شناسایی هوشمند مشکلات

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار

هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع

"مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتا و تا تاریخ *** با شماره تلفن 091234567890 سرویس خواهد گرفت."
"مالک این دستگاه، شماره تلفن **** است و با شماره تلفن 091234567890 از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت "

اگر دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده است و تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار دارد و برای سایر شناسه‌های آن (سایر سیم‌کارت‌های روی دستگاه) پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت می‌کنید، لازم است که با ورود به سامانه همتا برای آن، سیم‌کارت بهره‌بردار تعریف نمائید.

در این حالت دستگاه تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها قرار می‌گیرد ولی برای هر اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) یک سیم‌کارت برای استفاده تعریف می‌شود و دستگاه با این سیم‌کارت‌ها بدون هیچگونه مشکلی سرویس خواهد گرفت.

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌های با شناسه جعل شده

امکان تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌هایی است که در پاسخ استعلام اصالت آن‌ها ذکر شده باشد: "به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه‌های مختلف و جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، استفاده از آن محدود به شماره مالک است".
در این حالت سامانه همتا به صورت خودکار برای این دستگاه‌ها امکان افزودن سیم‌کارت بهره‌بردار را در نظر می‌گیرد. بدیهی است که سایر دستگاه‌ها نیازی به تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار ندارند و سامانه همتا نیز برای آن‌ها چنین امکانی را فراهم نخواهد کرد و گزینه‌های این آموزش برای این دستگاه‌ها غیرقابل مشاهده است.

در ادامه مراحل تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار به صورت تصویری آورده شده است.

 

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم کارت آورده می‌شود.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، وارد سامانه شوید.

 

مرحله سه:

در ادامه در صفحه اصلی «مدیریت دستگاه‌ها» برای دستگاهی که شناسه آن جعل شده باشد، به صورت اتوماتیک توسط سامانه همتا محل ورود شماره بهره‌بردار در نظر گرفته شده است. شماره سیم‌کارتی که می‌خواهد از شناسه دوم دستگاه استفاده نماید را وارد و بر روی گزینه + مقابل آن کلیک می‌کنیم.

 

مرحله چهار:

در پیام نمایش داده شده، در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی گزینه "بلی" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

در انتها اگر اطلاعات صحیح باشد فرایند با موفقیت انجام شده و پیام "درخواست با موفقیت انجام شد" به ما نمایش داده می‌شود.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد فواد فضلی · 3 روز پیش
    سلام برای من دوتا شناسه ثبت شده اما بطور خودکار ، جای خالی دیگر نیاورده تا شماره دوم خودم رو وارد کنم. چه کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار قطع دریافت کرده اید لازم است در این قسمت سیمکارت دوم را تعریف کنید.
      در صورت عدم نمایش این قسمت این فرایند را با مرورگر و سیستم دیگر انجام دهید.
      و همچنین می توانید از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حبیب ملاجعفری · 9 روز پیش
    سلام،من نمی تونم از سیم کارت *****۰۹۳۰۰ استفاده کنم چون ثبت نشده و وقتی می خوام ثبت کنم پیامک ارسال شده رانمیتونم دریافت کنم به دلیل ثبت نشدن .چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نسیم · 15 روز پیش
    سلام گوشی رو شهریور خریدم و هیچ مشکلی نداشت الان هرروز انتن سیمکارت همراه اول قطع میشه و با پیام( مالک دستگاه،شماره
    دیگری
    است و با
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۸۸۹
    از این تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    جهت استفاده از دستگاه،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    برند:
    Samsung
    مدل:
    Galaxy A51
    IMEI:
    ......................
    راهنما:
    hmti.ir/p02)
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی کاظمی · 24 روز پیش
    با سلام

