شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی امکان ثبت درخواست پیگیری مشکلات (تیکت) در همتا

🔔📣 امکان ثبت تیکت (درخواست ثبت و پیگیری مشکلات) در سایت همتا راه‌اندازی شد

✅ از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی "ثبت و پیگیری مشکلات" نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام نمایید...

💯 در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود و در صورت عدم حل شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

❇️ همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

🌐 ورود به سایت همتا (hamta.ntsw.ir)

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غزل مقتدایی نسب · 11 روز پیش
    با سلام من یک گوشی نوکیا خریدم و کارتی که کد فعال سازی روی آن بود را گم کرده ام باید چه کنم؟ آنتن دستگاه قطع نشود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 11 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اطلاعات گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i
      و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    روزانه · 15 روز پیش
    با سلام . چند ماه قبل یک تبلت برای فرزندم خریدم ولی چون قصد نداشتم براش سیمکارت بگیرم استفاده نکردیم، الان برای استفاده از نت و شبکه شاد مجبور شدم سیمکارت قرار دهم که همتا پیام داده چون ثبت نشده دستگاه تا 17 شهریور فقط به این دستگاه خدمات داده میشه! لطفا راهنمایی کنید مشکلم رو چجوری حل کنم؟ با سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      سلام وقت بخیر با اجرای طرح رجیستری تبلتها (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) ، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور با سیم کارت استفاده نشده باشند و چون از مبادی قانونی کشور وارد نشده اند،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.از سمت فروشنده پیگیری نمایید فروشنده موظف بوده کالای قانونی اصیل و دارای خدمات پس از فروش معتبر به خریدار عرضه نماید. چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدی · 18 روز پیش
    ببخشید سیمکارت صحیح منظورتون همون سیمکارت اولی هستش که گوشی به نام اون سیمکارت بوده!
    یعنی سیمکارت فروشنده؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر شماره صحیح همان شماره ای می باشد که شما قصد داشتید به عنوان مالک دستگاه فعالسازی نمایید ولی به اشتباه شماره دیگری وارد شده است
      صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدی · 18 روز پیش
    سلام وقت بخیر،من یک سال و نیم پیش گوشی به صورت اقساطی خریدم .
    قسطش که تمام شد اون موقع خودم سیمکارت به نامم نبود نمیتونستم انتقال مالکیت بدم.
    یک از اعضای خانواده رفتند و شماره‌ی سیمکارت رابه صورت اشتباه اعلام کردند.
    الان گوشی را فروختم ونمیدونم چیکار کنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر سیم‌ کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید و صفحه "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17 مطالعه و ثبت تیکت نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امینی · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من ۶ روز پیش گوشی خریدم شمارمو با کد IMEI نوشتند گفتند رجیستری میکنند برای نمایندگی سامسونگ بود. الان هنوز کدی برای من نیومده چقدر طول میکشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قانونی اعلام شده و هنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید.
      http://hmti.ir/05
      در غیر این صورت اگر در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی · 1 ماه پیش
    نزدیک عید یک دستگاه ایفون ایکس اس یکی از دوستان به من هدیه دادند و‌گفتند مشکلش این هست که رجیستری نمیشود . منم پیگیر مسئله نشدم ولی امروز با خودم گفتم حیف این گوشی ۲۰ میلیونیه که الان قرار هست بی استفاده بماند .
    گفتند مشکلش اینه imei این دستگاه رو دادند برای ثبت تعمیری دستگاه دیگری ،امکان برطرف شدن مشکل هست ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدی · 1 ماه پیش
    سلام زمان رجیستر شدن گوشی ها تبلت من از کار افتاد و در سایت همتا ثبت کردم ولی فعال نشد از اول طرح رجیستری من اینکار را کردم هر بار هم تماس گرفتم گفتند باید منتظر بمونم فعال میشود و نشد رجیستر شدن تبلت را هم تازه فهمیدم که زمانش تموم شده چیکار باید کنم لطفا راهنمایی کنید تبلت لنوو هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری http://hmti.ir/date در شبکه رویت شده باشد در حال حاضر قانونی است وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 بررسی کنید چنانچه دستگاه را پیش از طرح رجیستری با سیمکارت استفاده کرده اید جهت بررسی شناسه دستگاه خود را ازطریق کد دستوری (ستاره مربع 06 مربع) دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فلانی · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی را فعال سازی نکردم الان آنتن دستگاه قطع شده چطور فرایند فعالسازی دستگاه را انجام دهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا صفحه "آموزش فرایند فعال سازی دستگاه" را مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      درصورتی که قادر به فعالسازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایند را با تلفن همراه دیگری انجام دهید یا از درگاه های دیگر مانند سایت همتا و اپلیکیشن همتا انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابی · 2 ماه پیش
    دستگاههای کارتخوان سیار کی طرح رجیستری آن اعلام می شود ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر این دستگاه ها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نشده اند دستگاه های غیر گوشی سیم کارت خور گام به گام طرح آنها اجرا می شود زمان مشمولیت این دستگاه ها اعلام خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    روح اله ذوالفقاری · 2 ماه پیش
    با سلام و عرض خسته نباشید. من یه گوشی دارم که چند سال پیش برام هدیه آوردن . اما توی گمرک فرودگاه ثبت نشده. و شخصی که هدیه آورده بخاطر کرونا دیگه ایران برنگشته. من چطوری از این گوشی استفاده کنم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ثبت دستگاه باید با اطلاعات شخص مسافر در زمان تعیین شده گمرک انجام شود بازه زمانی تعیین شده گمرک به اتمام رسیده است نمی توانید پرداخت عوارض دستگاه را انجام دهید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    داریوش سیفی · 2 ماه پیش
    سلام و خسته نباشید.ما یه گوشی داریم که چند ساله خریدیم تا الان کار میکرد حالا دادم به پدرم الان دیگه خط نمیده.نمیدونیم اونی که خریدیم شمارش چنده و این گوشی با کدوم شماره ثبت شده خواهش میکنم راه حل بدید که چطوری شماره ای که گوشی با اون ثبت شده رو پیدا کنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه بعد از شروح طرح رجیستری << تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> خریداری شده هنگام خرید و فروش انتقال مالکیت ضروری بوده لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      و چنانچه که قبل از طرح رجیستری <<تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >> از دستگاه استفاده می کردید صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      صفحه "عدم شناخت مالک قبلی" http://hmti.ir/09 را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر محمد جعفری · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    گوشی من نوکیا است
    سامانه همتا پیام داد که باید کد *7777# رو بگیرید من نگرفتم الان انتن گوشی پریده نمیتونم کد رو بگیرم چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید http://hmti.ir/12
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جعفر صادقی · 3 ماه پیش
    با سلام

