راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

هشدار غیرقانونی بودن دستگاه

پیامک هشدار: دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و از تاریخ ******** در شبکه سرویس نخواهد گرفت.

این پیامکی است که به علت ثبت نبودن شناسه (IMEI) دستگاه در سامانه همتا، برای آن ارسال می‌شود. در این جا، دلایل مختلف ارسال این پیامک و راهکارهای پیش رو ارائه می‌شود. دقت داشته باشید در حال حاضر تمامی نشان‌های تجاری تلفن همراه مشمول طرح رجیستری هستند. سایر دستگاه‌های سیم‌کارت خور نیز طبق برنامه زمانبندی مشمول این طرح خواهند شد.

درصورتی‌که این پیامک را دریافت کرده‌اید، ممکن است دستگاه شما یکی از 4 حالت زیر را داشته باشد:

 

حالت اول: دستگاه شما دوسیمکارته است و تا پیش از این، فقط یکی از اسلات‌های آن (محل سیم‌کارت) استفاده کرده‌اید.

اگر دستگاه شما دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) است و تنها یکی از اسلات‌ها را قبل از مشمول شدن دستگاه‌تان در طرح رجیستری، استفاده می‌کرده‌اید (مشاهده تاریخ مشمولیت هر برند)، با قرار دادن سیم‌کارت در اسلات دوم، این پیامک را دریافت خواهید کرد.

در چنین مواردی بایستی از طریق فرآیند «افزودن دستگاه»، شناسه (IMEI) تمامی اسلات‌های دستگاه خود را در سامانه همتا ثبت نمایید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش افزودن دستگاه را مطالعه نمایید.

  

حالت دوم: دستگاه شما قاچاق است.

با اجرای طرح رجیستری، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور روشن نبوده یا از مبادی قانونی کشور وارد نشده باشند، نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد. برای اطلاع از قانونی بودن دستگاه خود می‌توانید از طریق درگاه‌های سامانه همتا، استعلام اصالت کنید (برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، آموزش استعلام اصالت دستگاه را مطالعه نمایید).

پس یکی از دلایلی که می‌تواند باعث ارسال پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما شود، این است که دستگاه شما قاچاق بوده و پس از شروع طرح رجیستری، برای اولین بار روشن شده است. قابل ذکر است هیچ راهکاری برای ثبت این دستگاه‌ها وجود ندارد و حتی اگر پس از خرید، متوجه این موضوع شدید، با در دست داشتن فاکتور به فروشگاه مربوطه مراجعه و دستگاه را به فروشنده بازگردانید.

فروشنده موظف است ضمن قبول دستگاه، یا وجه پرداختی را به شما بازگرداند یا دستگاه قانونی ثبت‌شده، به شما تحویل دهد.

در صورت عدم همکاری فروشنده می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به‌صورت اینترنتی، شکایت تنظیم نموده تا پیگیری موضوع، در دستور کار نهادهای نظارتی کشور قرار گیرد.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی و آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را مطالعه نمایید.

 

حالت سوم: شما مسافر هستید اما شناسه (IMEI) دستگاه خود را ثبت نکرده‌اید.

با توجه به بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۶، مسافرینی که از خارج کشور دستگاه سیم‌کارت خور مشمول طرح رجیستری، خریداری کرده‌اند، موظف هستند دستگاه خود را ثبت نمایند. در صورت عدم ثبت شناسه (IMEI) دستگاه این مسافران، این دستگاه‌ها نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری داخل کشور استفاده نموده و پس از مدت ۳۰ روز قطع خواهند شد.

پس یکی دیگر از دلایل ارسال پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه، این است که مسافر خارجی بدون اینکه دستگاه خود را ثبت نماید آن را روشن نموده و از شبکه اپراتوری داخل کشور استفاده می‌نماید.

بنابراین درصورتی‌که مسافر هستید و دستگاهی را وارد کشور کرده‌اید که قبل از شروع طرح رجیستری، سابقه روشن بودن داخل کشور را ندارد و می خواهید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه تان استفاده کنید، می‌توانید بدون هرگونه مراجعه حضوری نسبت به ثبت دستگاه خود به‌صورت اینترنتی اقدام نمایید.

دقت داشته باشید در صورتی که مسافر تمایل داشته باشد می تواند بدون اینکه عوارضی جهت ثبت دستگاه خود پرداخت نماید، از خدمات رومینگ استفاده کند.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید.