    برای من قسمت مدیرت دستگاه چیزی بالا نمیاره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا فرایند را با یک دستگاه دیگر و سیستم انجام دهید.فرایند رامیتوانیید از طریق اپلیکیشن همتا نیز انجام دهید.http://hmti.ir/app
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سپهر شعبانی · 27 روز پیش
    شناسه(IMEI) زیر در سامانه همتا ثبت نشده و ازاین تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    برند:
    Samsung
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نگار · 1 ماه پیش
    سلام. منم همین پیامک از سامانه همتا اومده ولی خب من گوشیم دو سیم کارته است و گوشی رو کارکرده از کسی گرفتم که اون مطلع نیست از کجا خریداری کرده. الان بعد گذشت سه سال از خریداری این پیامک آمده و من خط همراه اولم وقتی تنظیمات داده اینترنت رو روی اون تنظیم میکنم خدمات دهی نمیکنه و انتن قطعه اما وقتی روی خط دیگرم تنظیمه وصله... چه کنم من!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      چنانچه دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین مبهم · 1 ماه پیش
    سلام
    برای من این اس ام اس میومد و میدونستم درسته و نیازی نیست کاری کنم مالک دستگاه،شماره
    090141ZZZ19(سیم خودم)
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست

    اما بعد این پیام اومد
    مالک دستگاه،شماره
    093385ZZZ00(اینو نمیشناسم)
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری

    و بعد این اومد
    مالک دستگاه شماره دیگریست
    به دلیل فعالیت همزمان چنددستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا
    1399/12/11
    با
    0922zzzzz59
    سرویس خواهد گرفت
    جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری ، اینا تا همینجا اومده ادامه نداره همه پیامایی که اومده تا شماره گیری اونده بقیش نیست

    و در اخر این اومد
    مالک دستگاه،شماره
    دیگری
    است و با
    09152#####65
    از این تاریخ سرویس نخواهدگرفت
    جهت استفاده از دستگاه،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    برند
    HUAWEIY6
    راهنما:
    hmti.ir/p02
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتي که شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با شناسه داخل پیامک مغایرت دارد جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
      در غیر اینصورت چنانچه یکسان می باشد صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصوره سادات میرحیدر · 1 ماه پیش
    سلام
    من سیم اولم روی دستگاه ثبت و تایید شده، الان سیم دوممو داخل دستگاه گذاشتم (دو سیمکارته هست) این پیامک اومده:


    مالک این دستگاه این شماره هست (سیم اولم) در صورت خرید از فروشنده کد فعالسازی گرفته و با شماره گیری *۷۷۷۷# دستگاه رو فعالسازی کنید در غیر این صورت نیاز به اقدامی نیست‌.


    این یعنی چی؟
    الان باید کاری کنم که سیم دومم هم توی همتا ثبت بشه و بعد یک ماه مشکلی پیش نیاد؟


    راهنمای سیم بهره بردارو خوندم و اقدام کردم ولی گزینه افزودن شماره جدید وجود نداشت.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیردرصورتی‌که این دستگاه را به‌تازگی خریداری نکرده‌اید بلکه یکی از سیم‌کارت‌های دیگر خودتان را درون دستگاه قرار داده و این پیامک را دریافت نموده‌اید، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رسول حسینی · 1 ماه پیش
    سلام من چجوری میتونم شماره صاحب قبلی گوشی که رجیستر به اسم ایشون هست پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    hasan · 1 ماه پیش
    سلام من میخوام گوشیم رو انتقال مالکیت بدم و وقتی کد imei رو وارد میکنم میگه معتبر نیست لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشد امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و همچنین می توانید از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید که ابتدا باید با شماره تلفن مالک به سایت یا اپلیکیشن ورود کنید
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن مالکی · 1 ماه پیش
    گوشی رو من قبل از طرح رجیستری خریدم الان پیام اومده به دلیل جعل شناسه تضییع حقوق مالک والی آخر سیم کارت گوشی غیر فعال شده البته سیم دوم فعال هست تمام مراحل رو طی میکنم ثبت سیم کارت بهره بردار ممکن نیست الان باید چکار کنم این گوشی رو من سال 94 خریدم مالک قبلی رو هم نمیدونم کجاست الان چکار باید انجام بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر صفحه ی تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار http://hmti.ir/14 را مطالعه نمایید فرایند را با سیستم و دستگاه دیگری انجام دهید چنانچه فرایند انجام نشد جهت بررسی شناسه دستگاه خود را دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی نوکندی · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من قدیمی بوده و از اول دست خودم بوده منتهی نمیدونم با کدوم سیمکارتم ثبت شده...

