شناسایی هوشمند مشکلات

بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده

 

در صورتی که قبلاً در سایت همتا ثبت نکرده باشید (کارتابل کد ملی تشکیل نداده باشید) و سیم‌کارت شما منقضی شده باشد یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید، اطلاعات دستگاه‌های شما از کارتابل سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده در همتا حذف می‌شود ولی شما می‌توانید این اطلاعات را برای سیم‌کارت‌های دیگر خود بازیابی کنید.

برای اینکار لازم است شناسه (IMEI) دستگاه یا دستگاه‌های خود و شماره سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده را داشته باشید.

کارتابل کد ملی با 2 سیم‌کارت یا بیشتر، نیازی به بازیابی اطلاعات ندارد

در صورتی که شما قبلاً در سایت همتا ثبت نام کرده باشید و کارتابل کد ملی تشکیل داده باشید، در صورتی که بیش از 2 سیم‌کارت در کارتابل شما باشد، با منقضی شدن یکی از سیم‌کارت‌ها و یا واگذار کردن مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها، اطلاعات دستگاه در کارتابل کد ملی باقی می‌ماند.

بازیابی اطلاعات کارتابل کد ملی با یک سیم‌کارت

در صورتی که در کارتابل کد ملی خود فقط یک شماره سیم‌کارت وارد کرده باشید و این شماره سیم‌کارت منقضی شده باشد و یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید، با انجام آموزش "فراموشی رمز کارتابل کد ملی" در کادر قرمز انتهای همین آموزش، تمامی اطلاعات دستگاه‌های شما در کارتابل کد ملی بازیابی می‌شود.

در ادامه مراحل بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده به صورت تصویری آورده شده است.

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم‌کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد.

در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم‌کارت آورده می‌شود.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم‌کارت، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، وارد سامانه شوید.

 

مرحله سه:

در ادامه در صفحه اصلی «مدیریت دستگاه‌­ها» بر روی گزینه "افزودن دستگاه" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله چهار:

در صفحه باز شده، شناسه (IMEI) دستگاه خود را که می‌خواهیم اطلاعات آن از کارتابل قبلی (کارتابل حذف شده) به این کارتابل انتقال یابد را وارد می‌کنیم و بر روی گزینه "ثبت" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

سپس پیامی مبنی بر وارد کردن شماره سیم‌کارت قبلی (سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده) را دریافت می‌کنیم. شماره سیم‌کارت را به صورت کامل وارد کرده و بر روی گزینه "تأیید" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله شش:

در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد فرایند با موفقیت انجام شده و اطلاعات دستگاه شما در این کارتابل قرار می‌گیرد.

 

فراموشی رمز کارتابل کد ملی با سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده

در صورتی که در کارتابل کد ملی خود فقط یک شماره سیم‌کارت وارد کرده باشید و این شماره سیم‌کارت منقضی شده باشد و یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید و همچنین رمز کارتابل خود را نیز فراموش کرده باشید، می‌توانید به وسیله مراحل زیر رمز جدیدی برای کارتابل خود دریافت کنید:

  1. در صفحه اصلی سایت همتا، در قسمت "فراموشی رمز عبور" بر روی گزینه "بازیابی" کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده گزینه "پیامک کوتاه" را انتخاب کنید. کد ملی، شماره سیم‌کارت جدید متعلق به کدملی خودتان و تاریخ تولد را وارد نمائید.
  3. شماره سیم‌کارت جدید به کارتابل شما اضافه می‌شود و رمز جدید نیز به آن پیامک می‌شود.

توجه: در صورتی که در کارتابل کد ملی خود چندین سیم‌کارت‌ داشته باشید و فقط یکی از آن‌ها منقضی یا واگذار شده باشد، در مرحله شماره 2، امکان تعریف شماره سیم‌کارت جدید نمی‌باشد و با استفاده از سایر شماره‌های موجود در کارتابل می‌توانید رمز جدیدی برای کارتابل خود دریافت کنید.

 

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پویا · 3 روز پیش
    سلام گوشی که قبلا خریدم و فکر میکنم همون موقع بنام یکی از سیمکارت های خودم در همتا ثبت کردم الان به نام همون شخص قبلی است . حالا شاید اشتباه میکنم یا بطور کامل انجامش ندادم می خواستم بدونم میتونم شماره کامل اون سیمکارتی که گوشی ثبت شده در سامانه رو داشته باشم که زنگ بزنم بهش؟ یا روشی هست که با کارتن دستگاه برم بنام خودم ثبتش کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا · 4 روز پیش
    سلام من سیم کارتی ک گوشیم رو باهاش ریجستر کرده بودم رو سال قبل منقضی کردم و دیگه به اسمم نیس
    الان میخوام انتقال مالکیت بزنم به شماره دیگم.
    مراحل بالا رو که گفتین انجام میدم
    دوتا شناسه IMEI رو میخواد ک وارد میکنم بعد بلافاصله مینویسه خطا شناسه دستگاه متعلق به شما نمیباشد.
    واقعا دیگه نمیدونم چیکار‌کنم‌گوشی و سیم کارتام مسدود شده و غیرقابل استفاده!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورت امکان ابتدا به اپراتورمربوطه مراجعه نمایید وسیم کارت راتهیه نمایید واگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد و سلب شده به لینک http:/hmti.ir/15 مراجعه نمایید درغیراین صورت با دریافت شناسه ازکددستوری *#۰۶#با سامانه همتا۰۹۶۳۶۶ تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی امینی · 5 روز پیش
    ببخشید من چند وقت پیش یک گوشی خریدم که رمزش یادم رفت و برای رمز یابی اونو بردم پیش گوشی فروش حالا اون کاری کرده که گوشی من دیگه کد هویت نداره و از من هزینه ی زیادی رو گرفت تا به گوشیم کد هویت بده خواستم بدونم راه برای بازگشت کد هویت گوشی من هست؟

