شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا

🔔 راه اندازی سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا

✅ کاربران گرامی از این پس می‌توانند با مراجعه به سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir، از قسمت "ثبت و پیگیری مشکلات"با وارد کردن شماره تلفن دارای مشکل و شناسه (IMEI)های دستگاه، به صورت آنی از مشکل رجیستری گوشی خود مطلع شده و راهنمایی‌های کامل و جامعی را برای حل مشکل به وجود آمده دریافت کنند.

🔷 این سیستم به صورت کاملاً هوشمند و در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس کابران عزیز می‌باشد تا بتوانند مشکلات مربوط به رجیستری گوشی خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن بررسی و حل کنند.

🔶 همچنین برای بهبود و ارتقاء این سیستم می‌توانید تجربه استفاده خود را به ایمیل hamtainfo@ntsw.ir ارسال نمایید...

👈 ورود مستقیم به سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا (hmti.ir/t)

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohamad · 20 روز پیش
    با سلام
    من یه گوشی قدمی که اصلا به نام نشده بود خریداری کردم اولین بار که سیم کارت گذاشتم از طرف سامانه پیام اومد که گوشی مشکلی نداره و تا چندین ماه درست کار کرد تا الان که یه هفته هست سیم کارت دوم رو گذاستم و پیام اومده شناسه شما جعل شده و تا سه روز قطع میشه،من فکر میکنم چون این گوشی هر دو اسلاتش یک کد imei داره سامانه به اشتباه فکر کرده من کد دستگاه رو جعل کردم.
    الان من باید چه کار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد لسان صدق · 1 ماه پیش
    سلام الان یه پیام از همتا اومده
    نه این شناسه دستگاه منه و نه من گوشی خریدم چجوره این شناسه دستگاه سامسونگ برای من اومده که خریدم و کد بگیرم آخه گوشی من هواوی هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین · 1 ماه پیش
    آقامیگی پیامک برافروشنده اجازه نمیده نگاه کنیم جه پیامک آمده برای پاک میکنه درست با مردم صحبت طلب کاریدتونظارت که
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 ماه پیش
    از داخل اپلیکشن،ثبت نام کردم تو سایت هم میام ثبت نام میکنم میگه کدامنیت اشتباه هست اسکرین شات گرفتم که ببنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، لطفا دربازه زمانی دیگری مجدد تلاش کنید و کد امنیتی را به صورت صحیح وارد کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Miladabiyar · 2 ماه پیش
    سلام. وقت بخیر. اقا من گوشی نو از موبایل فروشی گرفتم همون لحظه هم کار انتقال ماکیتشو انجام داد. ولی الان خواستم گوشیو بفروشم خواستم انتقال ماکیت بدم دیدم گوشیو ب ی شماره دیگه ک اصلا واسه من نیست فعال کرده. تماس هم گیگیرم باهاش میگه بعد تعطیلات بیا. ولی من ب پولش نیاز دارم. حالا موندم چیکار کنم. میگه شاید ب خط شرکت فعال شده. ممنون میشم منو راهنمایی کنی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ،شما موظف بودید بعد از فرایند انتقال مالکیت با استفاده از کد فعالسازی دستگاه را فعال کنید و پیامک فعالسازی را را برای شماره خود دریافت کنید.فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میثم تقوایی · 2 ماه پیش
    سلام وقت بخیرمن ۳سال پیش یه گوشی خریدم بایه سیمکارت روشنش کردم مشکلی نداشت الان که چندوقتی میشه خط وعوض کردم گوشی خودبه خودازکارافتاده باهمتاهم درست نشدهرخطیم میندازم جواب نمیده روی قوطیش کدفعال سازی نیست سیمکارت اولیمم که گوشی وباهاش روشن کردم صاحبش نیستش وسیمارتم منقضی شده چیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با دریافت پیامک هشدار از سامانه همتا دستگاه غیر فعال گردیده است لطفا صفحه " پیامک های هشدار " را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید.http://hmti.ir/12
      در رابطه با سیم کارت منقضی شده نیز لطفا صفحه "آموزش بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده" http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جلیل سلیمی · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی را یکسال قبل خریدام تا الان هیچ مشکلی نداشته م ولی الان دیگه آنتن گوشی ندارم از طریق شماره گیری *۷۷۷۷#جوابی نگرفتم کد فعالسازی ندارم و نمیتونم بگیرم یا از کجا بگیرم خواهش میکنم راهنمایی کنید
    با تشکر جلیل سلیمی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با دریافت پیامک هشدار از سامانه همتا دستگاه غیر فعال گردیده است لطفا صفحه " پیامک های هشدار " را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید .ضمنا برای انجام فرایند های مربوطه میتوانید از طریق گوشی فعال دیگری اقدام کنید.
      http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یونس تبارکی · 2 ماه پیش
    سلام من یه گوشی خریدم دست دوم الان صاحب گوشی پیداش نمیکنم ک انتقال مالکیت بدم باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی است لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید .
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید.
      http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد آرمانفر · 2 ماه پیش
    سلام شماره IMEI دوم گوشی من با شماره ثبت شده در سامانه مغایرت داره
    الان یک ماهه که سیم‌کارت دومم غیر فعال شده و هیچ اداره یا مرکزی هم پاسخگو نیست
    لطفاً در ثبت شماره ها دقت کنید
    که کسیکه با تلفنش نون درمیاره رو به دردسر نیندازید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا وارد سایت همتا به آدرس https://hamta.ntsw.ir شوید و در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات، زیرشاخه شناسه دستگاه من با شناسه دستگاه ثبت شده در همتا تطابق ندارد را انتخاب نمایید و درخواست پیگیری ثبت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اميرخاني · 2 ماه پیش
    سلام.
    مدتي پيش پس از انجام مراحل و واريز مبلغ، كد فعالسازي را دريافت كرديم ولي امروز متوجه شديم كه كد روي تلفن همراه فعال نشده و الان نه به آن كد فعالسازي و نه به شماره اي كه كد به آن ارسال شده بود دسترسي نداريم! اطلاعات پرداخت وجه و اطلاعات گوشي خريداري شده در دست است! چاره چيست؟ چگونه پيگيري كنيم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی ابراهیمی ابراهی · 3 ماه پیش
    سلام من یک گوشی داشتم که ازم دوسال پیش دزدیده بودند من گوشی رو سال ۹۵خریده بودم الان چک کردم دیدم آخر ۹۶ ریجستر شده من شکایت هم کردم اما فایده نداشت میشه بهم بگید به نام چه شخصی ریجستر شده یا راهنماییم کنید باید چه اقدامی کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در زمینه گوشی های سرقتی پاسخ گویی ندارد لذا لطفا این موارد را از سمت مراجع قضایی پیگیری کنید.