شناسایی هوشمند مشکلات

بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده

 

در صورتی که قبلاً در سایت همتا ثبت نکرده باشید (کارتابل کد ملی تشکیل نداده باشید) و سیم‌کارت شما منقضی شده باشد یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید، اطلاعات دستگاه‌های شما از کارتابل سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده در همتا حذف می‌شود ولی شما می‌توانید این اطلاعات را برای سیم‌کارت‌های دیگر خود بازیابی کنید.

برای اینکار لازم است شناسه (IMEI) دستگاه یا دستگاه‌های خود و شماره سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده را داشته باشید.

کارتابل کد ملی با 2 سیم‌کارت یا بیشتر، نیازی به بازیابی اطلاعات ندارد

در صورتی که شما قبلاً در سایت همتا ثبت نام کرده باشید و کارتابل کد ملی تشکیل داده باشید، در صورتی که بیش از 2 سیم‌کارت در کارتابل شما باشد، با منقضی شدن یکی از سیم‌کارت‌ها و یا واگذار کردن مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها، اطلاعات دستگاه در کارتابل کد ملی باقی می‌ماند.

بازیابی اطلاعات کارتابل کد ملی با یک سیم‌کارت

در صورتی که در کارتابل کد ملی خود فقط یک شماره سیم‌کارت وارد کرده باشید و این شماره سیم‌کارت منقضی شده باشد و یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید، با انجام آموزش "فراموشی رمز کارتابل کد ملی" در کادر قرمز انتهای همین آموزش، تمامی اطلاعات دستگاه‌های شما در کارتابل کد ملی بازیابی می‌شود.

در ادامه مراحل بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده به صورت تصویری آورده شده است.

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم‌کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد.

در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم‌کارت آورده می‌شود.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم‌کارت، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، وارد سامانه شوید.

 

مرحله سه:

در ادامه در صفحه اصلی «مدیریت دستگاه‌­ها» بر روی گزینه "افزودن دستگاه" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله چهار:

در صفحه باز شده، شناسه (IMEI) دستگاه خود را که می‌خواهیم اطلاعات آن از کارتابل قبلی (کارتابل حذف شده) به این کارتابل انتقال یابد را وارد می‌کنیم و بر روی گزینه "ثبت" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

سپس پیامی مبنی بر وارد کردن شماره سیم‌کارت قبلی (سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده) را دریافت می‌کنیم. شماره سیم‌کارت را به صورت کامل وارد کرده و بر روی گزینه "تأیید" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله شش:

در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد فرایند با موفقیت انجام شده و اطلاعات دستگاه شما در این کارتابل قرار می‌گیرد.

 

فراموشی رمز کارتابل کد ملی با سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده

در صورتی که در کارتابل کد ملی خود فقط یک شماره سیم‌کارت وارد کرده باشید و این شماره سیم‌کارت منقضی شده باشد و یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید و همچنین رمز کارتابل خود را نیز فراموش کرده باشید، می‌توانید به وسیله مراحل زیر رمز جدیدی برای کارتابل خود دریافت کنید:

  1. در صفحه اصلی سایت همتا، در قسمت "فراموشی رمز عبور" بر روی گزینه "بازیابی" کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده گزینه "پیامک کوتاه" را انتخاب کنید. کد ملی، شماره سیم‌کارت جدید متعلق به کدملی خودتان و تاریخ تولد را وارد نمائید.
  3. شماره سیم‌کارت جدید به کارتابل شما اضافه می‌شود و رمز جدید نیز به آن پیامک می‌شود.

توجه: در صورتی که در کارتابل کد ملی خود چندین سیم‌کارت‌ داشته باشید و فقط یکی از آن‌ها منقضی یا واگذار شده باشد، در مرحله شماره 2، امکان تعریف شماره سیم‌کارت جدید نمی‌باشد و با استفاده از سایر شماره‌های موجود در کارتابل می‌توانید رمز جدیدی برای کارتابل خود دریافت کنید.

 

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 روز پیش
    سلام خسته نباشید من قبل از رجیستری سیمکارتی که روی گوشیم بوده به نام یکی دیگه بوده الان که زدم به نام خودم بعد از تقریبا یک ماه خطم رو گوشیم نمیاد بالا میزنه no simcard باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      همچنین چنانچه سیم کارت تحت مالکیت دستگاه تغییر نام اسمی داده شود اطلاعات دستگاه‌های شما از کارتابل سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده در همتا حذف می‌شود ولی شما می‌توانید این اطلاعات را برای سیم‌کارت‌های دیگر خود بازیابی کنید. صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید · 5 روز پیش
    سلام و خسته نباشید
    من فراموش کردم با چه شماره ای گوشی خود را ثبت کرده ام
    حال برای واگذاری گوشی به مشکل خورده ام
    چگونه میتوانم کد فعال سازی بگیرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشد امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین · 8 روز پیش
    سلام و خسته نباشید
    بنده سیمکارتم به اسم پدرمه و گوشیم روی همین سیمکارت ریجستری شده و الان با رسیدن به سن قانونی میخوام سیمکارتم رو به نام خودم بزنم میخواستم بدونم اگر این کار رو بکنم برای ریجستری گوشی بنده مشکلی پیش نمیاد؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه سیم کارت تحت مالکیت دستگاه تغییر نام اسمی داده شود اطلاعات دستگاه‌های شما از کارتابل سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده در همتا حذف می‌شود ولی شما می‌توانید این اطلاعات را برای سیم‌کارت‌های دیگر خود بازیابی کنید. صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدطاها کمیجانی · 13 روز پیش
    سلام و عرض ادب

