اطلاعیه فوری سامانه همتا در زمینه ثبت دستگاه مسافری

با توجه به تغییرات اخیر در زمینه ثبت دستگاه مسافری و برقراری ارتباط برخط بین سامانه‌های گمرک و همتا، در صورتی که عوارض دستگاه خود را به صورت اینترنتی، پستی یا حضوری در گمرک پرداخت نموده‌اید اما هنوز دستگاه‌تان قانونی نشده و با پیگیری، متوجه می‌شوید که اطلاعات دستگاه‌تان از گمرک برای همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس help.irica.ir اقدام نمایید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا جهرمی · 7 روز پیش
    سلام
    من مورخ 18 فروردین 98 پرداخت موفق داشتم ولی اطلاعات به همتا ارسال نشده الان چند روزه در این سایت درخواست ارسال کردم هیچ پاسخی دریافت نشده!در کانال تلگرامی اعلام کردن 22 فروردین اطلاعات به همتا ارسال شده هنوز پیامکی دریافت نکرده ام
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امير لايق · 9 روز پیش
    نميشه كامل نوشت سيستمتون خطا داره و با وجود 140كاركتر باقيمانده ميگه كاراكتر زياده
    3ماهه گمرك پول گرفته رجيستر كرده ، همتا ميگه بي خبريم و گوشي رو غير فعال كرده
    گمرك ميگه 40 روزه در ردیف 101006به همتا ارسال شده
    IMEI
    8649**********153
    2
    864***********161
    پرداخت
    118000012877678
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      شما شماره موبایل خود را حین ثبت نام گمرک درج نکرده اید. لذا یا به صورت حضوری جهت اصلاح به گمرک مراجعه کنید، یا به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد اسماعیلی · 13 روز پیش
    سلام 6 سال قبل یک تبلت خریدم و کار میکرد ولی از برج 9 قطع شده دیگر کار نمی کند تماس گرفتم با سامانه همتا گفتند شناسه یا همان mime قانونی نیست حالا باید چکار کنم با تشکر شماره تماس 093535***30 اسماعیلی از ساوه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      لطفا مجددا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و اطلاع دهید که دستگاهتان تبلت است تا پیگیری کنند.