شناسایی هوشمند مشکلات

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار

هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع

"مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتا و تا تاریخ *** با شماره تلفن 091234567890 سرویس خواهد گرفت."
"مالک این دستگاه، شماره تلفن **** است و با شماره تلفن 091234567890 از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت "

اگر دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده است و تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار دارد و برای سایر شناسه‌های آن (سایر سیم‌کارت‌های روی دستگاه) پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت می‌کنید، لازم است که با ورود به سامانه همتا برای آن، سیم‌کارت بهره‌بردار تعریف نمائید.

در این حالت دستگاه تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها قرار می‌گیرد ولی برای هر اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) یک سیم‌کارت برای استفاده تعریف می‌شود و دستگاه با این سیم‌کارت‌ها بدون هیچگونه مشکلی سرویس خواهد گرفت.

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌های با شناسه جعل شده

امکان تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌هایی است که در پاسخ استعلام اصالت آن‌ها ذکر شده باشد: "به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه‌های مختلف و جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، استفاده از آن محدود به شماره مالک است".
در این حالت سامانه همتا به صورت خودکار برای این دستگاه‌ها امکان افزودن سیم‌کارت بهره‌بردار را در نظر می‌گیرد. بدیهی است که سایر دستگاه‌ها نیازی به تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار ندارند و سامانه همتا نیز برای آن‌ها چنین امکانی را فراهم نخواهد کرد و گزینه‌های این آموزش برای این دستگاه‌ها غیرقابل مشاهده است.

در ادامه مراحل تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار به صورت تصویری آورده شده است.

 

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم کارت آورده می‌شود.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، وارد سامانه شوید.

 

مرحله سه:

در ادامه در صفحه اصلی «مدیریت دستگاه‌ها» برای دستگاهی که شناسه آن جعل شده باشد، به صورت اتوماتیک توسط سامانه همتا محل ورود شماره بهره‌بردار در نظر گرفته شده است. شماره سیم‌کارتی که می‌خواهد از شناسه دوم دستگاه استفاده نماید را وارد و بر روی گزینه + مقابل آن کلیک می‌کنیم.

 

مرحله چهار:

در پیام نمایش داده شده، در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی گزینه "بلی" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

