عدم شناخت مالک قبلی

ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش

اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور ایشان، دستگاه را برای سیم کارت خود، با موفقیت فعال سازی نمایید.

در غیر این صورت، معامله بدون سند انجام شده و در صورت ایجاد مشکلات احتمالی و سوء استفاده از شناسه (IMEI) دستگاه، مالک اصلی دستگاه، مالک قبلی شناخته شده و کلیه حقوق قانونی از جمله حق استفاده از دستگاه، برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

در این صورت، شما که دستگاه را خریداری کرده اما انتقال مالکیت نگرفته‌اید، متضرر اصلی خواهید بود.

 با وجود تاکیدها و توصیه‌های متعدد سامانه همتا در زمینه ضرورت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش دستگاه، متاسفانه تعداد زیادی شکایت در این زمینه به مرکز پاسخ گویی سامانه همتا، واصل شده است. این شکایت‌ها عبارتند از:

  1. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. به شماره همراه فروشنده دسترسی ندارم که از ایشان درخواست انتقال مالکیت نمایم.
  2. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. به شماره همراه فروشنده دسترسی دارم اما خاموش است و نمی‌توانم درخواست انتقال مالکیت کنم.
  3. دستگاه را بدون انتقال مالکیت خریداری کرده‌ام. از شناسه (IMEI) دستگاهم توسط فروشنده، سوء استفاده شد و الان دستگاهم قطع شده است.

 

سامانه همتا ضمن تاکید مجدد و موکد دوباره در زمینه ضرورت انتقال مالکیت و فعال سازی دستگاه برای سیم کارت خریدار در زمان خرید و فروش و در حضور فروشنده، اعلام می‌دارد که در صورت تایید برخی شرایط، امکان ارائه راهنمایی در مورد شماره سیم کارت خریدار در سامانه همتا فراهم شده است.

در ادامه مراحل انجام این فرایند، آورده شده است.

 

مرحله یک:

در ابتدا باید از تمام اسلات‌های دستگاه، با شماره همراه خودتان استفاده نمایید تا تاریخچه فعالیت این زوج در شبکه اپراتوری رویت گردد.

سپس با همان سیم کارت استفاده کننده از دستگاه، وارد کارتابل شماره همراه خود در سامانه همتا به نشانی www.hamta.ntsw.ir   شوید.

 

مرحله دو:

پس از وارد کردن شماره سیم کارت خودتان، رمز عبور موقت برای آن شماره ارسال می‌گردد. با استفاده از رمز عبور ارسال شده و وارد کردن کد امنیتی، می‌توان وارد سامانه شد.

 

مرحله سه:

در ادامه وارد قسمت «وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)» شوید.

 

مرحله چهار:

در مرحله بعد باید یکی از شناسه (IMEI)های دستگاه مربوطه را وارد نمایید (دقت داشته باشید حتما باید از دستگاه با سیم کارت خود استفاده نمایید تا موفق به مشاهده نتیجه شوید).

 

مرحله پنج:

درصورتیکه این شناسه (IMEI) تحت مالکیت قطعی هیچ سیمکارتی نباشد (یعنی قبلاً توسط هیچ فردی وارد کارتابل نشده باشد) و از آن، سوء استفاده هم نشده باشد، پیغامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن فرآیند نمایش داده می‌شود.

 با کلیک برروی گزینه OK اطلاعات نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید با سیم کارت درج شده در نتیجه تماس گرفته و از ایشان درخواست کنید مالکیت دستگاه را به شما منتقل نماید.

حل نشدن مشکل حتی با استفاده از گزینه وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)

