شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسلم محمدی · 3 ماه پیش
    سلام روز بخیر
    ما روز ۲۵ اردیبهشت یه گوشی از بانه خریدیم فروشنده گفت سایت بسته س
    ما به تعداد رجیستر میکنیم ارزانتر تمام میشه
    در ضمن گوشیمون غیرفعال شده
    این درسته که سایت بسته اس؟
    درسته که به تعداد رجیستر میکنن ارزانتر تمام میشه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      این مواردی که به شما اعلام کردن سایت بسته است یا قیمت ارزانتر مربوط به دستگاه شما نمی باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان · 3 ماه پیش
    سلام وقتتون بخیر موبایل قدیمی داشتم برای سال ۲۰۰۵ تا قبل از طرح رجیستری روشن نکرده بودم ولیلی به دلیلی می خوام دوباره ازش استفاده کنم اما جعبه نداره اگه راهی هست حتما بگین چون می خوام به نام کد ملی خودم ثبت بشه تورو خدا ی راه حل بدین توی این گرونی نمی تونم گوشی بخرم. باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛لذا در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالتhttp://hmti.ir/04 غیرقانونی است سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده است و ،نمی‌تواند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نماید و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    افشین · 3 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من چندماه پیش گوشی جدید خریدم ریجستر هم شد سیمکارت یکش فعاله ولی میخوام سیمکارت دومو هم ثبت کنم میگهimei2 باهم مطابقت نداره استعلام هم کردم باهم فرق داره اسکرین شات
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتي که شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با آنچه در سامانه همتا ثبت شده و از استعلام اصالت نمايش داده مي‌شود، مغايرت دارد صفحه آموزش اصلاح شناسه دوم دستگاه در سامانه همتا" را مطالعه نمایید
      http://hmti.ir/16
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 3 ماه پیش
    سلام
    من چند روز پیش گوشی آیفون ۱۱ خریدم بعد از فعال سازی از طرف فروشنده متوجه شدم شماره سریال سیم دوم گوشی با چیزی که در همتا ثبت شده مطابقت نداره . به فروشنده مراجعه کردم گف تو سایت همتا قسمت مشکلات مشکلمو وارد کنم کارشاس شما هم رد کرده ولی خب مطاقبت نداره چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا جهت راهنمایی دقیق تر متن خطای دریافتی در سامانه را اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آیدین · 3 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    من یک ماه هست که گوشی جدیدی برای بستگانم خریدم. متاسفاه پسورد از روی جعبه مخدوش شد و یک پروسه یک ماهه از دیجی کالا تا فروشنده طول کشید تا من به پسورد دست پیدا کنم. الان که پسورد رد دارم، خطوط از کار افتاده اند. لطفا راهنمایی بفرمایید که چی کاری انجام دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      همچنین شما می توانید فرایند های سامانه همتارا با یک دستگاه فعال دیگر انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mm · 3 ماه پیش
    سلام با توجه به عدم مشکل پر ثبت و همچنین ریجستری گوشی باز هم آنتن دهی سیم کارت به روی گوشی قطع هست قبلا فعال بوده بعدمدتی غیر فعال شدعلت غیر فعالیت سیم کارت چیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خورشیدی · 3 ماه پیش
    سلام من گوشیم قبلا بایک خط فعال کردم اون خط بدلیل بلا استفاده از سیستم خارج شده من باید چیکارکنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدمهدی بهبودی · 4 ماه پیش
    سلام
    من حدود 3 ساله از گوشیم استفاده میکنم حالا پیام اومده به دلیل جعل شناسه فقط بر روی شماره مالک کار میکنه تا 3 روز دیگه
    ولی من اصلا نمیدونم با کدوم شماره ثبت شده ولی فکر میکنم شماره فروشنده که مغازش رو جمع کرده
    حالا اگه میشه راهنمایی کنید چه کاری کنم مالکیت بگیرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا در صفحه پیامک های هشدار "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" http://hmti.ir/p02 را مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میثم ابراهیمی · 4 ماه پیش
    سلام. بابت وام 1 میلیونی سیمکارت ایرانسل گرفتیم برای مادرم که گوشی ال جی دو سیمکارت داره و حدود 4 سال پیش براشون خریدیم. سیمکارت را نصب کردیم و پیام دادن : "دستگاه زیر قانونیست ولی بدلیل عدم فعالسازی از این تاریخ سرویس نمیگیرد و برای فعالسازی از فروشنده کد فعالسازی بگیرید"" تمام کارهایی هم که در کد #7777* گفته بودن هم کردم اما نتیجه نداشت و الان هم که کلا سیمکارت غیر فعاله و فقط تماسهای اضطراری قبول میکنه. لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم. هر دوتا کد IMEI گوشی رو هم طبق دستورالعملها میزنیم اما بازم خطا میده. این گوشی 4 سال یا بیشتره که دست مادرم بوده و اون موقع اصلا کدی به ما ندادن و از خود نمایندگی هم خریدیم.
    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه هایی که قبل از طرح ریجستری <<http://hmti.ir/date>>روشن بوده اند نیاز به انجام فرایند فعالسازی ندارندلطفا با شماره سیمکارتی که قبل از طرح روی دستگاه بوده فرایند افزودن http://hmti.ir/03 را انجام دهید.شما می توانیدفرایند های سامانه همتارا با یک دستگاه فعال دیگرانجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی پهربانی · 4 ماه پیش
    سلام سه روز قبل گوشی آیفونse2020خریدم اما فروشنده ادعا میکنه بعلت آپدیت شدن سامانه همتا قادر به انتقال مالکیت نمیباشد آیا سامانه همتا برای ثبت ریجستری واقعا مشکل دارد یا بهانه فروشنده است.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر ، هنگام خرید و فروش دستگاه انجام انتقال مالکیت ضروری می باشد؛ لطفا به فروشنده جهت دریافت مالکیت مراجعه فرمایید. چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را عودت دهید و در صورت عدم همکاری ثبت شکایت کنید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی: http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی حداد · 4 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یه گوشی به فروختم کارتن و دفترچه گوشی رو هم دادم به طرف ولی مالکیت گوشی هنوز به نام منه بعد طرف نصف پولش مونده نمیده میتونم با مالکیت که دارم انتن گوشی رو بپرونم که نتونه استفاده کنه ون مالکیت گوشی هنوز به نام منه
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ادریس محمدی · 4 ماه پیش
    با سلام.
    آیا مودم های اینترنت TD-LTe یا 4G ایرانسل که از سایت ایرانسل خریداری شده مشمول طرح رجیستری می شوند؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه های مودم مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >>ریجستری نیستند.درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی حسینی · 4 ماه پیش
    من سه ماهه گوشی خریدم هنوز منتظر کد فعال سازی از طرف شمام کدها رو هم به وانساپ فرستادم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورت عدم فعالسازی دستگاه جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد سروقد مقدم · 5 ماه پیش
    باسلام
    بنده پارسال 98 یک گوشی خریداری کردم و هزینه های ریجستری رو هم پرداخت کردم ولی چون یک گوشی قبلا با نام بنده ثبت شده بود متاسفانه این یکی فعال نشد و پیگیری کردم گفتند امسال 99 فعال میشه ولی تاکنون فعال نشده است
    لطفا پیگیری کنید



    کد ملی 0********
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا شناسه های دستگاه را با شماره گیری #06#* دریافت نموده و با سامانه همتا 096366 تماس حاصل نمایید.