 

حالت چهارم: دستگاه‌تان را تعمیر کرده‌اید و شناسه (IMEI) آن، تغییر کرده است.

در ابتدا شایان ذکر است که شناسه (IMEI) دستگاه‌های دارای سیم‌کارت، به‌عنوان شناسه رهگیری این دستگاه‌ها به‌حساب آمده و هرگونه تغییر در آن، غیرقانونی است. بنابراین اگر قصد تعمیر دستگاه خود را دارید، حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که شناسه (IMEI) دستگاهتان نباید در فرآیند تعمیر، تغییر کند (توجه داشته باشید که شناسه (IMEI) اصلی دستگاه‌تان، روی جعبه دستگاه، درج شده است).

اما درصورتی‌که دستگاه‌تان را تعمیر کرده‌اید و شناسه (IMEI) آن تغییر کرده است و به هر دلیلی، در حال حاضر، به تعمیرکار دسترسی ندارید که شناسه (IMEI) قبل از تعمیر را روی دستگاه‌تان بازگرداند، سامانه همتا جهت رفاه حال شما فرآیند ثبت تعمیری را در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید در صورت تکمیل موفقیت‌آمیز فرآیند ثبت تعمیری در سایت همتا ، شناسه (IMEI) بعد از تعمیر را جایگزین شناسه (IMEI) قبل از تعمیر نمایید.

پس یکی دیگر از دلایل ارسال پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه، آن است که شناسه (IMEI) دستگاه شما پس از تعمیر، تغییر کرده باشد.

 برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا را مطالعه نمایید.

 

حالت پنجم: دستگاه به دلیل تخلف در ثبت، غیرقانونی شده است.

در صورتی که برای ثبت دستگاه تخلفی صورت گرفته باشد (مانند تخلف استفاده از رویه مسافری برای ثبت دستگاه‌های غیرقانونی یا سوء استفاده از شناسه دستگاه‌های قانونی از طریق کپی کردن و بارگذاری آن روی دستگاه‌های غیرقانونی)، سامانه همتا دستگاه‌های متخلف را شناسایی و قطع خواهد کرد.

لازم به تأکید می‌باشد که در این حالت دستگاه‌های متخلف تحت هیچ شرایطی امکان بازگشت به حالت قانونی را نداشته و برای همیشه از سرویس گرفتن در شبکه اپراتورهای داخل کشور محروم خواهند شد.

بنابراین لازم است در هنگام خرید تلفن همراه موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

1- عدم خرید دستگاه مسافری به صورت دستگاه تجاری و آکبند. همچنین در صورتی که دستگاه خریداری شده توسط شما واردات مسافری و قانونی بوده است و توسط همتا غیرقانونی شده است، حتماً دستگاه را به فروشنده عودت دهید.

2- در صورتی که در پاسخ استعلام اصالت از طریق شماره‌گیری کد #7777* و گزینه "1- استعلام اصالت"، مشخصات برند و مدل دستگاه در پیامک همتا با مشخصات ظاهری دستگاه متفاوت باشد نیز حتماً از خرید دستگاه اجتناب کنید و دستگاه را به فروشنده عودت دهید.

برای اطلاع بیشتر می‌توانید خبرهای "برخورد پیوسته سامانه کشف تخلف همتا با تخلفات" را در صفحه اخبار و اطلاعیه‌ها ملاحظه و دنبال نمایید.

تماس با مرکز پاسخ گویی همتا

درصورتیکه دستگاه شما هیچکدام از شرایط بالا را ندارد اما پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای آن ارسال شده است، در اسرع وقت با مرکز تماس طرح رجیستری به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس حاصل فرمایید و مشکل خود را با همکاران ما در مرکز تماس در میان بگذارید تا به آن رسیدگی گردد.

پاپ آپ یا صفحه توضیحات شناسه (IMEI) دستگاه:

شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی داشته و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید · 1 روز پیش
    سلام.گوشی من واسه قبل از طرح ریجستری است.سیم کارت همسرم انداختم داخل گوشی خودم.پیام اومده ImEi باید ارسال کنید.میشه توضیح بیشتر بدید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر راهنمایی لازم مطابق هر پیامک در همین صفحه کامل آموزش داده شده است لطفا مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 1 روز پیش
    سلام چندین مورد دیده بودم که بعداز خرید گوشی پیام غیر قانونی بودن اوومده..الان این مشکل برای خودم پیش اوومده شماروبه خدا کمکم کنید گوشی رو تهران خریدم باید برم شهرستان فروشنده هم میگه دوسه روز صبر کن ثبت میکنیم بعد کد میدیم فعالسازی کن شکایت هم که زمان میخواد که ندارم..
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاهی که داخل کشور خریداری می شود باید ثبت قانونی باشد و در حضور فروشنده فعال سازی انجام شود.در غیر اینصورت دستگاه را به فروشنده عودت دهید و چنانچه همکاری نکرد امکان ثبت شکایت را دارید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نیما پوریان · 2 روز پیش
    سلام ببخشید من تازه گوشیمو خریدم ثبتشم کردم پیام ثبتشم اومده فقط نمیدونم چرا باز دوباره پیام هشتار داده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر همین صفحه را مطالعه کنید و چنانچه مطابق پیامک دریافتی نیاز به انجام فرایندی می باشد انجام دهید تا مشکل برطرف گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    افشین · 3 روز پیش
    با سلام.من یک گوشی نوکیا 1100 دارم که چندین و چند ساله که استفاده نکردم و خاموش مونده بود و حتی یادم نبود که چنین گوشی دارمحالا بر حسب اتفاق گوشی رو پیدا کردم و یادمم نیست چه سیم کارتی روش بوده یا اصلا سیم کارت به اسمم بوده یا نبوده.حالا که سیم کارت انداختم جعل شناسه اورد و چند روزی وقت داد.الانمنچیکار میتونم براش انجام بدمو از اونجاییهم که گوشیشاید 5 سال بیبشتره خاموش بوده الان راهی هست که بشه برش گردوند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا به صفحه پیامک های هشدار " http://hmti.ir/12 " مراجعه کنید و مطابق پیامکی که از سامانه همتا دریافت کرده اید فرایند لازم را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Emel shojaee · 4 روز پیش
    من خطم روی گوشی دیگه ای گذاشتم چون گوشیم خراب شد باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا مشکل دستگاه خود را به صورت واضح تر اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرزاد احمدی · 7 روز پیش
    سلام من گوشیمو به یه سيم‌كارت فعال کردم سيم کارت مال من نبود حالا اون سیم کارت ازطرف صاحبش قطع شد حالا من چیکار کنم
    رهنمایی کنید ممنون میشم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 7 روز پیش
    سلام من یه موبایل هواوی y9خریدم و برام از همتا)پیام اومد که موبایل غیر قانونی ه و به خود فروشنده هم گفتم... اونا گفتن بعد از یک هفته کار انتقال مالکیت و ریجستری انجام میشه و میتونید موبایل رو ثبت کنید... میخواستم بدونم راست گفته یا دروغ... که اکر دروغ ه برم و با تعزیرات کارم رو پیش ببرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاهی که داخل کشور خریداری می شود باید قانونی ثبت شده باشد و در مقابل فروشنده فعال سازی شود.
      گوشی را به فروشنده عودت دهید در صورت عدم همکاری میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 8 روز پیش
    سلام خسته نباشید من حدود 1 سال پیش گوشی s6 سامسونگ تک سیم رو از یه مغازه ای خریدم همون لحظه که سیم کارتو روش انداختم پیام اومد مالک دستگاه شماره دیگری است الان خواستم پیگیری کنم که کیه میگه جزء دستگاه‌های قانونی ثبت‌شده نمی‌باشد و در شبکه سرویس نخواهد گرفت الان من چیکار میتونم بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا استعلام اصالت بگیرید چنانچه در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ذکر می شود گوشی را به فروشنده عودت دهید .http://hmti.ir/04
      چنانچه همکاری نکرد از طریق تعزیرات http://hmti.ir/10 یا سازمان حمایت از مصرف کننده http://hmti.ir/11 می توانید ثبت شکایت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اقبالی · 8 روز پیش
    سلام کد فعال سازی رو گوشی پاک شده باید چیکار کنم برا فعال سازی ...گوشی رو چندساله خریدم الان ک سیم کارتم یو سیم کردم پیام زده گوشی قانونی نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه گوشی را بعد از شروع طرح (باتوجه به جدول تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) خریداری کرده اید و غیر قانونی ذکر می شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید .
      چنانچه قبل از شروع طرح خریداری کرده اید و سیمکارت روی گوشی قرار نداده اید راهکاری برای استفاده از دستگاه ندارید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان · 8 روز پیش
    سلام من گوشی nokia1600دارم که به صورت ناگهانی مینویسه سیم کارت در شبکه ثبت نشده وهرکاری میکنم مینویسه شناسی قانونی نیست درصورتی که این گوشی ۱۲ساله روشنه و الانم ۲سالی هست خطش فقط تعویض شده توردخدا بگین من چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی دقیق با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    متین · 8 روز پیش
    سلام ببخشید من یک ساعت هوشمند خریدم و حالا که می‌خواهم رجیستری اش کنم پیغامی که برای من می آید این است که شماره سریال دستگاه غیر قانونی است و در شبکه تلفن همراه قرار نمی‌گیرد

