شناسایی هوشمند مشکلات

عدم شناخت مالک قبلی

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در غیر این صورت، معامله بدون سند انجام شده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، مالک اصلی دستگاه، مالک قبلی شناخته شده و کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

 با وجود تاکیدها و توصیه‌های متعدد سامانه همتا در زمینه ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش دستگاه، متاسفانه تعداد زیادی شکایت در این زمینه به مرکز پاسخ گویی سامانه همتا، واصل شده است. این شکایت‌ها عبارتند از:

  1. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. به شماره همراه فروشنده دسترسی ندارم که از ایشان درخواست انتقال مالکیت نمایم.
  2. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. به شماره همراه فروشنده دسترسی دارم اما خاموش است و نمی‌توانم درخواست انتقال مالکیت کنم.
  3. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. از شناسه (IMEI) دستگاهم توسط فروشنده، سوء استفاده شد و الان دستگاهم قطع شده است.

 

سامانه همتا ضمن تاکید مجدد و موکد دوباره در زمینه ضرورت انتقال مالکیت و فعال سازی دستگاه برای سیم کارت خریدار در زمان خرید و فروش و در حضور فروشنده، اعلام می‌دارد که در صورت تایید برخی شرایط، امکان ارائه راهنمایی در مورد شماره سیم کارت خریدار در سامانه همتا فراهم شده است.

حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک

1- در صورتی که دستگاه دارای مالک باشد و از شناسه دستگاه سوء استفاده نشده باشد، در پیام هشدار انتقال مالکیت ارسالی از همتا، شماره مالک با چند رقم پنهان نمایش داده می‌شود.

2- در صورتی که دستگاه دارای مالک نباشد و در پیام هشدار انتقال مالکیت ارسالی از همتا، شماره مالک ذکر نشده باشد و از شناسه دستگاه نیز سوء استفاده نشده باشد، می‌توانید با استفاده از آموزش زیر شماره‌ای که امکان دریافت مالکیت دارد را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که این شماره منقضی یا واگذار شده باشد، شماره با چند رقم پنهان نمایش داده می‌شود.

3- در صورتی که از شناسه‌های دستگاه سوء استفاده شده باشد، شماره مالک در هیچکدام از حالت‌ها نمایش داده نمی‌شود.

4- در صورتی که شماره مالک را می‌شناسید ولی سیم‌کارت مالک منقضی و یا واگذار شده است، آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده را مشاهده نمایید.

توجه: در تمامی حالت‌ها، همتا پاسخگویی بیشتری نمی‌تواند داشته باشد.

در ادامه مراحل انجام این فرایند، آورده شده است.

 

مرحله یک:

در ابتدا باید از تمام اسلات‌های دستگاه، با شماره همراه خودتان استفاده نمایید تا تاریخچه فعالیت این زوج در شبکه اپراتوری رویت گردد.

سپس با همان سیم کارت استفاده کننده از دستگاه، وارد کارتابل شماره همراه خود در سامانه همتا به نشانی www.hamta.ntsw.ir   شوید.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت خودتان، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، می‌توان وارد سامانه شد.

 

مرحله سه:

در ادامه وارد قسمت «وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)» شوید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعد باید یکی از شناسه (IMEI)های دستگاه مربوطه را وارد نمایید (دقت داشته باشید حتما باید از دستگاه با سیم کارت خود استفاده نمایید تا موفق به مشاهده نتیجه شوید).

 

مرحله پنج:

درصورتیکه این شناسه (IMEI) تحت مالکیت قطعی هیچ سیمکارتی نباشد (یعنی قبلاً توسط هیچ فردی وارد کارتابل نشده باشد) و از آن، سوء استفاده هم نشده باشد، پیغامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن فرآیند نمایش داده می‌شود.

