شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی امکان ثبت درخواست پیگیری مشکلات (تیکت) در همتا

🔔📣 امکان ثبت تیکت (درخواست ثبت و پیگیری مشکلات) در سایت همتا راه‌اندازی شد

✅ از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی "ثبت و پیگیری مشکلات" نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام نمایید...

💯 در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود و در صورت عدم حل شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

❇️ همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

🌐 ورود به سایت همتا (hamta.ntsw.ir)

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 6 روز پیش
    سلام من یک هفته است یک گوشی خریدم از فروشگاه معتبر و گارانتی شرکتی که در سامانه همتا هم ثبت شده همراه با کد فعال سازی روی جعبه
    ولی در استعلام همتا عدم ثبت گوشی میاد شرکت گارانتی اعلام امروز وفردا میکنه برای فعال سازی
    لطفا راهنمایی کنید من چه کارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی عبداللهی · 6 روز پیش
    سلام من شماره را یک شماره جابجا ثبت کردم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر،در صورتی که فعال سازی اشتباه انجام دادید لطفا شماره سیم کارت صحیح را در روی دستگاه قرار دهیددرشبکه رویت شود وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات درزیر شاخه<<درفعالسازی، شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کردم>> درخواست ثبت کنید
      در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر حسین جهانگیریار · 10 روز پیش
    سلام من یک دستگاه گوشی fly خریده بودم که متاسفانه کارتن ان را تاکسی جا گذاشتم و الان برای راه اندازی ان مشکل دارم لطفا راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 11 روز پیش
    سلام من یک گوشی اکبند از نمایندگی خریدم به عنوان رجیستر شده اس ام اس اومده دستگاه زیر جز دستگاه های ثبت شده نیست
    و از ماه آینده سرویس نخواهد گرفت
    فروشنده میگوید چند روز آینده کد ارسال میشه
    ایا امکان چنین چیزی هست یا باید شکایت کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر، چنانچه از طریق استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام میگردد وگوشی را داخل کشور خریداری کرده اید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت عدم همکاری ایشان میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 11 روز پیش
    با سلام من درموقع ثبت نام در همتا با کد ملی سه سیم کارت همراه اول ودوتا رایتل داشتم ونمی دانم با کدام شماره سیم کارت ثبت نام کردم حالا با کدملی
    وتک تک سیم کارت ها گزینه بازیابی را انتخاب میکنم هیچکدام شماره ها رامال کد ملی من نمیداند همچنین وقتی ثبت نام جدید را انتخاب میکنم میگوید
    این کد ملی قبلا" موجوداست ضمنا" تمام شماره های بالا در نرم افزار همراه اول ورایتل با کد ملی بنام من ثبت شده لطفا" راهنمایی بفر مایید: با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ،برای ورود به سامانه حتما باید شماره سیم کارت با کدملی تطابق داشته باشد در غیر اینصورت لطفاً از اپراتور مربوط به سیم کارت مراجعه نمایید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمود · 14 روز پیش
    سلام

    برای گوشی من پیام اومد که سه روز دیگه قطع میشه ولی قطع نشد!؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      با سلام لطفا شناسه های 15 رقمی دستگاه یادداشت نمایید و با شماره 096366 تماس بگیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 14 روز پیش
    با سلام آقا چرا این همتا شماره های دایم همراه اول من را که درسالها قبل با پرداختهای بالا دست اول از همراه اول خریدم به نام خودم نمی شناسدمن قبلا"
    با کد ملی وهمان شماره دایم درهمتا ثبت کردم ورمز ورود ندارم فراموش کردم حالا باکد ملی وهمان شماره بازیابی رمز میزنم میگوید این شماره مال شما
    نیست!!!!!!!!!!!1
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفاً از اپراتور مربوط به سیم کارت مراجعه نمایید .
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدجوادطاهران · 20 روز پیش
    سلام اگه گوشی درسامانه همتاثبت شده باشه وبه سرقت بره میشه ازطریق سامانه پیگیری کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      سلام وقت بخیر این موارد از سمت سامانه همتا قابلیت پیگیری نداردلطفا از سمت مراجعه قضایی پیگیری کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابولفضل میرزابیگی · 20 روز پیش
    سلام من گوشی تازه خردیم کد 15رقمیIMEL2 یک شمارش اشتباه قبلن زدن چطوری درستش کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      سلام وقت بخیر ،لطفابا شماره مالک دستگاه وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات درزیر شاخه <<شناسه دستگاه imeiمن باشناسه دستگاه ثبت شده در همتا تطابق ندارد >>ثبت مشکل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد خطیبی · 25 روز پیش
    با عرض سلام من گوشیم با سیمکارت دیگری ریجستر شده الان هم سیمکارت به نام من نیست نمیتونم انتقال مالکیت کنم به کجا باید مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت تنهااز سیمکارت مالک امکان پذیر است. دریافت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش الزامی می باشد. لطفا جهت دریافت مالکیت دستگاه به فروشنده مراجعه فرمایید. چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سهیل · 28 روز پیش
    مودم اگر نیاز به ریجستری نداره چرا مودم من از کار افتاده؟ مشکل چی هست؟ مدلش هواوی b612
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های مودم مشمول طرح ریجستری نیستند لطفا صفحه تاریخ مشمولیت را مطالعه فرمایید .
      http://hmti.ir/date
      درصورتی که پیامک هشدار از سمت همتا دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سهیل · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    من مودم سیمکارتی هواوی خریداری کردم. این مودم هم‌ سیمکارتهای ایرانسل رو جواب میده و هم همراه اول. فعالسازی مودم رو انجام ندادم الان قطع هست. الان میخوام فعالش کنم، با گوشی خودم کد دستوری رو میگیرم ، سریال دستگاهو وارد میکنم ، شماره همراه رو شماره همراهه ایرانسله TD-LTE که داخل دستگاه هست وارد میکنم. ولی پیغام میده که شماره همراه نامعتبر می باشد. حالا میخوام بدونم اگه بجای اون شماره ، شماره همراهه گوشیه خودم رو وارد کنم، مشکلی بابت فعالسازی پیش نمیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر، مودم ها مشمول طرح ریجستری نمی باشند لطفا صفحه تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date را مطالعه کنید ،همچنین فرایند فعالسازی برای هر کدام از سیم کارت ها بلامانع است.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مینا خوش خبر · 1 ماه پیش
    باسلام،من برج ۱۰گوشی خریدم انتقال مالکیتم انجام شد،چند وقت بعد جای سیم کارت دومم از کار افتاد،به گارانتی گفتم میگن به همتا بگین،گویا یک کد ۱۵ رقمی مطابقت داره ولی دومی نه،میشه بفرمائید من الان باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا جهت بررسی، با شماره مالک دستگاه وارد سایت همتا https://hamta.ntsw.ir شوید و در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه «شناسه دستگاه من با شناسه دستگاه ثبت شده در همتا تطابق ندارد» را انتخاب نموده و ثبت درخواست انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلادصمدی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من ۸ماه پیش یک گوشی خریدم برای مادرم از سایت همتا هم.پیامک هشدار اومده چون مادرم بیسواد بوده نتونسته کاری بکنه (انتقال مالکیت)الان از انتن دهی وشبکه خبری نیست .سیمکارتها را هم امتحان کردم سالم هستند الان من باید به کجامراجعه کنم تا گوشیم را دوباره راه اندازی کنم.ممنون از زحمات شما
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش الزامی می باشد. لطفا جهت دریافت مالکیت دستگاه به فروشنده مراجعه فرمایید. چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    دانیال آقایی · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید من یه گوشی نو برند اینونس وی۱۲ پلاس که پنج ماهه خریدمش دو ماه پیش پیامک نگرفتن سرویس اومد که هنگام خرید با یه خط غیره نزد فروشنده رجیستر کردم الان سرویس نمیگیره لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، چنانچه از طریق استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام میگردد وگوشی را داخل کشور خریداری کرده اید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت عدم همکاری ایشان میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فخرالدین حسینی · 2 ماه پیش
    سلام
    ببخشید من گوشی خریدم و در سامانه گمرگ وارد کردم و تا مرحله پرداخت رفتم اما چون رمز دوم کارت نداشتم نتوستم پرداخت کنم الان شناسه پرداخت دارم ولی هیچ لینکی برای پرداخت نیست چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا به صفحه «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07 مراجعه فرماییدو مجددا اقدام به ثبت نمایید.چنانچه موفق نشدید لطفا از سمت گمرگ پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود آقاجانی · 3 ماه پیش
    سلام من سال ۹۶گوشی ایفون ۶نو خریدم و تا الان دستم بودو گوشی ریجستری شده بود و آنتنم‌داشتم ولی ب خاطر مشکلاتی فروختم و خریدار تا سیم کارت گذاشت پیام همتا اومد و وقتی ime برای استعلام وارد کرد آنتن پرید و منم کلا ۲شماره داشتم ک ب کارشناساتون تماس گرفتم گفتن این ۲شماره نیست و شماره ای هم تو سایت همتا نیست الان گوشی بدون انتن و من باید چی کار کنم ۳میلیون گوشی شده بلاستفاده،الان منی ک یک سال کار کردم تا روز زن کادو بخرم چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر تنها با شماره ای که قبل از طرح روی دستگاه رویت شده فرایند انتقال مالکیت امکان پذیر می باشد ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) در غیر اینصورت راهکاری وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصوره مرادی · 3 ماه پیش
    باسلام
    سال95 گوشی G3 خریدم یک هفته روشن بود تاچ ال سی دی شکست استفاده نکردم تا الان درستش کردم در مورد ریجستری چکار کنم الان انتن نداره تو شبکه نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری با سیمکارتی رویت شده اند قانونی می باشند در غیر اینصورت راهکاری برای استفاده ندارند.
      لطفا ابتدا شناسه تنظیمات و جعبه دستگاه را مطابقت دهید و در صورتی که مطابقت نداشت به تعمیر کار مراجعه کرده و شناسه های جعبه را بازگردانی کنید.
      آموزش استعلام اصالت دستگاه : http://hmti.ir/04
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرین · 3 ماه پیش
    باسلام من قبل از برپایی طرح رجیستری یک دستگاه موبایل هواوی گرفتم اما از آن استفاده نکردم و بعد طرح رجیستری موبایل را روشن کردم و پیامک قطع دستگاه برایم از طرف همتا امده حالا بعد از چند وقت سردر گمی نمیدونم چیکار کنم....

    میشه کمکم کنید...
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجستری داخل کشور روشن بوده اند در سامانه ثبت شده اند. در غیر این صورت غیرقانونی شناسایی می شوند و امکان ثبت ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ج.ه · 3 ماه پیش
    سلام
    چرا سایت https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister پرداخت عوارض و گمرکی گوشی باز نمیشه