ولی قصد فعالسازی را داشته باشیم، و عوارض گمرکی را هم از طریق اینترنتی پرداخت نماییم، آیا امکان رجیستر کردن گوشی وجود دارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      اگر دستگاه غیرقانونی خریده اید، آن را به فروشنده بازگردانید. درصورت امتناع فروشنده از قبول دستگاه، می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات یا سازمان حمایت شکایت اینترنتی ثبت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسماعیل چراغی · 7 ماه پیش
    سلام.من گوشیم الان غیر فعال شده کد فعال سازی برام ارسال نشده به فروشنده هم مراجعه کردم میگه کد باید به شماره خودتون ارسال بشه الان من کد ندارم از کجا باید کد رو بدست بیارم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام
      لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 7 ماه پیش
    سلام دستگاه من فعالسازی نشده اما قانونی هست ولی فعالسازی نشده کارت گارانتی داره همه چی داره ولی کد فعالسازی نیست چه کار کنم کد فعالسازی بدست بیاورم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      شما ابتدا روی جعبه و کارت گارانتی خود را مشاهده فرمایید ولی اگر کد را مشاهده نکردید به فروشنده مراجعه کنید و در صورت عدم دسترسی به فروشنده, به شرکت گارانتی کننده مراجعه فرمایید یا آدرس و شماره تماس شرکت گارانتی کننده روی کارت گارانتی میباشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Erfan azadi · 7 ماه پیش
    سلام دستگاه من غیر فعال شده ولی روی کارت گارانتی و هرجایی که گفتید کد فعالسازی نیست و فروشنده هم گفت ریجستر میکنم براتون اما ریجستر نکرده هنوز و دستگاهم تماس نمیگیره.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام

      با توجه به مشخص نبودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره

      096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hadis... · 7 ماه پیش
    سلام ببخشید من هیچ جوری به رمز فعال یکبار مصرفم دسترسی ندارم فعال کردن خطمم خیلی واجبه چیکار نیتونم بکنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      سلام.
      در صورتی که دستگاه دارای کارت گارانتی میباشد . کدفعالسازی روی کارت گارانتی درج شده است واگر ورود دستگاه مسافری باشد کد فعال سازی در کارتابل شماره ثبت کننده گمرک قرار دارد .لطفا جهت راهنمایی بیشتر باسامانه همتا تماس حاصل نمایید (096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ویدا · 7 ماه پیش
    سلام خسته نباشید ببخشید من تا مرحله وارد کردن کد فعالسازی میرم ولی از اون به بعد دیگه پیامی ارسال نمیشه، مشکل چیه؟؟ من همه مراحلو درس انجام میدم چن بار چک کردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام.
      لطفا جهت بررسی فعال سازی دستگاه با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید.(096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohammadreza · 7 ماه پیش
    با سلام اگر گوشی( قانونی )باشد ولی کد فعالسازی ارسال نشده باشد و غیر فعال شود چاره ای هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      با سلام.
      در صورتی که دستگاه دارای کارت گارانتی میباشد . کدفعالسازی روی کارت گارانتی درج شده است واگر ورود دستگاه مسافری باشد کد فعال سازی در کارتابل شماره ثبت کننده گمرک قرار دارد .لطفا جهت راهنمایی بیشتر باسامانه همتا تماس حاصل نمایید (096366)
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    معصومه میرزایی · 7 ماه پیش
    با سلام و خسته نباشید من گوشی آیفون ۷ اسفند ماه تهران خریدم فعالسازی نشده الان من شهرستانم کد فعالسازی رو ندارم به فروشنده هم دسترسی ندارم میشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 ماه پیش
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.