شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید حسینی · 2 ماه پیش
    سلام من یک گوشیTEcno , 4 خريدم که رجیستر نمیشود منظورم اینه ک میگن هنوز،تو سایت نیومده به خاطر همین رجیستر نمیشود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه های خریداری شده داخل کشور باید قانونی باشد و چنانچه آکبند می باشد صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید. در غیر این صورت لطفا دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      درصورتی که گوشی را از خارج از کشور خریداری کرده اید و هنگام ثبت گوشی در سایت گمرک مدل و برند دستگاه وجود ندارد از گمرگ مورد را پیگیری نمایید تا مدل و برند دستگاه مذکور را در سایت اضافه کنند
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی خودم را با یه گوشی معامله کردم که صاحبش یک ماه بیشتر گوشی رو نخریده بوده از فروشنده انتقال مالکیت نگرفته راهی دارد با گوشی قبلی که داشتم و انتقال مالکیت داشت می‌شود از طریق برنامه همتا انتقال مالکیت اون گوشی رو به این گوشی انتقال بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      میتوانید صفحه " عدم شناخت مالک قبلی " را مطالعه کنید. http://hmti.ir/09
      فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشددر هر دستگاهی امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      و همچنین می توانید از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید که ابتدا باید با شماره تلفن مالک به سایت یا اپلیکیشن ورود کنید
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 2 ماه پیش
    سلام گوشی وای 7خریداری کردم الان سیم کارت بالا نمیاره imeiروی کارتن که میزنم اطلاعات یه گوشی ساده رو میاره بالا چکار باید بکنم فروشنده زیر بار نمیره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 مدل و برند نمایش داده شده با دستگاه شما مغایرت دارد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
      میخواهم دستگاه کارکرده (دست دوم) بخرم http://hmti.ir/old
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دریا · 3 ماه پیش
    سلام
    من تازه گوشی خریدم و برای فعالسازی وقتی رمزIMEIرو وارد میکنم میگه قانونی نیست و شرایطم جوری نیست ک بتونم شکایت کنم چون تو فاکتور نه ادرسی و نه شماره و اسمی از فروشنده نیست الان باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه های خریداری شده داخل کشور باید قانونی باشد و چنانچه آکبند می باشد صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید. در غیر این صورت لطفا دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدرضا سعادت · 3 ماه پیش
    سلام ، خسته نباشید . میخواستم بپرسم همچنان این مطلب برقرار هست ؟ میتونم گوشیم رو رجیستر کنم ؟

    سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، در صورتی که زمان ورود مسافر به کشور بازه زمانی 99.04.12 الی 99.10.01 میباشد بنا به دلایل مختلف موفق به انجام رجیستری گوشی تلفن همراه خود نشده اید می توانید ازطریق لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister و بدون حضور فیزیکی در گمرک با مشخصات مسافر نسبت به انجام فرایند رجیستری به صورت غیر حضوری (اینترنتی) اقدام کنید.
    جهت کسب اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن · 3 ماه پیش
    سلام
    تبلتی دارم که بردش عوض شده و میخوام انتقال مالکیت انجام بدم کد فعال سازی میاد ولی اس ام اس دیگر جهت ثبت در سامانه همتا نمیاد و تبلت انتن ندارد چیکار باید کنم؟ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با توجه به اینکه اعلام میکنید دستگاه غیر از گوشی میباشد و برد دستگاه تعویض گردیده باید با داشتن IMEI کد دستوری #06#* و همچنین IMEI روی جعبه دستگاه با سامانه همتا به شماره 096366 تماس حاصل فرمایید راهنمایی لازم صورت گیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محبوب · 3 ماه پیش
    سلام. از خارج از کشور گوشی خریدیم و هفته پیش به ایران برگشتیم اما از لزوم رجیستر کردن اطلاع نداشتیم. آیا لازم است که برای انجام کار گمرک حضوری به فرودگاه برگردیم یا اینترنتی قابل انجام است. لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister فعال نیست. آیا لازم است خود شخص به فرودگاه برود یا کسی با پاسپورت او میتواند؟ ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافر بصورت غیر حضوری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      ۲-ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کریمی · 3 ماه پیش
    سلام من رمز ورود به سامانه همتا رو اشتبا زدم چندین بار حسابم مسدود شد چجوری میتونم بازش کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر به علت وارد کردن چندین بار رمز اشتباه کارتابل شما به مدت چند ساعت مسدود می شود در چند ساعت آینده مشکل برطرف می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد مهدی تمیمی · 3 ماه پیش
    سلام و خسته نباشید .
    من یک ماهه گوشی خریدم و به دلیل فراموشی با این که کد رو داشتم ریجستری نکردم . الان که سرویس قطع شده چه طور میتونم ریجستری کنم ؟ با کد ۷۷۷۷ که وارد میشم به دلیل قطع بودن سرویس تماس نمیگیره .