درصورتیکه سیم کارت درج شده در نتیجه خاموش بود یا در دسترس نبود یا نتیجه نمایش داده شده، مشکل شما را حل نکرد، با همکاران ما در مرکز پاسخ گویی سامانه همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس حاصل نموده و مشکل را مطرح فرمایید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا۱۱۲۲ · 1 روز پیش
    سلام
    من گوشی من می خوام انتقال مالکیت بدم اینو میزنه
    در صورتی که سیمکارت قبلی منقضی/تغییر مالکیت شده است ان را وارد نمایید
    ۱-این گوشی روی سیم کارت خودم ریجستری شده بود و قبل از این ریجستری واسه گوشی بیاد اینو خریدم
    ۲-از کجا شماره قبلی کسی که قبل از ریجستری گذاشته بود رو بدونم ؟؟
    ممنون میشم کمک کنین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ساعت پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه تغییر نام سیم کارت داشته اید، لطفا به صفحه «آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده» مراجعه نموده و مطالعه کنید. http://hmti.ir/15
      در غیر این صورت لطفا همین صفحه را با دقت مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 1 روز پیش
    سلام
    من یک گوشی دارم که روی ۳تا سیم کارت گذاشتم رو
    وحالا میخوام بفروشمش نمیدونم کدوم سیم کارت ریجستری شده باید چی کار کنم

    لطفا جواب منو بدید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه دستگاه مالک دارد، با قرار دادن سیم کارتی بر روی دستگاه شماره مالک از طرف همتا به صورت محدود برای شما ارسال می گردد.
      در غیر این صورت لطفا همین صفحه را با دقت مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا · 4 روز پیش
    با سلام
    دو مساله:

    1 - قبل از شروع طرح رجیستری من یک گوشی برای مادرم خریدم

    و گوشی دریک نماز خانه در اصفهان به سرقت رفت

    امروز در اکانتم در سامانه همتا از سر کنجکاوری سریال روی جعبه گوشی را در قسمت وضعیت دستگاه سرچ کردم و دیدم گویا با یک سیم کارت هم فعال شده! چه باید کرد؟



    2- گوشی بنده با سریال زیر برای من در سیم کارت 099056zzz92 و 0933430zzz1 فعال شده ولی در اکانتم دیده نمی شود و قابل انتقال نیست!