    امکانش هست که بعد از خرید گوشی،یک هفته یا چند روز دیرتر imei گوشی در سامانه ثبت شده و گوشی بعد از یک هفته یا چند روز قانونی شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه های خریداری شده داخل کشور باید قانونی باشد و چنانچه آکبند می باشد صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new را مطالعه فرمایید. در غیر این صورت لطفا دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پژمان صدقی · 4 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    به علت وارد کردن رمز عبور پیام کاربر مسدود شده است اومده، چگونه رفع می‌شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام در صورتی که چندین بار رمز اشتباه وارد کرده اید حساب کاربری شما به صورت موقت مسدود می شود و در بازه زمانی دیگر فرایند را انجام دهید مشکل برطرف می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهرام · 4 ماه پیش
    سلام
    روزشما بخیر
    چطور قبل از آوردن یک گوشی توسط مسافر از هزینه رجیستری اون میشه مطلع شد ؟
    باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر از گمرک اطلاع بگیرید. اعلام درصد و میزان عوارض ثبت دستگاه مسافری بر عهده گمرک است.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی قزوینی · 6 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یک گوشی دست دوخریدم و شناسه دستگاه هر دو یکی است الان غیر فعال شده است من باید چکار بکنم با سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. لطفا برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نادرابراهیمی · 6 ماه پیش
    سلام و عرض ادب من یه گوشی نوکیا۱۱۰۰ از برنامه دیوار خریدم بعد یه پیغام اومد که مالک دستگاه شماره دیگریست همزمان چند دستگاه بااین شناسهImEl جلوگیری ازتضییع حقوق .حالا شماره
    تماس مالک تلفن ندارم راهی هست که بتونم روند همتا شدنش ادامه بدم یه گوشی ساده کارم نکنه باید انداختش دور
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید در حضور فروشنده الزامی می باشد لطفا جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید . چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      لطفا صفحه "پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) غیراستاندارد" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/p02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 6 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من مالکیت گوشی رو سیمکارتمه ولی موقع انتقال مالکیت تو سامانه همتا گوشی مو نشون نمیده و میگه این شناسه متعلق به شما نمیباشد یعنی چی اخه؟ لطفاً راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت با سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه می باشد امکان پذیر است آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      در صورتی که سیمکارت ذکر شده تخلیه یا واگذار شده لطفا صفحه بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده را مطالعه نمایید . http://hmti.ir/15
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن نژاد · 6 ماه پیش
    سلام

    من یک تبلت سال 93 خریدم که دو سیم کارت بود از یک سیمکارت استفاده کردم سال گذشته اسلات دوم قطع شد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرعلی احمدی · 6 ماه پیش
    سلام من یک گوشی ساده دارم مالکیت رو زدم به اسم اون سیمکارت اون سیمکارت مال خودم نبود الان اون سیمکارت از نام در اومده و گوشی هنوز به نام اون سیمکارته الان من میخوام بفروشم باید انتقال مالکیت بدهم و الان شماره اون سیمکارت رو ندارم باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که سیمکارت ذکر شده تخلیه یا واگذار شده لطفا صفحه بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده را مطالعه نمایید . http://hmti.ir/15