شناسایی هوشمند مشکلات

تغییر ساعت کاری مرکز تماس همتا

🚨 به اطلاع می‌رساند از فردا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی ساعت کاری مرکز تماس همتا 8 صبح الی 10 شب می‌باشد.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجتبی ترابی · 6 روز پیش
    سلام ببخشید من گوشیمو قبل ریجستری خریدم و سیمکارتمو براش فعال کردم گوشی دو سیمکارته الان ک سیم دو رو میزنم اخطار معتبر نبودن میاد براش و میگ بعد ی تاربخی غیر فعال میش چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ehsan · 12 روز پیش
    سلام من میخوام مالکیت رو انتقال بدم، همه کارهاش رو هم میکنم ولی وقتی میخوام فعال سازی کنم تو سایت خطا میده: خطای ناشناخته در ثبت درخواست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا فرایند انتقال مالکیت را در یک بازه ی زمانی دیگر از طریق کد دستوری و اپلیکیشن همتا انجام دهید .
      اموزش انتقال مالکیت :http://hmti.ir/06
      همچنین میتوانید با سیم کارت مالک دستگاه وارد سایت همتا به آدرس https://hamta.ntsw.ir شده و در قسمت تولید کد فعالسازی، کد جدید دریافت کنید و سپس با سیم کارت خریدار فعال سازی کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    pouria · 14 روز پیش
    سلام گوشی که مالکیتش روی یه سیمکارت سوخته هستش و در دسترس نیست چیکار باید انجام بدیم برای انتقالش
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    aaalli · 20 روز پیش
    سلام
    من به صورت ناگهانی گوشیم از شبکه خارج شه و کد *#06# را که میزنم مینویسه null و علامت ممنوع میاد . میشه راهنمایی کنید ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا برای بررسی دستگاه از لحاظ سخت افزاری به تعمیرات موبایل مراجعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید علی · 1 ماه پیش
    سلام آیا شرکت *** تجاری zzzz معتبر هست من گوشی برند شیائومی از این شرکت خریدم بعد از سه روز کد ریجستر ارسال نشده کد داخل جعبه گوشی نبود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حميدرضا بي آبي · 1 ماه پیش
    باسلام وخسته نباشيد باستحضار ميرساند گوشي LG همسرم به شماره 09125zzz547 ابتدا با شماره هاي (IMEI) ذيل فعال شده بود
    358zzzzzzzzzz19 , 358zzzzzzzzzz27

    در سال گذشته به مدت 5ماه به تركيه مسافرت داشتيم كه در انجا كدهاي فوق را باطل وكدهاي شماره 35zzzzzzzzzz33و 35zzzzzzzzzz41 را در گوشي وارد كردند ...اكنون بطور كامل گوشي از كار افتاده و به هيچ كدي پاسخ نميدهد .. لطفا بفرمائيد اكنون براي فعال كردن مجدد گوشي فوق چه بايد كرد .. اگر لازم باشد حاضر هستم مجدد هزينه خريد كد ريجستري جديد را هم پرداخت كنم تا گوشي مجدد بكار بي افتد لطفا راهنمايي وكمك فرمائيد.....
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا شناسه های کد دستوری *#06# و جعبه دستگاه را با هم مطابقت دهید در صورت عدم تطابق شناسه کد دستوری را استعلام اصالت گرفته چنانچه دستگاه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود، لطفا صفحه آموزش ثبت دستگاه تعمیری http://hmti.ir/08 را مطالعه بفرمایید .