شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی امکان ثبت درخواست پیگیری مشکلات (تیکت) در همتا

🔔📣 امکان ثبت تیکت (درخواست ثبت و پیگیری مشکلات) در سایت همتا راه‌اندازی شد

✅ از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی "ثبت و پیگیری مشکلات" نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام نمایید...

💯 در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود و در صورت عدم حل شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

❇️ همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

🌐 ورود به سایت همتا (hamta.ntsw.ir)

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یک مرد · 2 روز پیش
    سلام من یک گوشی نوکیا داشتم و میخواستم بفروشم گوشی روی یکی از سیمکارت های خودم ثبته که برای اطمینان از سمانه همتا هم استعلام گرفتم و دیدم که روی سیمکارت خودمه بعد برا انتقال مالکیت نشاسه دستگاه رو نمیاره که انتخاب کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی اوسطی · 4 روز پیش
    سلام من یک گوشی سامسونگ جی 7 پلاس دارم که 4 ساله دارم استفاده میکنم دیشب پیامک اومد که مالک گوشی شماره دیگری است و قطع شد ارتباط این درحالیه که گوشی رو از اپتدا و اکبندی خودم خریدم و جعبه اش هم موجود است و هیچ خط دیگه ای داخل نبوده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مجید · 4 روز پیش
    سلام

    وقت شما بخیر

    بنده گوشی نوت 20 اولترا دارم ولی در سامانه گمرک امکان رجیستری اون نیست. لطفا راهنمایی فرمایید باید چ کار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که مدل و برند دستگاه در سامانه گمرک وجود ندارد باید از گمرک پیگیری شود تا مدل و برند دستگاه به سایت گمرک اضافه شود
      در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شامی نژاد · 5 روز پیش
    سلام
    گوشی من سوخت و lcd آن از کار افتاد .
    الان سیم کارت را به گوشی قبلی ام انتقال دادم .
    ولی موقع کد *7777# می گوید که در شبکه ثبت نشده است .
    در حالی که imei گوشی قدیمی ام مشکلی نداشت و چک کردم .


    imei 359*******710
    718*******359


    شماره موبایل**** 09391
    ممنون از پیگیری تان
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاه از سمت سامانه همتا مشکلی از بابت آنتن دهی و خدمات ندارد لطفا سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    کارگر · 14 روز پیش
    سلام یکسالی میشه که مشکلم حل نشده .گوشی ۳سیکارت دارم که فقط سیمکارت ۲فعال هست ولی اون دوتا وصل نمیشه ۱۳/۰۹/۹۸زنگ زدم۹۶۳۶۶گفتن پیگیری میکنن اما خبری نشد ولی داخل سایت پیگیری همتا زده مشکل ۳/۱۱/۹۸ حل شده.ممنون میشم مشکلم روحل کنید.شماره پیگیری*****۲
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر پرونده شما در حال بررسی است لطفا منتظر بمانید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی یارمرادی · 22 روز پیش
    سلام ببخشید راجب گوشی که به صورت پستی ارسال‌میشه چرا اینقد تعلل در دستگاه های اجرای وجود داره و خیل یاز دوستان از این ناله میکنن که یک ماه شده گوشی ارسال شده‌و هزینه گمرک پرداخت شده اما هیچ گونه کدی ارسال نشده چرا پیگیری نمیکنید که این مشکلات‌حل شه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر اگر عوارض دستگاه خود را پرداخت نموده اید اما دستگاه شما هنوز در سامانه همتا ثبت نشده است، باید موضوع را از گمرک پیگیری نمایید تا در صورت نیاز به تکمیل یا ویرایش اطلاعات، اقدامات لازم انجام گرفته و اطلاعات اصلاح شده از طرف گمرک برای همتا ارسال گردد.

