شناسایی هوشمند مشکلات

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار

هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع

"مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتا و تا تاریخ *** با شماره تلفن 091234567890 سرویس خواهد گرفت."
"مالک این دستگاه، شماره تلفن **** است و با شماره تلفن 091234567890 از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت "

اگر دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده است و تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار دارد و برای سایر شناسه‌های آن (سایر سیم‌کارت‌های روی دستگاه) پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت می‌کنید، لازم است که با ورود به سامانه همتا برای آن، سیم‌کارت بهره‌بردار تعریف نمائید.

در این حالت دستگاه تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها قرار می‌گیرد ولی برای هر اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) یک سیم‌کارت برای استفاده تعریف می‌شود و دستگاه با این سیم‌کارت‌ها بدون هیچگونه مشکلی سرویس خواهد گرفت.

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌های با شناسه جعل شده

امکان تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌هایی است که در پاسخ استعلام اصالت آن‌ها ذکر شده باشد: "به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه‌های مختلف و جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، استفاده از آن محدود به شماره مالک است".
در این حالت سامانه همتا به صورت خودکار برای این دستگاه‌ها امکان افزودن سیم‌کارت بهره‌بردار را در نظر می‌گیرد. بدیهی است که سایر دستگاه‌ها نیازی به تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار ندارند و سامانه همتا نیز برای آن‌ها چنین امکانی را فراهم نخواهد کرد و گزینه‌های این آموزش برای این دستگاه‌ها غیرقابل مشاهده است.

در ادامه مراحل تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار به صورت تصویری آورده شده است.

 

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم کارت آورده می‌شود.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، وارد سامانه شوید.

 

مرحله سه:

در ادامه در صفحه اصلی «مدیریت دستگاه‌ها» برای دستگاهی که شناسه آن جعل شده باشد، به صورت اتوماتیک توسط سامانه همتا محل ورود شماره بهره‌بردار در نظر گرفته شده است. شماره سیم‌کارتی که می‌خواهد از شناسه دوم دستگاه استفاده نماید را وارد و بر روی گزینه + مقابل آن کلیک می‌کنیم.

 

مرحله چهار:

در پیام نمایش داده شده، در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی گزینه "بلی" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

در انتها اگر اطلاعات صحیح باشد فرایند با موفقیت انجام شده و پیام "درخواست با موفقیت انجام شد" به ما نمایش داده می‌شود.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    متین کریمی · 9 روز پیش
    سلام من گوشیم دو سیمکارت هست ولی اسلات دوم خراب شده برای رجیستر کردن هر دو سیمکارت چیکار میتونم انجام بدم.؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار از طرف همتا با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت مشکل سخت افزاری نامرتبط به همتا می باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نسترن · 15 روز پیش
    سلام گوشی من دو سیم کارته هست سیم یک که گوشیم رو باهاش وصل کردم هیچ مشکلی نداره ولی سیم کارت دوم که اونم به نام خودمه پیام میاد دستگاه به شبکه متصل نمی شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار از طرف همتا با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا گل بند · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیم ۲ سیم کارت هست وهر دو اسلات به نام شماره خودم هست حالا میخواهم در اسلات دوم سیمکارتی که به نام خودم نیست استفاده کنم ارور میدهد چکار کنم؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در صورتی که در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیمیا · 1 ماه پیش
    با سلام. من سیمكارت دومم را توی گوشی گذاشتم الان غیرفعال شده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ay · 1 ماه پیش
    باعرض سلام
    من ۱۵روزی می‌شود که گوشی خریدم و یک بار سیم کارتم را با سیم کارتی دیگر تعویض کردم و مالک هر دو سیم کارت خودم بود و امروز این پیامک را در یافت کردم
    مالک دستگاه شماره دیگریست
    به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا
    1400/02/28
    با
    12345678
    سرویس خواهد گرفت
    جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    و وقتی استعلام دستگاه را میگیرم این پیام نشان می‌دهد
    به دلیل جعل این شناسه(IMEI) بر روی دستگاه های مختلف و حفظ حقوق مالک،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا،پس از 3روز ارتباط دستگاه قطع میگرددبرند:Xiaomiمدل:Redmi Note 9 Pro
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه ی پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه نمایید و فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    S. K · 1 ماه پیش
    با عرض سلام
    ، تلفن من دو سیم کارت است و اخطار قطع میاد برای سیم یک ثبت شماره انجام دادم اما من دانشجو هستم برای این که بتونم کلاس هارو شرکت کنم نیاز به تغییر در سیم کارت ها برای دست یابی به یک اینترنت عالی دارم و کم کم مجبور به تعویض 2 سیمکارت در ماه رو دارم الان با این قطعی دیگه واسه سیم کارت دیگم جواب گو نیست الان تکلیف من چیه؟
    از طرف دیگه برای سیم دو هم اخطار قطع اومده تکلیف من این وسط چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید. در غیر اینصورت اگر پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    متین · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید هنگام استعلام اصالت این پیام میاد: به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه های مختلف و جلوگیری ازتضییع حقوق مالک دستگاه،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا، پس از 3 روز ارتباط دستگاه قطع میگردد اصلا این پیامو متوجه نمیشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید. ببخشید من یه گوشی دارم که سیم ۱ رو فعال کردم با شماره خودم و سیمکارت بهره بردارشم با شماره دومم فعال کردم، الان میخوام یه سیمکارت دیگه بندازم رو دومی، باید دوباره بهره بردارشو عوض کنم یا نمیخواد ؟
    این تغییرات به سیم ۱ که ربطی نداره ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید. در غیر اینصورت اگر پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      صفحه تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار را مطالعه نمایید http://hmti.ir/14
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرشاد فرامرزلو · 1 ماه پیش
    سلام من گوشی رو دو سال پیش خرید کردم و با سیم کارت یک فعال کردم، از اون موقع تا الان هیچ مشکلی نداشتم و ندارم، هفته پیش سیم کارت جدید گذاشتم روی گوشی پیام میاد که شناسه جعلی هست، و سیم دیگری روش کار نمی کنه الان هم چون سیم کارت اولم دریافت کننده مالکیت بوده، و شناسش جعل شده نمیتونم گوشیمو انتقال مالکیت بدم چه کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Zahra · 1 ماه پیش
    سلام، گوشیم دوسیم کارته هست و نمیتونم سیم دومم را فعال کنم چه کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در صورتی که در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد فواد فضلی · 2 ماه پیش
    سلام برای من دوتا شناسه ثبت شده اما بطور خودکار ، جای خالی دیگر نیاورده تا شماره دوم خودم رو وارد کنم. چه کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار قطع دریافت کرده اید لازم است در این قسمت سیمکارت دوم را تعریف کنید.
      در صورت عدم نمایش این قسمت این فرایند را با مرورگر و سیستم دیگر انجام دهید.
      و همچنین می توانید از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حبیب ملاجعفری · 2 ماه پیش
    سلام،من نمی تونم از سیم کارت *****۰۹۳۰۰ استفاده کنم چون ثبت نشده و وقتی می خوام ثبت کنم پیامک ارسال شده رانمیتونم دریافت کنم به دلیل ثبت نشدن .چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نسیم · 2 ماه پیش
    سلام گوشی رو شهریور خریدم و هیچ مشکلی نداشت الان هرروز انتن سیمکارت همراه اول قطع میشه و با پیام( مالک دستگاه،شماره
    دیگری
    است و با
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۸۸۹
    از این تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    جهت استفاده از دستگاه،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    برند:
    Samsung
    مدل:
    Galaxy A51
    IMEI:
    ......................
    راهنما:
    hmti.ir/p02)
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی کاظمی · 2 ماه پیش
    با سلام

