علیرغم برخوردهای گذشته و تعهد اصناف و اتحادیههای مربوطه مبنی بر «عدم تکرار رفتارهای متخلفانه»، طبق پایش سامانه شناسایی و مبارزه با کالای قاچاق،
🔔📣 امکان ثبت تیکت (درخواست ثبت و پیگیری مشکلات) در سایت همتا راهاندازی شد
اخیرا پیامکی برای برخی افراد ارسال شده و از ایشان خواسته شده جهت جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه، مبلغی را پرداخت نمایند.
اخیرا پیامکی برای برخی افراد ارسال شده و از ایشان خواسته شده جهت جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه، مبلغی را پرداخت نمایند.
🔴 خرید و فروش اطلاعات مسافران حتی با رضایت ایشان، سوء استفاده از واردات مسافری است.
🚨 مراقب اطلاعات هویتی خود باشید / سوء استفاده از گذرنامه مسافران جهت ثبت تلفن همراه مسافری
🔍💰 استعلام قیمت مصرف کننده تلفن همراه از طریق سامانه 124
🔔 اطلاعیه مهم در خصوص جعل شناسه IMEI تلفن همراه
📣 قابل توجه خریداران و فروشندگان محترم تلفن همراه
با توجه به تغییرات اخیر در زمینه ثبت دستگاه مسافری و برقراری ارتباط برخط بین سامانههای گمرک و همتا، در صورتی که عوارض دستگاه خود را به صورت اینترنتی، پستی یا حضوری در گمرک پرداخت نمودهاید اما هنوز دستگاهتان قانونی نشده و با پیگیری، متوجه میشوید که اطلاعات دستگاهتان از گمرک برای همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس help.irica.ir اقدام نمایید.
✅ سامانه ثبت دستگاه مسافری گمرک به همتا متصل شد.
🔔 با این اتصال، به محض پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه IMEI دستگاه در گمرک، کد فعالسازی به شماره همراه مسافر پیامک می شود.
به استحضار مسافران گرامی می رساند، همان طور که از گذشته پیش بینی شده بود، قرار است با اتصال سامانه های گمرک و همتا، مسافر بتواند پس از پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه IMEI های دستگاه در گمرگ، به صورت آنی کد فعالسازی را از طریق پیامک دریافت نماید.
بدیهی است مسافر میتواند به کمک این کد فعالسازی، دستگاه را برای سیمکارت خود فعالسازی نماید.
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.