شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ۱۲۳۴ · 1 روز پیش
    سلام روی خطم این پیام میاد چکارکنم
    به دلیل جعل این شناسه(IMEI) بر روی دستگاه های مختلف و حفظ حقوق مالک،استفاده ازآن محدود به شماره مالک است. درصورت استفاده باشماره ای دیگر بدون ثبت انتقال مالکیت درسامانه همتا،پس از 3روز ارتباط دستگاه قطع میگرددبرند:Samsungمدل:Galaxy A30s
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الی · 1 روز پیش
    میخوام خط دوم روی سیم دوم گوشی فعال کنم ولی نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراه چند سیم کارته فقط یک سیم کارت تحت مالکیت دستگاه قرار می گیرد.درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت جدید در پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید
      صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید. http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الی · 1 روز پیش
    سلام نمیتونم وارد سایت همتا بشم علت چیه؟ همه چی درست میزنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که هنگام ورود به سایت همتا با خطای مشخصی روبرو می شوید لطفا متن خطا را اعلام نمایید همچنین در صورتی که کد امنیتی ورود به سامانه را از طریق پیامک دریافت نمی کنید می توانید از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۰۰*۷۷۷۷* دریافت نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یوسف محمدی · 2 روز پیش
    سلام بنده یه گوشی a21s چندساعت پیش از یه فروشگاه معتبر خریدم و فروشنده تمام اطلاعات رو به درستی به همراه کد رجیستری روی جعبه وارد کردند اما ۲ ساعت بعد وقتی سیمکارت رو وارد کردم همتا پیام داد که این دستگاه در سیستم ثبت نشده و غیر قانونیه. باید یه مدت صبر کنم یا گوشی رو پس بدم ؟باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سبا روشندل · 4 روز پیش
    سلام من دیروز گوشی خریدم‌ اینکه گوشی قانونی هست و رجیستری شده هست میاد .اما هرکار میکنم با هیچ سیمکارتی کد فعال سازی نمیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      کادر " کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم " را مطالعه نمایید http://hmti.ir/activationcode
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ظهیری · 5 روز پیش
    با سلام
    بنده یک گوشی خریداری کردم که فعال سازی نکردم بعد از چند روز پیامکی که گوشی قانونی است دریافت کردم و سیم کارت غیر فعال شد سپس عملیات ثبت گوشی در سامانه همتا انجام دادم و موفقیت آمیز بود ولی همچنان سیم کارت غیر فعال است لازم به ذکر است سیم کارت در گوشی دیگر کار می کند لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه ها شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است یکبار دستگاه را خاموش و روشن نمایید چنانچه برطرف نشد سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید
      و همچنین سامانه شناسایی هوشمند مشکلات شناسه دستگاه و شماره همراه خود را وارد کنید تا به صورت سیستمی مشکل شما بررسی گردد.برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا · 7 روز پیش
    سلام من میخوام گوشیمو انتقال مالکیت بدم روی ی خط دیگم ولی میزنه این خط مسدود شده از اپیکیشن همتا هم ک میرم باز میگه مسدوده مشکل کجاست؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید مشکل برطرف می شود در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاروق راشدی · 13 روز پیش
    با سلام
    من به تازگی یک گوشی خریدم و با شماره‌ی سیم کارت خودم آن را ثبت کردم. به دلیل آن که سیم کارت فعلی‌ام یوسیم نیست هنوز از سیم کارتم روی گوشی جدید استفاده نکردم. حالا یک سیم کارت جدید سفارش دادم و می‌خواهم از این سیم کارت تازه روی گوشی جدید استفاده کنم و نه شماره‌ی قبلی.
