اطلاعیه فوری سامانه همتا در زمینه ثبت دستگاه مسافری

با توجه به تغییرات اخیر در زمینه ثبت دستگاه مسافری و برقراری ارتباط برخط بین سامانه‌های گمرک و همتا، در صورتی که عوارض دستگاه خود را به صورت اینترنتی، پستی یا حضوری در گمرک پرداخت نموده‌اید اما هنوز دستگاه‌تان قانونی نشده و با پیگیری، متوجه می‌شوید که اطلاعات دستگاه‌تان از گمرک برای همتا ارسال نشده، نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمت الکترونیک گمرک به آدرس help.irica.ir اقدام نمایید.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد میرزایی · 4 ماه پیش
    سلام گوشی من مسافری هست و بعد از 2ماه بالاخره در سامانه همتا ثبت شد و آنتن گرفت ولی کد 6رقمی دریافت نکردم حالا از همتا اس ام اس اومده که گوشی ثبت نشده میشه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بابك · 4 ماه پیش
    سلام من از 28اذر 97 گوشي خود رو كه پستي بود تحويل گرفتم و تا الان هيچ كدي دريافت نكردم هفته اي يك بار گمرك ميرم چند بار نامه زدم چند بار از اين سامانه help.irica.ir نامه زدم و تا الان فقط همتا ميگه هيچ اطلاعاتي براي ما نيومده همين ديگه راهي هست به من بگيد ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      لطفا همچنان از گمرک پیگیر باشید؛ هنوز اطلاعاتی از سمت گمرک به همتا ارسال نشده است.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ای تن · 4 ماه پیش
    سلام.یک ماه پیش گوشی خریدم هر دو سیم کارتمم رو فروشنده تو گوشی گذاشت و برا ریجستری اطلاعاتو گرفت و مدام پیگیر بود.الان گوشی برای سیم کارت دومم پیام داد که شناسه غیرقانونیه و دیگه سرویس نمیده.لطفا راهنمایی کنید که چطوری مشکل و میشه برطرف کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      شما میتوانید به بخش «آموزش افزودن دستگاه» در صفحه «آموزش ها» مراجعه فرمایید. توضیحات کامل در آن صفحه موجود می باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا جهرمی · 4 ماه پیش
    سلام
    من مورخ 18 فروردین 98 پرداخت موفق داشتم ولی اطلاعات به همتا ارسال نشده الان چند روزه در این سایت درخواست ارسال کردم هیچ پاسخی دریافت نشده!در کانال تلگرامی اعلام کردن 22 فروردین اطلاعات به همتا ارسال شده هنوز پیامکی دریافت نکرده ام
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امير لايق · 4 ماه پیش
    نميشه كامل نوشت سيستمتون خطا داره و با وجود 140كاركتر باقيمانده ميگه كاراكتر زياده
    3ماهه گمرك پول گرفته رجيستر كرده ، همتا ميگه بي خبريم و گوشي رو غير فعال كرده
    گمرك ميگه 40 روزه در ردیف 101006به همتا ارسال شده
    IMEI
    8649**********153
    2
    864***********161
    پرداخت
    118000012877678
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      شما شماره موبایل خود را حین ثبت نام گمرک درج نکرده اید. لذا یا به صورت حضوری جهت اصلاح به گمرک مراجعه کنید، یا به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد اسماعیلی · 4 ماه پیش
    سلام 6 سال قبل یک تبلت خریدم و کار میکرد ولی از برج 9 قطع شده دیگر کار نمی کند تماس گرفتم با سامانه همتا گفتند شناسه یا همان mime قانونی نیست حالا باید چکار کنم با تشکر شماره تماس 093535***30 اسماعیلی از ساوه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      لطفا مجددا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و اطلاع دهید که دستگاهتان تبلت است تا پیگیری کنند.