شناسایی هوشمند مشکلات

آموزش فعال سازی دستگاه

ضرورت انجام فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه

در صورتی که قصد خرید دستگاه دارید، حتما آن را در حضور فروشنده، به کمک کد فعال سازی، برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید. در صورت عدم فعال سازی دستگاه، آنتن دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار می‌باشد. به‌عنوان نمونه، درصورت سوء استفاده از شناسه (IMEI) و مشاهده شناسه جعلی مشابه با شناسه (IMEI) دستگاه خریداری شده در شبکه، چنانچه فرآیند فعال سازی توسط خریدار انجام نشده باشد، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای مالک قبلی دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

لذا توصیه می‌گردد حتماً فرآیند فعال سازی در لحظه خرید دستگاه و در حضور فروشنده انجام گیرد.

کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم

در صورتی که کد فعال سازی دستگاه را در اختیار دارید، حتماً باید دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی نمایید.

بسته به دستگاهی که خریداری کرده‌اید، کد فعال سازی به یکی از روش‌های زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. برای دستگاه‌های آکبند قانونی، کد فعال سازی روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است. در غیر این‌صورت می‌توانید ضمن تماس با شرکت واردکننده که در استعلام اصالت سامانه همتا نمایش داده می‌شود، نسبت به مطالبه در خصوص عدم وجود کدفعالسازی بر روی کارت گارانتی اقدام کنید. برای مشاهده شماره تماس شرکت‌های واردکننده می‌توانید صفحه اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی را ملاحظه نمایید.
  2. برای دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) ای که انتقال مالکیت داده می‌شوند، کد فعال سازی در پیامک با سرشماره HAMTA ذکر شده است.
  3. برای دستگاه‌های ثبت مسافری شده، کد فعال سازی در پیامک تأیید درخواست و کارتابل مسافر وجود دارد (دقت داشته باشید این دستگاه ها صرفا برای استفاده شخصی مسافر هستند و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرند).

دقت داشته باشید ارائه کد فعال سازی، به هیچ عنوان هزینه‌ای نداشته و فروشنده موظف است آن را در اختیار خریدار قرار دهد.

حتماً در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و دریافت هزینه بابت کد فعال سازی، خدمات رجیستری، ارائه نشدن کد فعال سازی توسط فروشنده و ...، در اسرع وقت، موضوع را به دستگاه‌های نظارتی ارجاع داده و در سایت‌های مربوطه از قبیل سازمان تعزیرات و سازمان حمایت ثبت شکایت کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را ملاحظه نمایید.

 هر دستگاه نیازمند فعالسازی (آکبند، انتقال مالکیت داده شده، دارای درخواست مسافری تأیید شده)، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.

از سه روش زیر می‌توان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد:

  1. سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir
  2. کد دستوری #۷۷۷۷*
  3. اپلیکشین همتا

در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعال سازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷* ارائه می‌شود.

 

مرحله یک:

ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.

 

مرحله دو:

در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۲، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌ مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مرحله چهارم:

در این مرحله باید شماره سیمکارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.

 

مرحله پنجم:

در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد ۶ رقمی است که با صفر شروع نمیشود.

 

مرحله ششم:

در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیمکارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتیکه اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد ۱ را وارد نمایید.

 

مرحله هفتم:

درنهایت پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که بیانگر فعال سازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.

پیامد عدم فعال سازی دستگاه

در صورتی که دستگاه قانونی خریداری شده برای سیم کارت خریدار فعال سازی نگردد، بسته به آکبند یا کارکرده بودن دستگاه، پیامدهای زیر حاصل خواهد شد.

  1. در صورتی که فعال سازی دستگاه آکبند قانونی به کمک کد فعال سازی انجام نشود، این دستگاه پس از مدت کوتاهی قطع خواهد شد.
  2. در صورتی که فعال سازی دستگاه کارکرده، به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک انتقال مالکیت HAMTA انجام نشود، این دستگاه همچنان تحت مالکیت سیم کارت قبلی باقی مانده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای سیم کارت قبلی در نظر گرفته خواهد شد.

تطابق شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تأیید فعال سازی با شناسه (IMEI)های دستگاه

پس از انجام موفق فرایند فعال سازی، شناسه (IMEI)های فعال شده برای سیم کارت فعال کننده دستگاه، پیامک می شود.

دقت داشته باشید شناسه (IMEI)های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، باید با شناسه (IMEI) های دستگاه (قابل رویت روی جعبه، پشت باتری، شماره گیری #06#*)، تطابق کامل داشته باشند.

هرگونه عدم مطابقت بین شناسه (IMEI) های ذکر شده در پیامک تایید فعال سازی، با شناسه (IMEI)های دستگاه را با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی همتا به شماره 096366 در میان گذارید.