    من دستگاه رو تقریبا سه سال قبل خریداری کردم و اون موقع متوجه نشدم انتقال مالکیت دستگاه رو برای من نزدن چون بلد نبودم راجع به انتقال مالکیت. الان میخواستم گوشی رو بفروشم، سیم کارت اصلیمو که انداختم داخلش متوجه شدم که مالکیت گوشی به نام من نیست و چون به فروشنده دسترسی نداشتم از طریق آموزش شما شمارش رو برداشتم ولیکن خطی که گوشی به نامش هست خاموشه. سایت رو که مطالعه کردم زده بود اگر تو پیامک شماره مالک قبلی ذکر نشده بود یعنی گوشی مشکلی نداره و باید از طریق مراجعه به اتحادیه انتقال مالکیت گوشی رو دریافت کنید ولی من که مراجعه کردم به اتحادیه گفتن ما نمیتونیم کاری کنیم براتون. میخواستم لطف کنید راهنماییم کنید که چطوری میتونم مالکیت گوشی رو بگیرم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده و دسترسی به شماره کامل وجود ندارد لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت اگر دسترسی به فروشنده ندارید با جعبه دستگاه به اتحادیه موبایل مرکز استان مراجعه کنید.
      آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحه http://hmti.ir/u جستجو نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی مرتضوی · 18 روز پیش
    سلام من گوشی ایفون 6sسه سال پیش خریدم فروشنده انتقال مالکیت برام نداده اون لحظه شماره از من گرفت گفت شما برو من انتقال مالکیت میدم من هم اعتماد کردم بعد دیگه سراغش نگرفتم چون پیامک هشدار نیومد برای من الان سیمکارت جدید گرفتم داخل گوشی انداختم پیامک همتا اومد این گوشی متعلق به شماره دیگری است شماره رو هم کامل نشون نمیده و من به فروشنده مراجعه کردم فروشنده جوابگو نیست میگه من یادم نیست به کارشناس همتا هم زنگ زدم میگه این شماره منقضی شده الان من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد میخک · 22 روز پیش
    با سلام ببخشید من یک گوشی داشتم مال قبل طرح ریجستری بود و مشکلی نداشت فروختمش بعد اومده با شماره خودش دستگاه رو ثبت کنه که پیغام غیر قانونی بودن اومده و الانم انتن نمیده و قطع شده منم دستگاه رو اون موقع از **** گرفتم حالا تکلیف چیه باید چکار کنم ایا اصلا راهی هست برای این مشکل غیر قانونی چطور باید قانونیش کنیم اگه جایی هست که باید بریم عوارضی پرداخت کنیم یا هر راهی که دستگاه قانونی بشه اگه راهی برای این وضعیت هست خواهشا بگین خیلیا گرفتار این مساله هستن و نمیدونن باید چکار کنن با سپاس فراوان
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      با سلام در صورتی قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
      در غیر اینصورت اگر دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده با اجرای طرح رجیستری، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور روشن نبوده یا از مبادی قانونی کشور وارد نشده باشند، و سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده باشد ،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.
      صفحه راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/02
      چنانچه دستگاه تعمیر شده شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری را مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه ها به تعمیرکار مراجعه نمایید و صفحه ی آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را مطالعه نمایید http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Laya_rezaei · 23 روز پیش
    سلام روز بخیر..من یک شماره را با نام گوشی ام ثبت کرده ام حالا یک خط دیگه خریدم و وقتی دارم ثبت میکنم میزنه برای این گوشی یه خط دیگه ثبت شده درحال که گوشی من دوسیم کارته هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در صورتی که در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر عرب · 1 ماه پیش
    سلام
    سیم کارت های من سرویس نمیگیره و با این خطا رو به رو شدم
    به دلیل جعل این شناسه(IMEI) بر روی دستگاه های مختلف و حفظ حقوق مالک،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا،پس از 3روز ارتباط دستگاه قطع میگردد .

