شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پویا رحمتی · 1 روز پیش
    سلام خسته نباشید .
    یک دستگاه مسافری رجیستر کردم پیام اومد که ثبت شده ولی یکی دو روز پیش قطع شد .
    یه پیام اومده که دستگاه زیر قانونیست ولی به دلیل عدم فعال سازی از این تاریخ سرویس نمی‌گیرد. الان کد ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر با سیمکارت مسافر وارد سایت همتا https://hamta.ntsw.ir شده در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعال سازی را مشاهده می کنید و فرایند فعال سازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه .http://hmti.ir/055
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن · 11 روز پیش
    سلام وارد اپلیکیشن همتا می شوم ولی پیام حساب کاربری شما مسدود شده است برای من ارسال میشود لطفاً راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 096366 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مبینا · 18 روز پیش
    سلام.

    برای من پیام آمده که از امروز سرویس داده نمی‌شود
    و حتی نمیتونم *7777# رو شماره بگیرم.
    چه کار باید کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 20 روز پیش
    سلام من امروز در همتا ثبت نام کردم اما وقتی میخواستم وارد شوم اعلام می کرد رمز عبور اشتباه هست و دوبار بازیابی کردم ولی مشکل حل نشد و در آخر اکانت مسدود شد الان چه کاری کنم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 096366 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صبا ملکی · 22 روز پیش
    با سلام من گوشیمو امروز فعال کردم و سرویس داشتم تا نیم ساعت پیش که خود به خود سرویس قطع شد سامانه همتا می‌گوید گوشی رجیستر شده است و هیچ مشکلی نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر اگر فرایند فعالسازی دستگاه به درستی انجام شده و بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاوار · 1 ماه پیش
    با سلام من یک گوشی دست دوم از آلمان اوردم در فرودگاه گوشی را تحویل دادم ثبت گمرک شده الان وقتی میخواهم گوشی را رجیستری کنم شناسه دوم گوشی غیر قانونی اعلام می شود باید چکار کنیم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر اگر داخل سایت گمرک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister در هنگام وارد کردن شناسه گوشی خطای استعلام شناسه از سامانه همتا دریافت می کنید صفحه ی خطاهای "استعلام شناسه از سامانه همتا" را مطالعه نمایید http://hmti.ir/epl-error
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      در غیر اینصورت از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رامتین · 1 ماه پیش
    سلام
    من یک گوشی سامسونگ دارم
    هر وقت از یک گوشی دیگه به این گوشی زنگ میزنم میگه خاموش
    بعد از خود گوشی هم به کسی دیگه زنگ میزنم نمیگیره
    لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی · 1 ماه پیش
    سلام من گوشیمو گرفتم ولی یادم رفت فعال کنم الان غیر فعال شده راهنمایی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خان محمد ملک پور · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی ام را از خارج خریدم کارتنشم نیست چطور و کجا رجیستر کنم هزینه اش چقدر می شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      همچنین اعلام درصد و میزان عوارض ثبت دستگاه مسافری بر عهده گمرک است.از گمرک اطلاع بگیرید.
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا قاسمی · 2 ماه پیش
    با سلام.من امروز خواستم گوشیمو بفروشم،تو سامانه همتا به نام شخص دیگری بود.من چجوری میتونم مشکلمو حل کنم؟،ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروع طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
      در غیر اینصورت اگر قبل از طرح خریداری نموده اید و شماره مالک فعلی را نمیشناسد جهت بررسی بیشتر با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید ذالفقاری · 2 ماه پیش
    سلام من امروز خواستم از طریق کد ملی وارد سایت همتا شوم ولی هر دفعه کد دیر ارسال میشد یا قطع میشد اخر سر هم وارد شدم اعلام کرد این کاربر مسدود شده ممنون میشم راهنمایی کنید چطوری رفع مشکل را رفع کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز ورود به سامانه را به صورت اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت و پس از وارد کردن رمز صحیح مشکل برطرف نشد با پشتیبانی همتا 096366 تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شادمهر وثیقی · 2 ماه پیش
    سلام
    من گوشی را از یک فروشگاه معتبر خریدم. همونجا رجیستری انجام شد. پیام اومد دستگاه زیر جزو دستگاه های ثبت شده نیست و ....
    فروشنده گفت مشکلی نیست بعد این تاریخ ثبت میشود. بعد یک مدت پیام امد دستگاه زیر قانونی است ولی فعالسازی نشده است و از تاریخ ... سرویس نمیگیرد و الان گوشی انتن نمیدهد.
    الان هرچه سعی میکنم با کدهای مربوطه گوشی را فعال کنم برای سیمکارتم میگوید گوشی برای این سیمکارت قبلا فعال شده.
    و از طرفی در شناسایی هوشمند مشکلات مینویسد هیچ مشکلی نیست و گوشی میتواند از خدمات استفاده کند.
    باید چطوری مشکل را حل کنم.
    با راه حل های موجود توی سایت به نتیجه نرسیدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است و بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا میردهقان · 2 ماه پیش
    سلام چگونه مدل گوشی که در بانک اطلاعاتی گمرک نیست را جهت ثبت اضافه کنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر باید برای اضافه کردن مدل و برند دستگاه به بانک اطلاعاتی از گمرک پیگیری نمایید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Parvizi · 2 ماه پیش
    سلام من سال2016 یک گوشی سامسونگ دسته دوم خریداری کردم چند وقت پیش همتا هشدار مالکیت داد و اینکه قطع شد.راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وحید · 3 ماه پیش
    سلام من گوشی پدرمو داده به من الان پیامک اومده که مالک این تلفن شماره پدرم هست اگه تلفن رو خریدی مالکیت رو تغیر بده اگر نه لازم نیس کاری کنی یعنی الان من کاری نکنم خط روش غیر فعال نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید، در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی مرتضوی · 3 ماه پیش
    شماره موبایلی که برای مالکیت گوشیم ثبت کرده بودم،میخوام تغییرش بدم،چکار باید کنم ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الناز سعادت · 3 ماه پیش
    سلام، من گوشی را چند روز پیش رجیستر کردم، در سیستم ثبت شد و نوشت مشکلی وجود ندارد و میتونم از سیم کارتم مادام استفاده کنم، اما همچنان انگار گوشی رجیستر نشده و سیم کارتم آنتن ندارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است و بعد از آن یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید و اگر مشکل برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 4 ماه پیش
    سلام وقت بخیر ببخشید گوشی از یک افغان خریدم بعد الان غیر فعال شده سیمکارت روی دستگاه خدمات ندارد چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمیدرضا نوروزی · 4 ماه پیش
    سلام من پیام هشدار با مهلت قطع دریافت کردم و خدماتش قطع شد الان چطور مشکل رو برطرف کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پیمان اصلانپور · 5 ماه پیش
    سلام من یک گوشی داشتم که به سیم کارت خودم فعال شده بود الان بجز سیم کارت خودم هر سیمکارتی را قرار می دهم مینویسه استفاده غیرمجاز ، سیم کارتی که قرار میدهم مالکیتش را انتقال دادم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات وضعیت دستگاه را بررسی کنید
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.