شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه · 10 روز پیش
    سلام گوشی من به سیمکارتی رجیستر شده که سیمکارت دوساله مسدوده و صاحب خط هم فوت شده من دسترسی ندارم که خط را ازاد کنم الان باید چکار کنم گوشی را میخواهم بفروشم وانتقال مالکیت انجام نمی شود می گویند که باید خط روشن باشد واقعا راهش همین است؟ راه حل دیگری وجود ندارد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      چنانچه سیم کارت مذکور تخلیه شده باشد لطفا فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد ارسلانی · 10 روز پیش
    سلام من پخش ماشینم سیمکارت میخوره واسه اینترنت جی پی اس ولی الان بهش طرح رجیستر خورده چیکار میشه کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های غیر گوشی مشمول رجیستری نیستند درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ameli.sh · 16 روز پیش
    سلام من در صفحه (مدیریت دستگاه ها) هستم ولی جدولی که پایین انتقال مالکیت و افزودن دستگاه ....هست برای من باز نمی شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است در صورتی که از این طریق شناسه ها را مشاهده نکردید لطفا از طریق کد "ستاره ۷۷۷۷ مربع"گزینه 3 و اپلیکیشن همتا هم فرایند را انجام دهید و در صورتی که از هر سه درگاه با این مشکل مواجه شدید با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کیانا · 18 روز پیش
    سلام من به صورت اشتباه یک کدی را زدم و مثل اینکه سیمکارتم غیرفعال شده و هرشخصی با من تماس می گیرد اعلام می کند در شبکه موجود نیست ، چیکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
      و همچنین سامانه شناسایی هوشمند مشکلات شناسه دستگاه و شماره همراه خود را وارد کنید تا به صورت سیستمی مشکل شما بررسی گردد.برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدالغفور براهویی نز · 20 روز پیش
    سلام من تو سامانه همتا ثبت نام کردم الان دوباره که کد ملی رو خواست بعد رمزو زدم گفت رمز اشتباه هست دو سه بار زدم مسدودم کرد حالا چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید، درصورتی که رمز عبور را فراموش کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت بازیابی رمز جدیدرا تعریف کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غفوری · 27 روز پیش
    سلام
    شناسه دستگاه (IMEI) جزء شناسه های قانونی ثبت شده است مشخصات دستگاه: برند:Xiaomiمدل:Redmi Note 8T وارد کننده:*** شروع گارانتی (18 ماه): 1399/02/02
    می دانم که فعال شده الان اون سیم‌کارت قطع شده. من الان چی کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یونس · 29 روز پیش
    سلام من گوشی خریدم از همتا خبر نداشتم الان چند وقته سیمکارتها از کار افتادن چیکار باید بکنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسلام بجارزهی · 1 ماه پیش
    با سلام
    من یک گوشی y9s از پاکستان اوردم
    چطوری رجیستری کنم
    ممنون از برنامه همتا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 2 ماه پیش
    با سلام من خطمو عوض کردم و خط جدید گذاشتم روی گوشی حالا یه پیام داده تا چند روز دیگه میتونی از این خط روی گوشی استفاده کنی چون موقع طرح رجیستری اون خط قبلی روی گوشی بوده الان میگه imel دستگاه شما روی خط دیگری است من الان اون خط قبلی رو ندارم دیگه چیکار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      مشترک گرامی در صورتی که سیمکارت مد نظر بنام شما بوده و سلب نشده است جهت دریافت مجدد سیمکارت به اپراتور مربوطه مراجعه نمایید و اگر با سیمکارت خود قبلا با کد ملی در سامانه همتا ثبت نام کرده اید با کد ملی وارد سایت http://hamta.ntsw.ir شویدیااز طریق اپلیکیشن http://hmti.ir/app فرایند انتقال مالکیت را به شماره سیمکارت مدنظرتان انجام دهید. http://hmti.ir/06
      چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نماید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرد و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نماید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا حسینی · 2 ماه پیش
    سلام من یه گوشی y7p نو گرفتم، حالا پیامک اومده از همتا که گوشی قانونی است ولی انتقال مالکیت نخورده مشکل اینجاست که گوشی من y7p است ولی تو این پیامک گفته nova 7i مشکلی پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهران خدایی · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید .من گوشی خریداری کردم که موقع فعالسازی میگه imeiثبت نشده و فعال نمیشه در حالی که گوشی هولوگرام و کد فعالسازی داره چه جوری مشکلمو حل کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 ماه پیش