    نمیدونم چه شماره ای ثبت کردم که بتونم باهاش دستگاهو ثبت همتا کنم .
    لطفا کمکم کنید
    صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه کردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمان · 1 ماه پیش
    سلام من سیم کارت گوشیم ب اسم پدرمه و میخاد ب اسم من تغییرش بده میخاستم بدونم اگ ب اسم من تغییر بده دقیقا چ اطلاعاتی از سیم کارت حذف میشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاهی تحت مالکیت سیمکارت مذکور هست صفحه بازیابی را مطالعه کنید http://hmti.ir/15
      یا قبل از تغییر نام به سیمکارت دیگری از خودتان انتقال مالکیت دهید http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمانم · 1 ماه پیش
    سلام من قبلا گوشیمو با یک سیم کارت ثبت مالکیت زدم .. دوباره سیم کارت جدید خریدم و انتقال مالکیت رو به سیم جدیدم زدم.. حالا میخوام سیم قبلیمو بفروشم (همون سیم اولی که گوشیمو باهاش مالکیت کردم ) ... اگر شخص جدیدی که سیم کارتو به نامش میزنم . ایا قسمت سوابق انتقال مالکیت براش پاک میشه که شماره ها و مشخصات گوشیم نره ؟ خب من نمیخوام صاحب جدید سیم کارت قبلیم بره که با اون خط چه گوشیایی ثبت یا انتقال شده و اینا ..
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که سیمکارت تخلیه یا واگذار شود در سامانه همتا سیمکارت منقضی اعلام می شود و کلیه سوابق انتقال و پیامک های همتا برای خط مذکور پاک خواهد شد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رحیم · 1 ماه پیش
    سلام، برای انتقال مالکیت گوشی که با سیم کارت متوفی رجیستر شده چکار باید کرد؟ دفاتر خدماتی گفتن سیم کارت مجدد برای وراث صادر نمی کنه، لطفا راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      باسلام چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نماید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرد و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نماید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hirad Moulaey · 1 ماه پیش
    سلام میشه کاری کرد که این شماره رو کامل نشون بده
    من نمیدونم که این شماره مال کیه
    میخواهم باهاش تماس بگیرم برای انتقال مالکیت
    لطفاً کمک کنید ممنون میشم ?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mazdeh_3M · 1 ماه پیش
    سلام.
    آیا مودم های جیبی یا همراه هم مشمول طرح رجیستری هستند؟

    وآیا باید برای فروش اونها انتقال مالکیت انجام بشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهران موسوی · 1 ماه پیش
    سلام من شماره قبلی ک گوشیمو بنام زدم فراموش کردم نمیدونم فقط 0937اولشو میاره اصن یادم نیس کدوم خطم بوده الان چجوری میتونم انتقال مالکیت بزنم؟؟ میشه راهنمایی کنید؟؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدجعفری · 1 ماه پیش
    سلام من یک شماره همراه اول به اسمم بود خیلی وقته سلب مالکیت شده شمارشم دقیق یادم نیست چجوری میتونم شماره رو بازیابی کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیامک طاهونچی · 1 ماه پیش
    با سلام
    من یه گوشی با یک سیم کارت به نام خودم به یکی دادم برای استفاده.بعد چند روز گوشی رو گم کرد و متاسفانه من هم سریال گوشی رو ندارم و کارتنش برای پیگیری نیست.آبا راهی هستش که من بتونم ببینم سیمکارتم آخرین روزها روی چه گوشی بوده و سریالش رو پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر این موارد از سمت سامانه همتا قابلیت پیگیری نداردلطفا از سمت مراجعه قضایی پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابوالفضل احمدابادی · 2 ماه پیش
    سلام. من سیمکارتم سوخته تو گوشیم و قبلا با اون تو همتا ثبت نام کردم. الان یک سیمکارته جدید به جاش بزارم چی میشه؟مشکلی پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت جدید در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، می توانید استفاده نمایید.برای مورد سیم کارته سوخته درصورت امکان ابتدا به اپراتورمربوطه مراجعه نمایید وسیم کارت راتهیه نمایید واگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد و سلب شده صفحه بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده همین صفحه را مطالعه نمایید. http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Afshinahmadi · 2 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من گوشی رو از یکی اشنا ها خریداری کردم ولی طرف نمیدونه مالک قبلی دستگاه کیه و رو چه خطی فعال شده الان که بخوام بفروشمش باید چیکار کنم که انتقال مالکیت بزنم ب طرف خریدار
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا کیانی · 2 ماه پیش
    من گوشیم دست دوم خریدم از موبایل فروشی حدودا دو سال پیش الان هر خطی که میزارم بعد ۳روز غیرفعال میشه من الان چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ..... · 2 ماه پیش
    سلام خواستم بپرسم من چهار تا سیمکارت داخل همتا اضافه کردم الان از دوتاش استفاده نمیکنم خواستم بپرسم چطور اون دوتا رو باید از سامانه حذف کنم؟