با توجه به توانمندی فنی سامانه هوشمند شناسایی تخلفات، پیش از #استقرار طرح رجیستری برای تبلتها، این سامانه موفق به شناسایی تخلفاتی شده است که نتایج آن
در حال جمعبندی جهت ارسال به مراجع امنیتی و قضایی است.
🟡 لذا جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، ضروری است تا مردم و اصنافی که #تبلت خریداری کردهاند یا در 3 روز آینده اقدام به خرید خواهند نمود، فارغ از اینکه قبلاً سیمکارت فرد دیگری داخل دستگاه قرار دادهشده یا نشده، «حتماً تا پیش از ساعت 24 روز 8 مرداد، با سیمکارت خود دستگاه را روشن کرده» و نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام نمایند.
❌ در صورت انجام ندادن این اقدام، مسئولیت هرگونه مشکل در خصوص عدم ثبت یا سلب مالکیت تبلت، بر عهده فرد خواهد بود.
🟢 لازم به ذکر است #مردم_و_اصنافی که قبلاً سیمکارت خود را داخل دستگاه قرار دادهاند، نیاز نیست مجدداً اقدام کنند.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
مشترک گرامی؛ سوالات مربوط به گمرک از جمله اختلالات سایت، هزینه های گمرکی(حقوق ورودی دستگاه) و سایر مواردی که به سامانه همتا مربوط نمی باشند می بایست از گمرک و سایر درگاه های ارتباطی پیگیری شوند و سامانه همتا نسبت به این نوع سوالات پاسخگو نخواهد بود. با تشکر
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/اخبار-و-اطلاعیه-ها/اطلاعیه/اطلاعیه-سامانه-همتا-پیش-از-مشمولیت-تبلت-ها
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.