شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد طرفی · 18 ساعت پیش
    سلام من روی گوشی یک سیم کارت نصب کردم الان نمیدونم صاحب سیم کارت چه کسی است وقتی میخوام انتقال مالکیت انجام دهم همه شماره را نمایش نمیدهد که بفهمم مربوط به چه کسی است چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروع طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده و دسترسی به شماره کامل وجود ندارد در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را مطالعه فرمایید. http://hmti.ir/09
      لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر این صورت لطفا با شماره سیم کارتی که قبل از طرح رجیستری<< تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> بر روی دستگاه مربوطه استفاده می کردید فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 را انجام دهید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    معین کولیوند · 4 روز پیش
    سلام من یه گوشی دارم که کد فعال سازیشو گم کردیم میشه کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فریده رحیمی · 17 روز پیش
    سلام خط مادرم روی گوشی خودش خدمات ندارد ولی همان خط روی گوشی من مشکلی ندارد . فقط روی گوشی مادرم سیمکارت انتن دهی ندارد از همراه اول پرسیدم گفتند مشکل از همتای گوشی هست بنظرتون چکار کنم؟؟!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کسری فتاحی · 21 روز پیش
    سلام برای فعال سازی ردیاب ماشین طرح ازچه تاریخی شروع میشه و تا چه تاریخی فرصت داره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 روز پیش
      سلام وقت بخیر آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) می باشد و بقیه دستگاه های سیم کارت خور هم گام به گام طرح آنها اجرا می شود که باید تا قبل از اجرا طرح سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و از دستگاه استفاده نمایید و در ادامه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی بودن آن را دریافت کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    M.mahdi.r.rahimi.h84 · 24 روز پیش
    سلام من ساعت هوشمند دارم که سیم کارت خور هست اما دو یا سه روز انتن دهی دارد و بعد از چند روز خدماتش قطع می شود چکار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر آخرین مهلت اعمال قانون رجیستری برای ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور 12 تیرماه 1400 می باشد جدول تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date
      باید تا قبل از اجرا طرح سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و از دستگاه استفاده نمایید و در ادامه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی بودن آن را دریافت کنید در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری <<ستاره مربع 06 مربع>> دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رحیمزاده · 1 ماه پیش
    سلام روز بخیر
    در اخبار از طرح رجیستری برای دستگاههای غیرگوشی سیم کارت خور تا ۱۲ تیر ماه صحبت شده بود .من ۲ تا دستگاه مسیریاب ( ردیاب خودرو) سیم کارت خور روی خودروهام نصب کرده ام ایا من هم باید در سامانه imei آنها را ثبت کنم یا خیر ممنون میشم راهنمای کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) می باشد و بقیه دستگاه های سیم کارت خور هم گام به گام طرح آنها اجرا می شود که باید تا قبل از اجرا طرح سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و از دستگاه استفاده نمایید و در ادامه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی بودن آن را دریافت کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا پاکنهاد · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    من 2عدد گوشی که دارای کارت گارانتی هست خریداری کردم ولی هنگام فعال سازی خطا دریافت می کنم
    imei در سامانه ثبت نشده و غیر قانونی است
    در صورتی که هم پشت گوشی کد 6رقمی داره و هم imei را درست وارد میکنم لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم را مطالعه نمایید http://hmti.ir/new
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام
    یه پیامک اومده برام که

    نوشته مالک دستگاه شماره ........ است (این شماره مال من نبوده )
    درصورت خرید از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و در غیر این صورت نیاز به اقدامی نیست
    imei:...........(این imei هم مال گوشی من نیست )

    خیلی برام عجیبه لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري <<ستاره مربع 06 مربع>> بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با شناسه داخل پیامک مغایرت داردو جا به جایی سیمکارت هم نداشته اید لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری <<ستاره مربع 06 مربع>> دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من به سیمکارتی رجیستر شده که سیمکارت دوساله مسدوده و صاحب خط هم فوت شده من دسترسی ندارم که خط را ازاد کنم الان باید چکار کنم گوشی را میخواهم بفروشم وانتقال مالکیت انجام نمی شود می گویند که باید خط روشن باشد واقعا راهش همین است؟ راه حل دیگری وجود ندارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      چنانچه سیم کارت مذکور تخلیه شده باشد لطفا فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد ارسلانی · 1 ماه پیش