    356911071zzz707

    ُسیم کارت دوم:
    356912071zzz705
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های سرقت شده از طرف همتا قابلیت پیگیری ندارد.
      در رابطه با مورد دوم نیز چنانچه دستگاه را قبل از طرح رجستری (بر اساس جدول «تاریخ مشمولیت» http://hmti.ir/date) در اختیار داشتید به صفحه «آموزش افزودن دستگاه» مراجعه کنید و با دقت مطالعه کنید: http://hmti.ir/03.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصور رمضانی · 4 روز پیش
    سلام .‌چندوقت پیش گوشی کارکرده ایی خریداری کردم اما به تازگی متوجه شدم که فروشنده آن فرایند انتقال مالکیت را ناقص انجام داده و گوشی بنام من نشده و من دیگر به هیچ عنوان به فروشنده برای تکمیل انتقال مالکیت دسترسی ندارم . لطفا راهنمایی کنید که من با این گوشی گران قیمتی که همه لوازم و جعبه آن را دارم اما مالکش نیستم چه کنم ؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد.
      لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید.
      چنانچه منظور شما این می باشد که فروشنده انتقال مالکیت را انجام داده ولی شما فعال سازی را انجام نداده اید با شماره خود وارد سایت همتا شده در بخش پیام های همتا پیامک کد فعال سازی قابل مشاهده میباشد سپس میتوانید فعال سازی انجام دهید و دستگاه به نام شما ثبت گردد.
      سایت همتا : www.hamta.ntsw.ir
      آموزش فعال سازی دستگاه : http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صائم بهرامی نژاد · 4 روز پیش
    سلام.ببخشیدمن یک گوشی دست دوم خریدم وبعدحدودیک ماه کارکردن یکدفعه شبکه غیرفعال شدوکارتن گوشی هم ندارم وشماره مالک قبلی هم ندارم میشه راهنمایی کنیدچجورمیتونم شبکه گوشی رودوباره فعال کنم.ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار از سامانه همتا دریافت کرده اید و دستگاه غیر فعال گردیده سیمکارت را روی دستگاه دیگری قرار دهید سپس به صفحه پیامک های هشدار مراجعه کرده و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.
      http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه مطمئن شوید.
      ضمنا فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی کارکرده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان · 5 روز پیش
    سلام خسته نباشید، من یه گوشی سه سال پیش خریدم اون موقع انتقال مالکیت نبود الان شماره ای که رو دستگاه درج شده تماس گرفتم جواب سر بالا میده چیکار میتونم بکنم؟ میگه من پسرم گوشیش دزدیدن شاید اون باشه در صورتی که من از مغازه دار خریدم. پیشنهاد شما چیه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      ا سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را پیش از شروع طرح ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) خریداری و استفاده کرده اید با سیمکارتی که قبل از طرح روی دستگاه روشن بوده فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید دستگاه به نام شما ثبت میگردد.http://hmti.ir/03
      چنانچه امکان انجام فرایند افزودن دستگاه با سیمکارتی که قبل از طرح روی دستگاه بوده را نداشتید لطفا جهت بررسی شناسه ها را یادداشت کرده و با سامانه همتا 096366 تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    باجوروند · 6 روز پیش
    با سلام خسته نباشید من از کشور خارج شدم و الان تقریبا داره سه ماه میشه و سیم کارت خارجی گذاشتم رو گوشی اون سیم کارت قبلیم که گوشی رو باش ثبت کرده بودم و سوزوندم الان خودم خارج هستم چکار میشه کرد ؟؟؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 7 روز پیش
    سلام
    وقت بخیر
    گوشیم رو از شهرستان دیگ ای خریده ام و ب طرفی ک تو همتا گوشی ب اسمش هست دسترسی ندارم
    تو سامانه همتا شماره طرف کامل نشون داده نمیشه و وضعیت گوشی رو میگه سفید
    خواستم راهی هست ک بتونم شماره طرف رو کامل داشته باشم تا باهاش تماس برقرار کنم؟!
    توروخدا کمک کنید
    پس ما چجوری طرف مقابل رو گیر بیاریم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید.
      لطفا برای بررسی دقیق تر وضعیت دستگاه شناسه های دستگاه را از تنظیمات یادداشت کرده و با شماره 096366 تماس برقرار کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حصر. Alipour · 7 روز پیش
    سلام. آقا چرا هیچ کمکی به ما نمی‌کنید. من نمیدونستم رجیستری چیه. دو تومن پول گوشی دادم. جعبه هم دستمه.الان اونطرف رو کجا پیدا کنم آخه. لااقل یه راه کاری بذارین تا شماره مالک رو بتونیم ببینیم مشکلمون حل بشه. خواهشا یبار هم که شده یه کاری بکنین. ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hojat · 8 روز پیش
    فقط بهم بگین چه مدت میتونه با سیم کارت خودش از گوشی من استفاده کنه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های سرقتی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hojatmojandehi · 8 روز پیش
    با سلام خسته نباشید گوشی منو دزدیدن مالکیتم بنام خودم بوده طرفی که سیمکارت خودشو انداخته چه مدتی میتونه از گوشی من استفاده کنه؟ توروخدا لطفا جواب بدین
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های سرقتی پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میثم رستمی · 9 روز پیش