فعال سازی تمام اسلات‌های دستگاه‌های دو یا چند سیکارته با یک کد فعال سازی

برای فعالسازی دستگاه‌های دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه (IMEI) یکی از اسلات‌ها (محل سیمکارت) را فعال نمود. با فعالسازی یک شناسه (IMEI)، شناسه (IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح، بی نیاز از فعال سازی

دستگاه‌هایی که تا قبل از مشمول شدن در طرح (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند) رجیستری در شبکه فعال بوده‌اند، به عنوان دستگاه مجاز شناخته شده و می‌توانند از شبکه‌های اپراتوری به‌صورت دائم استفاده کنند و احتیاجی به فعال‌سازی ندارند. دقت داشته باشید درصورتیکه صاحب این دستگاه قصد فروش آن را داشته باشد، باید ابتدا دستگاه را از طریق فرایند افزودن دستگاه، تحت مالکیت قطعی سیم کارت خود در آورده و سپس، از طریق فرآیند انتقال مالکیت، مالکیت آن را به سیم کارت دیگری منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الناز.ع · 1 سال پیش
    سلام خداقوت
    من گوشیم بدون ریجستر خریدم اون شرکت بازرگانی که خریدم برام ریجستر مسافری کردند درمورد ریجستر مسافری میشه توضیح بدین؟ دائمیه ریجسترش؟!
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسين بابا · 1 سال پیش
    سلام
    من در تاريخ ١٣٩٨/٠١١٢ اقدام به رجيستر دستگاه موبايل مسافري آيفون xmax نمودم و تا مرحله پرداخت اينترنتي پيش رفتم و بعد از پرداخت موفق شناسه پرداخت شده از طرف گمرك ارتباط من قطع شد و كد فعالسازي واسم پيامك نشده الانم كه ٦ روز از اون تاريخ گذشته خبري نشده
    لطفا راهنمايي بفرماييد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پیام هاتفی · 1 سال پیش
    با عرض سلام خسته نباشید.میشه بگین چطوری بفهمیم ریجستری گوشی چقد هزینه داره.ک موبایل فروسی ها و دفاتر زیاد نگیرن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      از گمرک اطلاع بگیرید. جزییات ضوابط گمرک در ثبت دستگاه های مسافری را باید به صورت دقیق تر از گمرک جویا شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهشید · 1 سال پیش
    سلام وخسته نباشید
    من گوشیم رو بیشترازیکسالی هست ک استفاده نکردم و خطی ک آخرین بار روش بوده هم واگذار شده و چندبار هم ک تماس گرفتم باصاحب فعلی خط ک برام انتقال مالکیت بده خاموش بود الان من نمیدونم باید چکار کنم چون گوشی رجیستری شده و عملا نمیشه ازش استفاده کرد لطفا راهنماییم کنین ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که پیش از شروع طرح رجیستری از گوشی خود استفاده میکردید، درحال حاضر دستگاه باید بدون مشکل باشد. درصورتی که نیاز به انتقال مالکیت دارید، باید با مالک دستگاه تعامل داشته باشید. در غیر از این حالات، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohamad · 1 سال پیش
    سلام ببخشید من کد فعالسازی 6 رقمی برام نیومده و گوشیم هم قانونیه فقط ثبت نشده اگه دوباره ریجستر کنم درست میشه و ایا ریجستر دوباره هزینه میخواد؟ لطفا جواب بدید بخدا الان گوشیم سرویس نداره دارم دیوونه میشم گوشیم هم honor 10 lite فقط خواهش میکنم جوابم رو بدید تروخدا??
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    داوود حبیبی · 1 سال پیش
    با عرض سلام و خسته نباشید.من بیشتر از ۲۰ روزه که گوشیم ثبت شده اما هنوز کد فعال سازی واسم نیومده.مشکل چیه.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    karim · 1 سال پیش
    سلام من در تاریخ 97/11/21 گوشی خود را با شناسه پرداخت 1180********245 توسط کارمند گمرک در گمرک ثبت کردم ودر 97/12/26 برام یک کد فعال سازی رسید که در سامانه پیام کد ملی شما با شماره موبایل مطابقت ندارد مواجه شدم و گوشی من در حال حاضر غیرفعال شده . خواهشا مرا راهنمایی کنید و با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی زارع · 1 سال پیش
    سلام من یک گوشی خریداری کردم اما سامانه پیا میده که مدل گوشی شما در سامانه نیست باید چکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که اقدام به خرید گوشی نو کرده اید، نیازی به ثبت گوشی در سامانه گمرک نیست و کد فعالسازی شما روی جعبه یا کارت گارانتی، چاپ شده است. اگر کد فعالسازی ندارد، دستگاه را به فروشنده عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید عبداله زاده · 1 سال پیش
    سلام من دو 15 روز قبل گوشی گرفتم ریجستری رو فروشنده زده ولی کدش نیومده زنگ زدم به سامانه همتا شماره پیگیری داده بعد گفتن که یکم زمان بره میخواستم بگم چقد طول میکشه کدش بیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهتاب · 1 سال پیش
    سلام
    من به تازگی گوشی خریدم و توسط فروشنده رجیستری شد اما الان بعد از حدود دو سه هفته برای من این پیامکی آمد: دستگاه با مشخصات زیر قانونی است اما فعال سازی نشده و تا تاریخ ۱۱/۲/۹۸ سرویس نخواهد گرفت!
    این پیغام به چه معناس؟؟؟ چیکار باید بکنم؟