در انتها اگر اطلاعات صحیح باشد فرایند با موفقیت انجام شده و پیام "درخواست با موفقیت انجام شد" به ما نمایش داده می‌شود.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عمران تاجیک · 22 ساعت پیش
    سلام من گوشی را قبل از طرح رجیستری خریداری کرده بودم و کارتنش را هم دارم من چون تعمیر کار موبایل هستم برای تست سیم کارت ها رو روی گوشی تست میکنم بعضی وقت ها هم سیم کارت ها را عوض میکنم حالا پیامی اومده
    مالک دستگاه شماره دیگریست به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا1400/07/03با
    **********،سرویس خواهد گرفت جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنیدبرند:Samsungمدل:Galaxy J7 PrimeIMEI:*********3راهنما:hmti.ir/p02
    الان راهنما هم خوندم اما من دسترسی به فروشنده ندارم چون سیم کارت اول رو اون بنده خدا انداخته و نمیتونم کاری کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شایان · 18 روز پیش
    سلام چرا نمیتونیم سیمکارت بهره بردار اضافه کنم و اینکه چجوری میتونم توی مدیریت سیمکارت ها شماره ای که اضافه کردم رو حذف کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر امکان حذف شماره سیم کارت از مدیریت سیم کارتها وجود ندارد
      فرایند بهره بردار را با مرورگرهای دیگر و از طریق لپ تاپ انجام دهید چنانچه انجام نشد با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم دو سیمکارته بود ولی کلا همیشه از یک سیم استفاده میکردم الان که میخوام از اسلات ۲ استفاده کنم ،همه مراحل انجام میدم ولی در پایان مینویسه اگه سیمکارت قبلی شما فروش یا منقضی شده است آن را وارد کنید،دقیقا چه کاری انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 ، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم رو قبل از رجیستری خریدم بعد با یک گوشی استعلام می گیرم میگه شناسه جعل شده بعد رفتم سیم کارت بهره بردار ثبت کردم ولی اون سیم کارت که ثبت کردم را روی گوشی قرار می دهم پس از سه روز ارتباطش قطع می شه لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید و بعد یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید. http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید از سیستم هوشمند مشکلات بررسی کنید برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری ستاره 7777 مربع گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید. نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود در غیر اینصورت اگر مشکلی اعلام نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر فرمان بردار · 1 ماه پیش
    سلام گوشی قدیمیم رو فروردین 1396 خریدم و با سیم کارت خانمم فعال کردم اما گوشی رو خودم استفاده کردم الان گوشی رو فروختم نمیدونیم برای انتقال و مالکیت باید چه کار کنم آیا انتقال لازم است؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،انتقال مالکیت درهنگام خرید و فروش ضرورت دارد و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.و با سیم کارت مالک فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 1 ماه پیش
    سلام.یک سیمکارت روی گوشی انداختم ولی غیرفعال شده و کار نمیکنه و فقط سیمکارت قبلی کار میکنه.گوشی دو سیمکارته است و منم سربازم باید گوشی ساده استفاده کنم و الان سیمکارتم روی این گوشی کار نمیکنه چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه م · 2 ماه پیش
    سلام
    امکان داره روی یک گوشی دو سیم کارت به نام های مختلف استفاده شود؟؟؟
    یا فقط سیم کارتایی که بنام مالک دستگاه هست قابل استفاده است ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر بله می توانید هر سیم کارتی بروی دستگاه استفاده نمایید درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید و در صورت دریافت پیامک هشدار با مهلت قطع صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر فرمان بردار · 2 ماه پیش
    سلام گوشی جدیدم با سیم کارت خانمم که از قبل فعال بوده راه اندازی و فعال کردم الان سیم کارت دوم ایرانسل جدید به نام خودم روش نصب کردم کار میکنه اما خواستم تو سامانه همتا هم فعالش کنم که پیغام میده گوشی به نام شما نیست الان باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      با فعالسازی یک شناسه(IMEI) ، شناسه(IMEI) مربوط به اسلات‌های دیگر نیز بصورت خودکار فعال خواهند شد. دقت داشته باشید که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Samane khalili · 2 ماه پیش
    سلام من از دستفروش گوشی A1۰ خریدم همونجا طرف سیمکارتش را خارج کرد بهم داد،سیم کارتم تا حالا مشکلی نداشت ولی الان آنتن نمیده.اون دستفروشو پیدا نمیکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فائزه · 2 ماه پیش
    با سلام
    از سامانه همتا پیامکی برایم ارسال شده دستگاهی با imei .....برای شماره....فعال شده است. در صورتی که سیم کارت من در گوشی خودمم است گوشی جدید هم نخریدم چطور برای شماره ام گوشی جدید ثبت شده ؟برای پیگیری و حذف چه باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر جهت بررسی با همان شماره همراهی که پیامک دریافت نمودید با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا · 2 ماه پیش
    سلام من سیم کارتم به نام مادرم بود به همین دلیل تغییر مالکیت دادیم و به نام من زدیم اما از وقتی که تغییر مالکیت دادیم این پیام را از همتا دریافت کردم :"مالک دستگاه،شماره ................... است درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست هشدار: این دستگاه جهت استفاده غیرتجاری وارد شده، فاقد هرگونه گارانتی رسمی بوده و در صورت احراز تخلف مسدود خواهد شد." و سیم کارتم از کار افتاده باید چیکار کنم؟چطور مشکل انتقال مالکیت را حل کنم تا سیکارتم مجددا به شبکه متصل شود و کار کند ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید و بعد یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید. http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید از سیستم هوشمند مشکلات بررسی کنید برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری ستاره 7777 مربع گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید. نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود در غیر اینصورت اگر مشکلی اعلام نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرعلی · 3 ماه پیش
    سلام من گوشیم رو دو ماه پیش خریدم و هردو اسلات سیم کارت ها رو ثبت کردم در سمانه همتا ولی بخاطر اینکه دانشجویم و چند سیم کارت دارم برای استفاده از تعرفه های مختلف, حال قصد دارم موقت یکی دوماه از یک سیم کارت دیگه استفاده کنم حالا این پیام اومده
    (مالک دستگاه،شماره
    دیگری
    است و با
    ........
    از این تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    جهت استفاده از دستگاه،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید)