 با کلیک برروی گزینه OK اطلاعات نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید با سیم کارت درج شده در نتیجه تماس گرفته و از ایشان درخواست کنید مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدالحمید افشار مقدم · 3 روز پیش
    سلام میخواهم بدانم از چند سیم کارت من کدام متعلق به کدام دستگاه میباشد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارت مورد نظرتون در قسمت ورود با شماره همراه وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شوید در بخش مدیریت دستگاه ها گوشی های ثبت شده قابل رویت می باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهناز رمضانی · 3 روز پیش
    سلام من گوشی سامسونگ از دیجی کالا خریدم به همراه کارت ضمانت وقتی فعالش کردم زد سیم کارت دیگری داخل گوشی بوده ایا گوشیم دست دوم بوده الان فعاله ریجستریش یه گلس هم رو گوشی بود میشه کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همتا، ذکر شده بود " این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است "، استحضار داشته باشید این مورد فقط مربوط به دستگاههای اکبندی که هنوز خریدار سیم کارت خودش را روی دستگاه قرار نداده باشد و قبل از قرار دادن سیم کارت اگر اعلام شد با یک سیم کارت روشن شده می تواند از خریدن دستگاه امتناع کند بعد از قرار دادن سیم کارت قابل استناد نیست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا توکلیان · 4 روز پیش
    سلام وقت بخیر من یه گوشی دست دوم خریدم متاسفانه مالکیت گوشی مشخص نیست برای چه کسی هست امروز برام پیام اومده که استفاده از این گوشی تا ۳ روز اینده مجاز می باشد چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد لطفا برای دریافت انتقال مالکیت ب فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      لطفا همین صفحه کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی طباطبائی فر · 5 روز پیش
    سلام گوشی پدر من چند سال پیش خراب شد اون موقع تاز بحث ریجستر و مالکیت شروع شده بود و مردم اطلاع دقیق نداشتن گوشی گارانتی داشت و برگشت شرکت بدون اطلاع ما برد گوشی رو عوض کردن و یه برد دست دوم رو گوشی گذاشتن ما هم تا امروز مطلع نبودیم وقتی برای فروش موبایل اقدام کردم که دیدم یند مالکیت به اسم ما نیست پیگیری کردم و متوجه این اتفاق شدم خواهش میکنم راهنمایی کنید الان یه گوشی ۱۵ میلیونی باید بندازیم دور یعنی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mostafa · 5 روز پیش
    سلام. من گوشی کارکرده خریدم و از فروشنده انتقال مالکیت گرفتم. توی پنل همتام هم مشخصات دستگاه اومده منتها توی لیست شماره هایی که برای اون گوشی ثبت شده هنوز هم شماره مالک قبلی وجود داره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است اگر قسمت سوابق انتقال مالکیت شماره مالک قبلی را می بینید که مشکلی ایجاد نمی شود در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Fateme · 5 روز پیش
    سلام وقت بخیر من گوشی نو خریدم اما فروشنده مالکیت گوشی رو انجام نداد. همه مراحل را انجام دادم اما گفت شناسه دستگاه قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    F · 6 روز پیش
    سلام من ی گوشی جدید خریدم میخوام بدونم فروشنده انتقال مالکیت داده یانه چطور باید بفهمم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      باسلام وقت بخیر در صورتی که پیامک تایید فعالسازی را دریافت نکردید وارد سایت همتا به آدرسhttp://hamta.ntsw.ir شوید در قسمت مدیریت دستگاه در صورتی که شناسه دستگاه مورد نظر را مشاهده کردید مشکلی ندارد همچنین میتوانید در همان سایت همتا پیامک مربوط به فعالسازی را مشاهده نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ati · 6 روز پیش
    سلام من از یک نفر گوشی هدیه گرفتم کارتن گوشی هنوز دست خودشه ولی ریجستریش ب نام خودم الان گوشی ب کی تعلق میگیره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت به خیر در هنگام خرید و فروش تطابق شناسه های روی جعبه دستگاه و کد دستوری الزامی می باشد لطفا صفحه "میخواهم دستگاه کارکرده (دست دوم) بخرم" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/old
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دیاکو قادری · 8 روز پیش
    سلام من یک گوشی دارم و فراموش کرده ام که وقتی که خریدم مالکیتش رو زدم روی کدام شماره الان میخوام بفروشمش نمیدانم مالکیتش رو کدام شماره هست لطفا کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک در همین صفحه مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایمان جعفری · 8 روز پیش
    سلام گوشی کارکرده خریدم و شماره ای که مالکیت قطعی به نام ان خورده رو به صورت کامل ندارم لطفا بگین که باید چیکار کنم از طریق وضعیت شناسه دستگاه هم به نتیجه ای نرسیدم تصویر خطایی هم که میده رو اپلود کردم براتون لطفا خواهشا منو راهنمایی کنید تو بد وضعیتی گیر کردم الان به پول گوشی احتیاج دارم و میخام بفروشمش ولی انتقال مالکیت نداره و به مشکل خوردم تو رو خدا یه لطفی بکنید یک هفتس در گیرم در ضمن مدل گوشی آیفون xsmax هستش با تشکر قبلی یا علی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید در غیر اینصورت راهکاری ندارد.http://hmti.ir/11
      و در صورت عدم همکاری فروشنده میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    زرندی · 9 روز پیش
    سلام وقت بخیر ایا می شود در یک دستگاه غیر هوشمند نوکیا که دو سیم کارته است من هم سیم کارت مادرم را نصب کنم و هم سیم کارت خودم را
