شناسایی هوشمند مشکلات

عدم شناخت مالک قبلی

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در غیر این صورت، معامله بدون سند انجام شده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، مالک اصلی دستگاه، مالک قبلی شناخته شده و کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

 با وجود تاکیدها و توصیه‌های متعدد سامانه همتا در زمینه ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش دستگاه، متاسفانه تعداد زیادی شکایت در این زمینه به مرکز پاسخ گویی سامانه همتا، واصل شده است. این شکایت‌ها عبارتند از:

  1. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. به شماره همراه فروشنده دسترسی ندارم که از ایشان درخواست انتقال مالکیت نمایم.
  2. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. به شماره همراه فروشنده دسترسی دارم اما خاموش است و نمی‌توانم درخواست انتقال مالکیت کنم.
  3. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. از شناسه (IMEI) دستگاهم توسط فروشنده، سوء استفاده شد و الان دستگاهم قطع شده است.

 

سامانه همتا ضمن تاکید مجدد و موکد دوباره در زمینه ضرورت انتقال مالکیت و فعال سازی دستگاه برای سیم کارت خریدار در زمان خرید و فروش و در حضور فروشنده، اعلام می‌دارد که در صورت تایید برخی شرایط، امکان ارائه راهنمایی در مورد شماره سیم کارت خریدار در سامانه همتا فراهم شده است.

حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک

1- در صورتی که دستگاه دارای مالک باشد و از شناسه دستگاه سوء استفاده نشده باشد، در پیام هشدار انتقال مالکیت ارسالی از همتا، شماره مالک با چند رقم پنهان نمایش داده می‌شود.

2- در صورتی که دستگاه دارای مالک نباشد و در پیام هشدار انتقال مالکیت ارسالی از همتا، شماره مالک ذکر نشده باشد و از شناسه دستگاه نیز سوء استفاده نشده باشد، می‌توانید با استفاده از آموزش زیر شماره‌ای که امکان دریافت مالکیت دارد را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که این شماره منقضی یا واگذار شده باشد، شماره با چند رقم پنهان نمایش داده می‌شود.

3- در صورتی که از شناسه‌های دستگاه سوء استفاده شده باشد، شماره مالک در هیچکدام از حالت‌ها نمایش داده نمی‌شود.

4- در صورتی که شماره مالک را می‌شناسید ولی سیم‌کارت مالک منقضی و یا واگذار شده است، آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده را مشاهده نمایید.

توجه: در تمامی حالت‌ها، همتا پاسخگویی بیشتری نمی‌تواند داشته باشد.

در ادامه مراحل انجام این فرایند، آورده شده است.

 

مرحله یک:

ابتدا وارد کارتابل شماره همراه خود در سامانه همتا به نشانی www.hamta.ntsw.ir   شوید.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت خودتان، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، می‌توان وارد سامانه شد.

 

مرحله سه:

در ادامه وارد قسمت «وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)» شوید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعد باید یکی از شناسه (IMEI)های دستگاه مربوطه را وارد نمایید.

 

مرحله پنج:

درصورتیکه این شناسه (IMEI) تحت مالکیت قطعی هیچ سیمکارتی نباشد (یعنی قبلاً توسط هیچ فردی وارد کارتابل نشده باشد) و از آن، سوء استفاده هم نشده باشد، پیغامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن فرآیند نمایش داده می‌شود.

 با کلیک برروی گزینه OK اطلاعات به صورت محدود نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید در صورت در اختیار داشتن سیم کارت نمایش داده شده اقدام به افزودن دستگاه نمایید. مشاهده آموزش افزودن دستگاه

