شناسایی هوشمند مشکلات

سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به ussd اضافه شد

💯 سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شد

✅ برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایید.

🔷 نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد غیاثی · 3 ماه پیش
    باسلام کد فعال سازی برای من بعد از 14روز هنوز نیومده شیامی 8هستش لطفا راهنمایی کنید چیکار باید کرد گوشی داره قطع میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 3 ماه پیش
    سلام من یه گوشی ساده دارم که ریجستر شده ولی به شبکه متصل نمیشه ومیدونم مشکل از دستگاه نیست ولی اتصال به شبکه ندارم به احتمال خیلی زیاد مشکل ریجستری هست.چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتوری بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    همتی · 3 ماه پیش
    سلام. 15 روز قبل گوشی هنور خریدم.. الان هر کار میکنم ریجستر فعال نمیشه چیکار باید کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و پیامک عدم فعاسازی دریافت کردید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید. http://hmti.ir/05
      در غیر اینصورت اگر پیامک دیگری دریافت کرده اید صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیصادقی · 4 ماه پیش
    سلام من گوشیا اکبند خریدم بعد از چند ماه متوجه شدم مغازه انتقال مالکیت نزده چند روز میشه تماس می گیرم جواب سر بالا میدن لطفا کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است لطفا برای دریافت انتقال مالکیت ب فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 4 ماه پیش
    سلام
    من یکسال پیش وارد ایران شدم و کمتر از یک ماه ایران بودم و گوشی ام رو رجیستر نکردم. حالا بعد از یکسال برگشتم و میخوام همین گوشی رو رجیستر کنم ولی توی سایت گمرک میزنه که کسی با این مشخصات در سه ماه گذشته وارد کشور نشده است. من چطور میتونم گوشی ام رو رجیستر کنم.
    با تشکر
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نظری · 4 ماه پیش
    با سلام
    گوشی مادرم مشکل فنی پیدا کرده و ما تا زمان رفع اشکال از یکی از گوشی های قدیمی (متعلق به اعضای خانواده) به عنوان گوشی موقت استفاده کردیم، اطلاعیه همتا مبنی بر مالکیت این گوشی با شخص دیگری است دریافت شده است، سوال اینجا ست با توجه اینکه انتقال مالکیتی صورت نگرفته یا نخواهد گرفت بعد از مدتی استفاده این گوشی غیر فعال می شود یا خیر؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ، درصورتی‌ که با قرار دادن سیم کارت پیامک هشدار مهلت قطع ذکر نشده بود، نیاز نیست اقدامی انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احسان · 4 ماه پیش
    با سلام وقت بخیر من یه گوشی خریدم واسه خانمم از شرکت که دو سیم هست یکی شناسه هاش وارد شده و شناسه سیم دومش اشتباه وارد شده و سیم دومش هی خطش میزه و میاد وبه گفته خود فروشنده درخواست اصلاح زدیم ولی چند روزه گذشته ولی هیچ خبری نیست چکار کنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتي که شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با آنچه در سامانه همتا ثبت شده و از استعلام اصالت http://hmti.ir/04 نمايش داده مي‌شود، مغايرت دارد صفحه "آموزش اصلاح شناسه دوم دستگاه در سامانه همتا" را مطالعه نمایید http://hmti.ir/16
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ناصر کمالی · 4 ماه پیش
    سلام من یک گوشی مسافری هزینه گمرکی پرداخت کردم اما کدی چیزی نیومد برام به همتا مراجعه کردم سریال گوشی که میزنم میگه که غیرقانونی است ایا زمان میبره تا اطلاعات پرداخت گمرکی به همتا ارسال بشه یا زمان بر هست اگه میشه بگید چقدر طوا میکشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که اطلاعات دستگاه شما از گمرک به همتا ارسال شود، همتا لینک تکمیل فرایند را برای شماره سیم‌کارت شما پیامک می‌کند.و باید داخل لینک مبلغ همتا پرداخت شود در صورتی که این پیامک را دریافت نکرده‌اید، یعنی هنوز اطلاعات شما به همتا ارسال نشده است. بنابراین در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس http://help.irica.ir درخواست پیگیری ثبت کنید. در صورت تأیید، اطلاعات دستگاه شما به همتا ارسال خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد سعیدی · 4 ماه پیش
    سلام
    وقت بخیر
    من ی گوشی داشتم از قبل از طرح رجیستری ولی اصلا سیم ننداختم بهش
    وقتی انداختم گفت رجیستریش کن منم هر کاری کردم نشد چون کدی نداشتم طبعا
    الانم غیر فعال شده و مغازه ها میگن باید میلیونی پول رجیستریشو بدم اونم واسه گوشی ک قبل طرح اومده
    میشه راهنمایی کنید من رو؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛لذا در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالتhttp://hmti.ir/04 غیرقانونی است سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده است و ،نمی‌تواند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نماید و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی امیرلو · 4 ماه پیش
    سلام من یه تبلت پیداکردم با کدی که تو همتا داره چه جوری میتونم صاحبشو پیداکنم
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر این موارد مربوط به سامانه همتا نمیباشد لطفا از طریق مراجعه قضایی پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مختار محسني · 4 ماه پیش
    با سلام من ١٠٠ گوشي دارم براي ريجستر و ميخوام اينارو ريجستر كنم بايد چكار كنم پاسپورت تو بازار نيست و يا اگه هم باشه بالاي ٣ميليونه ارزش ريجستر كردن ندارن با اوضاع پاسپورت اينارو چكار كنم كلي هم هزينه كردم و موقه ايي ك سامانه رو بسته شد هيج اطلاعي از طرف شما نداده بودين براي قطع سامانه و اين جور مواقع ميشه منو راهنمايي كنيد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه ها را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود، هیچ راهکاری برای ثبت این دستگاه‌ها وجود ندارد با در دست داشتن فاکتور به فروشگاه مربوطه مراجعه و دستگاه ها را به فروشنده بازگردانید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی میرزایی · 5 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من یه گوشی شیاِومی نوت 8 پرو خریدم توی استعلام اصالت کد رو که مینویسم مینویسه توجه: برد این دستگاه پیش از این تعمیر/تعویض گردیده است