    ممنون از پاسخ دهی تون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      باید با استفاده از کد فعالسازی، اقدام به فرآیند فعالسازی برای گوشی خود نمایید. درصورتی که کد فعالسازی را در اختیار ندارید، از فروشنده آن را بخواهید.
      لینک آموزش : http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرزاد خراسانی · 1 سال پیش
    متاسفانه برای گوشی من که به صورت مسافری ثبت شده کد۶ رقمی فعال سازی نیامده‌است حالا چکار باید کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      به کارتابل شماره سیمکارت تان که در ثبت مسافری آن شماره را ارائه داده اید مراجعه کرده و در قسمت «ثبت اطلاعات مسافری» کد فعالسازی خود را مشاهده فرمایید. درصورتی که آنجا نیز نبود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 سال پیش
    سلام من گوشیم رو تازه خریدم و ریجستر هم کردم ولی کد فعال سازی برام نیومده و الان هم گوشیم سرویس نداره برام پیامک میاد میگه گوشیت قانونیه ولی فعالسازی نشده گوشیم هم honor 10 lite هست میشه از دوباره ریجستر کنم و ابا اگه بکنم باید بازم هزینه ای پرداخت کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      به کارتابل شماره سیمکارت تان که در ثبت مسافری آن شماره را ارائه داده اید مراجعه کرده و در قسمت «ثبت اطلاعات مسافری» کد فعالسازی خود را مشاهده فرمایید. درصورتی که آنجا نیز نبود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محدثه · 1 سال پیش
    سلام من جدیدا گوشیو خریدم کد فعالسازیم واسم اومده و فعالشم کردم اما الان که میخوام از امکانات گوشی استفاده کنم میگه همچین آیدی با همچین شماره وجود نداره من باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نگین نفیسی · 1 سال پیش
    سلام من سیم کارت خودمو جا گذاشتم و به مدت یه روز یه سیم کارت دیگه انداختم و بعد اون دوباره سیمکارت خودمو انداختم
    پیام اومده که تا 9/2 میتونید استفاده کنید
    حتی الان که سیم کارت خودم روشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      لطفا به صفحه «پیامک های هشدار» مراجعه کرده و توضیحات مربوط به پیامکی که از همتا برایتان ارسال شده است را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پژمان اصلانی · 1 سال پیش
    سلام من از همراه اول دانگل سیمکارت خریداری کردم ولی همتا به سریال دانگل گیر داده رو جعبه هم کد فعال سازی نیست زنگ زدم همراه اول گفت برو سامانه همتا الان من چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میترا · 1 سال پیش
    سلام من گوشی اکبند هواوی خریدم و فروشنده اذعان دارد که گوشی را رجیستر کرده اما همچنان پیغام غیرفعال شدن برای من می آید تا 16 فروردین هم بیشتر وقت ندارم تکلیف چیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      دستگاه را به فروشنده عودت داده و در ازای آن یک دستگاه قانونی دریافت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا روغنی · 1 سال پیش
    سلام. من کد فعال سازی را امروز ۱۱ فروردین دریافت کردم و خواستم انرا توسط سامانه همتا فعال نمایم. بعد از ثبت اطلاعات لازم فعالسازی را زدم ولی یک صفحه با سه دایره رنگی آمد و بعد صفحه سیاه شد. تکرار کردم باز همین نتیجه شد.
    تاکنون هیچ پیامی هم در مورد فعالسازی دریافت نکرده ام.
    لطفا بفرمایید چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      لطفا مجددا تلاش فرمایید. درصورتی که همچنان موفق به فعالسازی نشده اید، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد حسین پور · 1 سال پیش
    سلام من در تاریخ 27/12/97 گوشی مسافری خود را با شناسه پرداخت 5960******30629 در گمرک ثبت کردم ولی هیچ گونه کد فعال سازی برایم ارسال نشده . خواهشا خواهشا کد فعال سازی برای فعال کردن را برایم بفرستید.متشکرم از پیگیری تون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 1 سال پیش
    سلام من دقیقا عید دوسال قبل گوشیمو خریدم و از همونموقع هم باهاش مداوم کار میکنم و حالا سیمکارتم جابجا کردم و پیام برام اومده که گوشیت قانونیه ولی فعالسازی نشده و تا 30 فروردین وقت دارم فعالش کنم میخواستم بدونم منم که گوشیم قانونیه و فعال هم بوده بخاطر این پیامی که اومده بازم باید فعالسازیش کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      درصورتی که همچنان مشکل شما برطرف نشده است، لطفا شناسه IMEI(های) دستگاه را جهت بررسی در پاسخ ایمیل ارسال نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هومن علی پور · 1 سال پیش
    سلام کد فعالسازی مسافری برام ارسال شد متاسفانه به دلیلی غیر عمد حذف شد چجوری میشه دوباره کد ارسال شه ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      به کارتابل شماره سیمکارت تان که در ثبت مسافری آن را ارائه داده اید مراجعه کرده و در قسمت «ثبت اطلاعات مسافری» کد فعالسازی خود را مشاهده فرمایید. درصورتی که آنجا نیز نبود، با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.