شناسایی هوشمند مشکلات

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار

هشدار انتقال مالکیت با مهلت قطع

"مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه و جلوگیری از تضییع حقوق مالک، موقتا و تا تاریخ *** با شماره تلفن 091234567890 سرویس خواهد گرفت."
"مالک این دستگاه، شماره تلفن **** است و با شماره تلفن 091234567890 از این تاریخ امکان استفاده از شبکه تلفن همراه را نخواهد داشت "

اگر دستگاه دو سیم‌کارته‌ای (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت) دارید که پیش از شروع طرح رجیستری، روشن بوده است و تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌های شما قرار دارد و برای سایر شناسه‌های آن (سایر سیم‌کارت‌های روی دستگاه) پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع دریافت می‌کنید، لازم است که با ورود به سامانه همتا برای آن، سیم‌کارت بهره‌بردار تعریف نمائید.

در این حالت دستگاه تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها قرار می‌گیرد ولی برای هر اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) یک سیم‌کارت برای استفاده تعریف می‌شود و دستگاه با این سیم‌کارت‌ها بدون هیچگونه مشکلی سرویس خواهد گرفت.

تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌های با شناسه جعل شده

امکان تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار فقط برای دستگاه‌هایی است که در پاسخ استعلام اصالت آن‌ها ذکر شده باشد: "به دلیل جعل این شناسه بر روی دستگاه‌های مختلف و جلوگیری از تضییع حقوق مالک دستگاه، استفاده از آن محدود به شماره مالک است".
در این حالت سامانه همتا به صورت خودکار برای این دستگاه‌ها امکان افزودن سیم‌کارت بهره‌بردار را در نظر می‌گیرد. بدیهی است که سایر دستگاه‌ها نیازی به تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار ندارند و سامانه همتا نیز برای آن‌ها چنین امکانی را فراهم نخواهد کرد و گزینه‌های این آموزش برای این دستگاه‌ها غیرقابل مشاهده است.

در ادامه مراحل تعریف سیم‌کارت بهره‌بردار به صورت تصویری آورده شده است.

 

مرحله یک:

در مرحله اول، باید به درگاه اینترنتی سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir  مراجعه شود. برای ورود به سامانه می‌توان از شماره سیم کارت استفاده نمود و یا اینکه ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و سپس با استفاده از کد ملی وارد سامانه شد. در ادامه، مراحل با استفاده از ورود با شماره سیم کارت آورده می‌شود.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، وارد سامانه شوید.

 

مرحله سه:

در ادامه در صفحه اصلی «مدیریت دستگاه‌ها» برای دستگاهی که شناسه آن جعل شده باشد، به صورت اتوماتیک توسط سامانه همتا محل ورود شماره بهره‌بردار در نظر گرفته شده است. شماره سیم‌کارتی که می‌خواهد از شناسه دوم دستگاه استفاده نماید را وارد و بر روی گزینه + مقابل آن کلیک می‌کنیم.

 

مرحله چهار:

در پیام نمایش داده شده، در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی گزینه "بلی" کلیک می‌کنیم.

 

مرحله پنج:

در انتها اگر اطلاعات صحیح باشد فرایند با موفقیت انجام شده و پیام "درخواست با موفقیت انجام شد" به ما نمایش داده می‌شود.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    س کمالی · 12 روز پیش
    سلام گوشی من اسلات دومش جعلی و قطع میشه طبق راهنمایی شما من شماره سیم کارت دوم رو در قسمت سیم کارت بهره بردار وارد کردم و با موفقیت انجام شد اما بازم سیم کارت دومم بعد از یک روز قطع شد چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که فرایند سیم کارت بهره بردار با موفقیت انجام شده بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدحسین آسایش · 12 روز پیش
    من گوشی رومستقیما از نمایندگی همراه اول بیشتر از۵سال پیش خریداری کردم و هیچ انتقالی انجام ندادم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date دستگاه را خریداری کرده اید باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌ بوده، فرآیند افزودن http://hmti.ir/03 را انجام دهید جهت اطلاع از سیمکارت قبل از طرح ، صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی را هم مطالعه نمایید http://hmti.ir/09 و
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نوید · 1 ماه پیش
    سلام من گوشی 4 سال پیش خریدم انتقال مالکیت نگرفتم شماره طرفو ندارم 3 روز وقت داده خطم قطع میشه شماره طرفو چطور پیدا کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date از دستگاه با سیم کارت استفاده کرده باشید می توانید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌ بوده، فرآیند انتقال مالکیت انجام دهید
      جهت اطلاع از سیمکارت قبل از طرح ، صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی را هم مطالعه نمایید http://hmti.ir/09
      صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید در غیر اینصورت راهکاری ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام من سه تا سیمکارت دارم و از هر سه سیمکارت استفاده میکنم طبق این روش من فقط میتونم از دو سیمکارت استفاده کنم و هر بار باید این فرایند را برای سیمکارت سوم انجام بدهم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در این حالت دستگاه تحت مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها قرار می‌گیرد ولی برای هر اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) یک سیم‌کارت برای استفاده تعریف می‌شود و دستگاه با این سیم‌کارت‌ها بدون هیچگونه مشکلی سرویس خواهد گرفت شما فقط یک شماره به عنوان سیم بهره بردار می توانید تعریف کنید.http://hmti.ir/14
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شقایق فروتن · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر اگر سیم کارت دوم را عوض کنم و سیم کارت های دیگری روی ان قرار بدهم و در سامانه هم قسمت مدیریت دستگاه سیمکارت را اضافه کنم مشکلی که پیش نمی آید؟مثلا محدودیت تغییر داشته باشد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورت نیاز به تعریف سیم بهره بردار ،چندین مرتبه به سیم کارت های متفاوت محدودیتی وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شقايق فروتن · 2 ماه پیش
    هر چند وقت يكبار سيم كارت دوم رو ميخواهم عوض كنم مشكلي پيش نمياد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در صورتی که در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده، نیاز نیست اقدامی انجام دهید اما اگر مهلت قطع ذکر شده، صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شقايق فروتن · 2 ماه پیش
    سلام می خواهم سيم كارت دوم را عوض كنم پيامك ارسال می شود كه تا تاريخ فلان قابل استفاده خواهد بود. چيكار كنم الان هر دفعه كه سيم دوم رو ميخواهم عوض كنم بايد ثبت كنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرمین ابراهیمی · 2 ماه پیش
    سلام من یکی از سیم کارتهام روی دستگاه کار نمی کند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شرفی · 2 ماه پیش
    سلام وقت بخیر بنده وقتی داشتم اطلاعات گوشی را وارد میکردم فقط یکی از اسلات ها را ثبت کردم و نمی دانستم باید هر دو را ثبت کنم الان هم که یک ماه گذشته یکی از اسلات ها کار نمی کند و می گوید مجاز نیست باید چه کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام لطفا صفحه "آموزش افزودن دستگاه" را مطالعه نمایید. http://hmti.ir/03
      چنانچه مشکل برطرف نشد لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری <<ستاره مربع 06 مربع>> دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 2 ماه پیش
    سلام. وقت بخیر
    من سیم کارت جدید خریدم و روی این گوشی قرارداد ولی توسط همتا آنتن قطع شده راهنماییم بفرمایید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    برات دشتی · 2 ماه پیش