    سلام من پخش ماشینم سیمکارت میخوره واسه اینترنت جی پی اس ولی الان بهش طرح رجیستر خورده چیکار میشه کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول رجیستری نیستند درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ameli.sh · 1 ماه پیش
    سلام من در صفحه (مدیریت دستگاه ها) هستم ولی جدولی که پایین انتقال مالکیت و افزودن دستگاه ....هست برای من باز نمی شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است در صورتی که از این طریق شناسه ها را مشاهده نکردید لطفا از طریق کد "ستاره ۷۷۷۷ مربع"گزینه 3 و اپلیکیشن همتا هم فرایند را انجام دهید و در صورتی که از هر سه درگاه با این مشکل مواجه شدید با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیانا · 2 ماه پیش
    سلام من به صورت اشتباه یک کدی را زدم و مثل اینکه سیمکارتم غیرفعال شده و هرشخصی با من تماس می گیرد اعلام می کند در شبکه موجود نیست ، چیکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
      و همچنین سامانه شناسایی هوشمند مشکلات شناسه دستگاه و شماره همراه خود را وارد کنید تا به صورت سیستمی مشکل شما بررسی گردد.برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدالغفور براهویی نز · 2 ماه پیش
    سلام من تو سامانه همتا ثبت نام کردم الان دوباره که کد ملی رو خواست بعد رمزو زدم گفت رمز اشتباه هست دو سه بار زدم مسدودم کرد حالا چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید، درصورتی که رمز عبور را فراموش کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت بازیابی رمز جدیدرا تعریف کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غفوری · 2 ماه پیش
    سلام
    شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه های قانونی ثبت شده است مشخصات دستگاه: برند:Xiaomiمدل:Redmi Note 8T وارد کننده:*** شروع گارانتی (18 ماه): 1399/02/02
    می دانم که فعال شده الان اون سیم‌کارت قطع شده. من الان چی کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یونس · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی خریدم از همتا خبر نداشتم الان چند وقته سیمکارتها از کار افتادن چیکار باید بکنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسلام بجارزهی · 2 ماه پیش
    با سلام
    من یک گوشی y9s از پاکستان اوردم
    چطوری رجیستری کنم
    ممنون از برنامه همتا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 3 ماه پیش
    با سلام من خطمو عوض کردم و خط جدید گذاشتم روی گوشی حالا یه پیام داده تا چند روز دیگه میتونی از این خط روی گوشی استفاده کنی چون موقع طرح رجیستری اون خط قبلی روی گوشی بوده الان میگه imel دستگاه شما روی خط دیگری است من الان اون خط قبلی رو ندارم دیگه چیکار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      مشترک گرامی در صورتی که سیمکارت مد نظر بنام شما بوده و سلب نشده است جهت دریافت مجدد سیمکارت به اپراتور مربوطه مراجعه نمایید و اگر با سیمکارت خود قبلا با کد ملی در سامانه همتا ثبت نام کرده اید با کد ملی وارد سایت http://hamta.ntsw.ir شویدیااز طریق اپلیکیشن http://hmti.ir/app فرایند انتقال مالکیت را به شماره سیمکارت مدنظرتان انجام دهید. http://hmti.ir/06
      چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نماید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرد و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نماید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا حسینی · 3 ماه پیش
    سلام من یه گوشی y7p نو گرفتم، حالا پیامک اومده از همتا که گوشی قانونی است ولی انتقال مالکیت نخورده مشکل اینجاست که گوشی من y7p است ولی تو این پیامک گفته nova 7i مشکلی پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهران خدایی · 3 ماه پیش
    سلام خسته نباشید .من گوشی خریداری کردم که موقع فعالسازی میگه imeiثبت نشده و فعال نمیشه در حالی که گوشی هولوگرام و کد فعالسازی داره چه جوری مشکلمو حل کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 3 ماه پیش
    با عرض سلام‌و درود. امیدوارم‌خوب باشید. گوشی من تقریبا از زمانی‌که‌همتا بود فعال بوده و‌مشکلی نداشته هر‌موقع‌هم‌سیمکارت دیگه‌ای ‌میزاشتم‌میگفت در صورتی که دستگاه‌را خریداری کردید انتقال مالکیت بدید در غیر اینصورت‌ نیاز ‌نیست ‌کاری‌ کنید ‌اما‌از ‌یکماه‌ پیش‌تا الان هر سیمکارتی‌میزارم‌میگه‌که : مالک دستگاه‌شماره دیگریست... ب دلیل فعالیت‌همزمان‌چند دستگاه با این‌شناسه؛ ‌ موقتا تا تاریخ ***** سرویس خواهد گرفت برای استفاده بیشتر کد فعال سازی بگیرید و فعال کنید. راهی هست‌که‌مثل‌قبل با‌گذاشتن‌سیمکارت دیگه ؛، سیمکارت فعال بمونه و تاریخ نده بهم و‌مشکلی‌پیش‌نیاد؟؟ از طریق افزودن سیمکارت‌هم‌که‌توی سامانه‌میخوام‌اضافه کنم‌مینویسه کد‌ملی شماره جدید با‌کد‌ملی صاحب‌گوشی یکسان‌نیست و‌من‌میخوام‌شماره داداشم‌رو بزارم‌روش.. ممنون‌میشم‌راهنمایی‌کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02