شناسایی هوشمند مشکلات

نسخه جدید برنامه اندروید همتا منتشر شد

نسخه جدید برنامه اندروید همتا منتشر شد.

💯 دسترسی به تمام امکانات سایت همتا از طریق برنامه (اپلیکیشن) اندروید سامانه همتا

🔶 ظاهری ساده‌تر | امکانات بیشتر | کاربری آسان‌تر

⏬ دانلود و نصب برنامه:
👈 دانلود از گوگل پلی
👈دانلود از بازار 

 

✅ نسخه IOS به زودی منتشر می‌شود.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسینی · 6 روز پیش
    سلام

    من گوشیم روی یکی از خط هام ریجستر هست ، بعد برای شماره ی دیگرم که در سیم دو هست این پیام میاد


    مالک دستگاه شماره دیگریست
    به دلیل فعالیت همزمان چنددستگاه با این شناسه(IMEI) و جلوگیری از تضییع حقوق مالک،موقتا تا
    1399/01/19
    با
    09307----896
    سرویس خواهد گرفت
    جهت استفاده بیش از مهلت فوق،کدفعالسازی را از مالک دستگاه گرفته و باشماره گیری#7777*فعالسازی کنید
    برند:
    Xiaomi
    مدل:
    Redmi Note7
    IMEI:

    راهنما:hmti.ir/t


    لطفاً راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر با مراجعه به صفحه پیامک های هشدار http://hmti.ir/12 لطفا کادرپیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهزاد اکبرزاده · 9 روز پیش
    وقت بخیر..من سریال رو زدم کد فعال سازی هم زدم نتیجه رو زد با موفقیت انجام شد..ولی پیامی برای گوشی که ریچستر کردم نیامد...باید چگونه پیگیری کنم ببینم ثبت شده یا نه به همون شماره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارتی که فرایند فعال سازی را انجام داده اید وارد سایت همتا به آدرس https://hamta.ntsw.ir شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند دستگاه به درستی ثبت گردیده است. در غیر این صورت لطفا نسبت به فرآیند فعالسازی با مطالعه صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» http://hmti.ir/05 اقدام کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 11 روز پیش
    سلام، دستگاهی که بنام من هست وجعبه اش رو هم دارم ولی فروختم و خریدار نصف پول رو داده و رفته و دیگه پیداش نشده، میتونم کاری کنم که آنتن قطع بشه یا کسی نتونه ازش استفاده کنه؟ که مجبور بشه یا پس بیاره یا پولمو کامل بده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر، این موارد از سمت همتا قابل پیگیری نمی باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایمان ناصری · 27 روز پیش
    دو مورد ثبت فعال سازی سامانه همتا رو در مورد گوشی اکبند وارد کردم ولی فعال سازی نشده به شرکت ثبت گوشی تماس گرفتم کد فعال سازی تحویل نداده.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام، پیرو توضیحات قبل، چنانچه کد فعالسازی را در اختیار ندارید کادر «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را در صفحه فعالسازی http://hmti.ir/05 مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایمان ناصری · 27 روز پیش
    گوشی نو خریداری کردم گوشی قانونی هست ولی روز گوشی کد فعال سازی نداره برای دریافت کد پیام دادم بعد از دریافت کد اون رو وارد میکنم مینویسه کد دستوری قبول نیست شرکتی هم که گوشی وارد کرده جواب گوشی نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا جهت راهنمایی در رابطه با نحوه دریافت کد فعالسازی و نیز فرآیند فعالسازی به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» http://hmti.ir/05 مراجعه فرمایید و مطالعه کنید.