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت نکردید لازم نیست اقدامی انجام دهید.
      در صورتی که، پیامک هشداری از طرف همتا دریافت نمودید به صفحه «پیامک های هشدار» http://hmti.ir/12 مراجعه فرمایید و مطابق با پیام دریافتی اقدام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بابک · 9 روز پیش
    با سلام ببخشید من تا مرحله پنج رفتم و فرایند با موفقیت انجام شد و شماره موبایل رو هم بهم نشون داد،ولی وقتی با اون شماره بررسی میکنیم می‌نویسه هیچ دستگاهی تحت مالکیت این شماره نیست, حالا شما بفرمایید چکار کنیم شماره اولیه رو داده ولی شماره اولیه هیج دستگاهی تحت مالکیتش رو نشون نمیده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه آموزش انتقال مالکیت دستگاه کادر پیش نیاز انتقال مالکیت دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رامین همته · 10 روز پیش
    باعرض سلام و خداقوت
    من سال گذشته گوشی خودم رو با یک گوشی دیگر معاوضه کردم
    گوشی که از طرف گرفتم به شرط سالمی گرفتم ولی متاسفانه تو راه برگشت متوجه شدم که گوشیش مشکلات زیادی داره به طرفمم زنگ زدم اول قبول دار شد و گفت یا بیار پس بده و یا ببر درستش کن من هزینه تعمیرش رو میدم. من بهش گفتم گوشیرو پس میدم و گوشی خودمو بهم برگردون قرار شد تا شب همون روز گوشی رو پس بیاره ولی متاسفانه از اون به بعد دیگه جواب تلفنمم نداد.من فقط تنها کاری که کردم انتقال مالکیتی که واسش زده بودمو سریع جابه جاش کردم و دوباره به نام خودم ثبتش کردم چون اون طرف هنوز انتقالشو نرفته بود واسه خودش بزنه
    العان گوشی و کارتنش دست اون هست ولی مالکیتش به نام من هست میخواستم ببینم آیا راهی وجود داره که بتونم گوشیشو قطع کنم تا اون طرف پیداش بشه تا بتونم باهاش حساب کتاب کنم ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جعفرمحمدی · 11 روز پیش
    سلام
    یه گوشی پارسال خریدم که یک سیمش درسته ولی سیم دومش پیام جعل شناسه میاد متاسفانه پارسال زیاد از همتا اطلاعاتی نداشتم،الان کارتنش دستمه و فروشنده هم میگه به من مربوط نیست،اداره همتا کجا هست برم رفع مشکل کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت به هنگام خرید و فروش ضروری می باشد؛ جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید و چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری ثبت شکایت فرمایید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      همچنین میتوانید مطالب همین صفحه را هم میتوانید مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد · 11 روز پیش
    سلام من شماره قبلی ک رو گوشی روشن میزنم سه رقم مخفی میده الان چطور شماره پیدا کنم ک انتقال مالکیت بدم ؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر همین صفحه کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک مورد 2 را مطالعه نمایید
      در صورتی گوشی شما شرایط مورد دوم را دارد در ابتدا باید از تمام اسلات‌های دستگاه، با شماره همراه خودتان استفاده نمایید تا تاریخچه فعالیت این زوج در شبکه اپراتوری رویت گردد.
      سپس با همان سیم کارت استفاده کننده از دستگاه، وارد کارتابل شماره همراه خود در سامانه همتا به نشانی www.hamta.ntsw.ir شوید. ادامه فرایند هم همین صفحه مطالعه نمایید
      در غیر این صورت راهکاری ندارد و ضرورت دارد که در خرید و فروش انتقال دریافت شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسینی · 12 روز پیش
    من شماره مالک رو میدونم ولی وقتی تماس میگیرم.میگه خاموش است
    اصلا نتونستم پیداش کنم همیشه خاموش است
    حالا چه طوری مالکیت رو انتقال بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر،دریافت انتقال مالکیت درهنگام خرید فروش ضرورت دارد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید در غیر اینصورت با جعبه دستگاه به اتحادیه موبایل مرکز استان مراجعه کنید.
      آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مظهری · 12 روز پیش
    سلام خیلی ممنونم از راهنماییتون،تا دیشب نمیتونستم که مالکیت گوشی رو درست کنم،اما الان شد،خیلی سپاسگذارم،الان دیگه میتونم تغییر مالکیت بدم برای خریدار درسته؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد. آموزش انتقال مالکیت دستگاه
      http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مظهری · 12 روز پیش
    سلامی دوباره
    همین کار رو هم کردم اما خب شماره ی فعالسازی رو ندارم
    دوتا خطی که ازش استفاده کردم برای اولین بار توی گوشی،هردو رو همتا نشون میده گوشی دو سیم کارته،اما وقتی میزنم برای انتقال مالکیت هردو خط میگن مالکیتی نیست،سه سال پیش خریدمش،یادم نمیاد که اصلا برام فعال کرده مغازه یا نه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجستری ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مظهری · 13 روز پیش
    سلام من مالکیت به نام خودمه،سیم کارتم رو فورجی کردم قبلی منقضی شده،الان میخوام گوشیو بفروشم میگه دستگاهی به نام من ثبت نشده،چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجستری ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد اسماعیلی · 13 روز پیش
    سلام من یک گوشی خریدم مالک گوشی راهش از من دوره چجوری بدون سیم کارت مالک انتقال مالکیت بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت فقط با سیم کارت مالک امکان پذیر است و شماره مالک داخل هر دستگاهی باشد امکان انجام فرایند را دارد لطفا صفحه "انتقال مالکیت دستگاه " را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/06