شناسایی هوشمند مشکلات

انتشار نسخه جدید برنامه اندروید همتا

نسخه جدید برنامه اندروید همتا منتشر شد.

🔄 امکانات جدید:
- مشاهده تمام پیام‌های ارسالی از همتا
- آموزش تصویری فرایندهای همتا
- آموزش ویدئویی فرایندهای همتا
- اخبار و اطلاعیه‌های همتا
- سوالات متداول

 

🔶 انجام فرایندهای سامانه همتا:
- استعلام اصالت دستگاه
- فعالسازی دستگاه
- افزودن دستگاه
- انتقال مالکیت دستگاه

 

⏬ دانلود و نصب برنامه:
👈 دانلود از گوگل پلی
👈دانلود از بازار 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اقبال نوزاد · 13 روز پیش
    سلام گوشی من دو سیمکارته میباشد ولی متاسفانه هردو شیار یک شماره سریال است و یک سیم را ساپورت میکند لطفا راهنمایی کنید.چکار کنم تا از هردو سیم استفاده کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی حسن زاده · 4 ماه پیش
    سلام.شش ماه پیش گوشی از طریق سایت خریدم .متاسفانه با وجود پرداخت حق گمرکی و هزینه پست رجیستر نشده.کسی پاسخگو نیست.همه پاس میدن به این و اون.گفتن برو گمرک .بعد از یک ماه با پرداخت هزینه اعلام کردند باید به پست مراجعه کنید.پست که رفتم بررسی کردند گفتند به جای وارد کردن چهار شماره آخر همراه۲۴۲۸متاسفانه در اپراتور در گمرک فرودگاه امام ۲۴۳۸وارد کرده.حدود یک ماه ونیم پست جهت اصلاح اقدام کرده اما متاسفانه خبری نیست.باید چیکار کنم .لطفا راهنمایی کنین
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین جعفری · 4 ماه پیش
    سلام بنده گوشیم مشکل دار شد
    یردم گارانتی یه دونه نو بهم دادن
    در قسمت تعیمیرات واردش کردم
    الان یک هفته میگذره هنوز در حال بررسیه
    از شدنی میشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر بازه زمانی جهت بررسی فرایند ثبت تعمیری 14 روز می باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اوین مینوفر · 4 ماه پیش
    سلام.برای ویرایش اطلاعات ثبت شده به کدوم قسمت باید مراجعه کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده در کدام قسمت را دارید؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاشم عطشانی پور · 5 ماه پیش
    بعد از پرداخت هزینه عوارض گمرکی جهت ریجستر تلفن همراه الآن ۱۳ روز میگذره هنوز خبری از کد فعال سازی برای من ارسال نشده است لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا وارد صفحه «سوالات متداول» http://hmti.ir/faq شوید و قسمت مسافری بخش 6-11 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 5 ماه پیش
    سلام لطفا امکان پیداکردن مالک قبلی گوشی رو اضافه کنید خیلی بکار میاد باتشکر