    الان باید چیکار کنم که سیمکارت روش فعال بشه؟
    سیم ۱ مشکل نداره ولی سیم ۲ وصل نمیشه...s
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید رجایی · 1 ماه پیش
    متاسفانه شماره رو کامل نشون نمیده دیگه اگه کامل نشون میداد کارما راحت بود
    اون صفحه هم که شما گفتید رفتم اخرش میگه پیامک ارسالی که به اون خط ناشناس رفته رو میخواد
    لطفا اگه میشه بگید چطور اون شماره رو پیدا کنم برا کیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید رجایی · 1 ماه پیش
    سلام من گوشی جدید گرفتم ولی صاحبش اصلا نمیدونه یا یادش نیس اون سیم‌کارتی که ثبت شده باهاش سیم‌کارت کیه لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هلیا خوشبخت · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر گوشی مادرم چندبار هشدار داده و قطع شده الان اصلا انتن نداره...نمیتونم تو همتا ثبت نام کنم و کد بیاد به موبایل چیکار کنم درست بشه؟ممنون میشم بگین الان تو روستا هستن
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    همپا · 1 ماه پیش
    من گوشی جدید خریدم و سیم کارتم داخلش هست فعالسازی هم شده. داخل گوشی قبلی یکی از سیمکارتهای دیگرم را قرار دادم بهش مدام پیام هشدار مینویسن که مالک گوشی شخص دیگریست فعالسازیش کنین من کد *۷۷۷۷# رو میزنم ولی گزینه های داخلش هیچ کمکی در رابطه با فعالسازی سیمکارتم ندیدم‌ چکار کنم الان؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اکبر احمدی دولخانی · 1 ماه پیش
    با سلام و احترام
    یک گوشی سامسونگ مدل s9 دو سیم کارته دارم که IMEI هر دو شکاف یکسان و یک شماره ۱۵ رقمی مشابه هست که یکی از سیم کارتها غیر فعال هست لطفا راهنمایی بفرمایید برای رفع مشکل چه اقدامی باید انجام شود.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری #06#* تطابق دارد و هر دوشناسه یکسان می باشد وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<هر دو شناسه دستگاه یکسان است و در افزودن مشکل دارم>>ثبت درخواست نماییدحتما در هنگام درخواست عکس صفحه گوشی زمانی گه هر دوشناسه یکسان نمایش میدهد با عکس جعبه را ارسال نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کورش · 1 ماه پیش
    سلام وقت به خیر، یک گوشی سامسونگ دارم که از فروشگاه مجاز و به صورت پلمپ خریدم و در زمان خریداری کارت مربوط به کد فعالسازی هر دو سیم کارت را از فروشنده دریافت کرده و پس از فعال سازی پیامکی مبنی بر فعال سازی هر دو شناسه با شماره تلفن خودم دریافت کردم. پس از مدتی دستگاه را با دو شماره جدید راه اندازی کردم که برای سیم کارت شماره 2 پیامک مالک دستگاه شماره دیگری است و موقتا سرویس خواهد گرفت ارسال شد، اکنون سیم کارت شماره 2 غیر فعال شده و نمی توانم با کد فعال سازی که در اختیار دارم، مجددا سیم 2 را فعال کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یاسر فرجی · 1 ماه پیش
    یه گوشی گلکسی اف ای ۲۰۲۰ گرفتم گوشی نوعه نوعه کد و ایناشم کاملا درسته چک کردم گوشی اصله طرح و گپی و اینا نیست،این پیام برام میاد و میده به دبیل فعالیت همزمان چند دستگاه فقط با شماره که رو سیم یک هست سرویس میگره،گوشی نوعه نوعه،اینکه یکی رفته کد گوشی منو زده رو گوشی خودش
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مبین · 2 ماه پیش
    سلام گوشی دارم چند ساله دست خودمه ولی انتقال مالکیت انجام نشده ولی مشخص نیست از کدوم فروشگاه خریداری کردم (گوشی دست دوم بوده)
    حالا میخام انتقال مالکیت بزنم ب نام خودم ولی نمیشه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09