    با عرض سلام‌و درود. امیدوارم‌خوب باشید. گوشی من تقریبا از زمانی‌که‌همتا بود فعال بوده و‌مشکلی نداشته هر‌موقع‌هم‌سیمکارت دیگه‌ای ‌میزاشتم‌میگفت در صورتی که دستگاه‌را خریداری کردید انتقال مالکیت بدید در غیر اینصورت‌ نیاز ‌نیست ‌کاری‌ کنید ‌اما‌از ‌یکماه‌ پیش‌تا الان هر سیمکارتی‌میزارم‌میگه‌که : مالک دستگاه‌شماره دیگریست... ب دلیل فعالیت‌همزمان‌چند دستگاه با این‌شناسه؛ ‌ موقتا تا تاریخ ***** سرویس خواهد گرفت برای استفاده بیشتر کد فعال سازی بگیرید و فعال کنید. راهی هست‌که‌مثل‌قبل با‌گذاشتن‌سیمکارت دیگه ؛، سیمکارت فعال بمونه و تاریخ نده بهم و‌مشکلی‌پیش‌نیاد؟؟ از طریق افزودن سیمکارت‌هم‌که‌توی سامانه‌میخوام‌اضافه کنم‌مینویسه کد‌ملی شماره جدید با‌کد‌ملی صاحب‌گوشی یکسان‌نیست و‌من‌میخوام‌شماره داداشم‌رو بزارم‌روش.. ممنون‌میشم‌راهنمایی‌کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ۱۲۳۴ · 2 ماه پیش
    سلام روی خطم این پیام میاد چکارکنم
    به دلیل جعل این شناسه(IMEI) بر روی دستگاه های مختلف و حفظ حقوق مالک،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا،پس از 3روز ارتباط دستگاه قطع میگرددبرند:Samsungمدل:Galaxy A30s
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الی · 2 ماه پیش
    میخوام خط دوم روی سیم دوم گوشی فعال کنم ولی نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراه چند سیم کارته فقط یک سیم کارت تحت مالکیت دستگاه قرار می گیرد.درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت جدید در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید. http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الی · 2 ماه پیش
    سلام نمیتونم وارد سایت همتا بشم علت چیه؟ همه چی درست میزنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که هنگام ورود به سایت همتا با خطای مشخصی روبرو می شوید لطفا متن خطا را اعلام نمایید همچنین در صورتی که کد امنیتی ورود به سامانه را از طریق پیامک دریافت نمی کنید می توانید از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۰۰*۷۷۷۷* دریافت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یوسف محمدی · 2 ماه پیش
    سلام بنده یه گوشی a21s چندساعت پیش از یه فروشگاه معتبر خریدم و فروشنده تمام اطلاعات رو به درستی به همراه کد رجیستری روی جعبه وارد کردند اما ۲ ساعت بعد وقتی سیمکارت رو وارد کردم همتا پیام داد که این دستگاه در سیستم ثبت نشده و غیر قانونیه. باید یه مدت صبر کنم یا گوشی رو پس بدم ؟باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سبا روشندل · 2 ماه پیش
    سلام من دیروز گوشی خریدم‌ اینکه گوشی قانونی هست و رجیستری شده هست میاد .اما هرکار میکنم با هیچ سیمکارتی کد فعال سازی نمیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      کادر " کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم " را مطالعه نمایید http://hmti.ir/activationcode
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ظهیری · 2 ماه پیش
    با سلام
    بنده یک گوشی خریداری کردم که فعال سازی نکردم بعد از چند روز پیامکی که گوشی قانونی است دریافت کردم و سیم کارت غیر فعال شد سپس عملیات ثبت گوشی در سامانه همتا انجام دادم و موفقیت آمیز بود ولی همچنان سیم کارت غیر فعال است لازم به ذکر است سیم کارت در گوشی دیگر کار می کند لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه ها شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید چنانچه برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید
      و همچنین سامانه شناسایی هوشمند مشکلات شناسه دستگاه و شماره همراه خود را وارد کنید تا به صورت سیستمی مشکل شما بررسی گردد.برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 2 ماه پیش
    سلام من میخوام گوشیم و انتقال مالکیت بدم روی یک خط دیگم ولی میزنه این خط مسدود شده از اپیکیشن همتا هم ک میرم باز میگه مسدوده مشکل کجاست؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید مشکل برطرف می شود در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاروق راشدی · 2 ماه پیش
    با سلام
    من به تازگی یک گوشی خریدم و با شماره‌ی سیم کارت خودم آن را ثبت کردم. به دلیل آن که سیم کارت فعلی‌ام یوسیم نیست هنوز از سیم کارتم روی گوشی جدید استفاده نکردم. حالا یک سیم کارت جدید سفارش دادم و می‌خواهم از این سیم کارت تازه روی گوشی جدید استفاده کنم و نه شماره‌ی قبلی.
    پرسشم این است:
    ۱- آیا باید سیم کارت تازه را روی گوشی جدید فعال‌سازی کنم یا همان فعال‌سازی قبلی کافی است. از آن‌جا که مالک هر دو سیم کارت خودم هستم؟
    ۲- اگر لازم است گوشی جدیدم را با سیم کارت تازه فعال‌سازی کنم، باید از چه بخشی از سامانه استفاده کنم که شماره‌ی اولی از روی گوشی جدید حذف و شماره‌ی جدید روی آن فعال شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      درصورتی که قصد انتقال مالکیت دستگاه روی سیمکارت جدید را دارید صفحه http://hmti.ir/06 مطالعه نمایید