    لازمه سیم کارت سوم هم اینطوری فعال کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار از طرف همتا با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      همچنین میتوانید صفحه تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را مطالعه نمایید http://hmti.ir/14
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    متین کریمی · 3 ماه پیش
    سلام من گوشیم دو سیمکارت هست ولی اسلات دوم خراب شده برای رجیستر کردن هر دو سیمکارت چیکار میتونم انجام بدم.؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار از طرف همتا با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت مشکل سخت افزاری نامرتبط به همتا می باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نسترن · 3 ماه پیش
    سلام گوشی من دو سیم کارته هست سیم یک که گوشیم رو باهاش وصل کردم هیچ مشکلی نداره ولی سیم کارت دوم که اونم به نام خودمه پیام میاد دستگاه به شبکه متصل نمی شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار از طرف همتا با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا گل بند · 4 ماه پیش
    سلام من گوشیم ۲ سیم کارت هست وهر دو اسلات به نام شماره خودم هست حالا میخواهم در اسلات دوم سیمکارتی که به نام خودم نیست استفاده کنم ارور میدهد چکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در صورتی که در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیمیا · 4 ماه پیش
    با سلام. من سیمكارت دومم را توی گوشی گذاشتم الان غیرفعال شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ay · 4 ماه پیش
    باعرض سلام
    من ۱۵روزی می‌شود که گوشی خریدم و یک بار سیم کارتم را با سیم کارتی دیگر تعویض کردم و مالک هر دو سیم کارت خودم بود و امروز این پیامک را در یافت کردم
    مالک دستگاه شماره دیگریست
    به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا
    1400/02/28
    با
    12345678
    سرویس خواهد گرفت
    جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    و وقتی استعلام دستگاه را میگیرم این پیام نشان می‌دهد
    به دلیل جعل این شناسه(IMEI) بر روی دستگاه های مختلف و حفظ حقوق مالک،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا،پس از 3روز ارتباط دستگاه قطع میگرددبرند:Xiaomiمدل:Redmi Note 9 Pro
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه ی پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه نمایید و فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    S. K · 4 ماه پیش
    با عرض سلام
    ، تلفن من دو سیم کارت است و اخطار قطع میاد برای سیم یک ثبت شماره انجام دادم اما من دانشجو هستم برای این که بتونم کلاس هارو شرکت کنم نیاز به تغییر در سیم کارت ها برای دست یابی به یک اینترنت عالی دارم و کم کم مجبور به تعویض 2 سیمکارت در ماه رو دارم الان با این قطعی دیگه واسه سیم کارت دیگم جواب گو نیست الان تکلیف من چیه؟
    از طرف دیگه برای سیم دو هم اخطار قطع اومده تکلیف من این وسط چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید. در غیر اینصورت اگر پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    متین · 4 ماه پیش
    سلام ببخشید هنگام استعلام اصالت این پیام میاد: به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه های مختلف و جلوگیری ازتضییع حقوق مالک دستگاه،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا، پس از 3 روز ارتباط دستگاه قطع میگردد اصلا این پیامو متوجه نمیشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان · 4 ماه پیش
    سلام خسته نباشید. ببخشید من یه گوشی دارم که سیم ۱ رو فعال کردم با شماره خودم و سیمکارت بهره بردارشم با شماره دومم فعال کردم، الان میخوام یه سیمکارت دیگه بندازم رو دومی، باید دوباره بهره بردارشو عوض کنم یا نمیخواد ؟
    این تغییرات به سیم ۱ که ربطی نداره ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید. در غیر اینصورت اگر پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      صفحه تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را مطالعه نمایید http://hmti.ir/14