به استحضار مسافران گرامی می رساند، همان طور که از گذشته پیش بینی شده بود، قرار است با اتصال سامانه های گمرک و همتا، مسافر بتواند پس از پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه IMEI های دستگاه در گمرگ، به صورت آنی کد فعالسازی را از طریق پیامک دریافت نماید.
بدیهی است مسافر میتواند به کمک این کد فعالسازی، دستگاه را برای سیمکارت خود فعالسازی نماید.
⚠️ در صورت پیاده سازی کامل این خدمت، دیگر نیازی نیست مسافر منتظر بماند، اطلاعات دستگاه اش به صورت دوره ای و در قالب فایل، از گمرک به همتا انجام گیرد تا کد فعالسازی از طرف همتا، برای ایشان پیامک شود.
✅ منتظر اطلاع رسانی خبر پیاده سازی این خدمت در اینجا باشید
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/اخبار-و-اطلاعیه-ها/اطلاعیه/اطلاعیه-جدید-همتا-در-زمینه-اتصال-گمرک-به-همتا
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.