    آیا شما با اون گوشی فروش متقلب میتونید برخورد کنید؟
    آ
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی طراف · 14 روز پیش
    با سلام و عرض خسته نباشید
    من یک سیم کارت ۰۹۱۰ داشتم که مدتی ازش استفاده نکردم ، برگه خریدش رو هم دارم ولی در لیست تلفن های من نیست !
    امکان داره واگذار شده باشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر این موارد مربوط به سامانه همتا نمیباشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 15 روز پیش
    سلام،وقتتون بخیر،یک گوشی 1208 نوکیا داشتم که سیم کارتش رو عوض کردم وم مدتی هم استفاده کردم و از همتا پیامک اومد برای انتقال مالکیت و...اما انجامش ندادم و الان هر سیم کارتی داخلش میندازم بدون آنتن هستم و ارور میده که ثبت سیم کارت ناموفق...هیچ کاری نمیتونم کنم برای رفع ایراد،لطفا راهنمایی بفرمائید،با تشکر.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیدکیوانی · 15 روز پیش
    سلام من گوشیم ریجستری نشده باید چکار کنم دس رسی به فروشنده ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده ایدودر پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید.
      چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/1
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهران بلده · 16 روز پیش
    سلام
    من گوشی ساده داشتم قبل ریجستراستفاده میکردم 2ساله خاموش الان احتیاج دارم روسن کردم انتن نمیده سریالش زدم میزنه غیرقانونی?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛لذا در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالتhttp://hmti.ir/04 غیرقانونی است سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده است و ،نمی‌تواند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نماید و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 17 روز پیش
    سلام من ۲ سال پیش گوشیمو خریدم
    دیروز سیمکارت جدیدمو زدم روش پیامک همتا اومو
    شماره مال گوشیم اومد ک تاحالا دقت نکرده بودم
    اون شماره نمیدونم مال کیه
    چطوری باید بزنمش ب نام خودم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      سلام وقت بخیر،دریافت انتقال مالکیت درهنگام خرید فروش ضرورت دارد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید
      صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیارش جلیل · 19 روز پیش
    باسلام من یه گوشی خیلی قبلترازطرح رجستری گرفتم الان شماره ای که روش بوده پیداکردم وتوقسمت افزودن دستگاه شماره قدیموکه روش بودهروزدم وبعدگفته شماره جدید راواردکنیدشماره خودموماردکردم بعدکلاتاییدشده بود ولی الان توقسمتی که IMEI واردمیکنی مثلاشماره خطی که انتقال مالکیتش دادم روش نمی زنه میزنه خطاعلتش چی هست مرسی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجستری ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
      جهت اطلاع از شماره قبل از طرح به صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09 مراجعه فرمایید و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میثم سخراوی · 19 روز پیش
    سلام.من یه گوشی دارم که نمیدونم با چه خطی ثبت شده،چطور میتونم از چهارشماره آخره اون خط مطلع بشم که واسه انتقال مالکیت اقدام کنم؟آخه دوستم میگه یادم نیست با چه شماره ایی ثبت کردم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسر · 20 روز پیش
    سلام من یک گوشی پیدا کردم چجوری میتونم به صاحبش برسونم؟ کد IMEI رو دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      سلام وقت بخیر این مورد نامرتبط با همتا می باشد از مراجع قضایی پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی پرندوار · 21 روز پیش
    سلامگوشی خریدم انتقال ندادمالان شناسه رو که وارد میکنم شماره مالک قبلی و نشون میده البته کامل نیست. ( سه تا شماره وسطش مشخص نیست)چطور شماره کاملشو بدست بیارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 روز پیش
      سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت به هنگام خرید و فروش ضروری می باشد؛ جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید و چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری ثبت شکایت فرمایید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی خورشیدی · 22 روز پیش
    سلام وقت بخیر. من برای همسرم گوشی خریدم و با سیمکارتی که به نام خودم بود فعال سازی کردم.چند ماه پیش سیم کارت را به نام همسرم زدم .الان که گوشی رو عوض کرده نمیشود انتقال مالکیت دادومیگوید سیم کارت منقضی شده.در خالی که از سیم کارت استفاده میکنه چه کار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا همین صفحه بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی پور · 22 روز پیش
    سلام من سیمکارتم رو یه گوشی دیگه بوده الان میخام بندازم رو یه گوشی دیگ اما موقع افزودن دستگاه و زدن شماره سریال و شماره تلفن یک خطا مبنی بر سیم‌کارت وارد شدن جز سیم کارت های منقضی /فروش رفته نمیباشد دریافت میکنم، چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جهان فر · 22 روز پیش
    سلام. گوشی من با سیم کارتم قبلا فعال شده ولی سیم کارتم منقضی شده و به کس دیگری واگذار شده است. اگر سیم کارت جدید دیگری با کد ملی خودم خریداری کنم می توانم از این روش اطلاعات گوشی خود را بر روی سیم کارت جدید انتقال دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که سیمکارت ذکر شده تخلیه یا واگذار شده لطفا همین صفحه را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    موسوی · 23 روز پیش
    سلام، خارج از ایران بودم برای مدتی و آنجا از سیم کارت دائمی و اضافی دوستم استفاده کردم به اصرار خودش. و موقع برگشت بهشون برگردوندم در حالیکه به تمام شبکه های اجتماعی که متصل بودم با شماره سیم کارت ایران خودم بود، آیا پس از خروج اون سیم کارت دوستم از مبایلم هیچ نوع اطلاعاتی از دستگاه مبایل روی اون سیم کارت قرض گرفته شده خواهد ماند؟ آیا این امکان وجود دارد که در یک خانه شخصی بتواند از طریقی مثلأ وای فای به اطلاعات شبکه های اجتماعی گوشی دیگران دست پیدا کند ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      سلام وقت بخیر این مورد نامرتبط به سامانه همتا می باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی صفوی · 23 روز پیش
    سلام گوشی رو ققبلا خریداری کردم ولی تغییر مالکیت ندادم و سیم کارت فروشنده هم خاموشه و هیچ شماره دیگ ای هم ازشون ندارم باید چیکار کنم برای تغییر مالکیت
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت به هنگام خرید و فروش ضروری می باشد؛ جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید و چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری ثبت شکایت فرمایید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلادنسیمی · 23 روز پیش
    سلام من یه گوشی از جمهوری خریدم الان ۲ سال گذشته خواستم بفروشم دیدیم این گوشی مسافری اومده شماره یکی دیگه ثبت شده وقتی گوشیم خریدم گوشی پلم بوده الان چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت به هنگام خرید و فروش ضروری می باشد؛ جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید و چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری ثبت شکایت فرمایید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 24 روز پیش
    بعد 3سال الان خط من را اعلام قطع دادن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نحمد رجب زاده · 27 روز پیش
    سلام شماره سیمکارت منقضی شده در منوی انتقال مالکیت وارد میکنم که در قصمت سوابق انتقال همون شماره هست ولی بعد از تایید سماره رو قبول نمیکنه و با وجود اینکه نالک سیمکارت و گوشی خودم هستم نمیتوانم انتقال مالکیت دهم با ستاره 7777 هم نمیشود انتقال داد چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.