شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 14 ساعت پیش
    گوشی با گارانتی *****خریدم هنگام انجام فرایند فعال سازی خطا دریافت می کنم که IMEI گوشی غیر قانونی است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی · 1 روز پیش
    سلام
    گوشی poco x3 خریداری کردم موقع فعاسازی کد (ستاره ۷۷۷۷ مربع) را وارد میکنم مینویسه مشکل در اتصال چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سودا کوثری · 4 روز پیش
    سلام و وقت به خیر
    یک دستگاه آیفون را به صورت مسافری وارد کردم. و در بدو ورود در فرودگاه ثبت اولیه انجام شد. بعد از 30 روز گوشی از دسترس خارج شد.
    الان چه کاری میتونم انجام بدم؟
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      بعد از اظهار به گمرک در سالن مسافری ،مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی احمدی · 6 روز پیش
    سلام حدود دوسال قبل گوشی دست دومی خریدم الان متوجه شدم مغازه دار با سیم کارت من رجیستری نکرده .الان میخام بفروشمش خریدار میگه انتقال مالکیت میخوادمن چکار کنم. خواهش میکنم نیاز ب فروش فوری گوشی و پول دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یه آدم بدبخت · 22 روز پیش
    من گوشی رو از یکی هدیه گرفتم و پلمپ بود ولی متاسفانه کارت رجیستری روش نبود. باید چیکار کنم؟
    آیا میشه کارت رجیستری جدید بگیرم؟
    لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      جهت رویت نام شرکت وارد کننده از شناسه دستگاه استعلام اصالت گرفته و مشخصات دستگاه را مشاهده کنید .http://hmti.ir/04
      اطلاعات گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i
      و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا · 23 روز پیش
    سلام و عرض خسته نباشید