    و این که من این ساعت را از فروشگاه اینترنتی معتبر خریده ام و آن ها چیزی در باره رجیستری به من نگفتند
    آیا میتوانم ساعت ام را رجیستری کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ساعت هوشمند مشمول این دوره طرح ریجستری نمیباشد لطفا جهت بررسی وضعیت با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 8 روز پیش
    سلام من گوشی 1209 خریدم میگه تا 10.10. 98 سرویس نخواهد گرفت یعنی دیگه بدرد زنگ نمیخوره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ذکر میشود دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا محمدی · 9 روز پیش
    سلام. ببخشید من عوارض گوشیم رو تو بانک ملی مرکز استان پرداخت کردم ولی تو اداره پست کد فعال سازی بهم ندادن و مدیر برام نیومده. الان هروز برام پیام که گوشی شما ثبت نشده و غیر فعال خواهد شد. من باید چیکار کنم؟ ضمنا گوشی رو من سفارش دادم از خارج اومده
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضاجلالوند · 9 روز پیش
    سلام من یه گوشی شیایومی ازنماینگی گرفتم با گارانتی خود شرکت کد فعالسازی هم دادن ولی میخوام فعال کنم imei که میزنم پیام میده گوشی غیر قانونیه زنگ هم زدم همتا میگن غیر قانونیه مگه میشه کد داشته باشه ولی غیر قانونی باشه اونم با گارانتی معتبر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر گوشی هایی که غیر قانونی اعلام می شوند امکان انجام فرایند فعال سازی را ندارند و پس از سی روز غیرفعال می گردند لذا دستگاه به فروشنده عودت داده شود .
      چنانچه فروشنده همکاری نکرد می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد قنبریان · 9 روز پیش
    سلام.من میخوام یه گوشی بخرم مدلm40سامسونگ فروشنده میگه باید هر ماه کد رجستر براش بگیرم؟ دلیل این چیه امکانش هست ریجستر دایئم بشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر این موضوع در سامانه همتا صحت ندارد و تمامی گوشی ها یک بار ثبت می گردند جهت خریداری گوشی داخل کشور لینک " http://hmti.ir/new " را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی عظیمی · 10 روز پیش
    سلام من یک گوشی از فروشگاه اینترنتی گرفتم وقتی میخوام ریجستری کنم میگه کد سریال شما غیرقانوی است و در سیستم خدمات نخواهد گرفت، لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه گوشی غیر قانونی ذکر شده دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری فروشنده این امکان را دارید که از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ساراسلیمی · 11 روز پیش
    سلام من گوشی nokia1200دارم که به صورت ناگهانی از دوروز پیش مینویسه سیم کارت در شبکه ثبت نشدع وهرکاری میکنم مینویسه شناسع قانونی نیست درصورتی که این گوشی ۱۲ساله روشنه و الانم ۲سالی هست خطش فقط تعویض شده توردخدا بگین من چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خاطره علیپور · 12 روز پیش
    من پارسال اسفند یه گوشی دست دو خریدم که وقتی استعلام گرفتم بصورت قانونی رجیستر شده بود ولی صاحب مغازه هر دفعه رفتم طفره رفت از اینکه گوشی بنام من بزنه. بعد دوماه هم گوشی نو سرویس شد. یعنی بخاطر همین بوده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید و در صورت عدم همکاری ایشان می توانید از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده ثبت شکایت نمایید.
      http://hmti.ir/10
      http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 12 روز پیش
    همه چیز را صحیح وارد میکنم برای ثبت نام اما خطا میده کد فعال سازی صحیح نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر برای دریافت کد فعال سازی صحیح لینک " http://hmti.ir/activationcode " را مطالعه کنید و چنانچه موفق به دریافت کد نشدید به فروشنده مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد بهاری · 13 روز پیش
    سلام. اگه گوشی از خارج به صورت هدیه اورده شود میتوان ریجستری کرد؟