به اطلاع می رساند دریافت هرگونه هزینه از خریدار تحت عناوین رجیستری، ثبت دستگاه در گمرک یا همتا، قانونی کردن دستگاه و کلیه فرایندهای مرتبط با طرح رجیستری، غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده این موضوع، ایشان می تواند نسبت به ثبت شکایت در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تعزیرات اقدام نماید.
خاطر نشان می شود، خریدار باید پس از تصمیم قطعی برای خرید، دستگاه را در حضور فروشنده برای سیم کارت خود، فعال سازی نموده و از فروشنده فاکتور معتبری دریافت نماید که شناسه (IMEI) دستگاه در آن ذکر شده و دارای مهر فروشگاه است.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/اخبار-و-اطلاعیه-ها/اطلاعیه/اطلاعیه-همتا-در-زمینه-غیرمجاز-بودن-دریافت-هزینه-بابت-رجیستری
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.