    یک گوشی آکبند خریدیم و اصالت دستگاه رو بررسی کردیم، کاملا درست بود اما فروشنده در زمان فعالسازی بدون قرار دادن سیم کارت ما در داخل گوشی ما با گوشی خودش فعالسازی را انجام داد. و از ما شماره سیم کارت دیگری را گرفت و با آن فعالسازی کرد. پیامک فعالسازی بدون هیچ مشکلی برای آن سیم کارت ارسال شد. اما ما نمی خواهیم آن سیم کارت را در داخل گوشی قرار دهیم و با سیم کارت دیگری میخوایم کار کنیم. البته مالک هر دو سیم کارت یک نفر است. آیا مشکلی پیش میاد برای گوشی؟
    ممنون و سپاسگزارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید، اما در صورتی که در پیامک، مهلت قطع ذکر شده بود،صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهرام احمدی · 25 روز پیش
    سلام وقت بخیر برادر همسر من به من یک گوشی داده نوکیا ساده جدید، انتن قطع شده حالا باید چکار کنیم کارتن در دسترسمون نیست داخل خونه هست ولی پیداش نمیکنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 28 روز پیش
    سلام چطور میتوانم چک کنم گوشی من فعال شده یا نه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه ها شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است
      همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز می توانید این موضوع را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمیرا الماسی · 1 ماه پیش
    درود بر شما گوشی من سیم کارت رو نمیخونه و کار نمیکنه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید محمد سجادی · 2 ماه پیش
    با سلام و خسته نباشید بنده یک دستگاه gps سیمکارتی خریدم مدل gf07 این دستگاه بعد از یک ماه قطع شد داخل ایران هم خریدم باید چکار کنم که رجیستر بشه.با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت بررسی نمایید http://hmti.ir/04
      در صورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید و یا در استعلام اصالت غیرقانونی اعلام شده وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی شهابی · 2 ماه پیش
    سلام من چند هفته پیش برای خودم گوشی ایفون یازده خریدم الان سیم کارت قرار می دهم اپراتور بالا نمیاد من باید چیکار کنم؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سولماز اسماعیلی · 2 ماه پیش
    سلام چهار هفته پیش گوشی آیفون ایکس اس خریدم فروشنده در فاکتور قیدکرد تا هفت روز دیگر گوشی رجیستر میشود ولی الان یک ماه هست خبری نیست هر وقت هم میگم میگه ما پول رجیستری را پرداخت کردیم و فردا کد ارسال میشود ولی باز خبری نمیشود . تو این موقعیت چیکار باید کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد طرفی · 2 ماه پیش
    سلام من روی گوشی یک سیم کارت نصب کردم الان نمیدونم صاحب سیم کارت چه کسی است وقتی میخوام انتقال مالکیت انجام دهم همه شماره را نمایش نمیدهد که بفهمم مربوط به چه کسی است چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروع طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده و دسترسی به شماره کامل وجود ندارد در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را مطالعه فرمایید. http://hmti.ir/09
      لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر این صورت لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری<< تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    معین کولیوند · 2 ماه پیش
    سلام من یه گوشی دارم که کد فعال سازی را گم کردم ،میشه کمک کنید؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فریده رحیمی · 3 ماه پیش
    سلام خط مادرم روی گوشی خودش خدمات ندارد ولی همان خط روی گوشی من مشکلی ندارد . فقط روی گوشی مادرم سیمکارت انتن دهی ندارد از همراه اول پرسیدم گفتند مشکل از همتای گوشی هست بنظرتون چکار کنم؟؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کسری فتاحی · 3 ماه پیش
    سلام برای فعال سازی ردیاب ماشین طرح ازچه تاریخی شروع میشه و تا چه تاریخی فرصت داره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) می باشد و بقیه دستگاه های سیم کارت خور هم گام به گام طرح آنها اجرا می شود که باید تا قبل از اجرا طرح سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و از دستگاه استفاده نمایید و در ادامه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی بودن آن را دریافت کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M.mahdi.r.rahimi.h84 · 3 ماه پیش
    سلام من ساعت هوشمند دارم که سیم کارت خور هست اما دو یا سه روز انتن دهی دارد و بعد از چند روز خدماتش قطع می شود چکار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر آخرین مهلت اعمال قانون رجیستری برای ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور 12 تیرماه 1400 می باشد جدول تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date
      باید تا قبل از اجرا طرح سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و از دستگاه استفاده نمایید و در ادامه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی بودن آن را دریافت کنید در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری <<ستاره مربع 06 مربع>> دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رحیمزاده · 3 ماه پیش
    سلام روز بخیر
    در اخبار از طرح رجیستری برای دستگاههای غیرگوشی سیم کارت خور تا ۱۲ تیر ماه صحبت شده بود .من ۲ تا دستگاه مسیریاب ( ردیاب خودرو) سیم کارت خور روی خودروهام نصب کرده ام ایا من هم باید در سامانه imei آنها را ثبت کنم یا خیر ممنون میشم راهنمای کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) می باشد و بقیه دستگاه های سیم کارت خور هم گام به گام طرح آنها اجرا می شود که باید تا قبل از اجرا طرح سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و از دستگاه استفاده نمایید و در ادامه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی بودن آن را دریافت کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا پاکنهاد · 3 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    من 2عدد گوشی که دارای کارت گارانتی هست خریداری کردم ولی هنگام فعال سازی خطا دریافت می کنم
    imei در سامانه ثبت نشده و غیر قانونی است
    در صورتی که هم پشت گوشی کد 6رقمی داره و هم imei را درست وارد میکنم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 3 ماه پیش
    سلام
    یه پیامک اومده برام که

    نوشته مالک دستگاه شماره ........ است (این شماره مال من نبوده )
    درصورت خرید از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و در غیر این صورت نیاز به اقدامی نیست
    imei:...........(این imei هم مال گوشی من نیست )

    خیلی برام عجیبه لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري <<ستاره مربع 06 مربع>> بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با شناسه داخل پیامک مغایرت داردو جا به جایی سیمکارت هم نداشته اید لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری <<ستاره مربع 06 مربع>> دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.