📳 آغاز فاز دوم طرح رجیستری/حتماً در دستگاه خود، سیمکارت قرار دهید و کار را به ساعات پایانی موکول نکنید
🎙حمیدرضا دهقانی نیا از آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایلوارهها) خبر داد.
⛔️ بر این اساس، آخرین مهلت اعمال قانون برای ساعت هوشمند سیمکارتخور 12 تیرماه 1400 و دستگاه بارکداسکنر، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیمکارتخور نیز 19 تیرماه 1400 تعیین شد. همچنین زمان مشمولیت تبلت در طرح رجیستری طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.
✅ بنابراین اگر هر فردی دستگاه سیمکارتخوری مانند تبلت، ساعت هوشمند، بارکداسکنر، PDA و مبدل تلفن ثابت به سیار دارد باید تا قبل از تاریخهای تعیینشده، سیمکارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و حتما نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام نماید و از سرویس گرفتن دستگاه خود تا قبل از زمانبندیهای اعلامشده اطمینان حاصل کند.
❗️اکیداً توصیه میشود سرویس گرفتن از دستگاه، به روز و ساعات پایانی اجرای طرح رجیستری موبایلوارهها موکول نشود زیرا ممکن است در آن ایام و ساعات، با افزایش حجم بار شبکه مواجه شده و امکان انجام مراحل رجیستری فراهم نشود.
‼️همچنین حتما باید توجه شود که در هنگام خرید، اصالت دستگاه از طریق کد دستوری #7777* یا سایت hamta.ntsw.ir یا اپلیکیشن همتا استعلام و فقط اقدام به خرید دستگاهی نمایند که استعلام قانونی بودن آن را دریافت میکنند.
🔶 در پاسخ استعلام اصالت، اطلاعاتی از قبیل برند و مدل دستگاه، نوع واردات، شرکت واردکننده، شرکت گارانتی کننده و تاریخ آغاز گارانتی اعلام میشود که خریدار باید حتماً برند و مدل کالا را با نتیجه استعلام اصالت تطبیق دهد.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
مشترک گرامی؛ سوالات مربوط به گمرک از جمله اختلالات سایت، هزینه های گمرکی(حقوق ورودی دستگاه) و سایر مواردی که به سامانه همتا مربوط نمی باشند می بایست از گمرک و سایر درگاه های ارتباطی پیگیری شوند و سامانه همتا نسبت به این نوع سوالات پاسخگو نخواهد بود. با تشکر
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/اخبار-و-اطلاعیه-ها/اطلاعیه/آغاز-فاز-دوم-طرح-رجیستری
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.