شناسایی هوشمند مشکلات

انتشار نسخه جدید برنامه اندروید همتا

نسخه جدید برنامه اندروید همتا منتشر شد.

🔄 امکانات جدید:
- مشاهده تمام پیام‌های ارسالی از همتا
- آموزش تصویری فرایندهای همتا
- آموزش ویدئویی فرایندهای همتا
- اخبار و اطلاعیه‌های همتا
- سوالات متداول

 

🔶 انجام فرایندهای سامانه همتا:
- استعلام اصالت دستگاه
- فعالسازی دستگاه
- افزودن دستگاه
- انتقال مالکیت دستگاه

 

⏬ دانلود و نصب برنامه:
👈 دانلود از گوگل پلی
👈دانلود از بازار 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر مقدسی · 1 ماه پیش
    سلام
    بنده یه گوشی خریداری کردم که سریال imei دستگاه در سامانه همتا به عنوان سریال ثبت شده نیست و سرویس نخواهد گرفت . به فروشنده مراجعه کردم گفتند که هفته آینده مشکل برطرف می شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی خانی · 2 ماه پیش
    گوشی من سامسونگ کشویی E250 پیامک قطع دریافت کردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا · 5 ماه پیش
    گوشی مسافرتی میشه انتقال مالکیت داد و چگونه میشه انتقال مالکیت داد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت برای دستگاه های مسافری امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعيدسرخه · 1 سال پیش
    با سلام.من یک گوشی A11ازکشور عراق برام هدیه آوردند بعد الان واسمه رجستری کردن چکار بباید بکنم وچه مدرکی لازمه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-14 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اقبال نوزاد · 2 سال پیش
    سلام گوشی من دو سیمکارته میباشد ولی متاسفانه هردو شیار یک شماره سریال است و یک سیم را ساپورت میکند لطفا راهنمایی کنید.چکار کنم تا از هردو سیم استفاده کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 سال پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی حسن زاده · 2 سال پیش
    سلام.شش ماه پیش گوشی از طریق سایت خریدم .متاسفانه با وجود پرداخت حق گمرکی و هزینه پست رجیستر نشده.کسی پاسخگو نیست.همه پاس میدن به این و اون.گفتن برو گمرک .بعد از یک ماه با پرداخت هزینه اعلام کردند باید به پست مراجعه کنید.پست که رفتم بررسی کردند گفتند به جای وارد کردن چهار شماره آخر همراه۲۴۲۸متاسفانه در اپراتور در گمرک فرودگاه امام ۲۴۳۸وارد کرده.حدود یک ماه ونیم پست جهت اصلاح اقدام کرده اما متاسفانه خبری نیست.باید چیکار کنم .لطفا راهنمایی کنین
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین جعفری · 2 سال پیش
    سلام بنده گوشیم مشکل دار شد
    یردم گارانتی یه دونه نو بهم دادن
    در قسمت تعیمیرات واردش کردم
    الان یک هفته میگذره هنوز در حال بررسیه
    از شدنی میشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 سال پیش
      با سلام وقت بخیر بازه زمانی جهت بررسی فرایند ثبت تعمیری 14 روز می باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اوین مینوفر · 2 سال پیش
    سلام.برای ویرایش اطلاعات ثبت شده به کدوم قسمت باید مراجعه کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 سال پیش
      با سلام وقت بخیر قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده در کدام قسمت را دارید؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاشم عطشانی پور · 2 سال پیش
    بعد از پرداخت هزینه عوارض گمرکی جهت ریجستر تلفن همراه الآن ۱۳ روز میگذره هنوز خبری از کد فعال سازی برای من ارسال نشده است لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 سال پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا وارد صفحه «سوالات متداول» http://hmti.ir/faq شوید و قسمت مسافری بخش 6-11 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 2 سال پیش
    سلام لطفا امکان پیداکردن مالک قبلی گوشی رو اضافه کنید خیلی بکار میاد باتشکر