    لطفا راهنمایی کنید . صبح کلاس دارم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که سیم کارت قطع شده باشد امکان استفاده از این کد دستوری وجود ندارد
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohama · 3 ماه پیش
    سلام ببخشید یه گوشی سامسونگ j1 دارم که چند ساله پیش خریدم الان ریجسترش پرسده و نمیتونم زنگ بزن یا کارایی که مربوط به سیمکارترو انجام بدم باید چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      و همچنین همین صفحه سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا را مطالعه نمایید
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هانا · 4 ماه پیش
    سلام ببخشید من یک گوشی شیائومی تازه خریدم و گوشی مامانم هواوی هستش میخاستم بدونم چرا وقتی فعالسازی اش کردم اطلاعات گوشی مامانم رو اون اومد باید چیکار کنم؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا درخواست خودرا واضح مطرح فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سروش آبزن · 4 ماه پیش
    سلام
    سیم کارت همراه اول بنده امکان دریافت و برقراری تماس ندارد. اما اینترنت آن فعال است.
    به مخابرات مراجعه کردم گفتن از همتا پیگیری کن. از چه طریق باید دنبال کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سیداحمد · 4 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشیم نوکیا ساده ۱۲۰۰ هست ریحستری شده و کد یکبارمصرف رو ندارم چکار کنم از ریجستر در بیاد گوشی خیلی قدیمیه کارتنش هم نیس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد · 4 ماه پیش
    سلام اکانت من در همتا مسدود شده چند بار اشتباهی رمز ورود زدم مسدود شد الان باید چی کار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر به علت اینکه چندین باررمز کارتابل اشتباه وارد شده کارتابل مسدود شده لطفا چند ساعت اینده تلاش کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دنیل ملکی · 4 ماه پیش
    سلام ببخشید من گوشیم شارژ خالی میکنن لطفا دلیلش رو بهم بگید الان دقیقا چهار ماه میشه خریدم ولی خیلی شارژ خالی میکنه چیکار کنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مایا · 5 ماه پیش
    ببخشید من گوشی رو نمیتونم رجیستر کنم. خطایی که میاد اینه که برند دستگاه ثبت نشده. در حالی که رفتیم گمرک بهشتی شماره ثبت داده ولی گفت فناوری اطلاعات ثبت در سایت نکرده. گمرک فرودگاه میگه فقط از طریق سایت. الان یک ماه شده اینقد رفتیم و اومدیم. امروز هم دیگه نمیتونیم استفاده کنیم . خواهش میکنم لاااقل شما راهنمایی کنید.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر این مورد باید گمرک مدل و برند را به بانک اطلاعتی سایت اضافه کند فقط می توانید از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حمید · 5 ماه پیش
    سلام ، من هنگام خرید در فروشگاه عملیات فعال سازی را توسط فروشنده انجام دادم،شماره سیم را اشتباهاوارد نمود ، با اینکه همه این مراحل با سیم خود من روی گوشی صورت گرفت و حتی کد فروشنده نیز با سیم من ارسال شد ولی سامانه گوشی را به مالکیت شماره اشتباهی ثبت نموده . چگونه رفع اشکال انجام دهم.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایلیاد · 5 ماه پیش
    سلام بنده یه گوشی مسافری آوردم ولی بیش از ۳ ماه هست که هزینه رجیستری رو پرداخت نکردم و الان میخوام اطلاعات گذرنامه ی جدیدم رو وارد کنم ولی تصحیح نمیشه. ایا میتونم مجددا اقدام کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، در صورتی که زمان ورود مسافر به کشور بازه زمانی 99.04.12 الی 99.10.01 میباشد بنا به دلایل مختلف موفق به انجام رجیستری گوشی تلفن همراه خود نشده اید می توانید ازطریق لینک https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister و بدون حضور فیزیکی در گمرک با مشخصات مسافر نسبت به انجام فرایند رجیستری به صورت غیر حضوری (اینترنتی) اقدام کنید.
      جهت کسب اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 5 ماه پیش
    با سلام
    من چند سال قبل (قبل از طرح ريجستري) موبایلی خريداري كرده و تا كنون استفاده ننموده ام و هنوز هم آكبند است. با عنایت به اینکه موبایل مذکور با توجه به برچسب کد کالا و کد بازرسی وزارت صنعت مندرج بر روی جعبه از مبادی قانونی وارد شده است، امكان استفاده از دستگاه بدون كد فعال سازي وجود دارد و يا بايد كد فعال سازي دريافت نمايم؟ البته با وارد کردن شناسه دستگاه در درگاه همتا، دستگاه را غیرقانونی شناسایی می‌کند.
    در صورت نياز به كد فعال سازي، اين كد چگونه بايد تهيه شود؟
    با تشكر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسماعیل · 5 ماه پیش
    میخوام گوشیه به نام خودم ریجستری کنم ولی توی کارتن اون کارتی ک کد فعالسازی یکبار مصرف روش هست رو یپدا نمیکنم، چیکار کنن؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05 ا