    با سلام و احترام ؛ پیغامی دریافت کردم تحت عنوان اینکه يکي از شناسه هاي دستگاه شما جعل شده است برای ثبت سیم کارت دوم به سامانه همتا مراجعه کردم جهت ثبت نام وقتی اطلاعات را وارد می کنم خطا می دهد که قبلا شما ثبت نام کرده اید ولی من رمز ندارم فراموشی رمز را کلیک می نمایم خطای تاریخ تولد شما نادرست است دریافت می کنم لطفا راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر جهت بررسی با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 2 ماه پیش
    دستگاه با وضعیت سفید بدون انتقال مالکیت خرید کردم الان اخطار قطع امده چه کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید در غیر اینصورت راهکاری ندارد. صفحه عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
      از فروشنده برای دریافت انتقال مالکیت پیگیری نمایید در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    F · 3 ماه پیش
    سلام میتونم تو قسمت سیم کارت بهره بردار چند تا سیم کارت اضافه کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فقط یک شماره به عنوان سیم بهره بردار می توان تعریف کرد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عمران تاجیک · 3 ماه پیش
    سلام من گوشی را قبل از طرح رجیستری خریداری کرده بودم و کارتنش را هم دارم من چون تعمیر کار موبایل هستم برای تست سیم کارت ها رو روی گوشی تست میکنم بعضی وقت ها هم سیم کارت ها را عوض میکنم حالا پیامی اومده
    مالک دستگاه شماره دیگریست به دلیل فعالیت همزمان چند دستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا1400/07/03با
    **********،سرویس خواهد گرفت جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنیدبرند:Samsungمدل:Galaxy J7 PrimeIMEI:*********3راهنما:hmti.ir/p02
    الان راهنما هم خوندم اما من دسترسی به فروشنده ندارم چون سیم کارت اول رو اون بنده خدا انداخته و نمیتونم کاری کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شایان · 4 ماه پیش
    سلام چرا نمیتونیم سیمکارت بهره بردار اضافه کنم و اینکه چجوری میتونم توی مدیریت سیمکارت ها شماره ای که اضافه کردم رو حذف کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر امکان حذف شماره سیم کارت از مدیریت سیم کارتها وجود ندارد
      فرایند بهره بردار را با مرورگرهای دیگر و از طریق لپ تاپ انجام دهید چنانچه انجام نشد با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 4 ماه پیش
    سلام من گوشیم دو سیمکارته بود ولی کلا همیشه از یک سیم استفاده میکردم الان که میخوام از اسلات ۲ استفاده کنم ،همه مراحل انجام میدم ولی در پایان مینویسه اگه سیمکارت قبلی شما فروش یا منقضی شده است آن را وارد کنید،دقیقا چه کاری انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 ، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 5 ماه پیش
    سلام من گوشیم رو قبل از رجیستری خریدم بعد با یک گوشی استعلام می گیرم میگه شناسه جعل شده بعد رفتم سیم کارت بهره بردار ثبت کردم ولی اون سیم کارت که ثبت کردم را روی گوشی قرار می دهم پس از سه روز ارتباطش قطع می شه لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید و بعد یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید. http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید از سیستم هوشمند مشکلات بررسی کنید برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری ستاره 7777 مربع گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید. نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود در غیر اینصورت اگر مشکلی اعلام نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر فرمان بردار · 5 ماه پیش
    سلام گوشی قدیمیم رو فروردین 1396 خریدم و با سیم کارت خانمم فعال کردم اما گوشی رو خودم استفاده کردم الان گوشی رو فروختم نمیدونیم برای انتقال و مالکیت باید چه کار کنم آیا انتقال لازم است؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،انتقال مالکیت درهنگام خرید و فروش ضرورت دارد و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.و با سیم کارت مالک فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 5 ماه پیش
    سلام.یک سیمکارت روی گوشی انداختم ولی غیرفعال شده و کار نمیکنه و فقط سیمکارت قبلی کار میکنه.گوشی دو سیمکارته است و منم سربازم باید گوشی ساده استفاده کنم و الان سیمکارتم روی این گوشی کار نمیکنه چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه م · 5 ماه پیش
    سلام
    امکان داره روی یک گوشی دو سیم کارت به نام های مختلف استفاده شود؟؟؟
    یا فقط سیم کارتایی که بنام مالک دستگاه هست قابل استفاده است ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر بله می توانید هر سیم کارتی بروی دستگاه استفاده نمایید درصورتی‌که با قرار دادن سیم کارت در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید و در صورت دریافت پیامک هشدار با مهلت قطع صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12