شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا

🔔 راه اندازی سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا

✅ کاربران گرامی از این پس می‌توانند با مراجعه به سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir، از قسمت "ثبت و پیگیری مشکلات"با وارد کردن شماره تلفن دارای مشکل و شناسه (IMEI)های دستگاه، به صورت آنی از مشکل رجیستری گوشی خود مطلع شده و راهنمایی‌های کامل و جامعی را برای حل مشکل به وجود آمده دریافت کنند.

🔷 این سیستم به صورت کاملاً هوشمند و در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس کابران عزیز می‌باشد تا بتوانند مشکلات مربوط به رجیستری گوشی خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن بررسی و حل کنند.

🔶 همچنین برای بهبود و ارتقاء این سیستم می‌توانید تجربه استفاده خود را به ایمیل hamtainfo@ntsw.ir ارسال نمایید...

👈 ورود مستقیم به سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا (hmti.ir/t)

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضاشهابی · 16 روز پیش
    رمز را وارد میکنم میگوید اشتباه است چرا با اینکه رمز درست وارد میکنم اشتباه میگوید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، ابتدا وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شوید و در قسمت فراموشی رمز عبور رمز جدید تعریف نمایید رمز تعریف شده میبایست شامل حداقل 6 کارکتر و ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی محمدی · 21 روز پیش
    سلام خسته نباشید من با کدملی وارد شده بودم رمزمو وارد کردم قبول نکرد بعد بازیابیو زدم رمز موقت گرفتم رمز جدیدو وارد کردم زد با موفقیت ثبت شد رمز جدیدمو وارد کردم زد رمز اشتباه است یک بار دیگه وارد کردم زد اکانت مسدود گردیده این کارو قبلا هم انجام دادم ولی مشکلم بعداز گذشت زمان حل نشد چیکار باید کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 روز پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 124 داخلی 3 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید مهدی عباسی · 2 ماه پیش
    سلام
    خسته نباشید
    من مسافرم و حدودا تا یک ماه دیگه در ایران هستم و دوباره برمیگردم کشورم
    چند روزی میشه گوشیم مسدود شده و چندتا پیامک دریافت کردم که باید گوشیم ثبت بشه
    الان باید چیکار کنم
    ممنون میشم اگه بتونید مشکل منو حل کنید
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی‌که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایید.
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی مرادی · 2 ماه پیش
    سلام من امروز گوشی a32خریدم .به فروشنده شماره را اشتباه گفتم.الان ان شماره ای که گوشی من فعال سازی شده خاموش است
    لطفا راهنمایی کنید تا به اسم خودم انتقال مالکیت ثبت شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا سیم کارت صحیح را بروی دستگاه قرار دهید و درخواست تیکت فعالسازی اشتباه ثبت نمایید "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    amin · 3 ماه پیش
    من دقیقا رمز را درست میزنم اما کاتابلم مسدود میشود چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 48 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 02192001321 داخلی 7 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید · 3 ماه پیش
    سلام
    من گوشی اکبند نوت ۱۱ خرید کردم که وقتی #06#* را شماره گیری میکنم کدهای ۱۵ رقمی کارتن و گوشی باهم درسته وقتی اصالت دستگاه را بررسی میکنم میگه غیر قانونی است .و نمیتونم فعال سازی کنم .ممنون از محبت شما‌
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهمان · 5 ماه پیش
    سلام من گوشی a12 را رجیستر کردم بازم آنتنش قطع میشود قبل رجیستری اوکی بود ولی الان نه گوشی هم مشکلی ندارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید وضعیت دستگاه را از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات بررسی کنید
      در غیر اینصورت اگر مشکلی اعلام نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ssss · 6 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من یک گوشی هوآوی گرفتم که موقع رجیستری فروشنده شماره ی خودش را وارد کردن الان بعد از چند سال که میخوام سیمکارت قرار دهم قطع میشه الان چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه پیامک های هشدار را هم مطالعه کنید http://hmti.ir/12
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    vahid · 10 ماه پیش
    سلام من یک گوشی خریدم برای فعال سازی خطا میدهد قانونی نیست و در شبکه تلفن همراه سرویس نخواهد گرفت گارانتی هم از فردا شروع میشه
    چه کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی هادی نژاد · 10 ماه پیش
    سلام وقت بخیر بنده گوشی جدید برای پسرم خریدم سامسونگ A02 در موقع خرید شماره خودم رو دادم الان شماره ای روی دستگاه جدید هست ورودی و خروجی تماسش قطع شده است در ضمن شماره گوشی جدید هم به اسم بنده میباشد لطفا مساعدت نمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 1 سال پیش