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید گواهی · 3 روز پیش
    سلام وقت بخیر
    من گوشی ایفون قبلا خریداری کردم ولی انتقال مالکیت انجام ندادم و الان موقع فروش گوشی به مشکل برخورده ام
    همچنین هیچ دسترسی به شخص قبلی که مالکیت به نامش می باشد ندارم
    لطفا راهنمایی کنید که چه کاری میتونم انجام بدم تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد برای این موارد راهکاری ندارد از سمت فروشنده باید پیگیری شود
      در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید. چنانچه شماره مالک را به صورت محدود در وضعیت شناسه رویت نمودید و به ایشان دسترسی نداشتید در صورت داشتن جعبه گوشی این مورد را از اتحادیه موبایل مرکز استان پیگیری نمایید آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد سکاکی · 15 روز پیش
    سلام من یک گوشی خریدم از دیوار صاحبش میگوید انتقال مالکیتش دست صاحب اولش هست الان گوشی کارتنش همه وسایلش دستم من است فقط انتقال مالکیت ندارد در سامانه همتا هم زدم سه رقم وسط شماره را نمایش نمی دهد
    حالا چطوری شماره مالک قبلی را پیدا کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر شماره کامل قابل دسترسی نیست فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      چنانچه شماره مالک را به صورت محدود در وضعیت شناسه رویت نمودید و به ایشان دسترسی نداشتید در صورت داشتن جعبه گوشی این مورد را از اتحادیه موبایل مرکز استان پیگیری نمایید آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید
      صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سلمان رنجبر · 15 روز پیش
    سلام وقت بخیر بردگوشیم عوض کردم imei عوض شده حالا شماره موبایلی که اون زمان گوشیم باهاش روشن کردم ندارم و روی سایت هم سه شماره ش مخفی کرده چطوری بدونم چه شماره ای است؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا با سیمکارت مسافر وارد سایت همتا https://hamta.ntsw.ir شده در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعال سازی را مشاهده می کنید و فرایند فعال سازی را انجام دهید همچنین می توانید با شماره سیمکارتی که به نام کد فراگیر یا شماره پاسپورت مسافر است کد دستوری ستاره 7777 ستاره 102مربع را گرفته کد فعالسازی را مشاهده می کنید آموزش فعال سازی دستگاه .http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زهرا · 18 روز پیش
    سلام من یک گوشی خریدم یکسال پیش انتقال مالکیت نگرفتم،وشماره طرفو ندارم.حالا چطور میتوانم انتقال مالکیت دریافت کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه: http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mehdi · 19 روز پیش
    سلام من یک گوشی کارکرده خریدم قبل از اینکه انتقال مالکیت بگیرم گوشی تو آب افتاد و خراب شد الان درستش کردم خط انداختم پیام اومده کد IMEI شما بر روی چند دستگاه کپی شده صاحب گوشی هم دسترسی ندارم بعد از ۳ روز دیگه قرار قطع بشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری #06#* را مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه ها به تعمیرکار مراجعه نمایید. در غیر اینصورت دریافت انتقال مالکیت درهنگام خرید ضرورت دارد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید در غیر اینصورت راهکاری ندارد
      صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید . http://hmti.ir/12
      از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دانیال · 19 روز پیش
    سلام
    من چند گوشی در سامانه همتا ثبت داشتم و امروز متوجه شدم انتقال خورده به نام افراد دیگه در صورتی که گوشی هنوز دست بنده است و انتقالی به هیچکس ندادم
    چه جوری میشه این رو رسیدگی کرد
    من انتقال رو انجام ندادم اما تو سوابق زده انتقال داده شده
    چه جوری امکان برگشت وجود داره؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسلم · 25 روز پیش
    سلام من گوشی را خریداری کردم فروشنده موبایل شماره سیم کارتم را اشتباه ثبت کرده به خودشان مراجعه کردم میگوید خودتان پیگیری کنید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      سلام وقت بخیر سیم‌ کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید و صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17 مطالعه و ثبت تیکت نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ب · 27 روز پیش
    سلام من یک گوشی دو سیم کارته خریداری کردم الان سیم کارت دوم قطع شده هست ولی سیم کارت اول مشکلی نداره چطور میتونم سیم کارت دوم را وصل کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مازیار خلوتی · 27 روز پیش
    سلام، من یک گوشی از خواهرم گرفتم که با شماره خودش ثبت شده چه اقدامی باید انجام بدم که گوشی با شماره خودم ثبت بشه
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الله · 1 ماه پیش
    باسلام
    من یک سیمکارت دیگرم را روی گوشی قرار دادم و دستگاه خدماتش قطع شد گوشی را سه ساله دارم
    چکار باید کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید وضعیت دستگاه را از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mmd · 1 ماه پیش
    سلام چجوری میتونم شماره کامل گوشی باهاش رجیستری شده را پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر شماره کامل قابل دسترسی نیست فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11 صفحه عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    meysam · 1 ماه پیش
    سلام برای من الان پیام اومد که یک گوشی با این شناسه برام ثبت شده است برای من نیست چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی اصلی · 1 ماه پیش
    سلام، من وقتی گوشی را خریدم چون قسطی خریدم مالکیت به نام خود صاحب موبایل فروشی بود حالا که قسط هاش تموم شده صاحب موبایل فروشی انتقال را به سیم کارت من نمیزند خواستم ببینم چطور می توانم از او شکایت کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    keyvan · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید ببخشید من یک گوشی خریدم تحت مالکیت یک خط دیگری هست و صاحب خط را نمیشناسم باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن رحیمی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یک گوشی خیلی وقت پیش گرفتم رجیستری به نام یک سیم کارت دیگه هست اون سیم کارت خاموشه باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورت امکان ابتدا به اپراتور مربوطه مراجعه نمایید وسیم کارت راتهیه نمایید واگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد چنانچه سیم کارت تخلیه شده است صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید. در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نماید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نماید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن پارسا · 1 ماه پیش
    با سلام، الان گوشی خودم را میخوام بفروشم متوجه شدم مالکیت گوشی تغییر کرده است، باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر جهت بررسی با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی افشاری · 2 ماه پیش
    سلام من یه گوشی ایفون۷ دارم ولی از دستگاه استفاده نمیکردم دو ماه پیش که خواستم استفاده کنم پیام دستگاه در سامانه همتا ثبت نشده واز این تاریخ سرویس نخواهد گرفت برای من ارسال شد راهنمایی کنید باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده چنانچه قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date خریداری شده دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور روشن نبوده یا از مبادی قانونی کشور وارد نشده باشند، و سابقه فعالیت دستگاه در شبکه رویت نشده باشد ،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد. راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه http://hmti.ir/02 در غیر اینصورت اگر قبل از طرح رجیستری از دستگاه استفاده میکردید جهت بررسی شناسه دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 ماه پیش
    سلام گوشی خریداری کردم همه وسایلش رو تحویل گرفتم کارتن هم گرفتم اما فروشنده انتقال مالکیت نزد . دسترسی بهش ندارم چگونه انتقال مالکیت بزنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وصال محمدی · 2 ماه پیش
    سلام ببخشید برای رجیستر کردن گوشی های قدیمی که کد فعالسازی ندارن ، باید چه کرد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date از دستگاه استفاده میکردید ابتدا باید مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرهاد کریمی · 2 ماه پیش
    سلام . برای افزودن گوشی های قدیمی ، باید حتما سیمکارتی که قبلا مورد استفاده بوده داخل دستگاه باشد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر سیمکارت مورد نظر روی هر دستگاهی باشد می توانید فرایند های همتا را انجام دهید و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید. اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03