دقت داشته باشید شناسه (IMEI) دستگاه های دارای سیم کارت، به عنوان شناسه رهگیری آن ها در نظر گرفته شده و نباید طی هیچ فرایندی تغییر کند. بنابراین اگر دستگاه تان را تعمیر کرده اید، پیش از تحویل آن، #06#* را روی دستگاه شماره گیری نموده و عدد نمایش داده شده را با شناسه (IMEI) درج شده روی جعبه دستگاه تلفن همراه، مقایسه نمایید.
در صورتی که شناسه (IMEI) دستگاه تان پس از تعمیر تغییر کرده بود و شناسه (IMEI) مشاهده شده از طریق شماره گیری #06#*، با شناسه (IMEI) درج شده روی جعبه دستگاه تلفن همراه، متقاوت بود، منطقی ترین کار این است که از تعمیرکار بخواهید، شناسه (IMEI) دستگاه را به شناسه (IMEI) قبل از تعمیر بازگرداند.
مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها
مشترک گرامی؛ سوالات مربوط به گمرک از جمله اختلالات سایت، هزینه های گمرکی(حقوق ورودی دستگاه) و سایر مواردی که به سامانه همتا مربوط نمی باشند می بایست از گمرک و سایر درگاه های ارتباطی پیگیری شوند و سامانه همتا نسبت به این نوع سوالات پاسخگو نخواهد بود. با تشکر
برای حل شدن سریع تر مشکل خود، بخش سوالات متداول را مطالعه نمائید. برای تسریع در فرآیند پاسخگویی به سوالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد.
/اخبار-و-اطلاعیه-ها/اطلاعیه/اطلاعیه-همتا-در-زمینه-لزوم-عدم-تغییر-شناسه-imei-دستگاه-در-فرایند-تعمیر
در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
برای ثبت و پیگیری مشکلات خود، با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت همتا میشوید. پس از ورود به سایت توسط شماره ملی و رمز عبور (در صورتی که قبلاً ثبتنام کردهاید) یا با شماره تلفن همراه خود (بدون نیاز به ثبتنام)، میتوانید برای مشکل خود تیکت ثبت کنید تا کارشناسان همتا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.