    پرسشم این است:
    ۱- آیا باید سیم کارت تازه را روی گوشی جدید فعال‌سازی کنم یا همان فعال‌سازی قبلی کافی است. از آن‌جا که مالک هر دو سیم کارت خودم هستم؟
    ۲- اگر لازم است گوشی جدیدم را با سیم کارت تازه فعال‌سازی کنم، باید از چه بخشی از سامانه استفاده کنم که شماره‌ی اولی از روی گوشی جدید حذف و شماره‌ی جدید روی آن فعال شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید حسینی · 18 روز پیش
    سلام من به گوشی،TEcno , 4 خريدم رجستر نمیشود منظورم اینه ک میگن هنوز،تو سایت نیومده به خاطر همین میگن رجستر نمیشود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه های خریداری شده داخل کشور باید قانونی باشد و چنانچه آکبند می باشد صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید. در غیر این صورت لطفا دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 22 روز پیش
    سلام من گوشی خودم را با یه گوشی معامله کردم که صاحبش یک ماه بیشتر گوشی رو نخریده بوده از فروشنده انتقال مالکیت نگرفته راهی دارد با گوشی قبلی که داشتم و انتقال مالکیت داشت می‌شود از طریق برنامه همتا انتقال مالکیت اون گوشی رو به این گوشی انتقال بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
      فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشددر هر دستگاهی امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و همچنین می توانید از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید که ابتدا باید با شماره تلفن مالک به سایت یا اپلیکیشن ورود کنید
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 25 روز پیش
    سلام گوشی وای 7خریداری کردم الان سیم کارت بالا نمیاره imeiروی کارتن که میزنم اطلاعات یه گوشی ساده رو میاره بالا چکار باید بکنم فروشنده زیر بار نمیره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 مدل و برند نمایش داده شده با دستگاه شما مغایرت دارد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
      میخواهم دستگاه کارکرده (دست دوم) بخرم http://hmti.ir/old
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دریا · 28 روز پیش
    سلام
    من تازه گوشی خریدم و برای فعالسازی وقتی رمزIMEIرو وارد میکنم میگه قانونی نیست و شرایطم جوری نیست ک بتونم شکایت کنم چون تو فاکتور نه ادرسی و نه شماره و اسمی از فروشنده نیست الان باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه های خریداری شده داخل کشور باید قانونی باشد و چنانچه آکبند می باشد صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید. در غیر این صورت لطفا دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدرضا سعادت · 1 ماه پیش
    سلام ، خسته نباشید . میخواستم بپرسم همچنان این مطلب برقرار هست ؟ میتونم گوشیم رو رجیستر کنم ؟

    سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، در صورتی که زمان ورود مسافر به کشور بازه زمانی 99.04.12 الی 99.10.01 میباشد بنا به دلایل مختلف موفق به انجام رجیستری گوشی تلفن همراه خود نشده اید می توانید ازطریق لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister و بدون حضور فیزیکی در گمرک با مشخصات مسافر نسبت به انجام فرایند رجیستری به صورت غیر حضوری (اینترنتی) اقدام کنید.
    جهت کسب اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن · 1 ماه پیش
    سلام
    تبلتی دارم که بردش عوض شده و میخوام انتقال مالکیت انجام بدم کد فعال سازی میاد ولی اس ام اس دیگر جهت ثبت در سامانه همتا نمیاد و تبلت انتن ندارد چیکار باید کنم؟ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با توجه به اینکه اعلام میکنید دستگاه غیر از گوشی میباشد و برد دستگاه تعویض گردیده باید با داشتن IMEI کد دستوری #06#* و همچنین IMEI روی جعبه دستگاه با سامانه همتا به شماره 096366 تماس حاصل فرمایید راهنمایی لازم صورت گیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محبوب · 1 ماه پیش
    سلام. از خارج از کشور گوشی خریدیم و هفته پیش به ایران برگشتیم اما از لزوم رجیستر کردن اطلاع نداشتیم. آیا لازم است که برای انجام کار گمرک حضوری به فرودگاه برگردیم یا اینترنتی قابل انجام است. لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister فعال نیست. آیا لازم است خود شخص به فرودگاه برود یا کسی با پاسپورت او میتواند؟ ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافر بصورت غیر حضوری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      ۲-ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کریمی · 1 ماه پیش
    سلام من رمز ورود به سامانه همتا رو اشتبا زدم چندین بار حسابم مسدود شد چجوری میتونم بازش کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر به علت وارد کردن چندین بار رمز اشتباه کارتابل شما به مدت چند ساعت مسدود می شود در چند ساعت آینده مشکل برطرف می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی تمیمی · 1 ماه پیش
    سلام و خسته نباشید .
    من یک ماهه گوشی خریدم و به دلیل فراموشی با این که کد رو داشتم ریجستری نکردم . الان که سرویس قطع شده چه طور میتونم ریجستری کنم ؟ با کد ۷۷۷۷ که وارد میشم به دلیل قطع بودن سرویس تماس نمیگیره .
    لطفا راهنمایی کنید . صبح کلاس دارم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohama · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید یه گوشی سامسونگ j1 دارم که چند ساله پیش خریدم الان ریجسترش پرسده و نمیتونم زنگ بزن یا کارایی که مربوط به سیمکارترو انجام بدم باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      و همچنین همین صفحه سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا را مطالعه نمایید
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هانا · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید من یک گوشی شیائومی تازه خریدم و گوشی مامانم هواوی هستش میخاستم بدونم چرا وقتی فعالسازی اش کردم اطلاعات گوشی مامانم رو اون اومد باید چیکار کنم؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا درخواست خودرا واضح مطرح فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سروش آبزن · 2 ماه پیش
    سلام
    سیم کارت همراه اول بنده امکان دریافت و برقراری تماس ندارد. اما اینترنت آن فعال است.
    به مخابرات مراجعه کردم گفتن از همتا پیگیری کن. از چه طریق باید دنبال کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12