🔔 راه اندازی سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا
✅ کاربران گرامی از این پس میتوانند با مراجعه به سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir، از قسمت "ثبت و پیگیری مشکلات"با وارد کردن شماره تلفن دارای مشکل و شناسه (IMEI)های دستگاه، به صورت آنی از مشکل رجیستری گوشی خود مطلع شده و راهنماییهای کامل و جامعی را برای حل مشکل به وجود آمده دریافت کنند.
🔷 این سیستم به صورت کاملاً هوشمند و در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس کابران عزیز میباشد تا بتوانند مشکلات مربوط به رجیستری گوشی خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن بررسی و حل کنند.
🔶 همچنین برای بهبود و ارتقاء این سیستم میتوانید تجربه استفاده خود را به ایمیل hamtainfo@ntsw.ir ارسال نمایید...
👈 ورود مستقیم به سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا (hmti.ir/t)
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/اخبار-و-اطلاعیه-ها/اخبار/راه-اندازی-سیستم-هوشمند-شناسایی-و-رفع-مشکل-همتا
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.