    من قبلا یه گوشی ساده خریده بودم....سیمکارت توش نبوده.....الان یه سیمکارت جدید گذاشتم توش....الان در مورد انتقال مالکیت باید کاری انجام بدم یا نه؟؟؟؟در ضمن هیچ شماره ای از مالک قبلی ندارم....
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه پیش از شروع طرح ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) داخل کشور روشن بوده است قانونی است و میتوانید با شماره ای که روی دستگاه بوده فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
      http://hmti.ir/03
      در صورتی که پیش از شروع طرح با سیمکارتی رویت نشده باشد راهکاری برای استفاده وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ازیتا.غ · 10 روز پیش
    با سلام من یه گوشی ایفون 4 رو دو سال پیش خریداری کردم
    مالک قبلی این گوشی رو در ابان ماه به نام خودشون ثبت کردن. من هم زمان خرید این گوشی انتقال مالکیت نگرفتم و الان هم به ایشان دسترسی ندارم و شماره قبلی هم خاموشه . الان که قصد فروش دارم یا مشمول انتقال مالکیت میشه یانه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، انجام فرایند انتقال مالکیت در حین خرید و فروش الزامی می باشد، لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین رئیسی · 10 روز پیش
    سلام
    با اینکه برای تعویض سیمکارت انتقال مالکیت بازم نیست من انجام دادم اما شماره مالک رو به اشتباه به یک شماره ناشناس دادم که بامن همکاری نمیکنه انتقال مالکیت به من انجام بده.باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا ابتدا وارد سایت همتا به نشانی www.hamta.ntsw.ir شده در بخش ثبت و پیگیری مشکلات درخواست خود را ثبت نمایید تا بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شایان قادری · 10 روز پیش
    سلام ازموبایل فروشی گوشی جی سه پروخریدم گفت فردابرایت انتقال مالکیت میدم،فرداش گفت نمیشه تایه ماهی که گذشته به شماره ایی که درسامانه هست زنگ زدم برای انتقال مالکیت که گفت اصلا این چنین گوشی رومالکیت نکرده وهیچکس هم جوابگونیست ممنون میشم دقیق راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید.
      چنانچه فروشنده همکاری نکرد از طریق تعزیرات یا سازمان حمایت از مصرف کننده میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Persian_boy · 10 روز پیش
    سوال دومم;
    چند سال قبل یه گوشی خریده بودم و سیم کارت اولی که باهاش گوشی رو روشن و استفاده کرده بودم رو فروخته بودم موقع فروختن گوشی موبایل فروش خریدار انتقال مالکیت خواست که هرچقدر با اون شماره ایم که واگذار کرده بودم تماس گرفتم خاموش بود بعدش موبایل فروش ازم پانصد هزار پول گرفت که گفت برای انتقال مالکیت گرفتن این مبلغ باید پرداخت به مخابرات بشه تا امکان نیاز به شماره واگذار شدم باشه میخوام بدونم این کار قانونیست و اصلا موبایل فروشی که اینکارو کرده درست میگفت؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند های سامانه همتا هزینه ای به دنبال ندارد ،لطفا صفحه " آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Persian_boy · 10 روز پیش
    سلام.زمانیکه گوشی رو خریدم ضمن اینکه طرح هنوز وجود نداشت گوشیمو آکبند ازم به سرقت بردند و من شکایت کردمو موفق شدم سارق رو بعداز ردیابی شدن پیدا و گوشیمو پس بگیرم الان برای گرفتن مالکیت باید چیکار کنم چون سارق گوشیم 1 ماه اول سیمکارتش رو رو گوشیم انداخته بود که در واقع اولین سیمکارت شماره ایشون بوده.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا از مراجع قضایی پیگیری کنید که مالک (سارق) به شما تغییر مالکیت بدهد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد · 11 روز پیش
    سلام.من یه گوشی samsng A6 داشتم.مالکیتش هم برای سیم کارت خودم بود. الان گم شده.متأسفانه کارتن گوشی هم از بین رفته.چطوری میتونم از طریق سامانه همتا ریجستریش رو فعال کنم که دیگه هیچ سیم کارتی رو نخونه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های مفقودی پاسخگویی ندارد .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید ابراهیم حسینی · 11 روز پیش
    سلام ببخشید من فقط میخواهم ببینم گوشی بنام خودم ثبت شده یا نه گوشی آکبند خریدم لطفا راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر با شماره خود وارد سایت همتا شده و قسمت مدیریت دستگاه را بررسی نمایید چنانچه دستگاهی به نام شما ثبت شده باشد در این قسمت قابل رویت می باشد.
      https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صادق · 11 روز پیش
    سلام و عرض خسته نباشید من گوشی ایفون5cدوسال پیش از یکی خریدم اون موقع انتقال مالکیت نبود که برام بده الان وقتی شمارمو عوض میکنم از سامانه همتا پیام میاد و قسمتی از شماره تلفن صاحبشو مینویسه منم که بهش دسترسی ندارم نه شماره ای نه هیچی الان من چه کارکنم.
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا صفحه " تاریخ مشمولیت " را مطالعه کنید چنانچه بعد از شروع طرح دستگاه را خریداری کرده اید فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش در حضور فروشنده الزامی بوده است جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید.
      http://hmti.ir/date
      در غیر اینصورت جهت بررسی شناسه هارا از تنظیمات دستگاه یادداشت کرده و با شماره 096366 تماس برقرار کنید.