    من یک تبلت لنوو برای دخترم 2 سال پیش خریدم ولی سیم کارت داخلش نگذاشتم ، الان چون میخواد به پیش دبستانی برود سیم کارت داخلش گذاشتم ، ولی پیامک واسم اومد که گوشی ثبت نشده و ظرف چند روز آینده قطع میشود. چه راهکاری دارم؟ آیا میشه زمان رجیستر تمدید شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر با اجرای طرح رجیستری تبلتها (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) ، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور با سیم کارت استفاده نشده باشند و چون از مبادی قانونی کشور وارد نشده اند،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.راهکاری ندارد ، از سمت فروشنده پیگیری نمایید فروشنده موظف بوده کالای قانونی اصیل و دارای خدمات پس از فروش معتبر به خریدار عرضه نماید. چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/1
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    براتعلی · 1 سال پیش
    سلام من شماره‌ام را اشتباهی وارد کردم و گوشیم به نام شخص دیگه‌ای ثبت شده الان من باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر سیم‌ کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید و صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17 مطالعه و ثبت تیکت نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی قادری · 1 سال پیش
    سلام من آیفون دسته دوم خریدم تا 7 ماه کار کردم مشکلی نداشت دوستم رمزی که وارد کرده بود را فراموش کرده و دستگاه را فلش کردیم حالا میخواهم انتقال مالکیت بدهم شماره سیمکارت مالک اولش را میخواهد من هم نمی توانم مالک قبلی را پیدا کنم چیکار باید کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشددر صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را مطالعه فرمایید. http://hmti.ir/09
      درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ناظم بلوچ · 1 سال پیش
    سلام من گوشی ردمی نوت ۹ گرفتم فروشنده شماره سیم کارتمو ۲ رقم اخر اشتباه وارد کرده اون روز متوجه نشدم تازه فهمیدم و اینکه شماره ای ک گوشی فعال کرده کلا در شبکه موجود نیست حالا چکار میتوانم انجام بدم ممنون
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی آقازاده اریطان · 1 سال پیش
    با سلام وقت بخیر من گوشی خریدم ولی به نام نزدم فروشنده هم آشناست اصالت دستگاه هم درسته چه فرایندی باید انجام دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را خریداری نکنید برای انتقال مالکیت صفحه http://hmti.ir/06 مطالعه نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کرامت عبدلی · 1 سال پیش
    سلام یه گوشی با گرانتی گرفتم کارت گارانتی شو گم کردم مال بازرگانی*********** هست میتونین راهنمایی کنید ممنون میشم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی را میتوانید در این صفحه مطالعه کنید.http://hmti.ir/i
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فوزیه سرابی · 1 سال پیش
    سلام من گوشی را نو خریدم رجیستری را باشماره یکی از فامیل هام انجام دادیم توی مغازه بعد از سه هفته پیام هشدار اومد کی مالک دستگاه شماره دیگریست سراز فعلان تاریخ سرويس نخواهد گرفت بلاخره بااون سیمکارت کی دستم بودآنتن قطع شد رفتم یک سیمکارت همراه اول گرفتم بعد از چند روز اون هم قطع شد بالاخره انتقال‌ مالکیت دادیم آنتن اومد ولی سیمکارت اولی هنوزم آنتن نداره اگر میشه رهنمایی ام نماید کی اون هم بیاد روی آنتن چونکه اون شماره ام دست همه هست فعلا کارم لنگ شده ممنونم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر برای استفاده از سیمکارت دوم دستگاه لطفاصفحه تعریف سیم‌کارت بهره‌بردارhttp://hmti.ir/14
      را مطالعه کنید و فرایند را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرش · 1 سال پیش
    سلام من یک گوشی poco x3 nfc آوردم از عراق میخواستم بدون چقدر هزینه گمرک میخوره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر مربوط به سامانه همتا نمیباشد لطفا از گمرک پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان · 1 سال پیش
    سلام من یه ساعت اسمارت واچ دارم که آنتنش پریده الان من نمیتونم به کسی زنگ بزن باید چیکار کنم تورو خدا اگه میشه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> رجیستری نیستندبنابراین لازم نیست فرایندی را انجام دهید.
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محبوبه مومن زاده · 1 سال پیش
    سلام
    من ورودم به ایران 10 اذر 99 بوده است
    هنگام ورود برای رجیستر و و فعال بودن گوشی پرسیدم گفتند سیستم قطع هست و بیرون اقدام کنید.

    خروج من از ایران سال 93 بوده است و محل اقامت من کانادا و محل تمدید پاسپورتم نیز واشنگتن است.
    من هم اکنون ساکن ایران هستم و برام مهمه که گوشیم فعال باشه


    توی سیستم برای رجیستر اقدام کردم همان مرحله اول از من کد موقت میخواهد در صورتی که هیچ کدی دریافت نکرده ام!
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، در صورتی که زمان ورود مسافر به کشور بازه زمانی 99.04.12 الی 99.10.01 میباشد بنا به دلایل مختلف موفق به انجام رجیستری گوشی تلفن همراه خود نشده اید می توانید ازطریق لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister و بدون حضور فیزیکی در گمرک با مشخصات مسافر نسبت به انجام فرایند رجیستری به صورت غیر حضوری (اینترنتی) اقدام کنید.