    برای من قسمت مدیرت دستگاه چیزی بالا نمیاره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا فرایند را با یک دستگاه دیگر و سیستم انجام دهید.فرایند رامیتوانیید از طریق اپلیکیشن همتا نیز انجام دهید.http://hmti.ir/app
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سپهر شعبانی · 3 ماه پیش
    سلام ، شناسه(IMEI) زیر در سامانه همتا ثبت نشده و ازاین تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    برند:
    Samsung
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نگار · 3 ماه پیش
    سلام. منم همین پیامک از سامانه همتا اومده ولی خب من گوشیم دو سیم کارته است و گوشی رو کارکرده از کسی گرفتم که اون مطلع نیست از کجا خریداری کرده. الان بعد گذشت سه سال از خریداری این پیامک آمده و من خط همراه اولم وقتی تنظیمات داده اینترنت رو روی اون تنظیم میکنم خدمات دهی نمیکنه و انتن قطعه اما وقتی روی خط دیگرم تنظیمه وصله... چه کنم من!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      چنانچه دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین مبهم · 3 ماه پیش
    سلام
    برای من این اس ام اس میومد و میدونستم درسته و نیازی نیست کاری کنم مالک دستگاه،شماره
    090141ZZZ19(سیم خودم)
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست

    اما بعد این پیام اومد
    مالک دستگاه،شماره
    093385ZZZ00(اینو نمیشناسم)
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری

    و بعد این اومد
    مالک دستگاه شماره دیگریست
    به دلیل فعالیت همزمان چنددستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا
    1399/12/11
    با
    0922zzzzz59
    سرویس خواهد گرفت
    جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری ، اینا تا همینجا اومده ادامه نداره همه پیامایی که اومده تا شماره گیری اونده بقیش نیست

    و در اخر این اومد
    مالک دستگاه،شماره
    دیگری
    است و با
    09152#####65
    از این تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    جهت استفاده از دستگاه،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    برند
    HUAWEIY6
    راهنما:
    hmti.ir/p02
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتي که شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با شناسه داخل پیامک مغایرت دارد جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
      در غیر اینصورت چنانچه یکسان می باشد صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصوره سادات میرحیدر · 3 ماه پیش
    سلام
    من سیم اولم روی دستگاه ثبت و تایید شده، الان سیم دوممو داخل دستگاه گذاشتم (دو سیمکارته هست) این پیامک اومده:


    مالک این دستگاه این شماره هست (سیم اولم) در صورت خرید از فروشنده کد فعالسازی گرفته و با شماره گیری *۷۷۷۷# دستگاه رو فعالسازی کنید در غیر این صورت نیاز به اقدامی نیست‌.


    این یعنی چی؟
    الان باید کاری کنم که سیم دومم هم توی همتا ثبت بشه و بعد یک ماه مشکلی پیش نیاد؟


    راهنمای سیم بهره بردارو خوندم و اقدام کردم ولی گزینه افزودن شماره جدید وجود نداشت.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیردرصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رسول حسینی · 3 ماه پیش
    سلام من چجوری میتونم شماره صاحب قبلی گوشی که رجیستر به اسم ایشون هست پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    hasan · 3 ماه پیش
    سلام من میخوام گوشیم رو انتقال مالکیت بدم و وقتی کد imei رو وارد میکنم میگه معتبر نیست لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشد امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و همچنین می توانید از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید که ابتدا باید با شماره تلفن مالک به سایت یا اپلیکیشن ورود کنید
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir