شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی امکان ثبت درخواست پیگیری مشکلات (تیکت) در همتا

🔔📣 امکان ثبت تیکت (درخواست ثبت و پیگیری مشکلات) در سایت همتا راه‌اندازی شد

✅ از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی "ثبت و پیگیری مشکلات" نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام نمایید...

💯 در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود و در صورت عدم حل شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

❇️ همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

🌐 ورود به سایت همتا (hamta.ntsw.ir)

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد یادگاری · 9 روز پیش
    سلام وقت بخیر خسته نباشید من الان اومدم یک گوشی انتقال مالکیت بزنم یک عدد اشتباه زدم خورد رو سیم کارت یکی دیگه تماس گرفتم با خط خاموش بود.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که فعالسازی اشتباه انجام داده اید سیم کارت صحیح را روی همان دستگاه قرار دهید و درخواست تیکت فعالسازی اشتباه ثبت نمایید "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شریفی · 21 روز پیش
    سلام برای بنده گوشی از خارج از کشور آورده اند تمام مراحل را انجام دادم پرداخت هم صورت گرفت اما پیام دریافت نکردم. نتیجه چه خواهد بود؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 21 روز پیش
      سلام وقت بخیر ابتدا سیمکارتی که در گمرک ثبت کرده اید را روی گوشی فعال قرار دهید و سپس با شماره سیمکارت مسافر به سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) ورود نمایید در صورتی که در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعال سازی قابل رویت نیست، یعنی اطلاعات دستگاه شما به سامانه همتا ارسال نشده است صفحه آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی کادر اقدامات لازم در صورت عدم دریافت کد فعال سازی از همتا با وجود ثبت دستگاه در گمرک را مطالعه نمایید http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید · 1 ماه پیش
    عرض ادب
    تبلت من دو سیمکارته هست ولی جفت imei ها یکسان هستند
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 124 داخلی 3 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید · 1 ماه پیش
    عرض ادب و احترام
    بنده یک تبلت خریدم که متاسفانه جعبه ندارد و کد imei اول در پشت تبلت درج شده ولی کد جای دوم را ندارم و نمیدونم بدون اون چطور انتقال مالکیت انجام بدم لطفا راهنمایی کنید؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر شناسه دستگاه با شماره‌گیری #06#*، قابل مشاهده است در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. فرایند انتقال مالکیت، در دستگاه های یک سیم کارته با دو سیم کارته تفاوتی ندارد. با انتقال مالکیت یکی از اسلات های دستگاه دو سیم کارته، اسلات دیگر نیز به صورت خودکار، انتقال مالکیت داده می شود.آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Almas · 1 ماه پیش
    باسلام وقتتون بخیر.من یک گوشی خریدم و بنام سیم‌کارت همراه اولم رجیستریش کردم,الان خواهرم یه گوشی خریده و با سیم کارت خودش رجیستریش کرد، الان گوشی هامونو باهم عوض کردیم اما الان گوشی ها مون به اسم سیم کارت همدیگر است لازمه که انتقال مالکیت بدیم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در سامانه همتا، هر دستگاه فارغ از تعداد اسلات های آن، تحت مالکیت یک سیم کارت قرار دارد. بنابراین اگر هر سیم کارتی غیر از سیم کارت مالک در دستگاه قرار گیرد، پیامک هشدار انتقال مالکیت برای آن ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید در مواردی مثل قرض دادن، تعویض سیم‌کارت و موارد مشابه، اگر در پیامک هشدار، مهلت قطع ذکر نشده بوده، چون خرید و فروشی انجام نشده نیاز نیست اقدامی انجام دهید، در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن سلامت · 1 ماه پیش
    باسلام گوشی من imeiجفتشون یکی هست شمارشون چیکارباید کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا با شماره 124 داخلی 3 با سامانه همتا تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شیما علیمحمدی · 5 ماه پیش
    سلام
    من تبلتم رو با یک خط ایرانسل رجیستر کردم که شماره اش رو فراموش کردم و الان که میخوام برای انتقال مالکیت اقدام کنم نمیدونم باید از کجا متوجه بشم که با کدوم خط رجیستر شده ( احتمالا اون خط به دلیل عدم استفاده مسدود یا سوخته باشه)
    لطف میکنید راهنمایی کنید که از کجا باید شماره ای که دستگاهم رجیستر شد باهاش رو پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید. همچنین از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات شماره مالک به صورت محدود نمایش داده می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مخاطب خاص · 6 ماه پیش
    سلام برای گوشی های دست دوم که مالکیت روی سیمکارتی است و سه رقم وسط شماره مخفی است راهی نیست که شماره کامل را دریافت کنیم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر شماره کامل قابل دسترسی نیست فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      چنانچه شماره مالک را به صورت محدود در وضعیت شناسه رویت نمودید و به ایشان دسترسی نداشتید در صورت داشتن جعبه گوشی این مورد را از اتحادیه موبایل مرکز استان پیگیری نمایید آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیررضا · 8 ماه پیش
    من گوشی را خریدیم بهم کارت فعال سازی ندادند چطور فعال کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      جهت رویت نام شرکت وارد کننده از شناسه دستگاه استعلام اصالت گرفته و مشخصات دستگاه را مشاهده کنید .http://hmti.ir/04
      اطلاعات گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i
      و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرامرز · 9 ماه پیش
    سلام ،برایم پیام آمده نتیجه درخواست را مشاهده کنم، برای مشاهده نتیجه درخواست باید کدام قسمت برویم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که تیکت پیگیری دارید با سیم کارتی که درخواست ثبت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات درخواست خود را بررسی نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر بدلی · 9 ماه پیش
    سلام من یک دستگاه کنترل دما پیامکی خریدم پیامک هشدار اومده من الان چیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر دستگاه شما مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیست درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من مشمول طرح نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 10 ماه پیش
    گوشی خریدم پیام امد این پیامک یعنی چی

    برای شماره تلفن ......... فعال شدهشدار: این دستگاه به صورت مسافری وارد کشور شده، فاقد هرگونه گارانتی رسمی بوده و در صورت استفاده تجاری مسدود خواهد شد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 ماه پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه های مسافری صرفاً برای استفاده شخصی مسافر وارد کشور شده و نباید مورد استفاده تجاری قرار گیرد. همچنین، این دستگاه فاقد هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش بوده و در صورت بروز مشکل احتمالی در آینده، شخص خریدار، مرجع معتبری برای رفع مشکلات خود نخواهد داشت در صورتی که در ثبت این گوشی هیچگونه تخلفی انجام نشده باشد و همچنین به عنوان گوشی کارکرده (دست دوم) از مسافر واقعی خریداری شود برای آن مشکلی ایجاد نخواهد شد چنانچه خودتان دستگاه را به صورت مسافری ثبت کرده اید مشکلی ندارد لطفا به صفحه «سوالات متداول» http://hmti.ir/faq مراجعه فرمایید و قسمت مسافری بخش 6-13 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهران سرشوق · 1 سال پیش
    سلام خسته نباشید بنده یک گوشی از دیوار خریداری کردم طرف انتقال مالکیت انجام نداد و بلاکم کرد لطفا منو راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است
      درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید و در صورتی که به فروشنده دسترسی ندارید راهکاری از سمت سامانه همتا ندارد
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غزل مقتدایی نسب · 1 سال پیش
    با سلام من یک گوشی نوکیا خریدم و کارتی که کد فعال سازی روی آن بود را گم کرده ام باید چه کنم؟ آنتن دستگاه قطع نشود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اطلاعات گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i
      و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    روزانه · 1 سال پیش
    با سلام . چند ماه قبل یک تبلت برای فرزندم خریدم ولی چون قصد نداشتم براش سیمکارت بگیرم استفاده نکردیم، الان برای استفاده از نت و شبکه شاد مجبور شدم سیمکارت قرار دهم که همتا پیام داده چون ثبت نشده دستگاه تا 17 شهریور فقط به این دستگاه خدمات داده میشه! لطفا راهنمایی کنید مشکلم رو چجوری حل کنم؟ با سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر با اجرای طرح رجیستری تبلتها (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) ، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور با سیم کارت استفاده نشده باشند و چون از مبادی قانونی کشور وارد نشده اند،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.از سمت فروشنده پیگیری نمایید فروشنده موظف بوده کالای قانونی اصیل و دارای خدمات پس از فروش معتبر به خریدار عرضه نماید. چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدی · 1 سال پیش
    ببخشید سیمکارت صحیح منظورتون همون سیمکارت اولی هستش که گوشی به نام اون سیمکارت بوده!
    یعنی سیمکارت فروشنده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر شماره صحیح همان شماره ای می باشد که شما قصد داشتید به عنوان مالک دستگاه فعالسازی نمایید ولی به اشتباه شماره دیگری وارد شده است
      صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدی · 1 سال پیش
    سلام وقت بخیر،من یک سال و نیم پیش گوشی به صورت اقساطی خریدم .
    قسطش که تمام شد اون موقع خودم سیمکارت به نامم نبود نمیتونستم انتقال مالکیت بدم.
    یک از اعضای خانواده رفتند و شماره‌ی سیمکارت رابه صورت اشتباه اعلام کردند.
    الان گوشی را فروختم ونمیدونم چیکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر سیم‌ کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید و صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17 مطالعه و ثبت تیکت نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امینی · 1 سال پیش
    سلام وقت بخیر من ۶ روز پیش گوشی خریدم شمارمو با کد IMEI نوشتند گفتند رجیستری میکنند برای نمایندگی سامسونگ بود. الان هنوز کدی برای من نیومده چقدر طول میکشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی اعلام شده و هنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید.
      http://hmti.ir/05
      در غیر این صورت اگر در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 1 سال پیش
    نزدیک عید یک دستگاه ایفون ایکس اس یکی از دوستان به من هدیه دادند و‌گفتند مشکلش این هست که رجیستری نمیشود . منم پیگیر مسئله نشدم ولی امروز با خودم گفتم حیف این گوشی ۲۰ میلیونیه که الان قرار هست بی استفاده بماند .
    گفتند مشکلش اینه imei این دستگاه رو دادند برای ثبت تعمیری دستگاه دیگری ،امکان برطرف شدن مشکل هست ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدی · 1 سال پیش
    سلام زمان رجیستر شدن گوشی ها تبلت من از کار افتاد و در سایت همتا ثبت کردم ولی فعال نشد از اول طرح رجیستری من اینکار را کردم هر بار هم تماس گرفتم گفتند باید منتظر بمونم فعال میشود و نشد رجیستر شدن تبلت را هم تازه فهمیدم که زمانش تموم شده چیکار باید کنم لطفا راهنمایی کنید تبلت لنوو هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 سال پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری http://hmti.ir/date در شبکه رویت شده باشد در حال حاضر قانونی است وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 بررسی کنید چنانچه دستگاه را پیش از طرح رجیستری با سیمکارت استفاده کرده اید جهت بررسی شناسه دستگاه خود را ازطریق کد دستوری (ستاره مربع 06 مربع) دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.