اطلاعیه همتا در زمینه ثبت گوشی‌های مسافری

نظر به تغییرات ایجاد شده در تارنمای ثبت دستگاه مسافری در گمرک جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع می رساند منطبق بر گذشته، همچنان هر دستگاهی که در گمرک ثبت شده و اطلاعات آن توسط گمرک، برای همتا ارسال شود، بدون هیچ مشکل و تاخیری، در همتا ثبت شده و کد فعالسازی در اختیار ایشان قرار می گیرد.

 

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هوشنگ محمدیان · 17 ساعت پیش
    سلام برای من از سوییس گوشی اوردن الان بیشتر از یک ماه گذشته قطع شده منم اتباع افغانستانی مقیم ایرانم چطور گوشی رو ریجستر کنم؟ کارت امایش دارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 17 ساعت پیش
      با سلام

      میتوانید به سایت گمرک مراجعه نماید و با استفاده از اطلاعات مورد نیاز و شناسه فراگیر عوارض دستگاه را پرداخت نمایید این فرایند را به صورت حضوری نیز میتوانید انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    amin · 23 ساعت پیش
    سلام
    یه گوشی نوکیا 105 خواهرم از بلژیک آورده الان میخوام ریجستر کنیم.حدودا یه 7یا8 ماهی هست که آورده گوشیو ولی ریجستر نکردیم باید چیکار کنیم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    naeim · 1 روز پیش
    ایا امکان ریجستر‌گوشی بعد از ۱ ماه وجود داره ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه به صورت مسافری وارد کشور شده است از سمت گمرک پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضا بهرامی · 1 روز پیش
    چهار ماه پیش از خارج یک گوشی برای من پست شده بنده در کمرگ تمامی کارهای قانونی انجام دادم ولی بعد دوماه گوشی من قطع شد که من این مشکل را از گمرگ پیگیری می کنم هر بار به من گفته می شود که سامانه ها هر دو مشکل دارند و معلوم نیست کی گوشی من فعال یا اصلا ثبت میشودچگونه می توانم این مشکل را از چه سازمانی حل کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      باسلام
      لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 1 روز پیش
    با سلام
    موقع ثبت نام
    پیغام مشکل اکانتر برام میاد بعضی از موبایل فروشی ها میدونن چه طور حل شه ولی نمیگن ومیگن فوت استادیه میتونید کمک کنید بنده رو تو این موضوع
    نتونستم با میز خدمت گمرک ارتباط برقرار کنم