    یعنی واقعا گوشی تعمیریه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با توجه به نتیجه استعلام اصالت ،دستگاه یا توسط شرکت گارانتی کننده تعمیر و یا برد دستگاه تعویض شده است .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین ربانی · 5 ماه پیش
    سلام ببخشید من یه گوشی j2دارم قبلا یه سیمکارت داخلش بوده رجیستر شده ولی شیاره دوم میگه قانونی نیست میشه راه حل اینو بگید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یوسف · 5 ماه پیش
    سلام چطور بفهم کی از کد ملی استفاده کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا درخواست خودرا واضح مطرح فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسلم محمدی · 5 ماه پیش
    سلام روز بخیر
    ما روز ۲۵ اردیبهشت یه گوشی از بانه خریدیم فروشنده گفت سایت بسته س
    ما به تعداد رجیستر میکنیم ارزانتر تمام میشه
    در ضمن گوشیمون غیرفعال شده
    این درسته که سایت بسته اس؟
    درسته که به تعداد رجیستر میکنن ارزانتر تمام میشه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      این مواردی که به شما اعلام کردن سایت بسته است یا قیمت ارزانتر مربوط به دستگاه شما نمی باشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عرفان · 5 ماه پیش
    سلام وقتتون بخیر موبایل قدیمی داشتم برای سال ۲۰۰۵ تا قبل از طرح رجیستری روشن نکرده بودم ولیلی به دلیلی می خوام دوباره ازش استفاده کنم اما جعبه نداره اگه راهی هست حتما بگین چون می خوام به نام کد ملی خودم ثبت بشه تورو خدا ی راه حل بدین توی این گرونی نمی تونم گوشی بخرم. باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛لذا در صورتی که دستگاه در پاسخ استعلام اصالتhttp://hmti.ir/04 غیرقانونی است سابقه فعالیت دستگاه در شبکه روئیت نشده است و ،نمی‌تواند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نماید و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    افشین · 6 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من چندماه پیش گوشی جدید خریدم ریجستر هم شد سیمکارت یکش فعاله ولی میخوام سیمکارت دومو هم ثبت کنم میگهimei2 باهم مطابقت نداره استعلام هم کردم باهم فرق داره اسکرین شات
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتي که شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با آنچه در سامانه همتا ثبت شده و از استعلام اصالت نمايش داده مي‌شود، مغايرت دارد صفحه آموزش اصلاح شناسه دوم دستگاه در سامانه همتا" را مطالعه نمایید
      http://hmti.ir/16
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 6 ماه پیش
    سلام
    من چند روز پیش گوشی آیفون ۱۱ خریدم بعد از فعال سازی از طرف فروشنده متوجه شدم شماره سریال سیم دوم گوشی با چیزی که در همتا ثبت شده مطابقت نداره . به فروشنده مراجعه کردم گف تو سایت همتا قسمت مشکلات مشکلمو وارد کنم کارشاس شما هم رد کرده ولی خب مطاقبت نداره چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا جهت راهنمایی دقیق تر متن خطای دریافتی در سامانه را اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آیدین · 6 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    من یک ماه هست که گوشی جدیدی برای بستگانم خریدم. متاسفاه پسورد از روی جعبه مخدوش شد و یک پروسه یک ماهه از دیجی کالا تا فروشنده طول کشید تا من به پسورد دست پیدا کنم. الان که پسورد رد دارم، خطوط از کار افتاده اند. لطفا راهنمایی بفرمایید که چی کاری انجام دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      همچنین شما می توانید فرایند های سامانه همتارا با یک دستگاه فعال دیگر انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mm · 6 ماه پیش
    سلام با توجه به عدم مشکل پر ثبت و همچنین ریجستری گوشی باز هم آنتن دهی سیم کارت به روی گوشی قطع هست قبلا فعال بوده بعدمدتی غیر فعال شدعلت غیر فعالیت سیم کارت چیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید http://hmti.ir/12
      در غیر اینصورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.