شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قیصرعساکره · 3 روز پیش
    سلام وقت بخیر دیروز گوشی ثبت کردم الان می خوام رجیستر کنم نمیشه سیستم اجازه نمیده پیغام میده پاسپورت دریک ماه گذشته هیچ مسافرتی نداشته درصورتی که دیروز ورود کردم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شاهین · 4 روز پیش
    سلام من اکانتم مسدود شده به خاطر چند بار اشتباه وارد کردن رمز ولی من رمز رو تازه بازیابی کرده بودم مطمعنم اشتباه وارد نکردم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر, در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید و در نظر داشته باشید رمز تعریف شده میبایست شامل حداقل 6 کارکتر و ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک باشد در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت مسدودی برطرف نشد با پشتیبانی همتا 124 داخلی 3 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مقدم · 10 روز پیش
    سلام من تبلت سامسونگ آکبند خریدم با کارتن و گارانتی همتا پیام داده دستگاه ثبت نشده و غیر قانونی میباشد قبلا هم چندبار سیمکارت انداختم اما همشون به همین دلیل وصل نمیشد در واقع فروشنده تبلت قاچاق جای رجیستر شده به ما فروخته الان باید چیکار کنم راهش چیه
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید معصوم بیگی · 15 روز پیش
    سلام بیشتر از یک ماه پیش اقوام یک گوشی دست دوم برام آوردن ولی متاسفانه بدلیل بی اطلاعی در گمرک فرودگاه ثبت نکردن الان هم مسدود شده برا رفع آن چیکار باید بکنم. البته مسافر برگشته و اینجا نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد امکان ثبت و پرداخت حقوق ورودی دستگاه از گمرک قابل پیگیری است آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mostafa Esmaeili · 1 ماه پیش
    سلام، من گوشیمو از خارج کشور خریدم، پیش هنگام ورود به کشور (دو هفته پیش) گوشیمو ثبت نکردم، باید چکار کنم. ممنون از راهنمایی شما.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد امکان ثبت و پرداخت حقوق ورودی دستگاه از گمرک قابل پیگیری است آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ملینا سعادت · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیمو تازه گرفتم پیامک همتا برام فرستاده چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی اسودی دلی جان · 1 ماه پیش
    سلام گوشی آکبند خریدم درای کارت گارانتی ولی گوشی ثبت نشده است زنگ زدم شرکت میگه تا یک هفته ده روز دیگه ثبت می شود چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد حسین ابراهیمی · 2 ماه پیش
    سلام.من گوشی را خریدم ولی چون آشنا بود کد رجیستری را نگرفتم.الان بهش میگم کد رو برام بزن میگه کد دست من نیست و اون طرف هم شمارش را گم کرده و از این شهر مغازه گوشی فروشی شو بسته رفته به شهر دیگه ولی اگه شمارش پیدا بشه کد رو برام میزنه خودش چون می‌دونه و اون هم دنبال ما هست.الان میشه شماره اون طرف را بهم بدین یا خودتون تماس بگیرین میخوام گوشی
    را بفروشم باید حتما کد رجیستری شو بگیرم.اول شمارش با اخر شمارش مشخصه ولی نمیشه پیداش کرد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر شماره کامل قابل دسترسی نیست فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11 چنانچه شماره مالک را به صورت محدود در وضعیت شناسه رویت نمودید و به ایشان دسترسی نداشتید در صورت داشتن جعبه گوشی این مورد را از اتحادیه موبایل مرکز استان پیگیری نمایید آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید · 2 ماه پیش
    پس از تماس تلفنی با همتا برای رفع اشکال . گفته میشه که کد 4 رابزنید ولی کد مذکور فعال نیست.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام با شماره 02192001321 داخلی 7 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جعفری · 2 ماه پیش
    حساب من در سامانه همتا مسدود شده، برای رفع مسدودی چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 48 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی تقوا · 3 ماه پیش
    سلام درصورت فعال نکردن دستگاه وقتی گوشی از کار می افته چه کاری باید انجام داد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی عرب · 3 ماه پیش
    با سلام

    پیامک برای من ارسال شده دستگاه قانونی است ولی فعالسازی نشده و از این تاریخ سرویس قطع خواهد شد
    و کد دستوری گرفتم فعالسازی کنم در قسمت رمز یکبار مصرف چیزی برای من ارسال نشد می شه بگید چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پویا رحمتی · 3 ماه پیش
    سلام خسته نباشید .
    یک دستگاه مسافری رجیستر کردم پیام اومد که ثبت شده ولی یکی دو روز پیش قطع شد .
    یه پیام اومده که دستگاه زیر قانونیست ولی به دلیل عدم فعال سازی از این تاریخ سرویس نمی‌گیرد. الان کد ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با سیمکارت مسافر وارد سایت همتا https://hamta.ntsw.ir شده در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعال سازی را مشاهده می کنید و فرایند فعال سازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه .http://hmti.ir/055
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن · 3 ماه پیش
    سلام وارد اپلیکیشن همتا می شوم ولی پیام حساب کاربری شما مسدود شده است برای من ارسال میشود لطفاً راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 096366 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مبینا · 3 ماه پیش
    سلام.

    برای من پیام آمده که از امروز سرویس داده نمی‌شود
    و حتی نمیتونم *7777# رو شماره بگیرم.
    چه کار باید کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 3 ماه پیش
    سلام من امروز در همتا ثبت نام کردم اما وقتی میخواستم وارد شوم اعلام می کرد رمز عبور اشتباه هست و دوبار بازیابی کردم ولی مشکل حل نشد و در آخر اکانت مسدود شد الان چه کاری کنم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 096366 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صبا ملکی · 3 ماه پیش
    با سلام من گوشیمو امروز فعال کردم و سرویس داشتم تا نیم ساعت پیش که خود به خود سرویس قطع شد سامانه همتا می‌گوید گوشی رجیستر شده است و هیچ مشکلی نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر اگر فرایند فعالسازی دستگاه به درستی انجام شده و بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاوار · 5 ماه پیش
    با سلام من یک گوشی دست دوم از آلمان اوردم در فرودگاه گوشی را تحویل دادم ثبت گمرک شده الان وقتی میخواهم گوشی را رجیستری کنم شناسه دوم گوشی غیر قانونی اعلام می شود باید چکار کنیم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر اگر داخل سایت گمرک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister در هنگام وارد کردن شناسه گوشی خطای استعلام شناسه از سامانه همتا دریافت می کنید صفحه ی خطاهای "استعلام شناسه از سامانه همتا" را مطالعه نمایید http://hmti.ir/epl-error
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      در غیر اینصورت از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رامتین · 5 ماه پیش
    سلام
    من یک گوشی سامسونگ دارم
    هر وقت از یک گوشی دیگه به این گوشی زنگ میزنم میگه خاموش
    بعد از خود گوشی هم به کسی دیگه زنگ میزنم نمیگیره
    لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی · 5 ماه پیش
    سلام من گوشیمو گرفتم ولی یادم رفت فعال کنم الان غیر فعال شده راهنمایی کنید