    با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که در بازه زمانی مختلف با وجود صحیح وارد کردن اطلاعات این خطا را دریافت کرده اید جهت پیگیری به گمرک مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمد · 2 روز پیش
    با سلام خواستم بدونم موبایلی که از کشور دیگر خود مسافر میاورد تا چند روز بعد میتواند ریجستر کند الان ۱ ماهو نیم است موبایل خودم را اوردم ولی ریجستر نکردم و قطع شده الان باید با پاسپورتم چکار کنم و چطور ریجستر کنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن آذری · 2 روز پیش
    من یک گوشی سال قبل آورده بودم ولی ریجیستر نشده بود و خاموش بود قبل از سفر جدیدم روشن کردم میتونم گوشی رو با این سفر ریجیستر کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      با سلام
      ثبت دستگاه مساافری صرفا با اطلاعات شخص مسافر امکان پذیر می باشد در غیر اینصورت جهت دریافت اطلاعات بیشتر به گمرک مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرزاد ناصری · 2 روز پیش
    سلام ..برای ریجستری گوشی مسافری با یک پاسپورت میشه گوشی دومی هم ریجستر کرد ...چقدر زمان باید گذشته باشه از گوشی اولی تا بشه دومی را ریجستر کرد؟خیلی ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      باسلام
      شخص مسافر درسال فقط یک دستگاه میتواند ثبت کند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      باسلام
      لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرزاد ناصری · 2 روز پیش
    سلام .ممنون یه گوشی ریجستر نشده گرفتم ...سیمکارت گذاشتم روش باز شد و پیام از طرف مخابرات نیومد که گوشی ریجستر نیست ...به نظرتون میخواد ریجسترش کنم؟خیلی ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      باسلام
      لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده. و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آذر عباسي · 4 روز پیش
    آذر عباسي سلام خسته نباشيد من گوشي بدون ريجستري خريداري كردم . الان چند روزه كه براي ريجستري كردنش اقدام ميكنم اما سايت باز نيست . راهنمايي ميفرماييد. ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را داخل کشور خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ذکر می شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید.چنانچه فروشنده همکاری نکرد می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی http://hmti.ir/10
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ایرانیان · 4 روز پیش
    سلام. ببخشید من یک کوشی طرح سامسونک خریدم از علاالدین الان قطع شده سرویس ندارم چکار باید کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر، لطفا شناسه های 15رقمی دستگاه را یاداشت وبا شماره 096366تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    داوود عابدی · 4 روز پیش
    سلام.بعد گذشت چند ماه از اقدام ب مسافرت نمیتوان با پاسپورت استفاده شده ریجستری انجام داد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر، مهلت زمانی ثبت برای گوشی های مسافری مربوط به گمرک میباشد لطفا از گمرک جویا شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 4 روز پیش
    سلام
    ببخشید...غیر از اداره گمرک امکانش هست هزینه گمرکی گوشی را توی دفاتر پستی محل پرداخت کنیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      با سلام پرداخت عوارض برای ثبت دستگاه های پستی عوارض را در گمرک امانات پستی پرداخت میکنند و دستگاه های ورود مسافری به صورت آنلاین عوارض دستگاه را پرداخت می کنند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن دهشیری · 4 روز پیش
    سلام گوشی من قبل از ریجستری خریداری وروشن بوده ودرمهلت مقرر ریجستری نشده الان کد06 رامیزنم میگه تایید نشده چون قبل از ریجستری روشن بوده وکدimei رانمیده بفرماییدحالا برای فعال کردن ان چه باید کرد.ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر سیمکارتی روی دستگاه قرار دهید از سمت سامانه برای شما ارسال می گردد ،یادداشت کرده سپس با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 روز پیش
    سلام
    من 35روز شده که ار خارج از کشور اومدم و گوشی رو استفاده میکنم
    الان از دسترس خارج شده
    آیا با توجه به مهلت سه مااه اگر الان عوارض رو پرداخت کنم مشکلم حل میشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت پیگیری و دریافت اطلاعات به گمرک مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهروز · 6 روز پیش
    سلام.
    من گوشی مسافری با خودم آوردم .مدل هواوی پی۳۰ پرو هستش. داخل سایت گمرک شماره imei رو که میزنم میگه خطا در استعلام از سامانه همتا.تعداد شناسه های وارد شده با تعداد شناسه این مدل دستگاه مطابقت ندارد .درصورتیه که ۱۵ رقم کامله .یک بار هم پیغام داد در سامانه فرامرزی ثبت نشده .لطفا راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی دقیق دستگاه با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Sami mirkan · 6 روز پیش
    سلام.من اتباع خارجی هستم.یک هفته قبل ایران بودم سیم کارت ایرانسل خریدم فعال کردم همراه با شماره پاسپورت و کد شناسایی فراگیر همشو کامل در اختیار یکی از دوستام قرار دادم.حالا ایران رو ترک کردم ولی دوستم تماس گرفته که هر چی تو سایت میزنم همش خطای استعلام کد فراگیر اتباع خارجی میاد.مشکل کجاست لطفاً راهنمایی کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رادمهر · 6 روز پیش
    من اومدم ایران شماره پاس و سیم خودمو دادم داداشم گوشی شو رجیستر کنه. یک هفته ای میشه از ایران خارج شدم ولی داداشم میگه رجیستر نمیشه.همش خطا میده.مشکل چیه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      ضمن عرض سلام و وقت بخیر
      پیام شما مبهم می باشد. لطفا به صورت واضح تری درخواستتان را مطرح نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی قاسمی · 7 روز پیش
    سلام، من خارج از ایران زندگی میکنم و پارسال که به ایران اومدم گوشیم بعد از یک ماه از دسترس خارج شد و چون چند روز بعد باید برمیگشتم برای رجیستر اقدام نکردم. ۱۶ شهریور دوباره به ایران مسافرت دارم و مطمئنن گوشیم دوباره داخل ایران کار نخواهد کرد. آیا امکانش هست که خارج از ایران برای رجیستری اقدام کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در زمان پرداخت عوارض ،ورودتان به کشور از سمت ناجا استعلام گرفته می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با گمرک در ارتباط باشید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وجدانی · 7 روز پیش
    سلام
    من میخواهم یه گوشی مسافری خرید کنم .آیا روشی هست که از صحت قاچاق نبودن آن در سایت گمرک و یا همتا پیگیری کنم.چون شنیدم ممکن هست کد موقتی سه ماه همتا بعضی از گوشیها داشته باشند.متشکرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      باسلام
      با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری *#06# دریافت کرده و با شماره 096366(مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.