      خاطر نشان می شود، در زمینه ثبت دستگاه مسافری و پستی اصلاح و ویرایش اطلاعات هویتی مسافر و دستکاه ایشان، نیاز به هیچ گونه ارتباطی با همتا نبوده و به محض اینکه اطلاعات اصلاح شده از طرف گمرک برای همتا ارسال شود، مشکل حل خواهد شد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رمضان بزی · 23 روز پیش
    سلام من گوشی روقبلاازفرایندریجستری خریداری کردم وداخل گاوصندوق گذاشتم نگاه نکردم حالاکه نگاه کردم گوشی ازداخل کارتن گم شده برداشتن ولی کارتونش است ایاکسی میتونه بدون کارتن ریجستری کنه من بایدچیکارکنم کارتونشودارم شایدقبلابرده بودن چون مامتوجه نبودیم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الهام حسینی · 25 روز پیش
    با سلام خسته نباشید ببخشید من یک گوشی رو یک و نیم ماه پیش از گوشی فروشی خریدم الان بعد از یک و نیم ماه گوشی من میخوام فعالسازیش بکنم میگه غیر قانونی و بگم که گوشی کپی هستش ولی نو بود و فاکتور خریدش هم دارم و از کارتنی گوشی هم گذشته حالا باید من چیکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 25 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید ذیشان حیدر نقوی · 26 روز پیش
    با عرض سلام کد فعالسازی را دریافت کردم اما دیر اقدام کردم کد منقضی شده چکار کنم؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خلیل ملکی · 28 روز پیش
    با سلام گوشی من سونی z3 پلاس هست مال 5 سال پیش از هفته پیش سیم کارت رو مینویسه بدون سرویس آنتن گوشیم رفته گفتن همتا مسدود کرده علتش چیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 28 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 در غیر این صورت سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت را از طرف اپراتور پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمانه امرالهی · 29 روز پیش
    سلام. ۲۹مهر۹۹ وارد فرودگاه شدیم. بهمون برگه ای برای اظهار گوشی ندادن و گفتن از ۱ دی غیرحضوری میشه اون موقع آنلاین انجام بدین. الان ک میام گوشی (آیفون ۱۲ پرمکس)رو ثبت کنم با خطای خطای نبودن اطلاعات دستگاه در سرویس همتا به گمرک مواجه میشم.نه شماره تماس گمرگ پاسخگو هست و نه سایت help.irica.ir کار میکنه. الان برای ثبت IMEI گوشی چه کاری میتونم انجام بدم؟! لطفا جواب بدین! برای رجیستری گوسی در صورتی ک خود گمرک فرودگاه به ما گفت مشکلی نیست انلاین ثبت نام کنید! ولی الان واقعا دچار مشکل شدیم. هیچ جا هم پاسخگو نیستن.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر خطای دریافتی مربوط به سایت گمرک می باشد در هر صورت از گمرک پیگیری شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهرزاد · 29 روز پیش
    من گوشیمو دیشب توی فرودگاه رجیستر کردم، اما پیامک برام نیموده، چقدر طول میکشه تا بیاد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که پرداخت عوارض انجام شده باشد اطلاعات دستگاه شما از گمرک به همتا ارسال می شود همتا لینک تکمیل فرایند را برای شماره سیم‌کارت شما پیامک می‌کند.و باید داخل لینک مبلغ همتا پرداخت شود این مورد را داخل سایت همتا هم چک نمایید » http://hmti.ir/07 در صورتی که این پیامک را دریافت نکرده‌اید و داخل سایت رویت نمی کنید، یعنی هنوز اطلاعات شما به همتا ارسال نشده است.
      اگر تا چند روز آینده اطلاعات تکمیلی دریافت نکردید باید از گمرک پیگیری شود تا اطلاعات به همتا ارسال شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پویا · 1 ماه پیش
    من گوشیمو دادم تعمیر کنن اونم به نمایندگی شناسه الان میزنه جعل شده و مالکشو شماره ی دیگه ای نشون میده!
    خیلی مسخرست که اسلات دوم بدون مشکل کار میکنه و اسلات اول مالکش شماره دیگه ایه!
    مشکلم بیشتر از 1 ماهه ثبت کردم هیچ پیگیری نشده خب واضحه مشکل شناسه کپی شده
    باید برای شماره من هردو اسلات فعال بشن
    اگر لازم باشه عکس کارتن گوشی و شناسه دستگاه ارسال میشه
    چطور گوشی که دست منه شناسشو یکی دیگه داره استفاده میکنه!

    لطفا پیگیری کننین
    شماره تیکت 13731653
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر پرونده شما توسط کارشناسان در حال بررسی می باشد پس از اتمام بررسی نتیجه آن اعلام می شود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شقایق بیات · 1 ماه پیش
    ممنون این شماره پیگیری پرونده همتا هست متاسفانه اصلا پاسخ درستی نمیدن درصورت که۲ روز دیگه گوشی از یک ماه میگذره و قطع میشه
    ۱۳۹۵۸۶۲۷
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر پرونده شما در حال پیگیری است لطفا منتظربمانید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شقایق بیات · 1 ماه پیش
    سلام وقتتون بخیر
    گوشی من فرودگاه ریجستر شده ماه قبل اما متاسفانه هنوز ثبت نشده،تشکیل پرونده هم دادم و۲ روز دیگه یه ماه میشه اما هرچی پیگیری میکنم کسی پاسخگو نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتی که پرونده تشکیل شده مربوط به گمرک است به سامانه همتا ارتباطی ندارد از گمرک پیگیری کنید.
      درصورتی که پرونده مربوط به سامانه همتا میباشد لطفا شماره پیگیری خود را اعلام کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 2 ماه پیش
    سلام
    تلفن همراهی دارم که با یک سیم کارت ریجستر شده اما هنگامی که سیم کارت شماره دو را وارد تلفن همراه می کنیم پیامکی می آید که تلفن همراه ریجستر نشده است و هر اقدامی برای ریجستری در سامانه می کنیم ، سامانه پاسخی نمی دهد !!
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 2 ماه پیش
    سلام، گوشی من شیایومی نوت ۳ هستش
    یه ماهی هست که آنتن دهیش قطع شده تعمیر گاه بردم میگه هر دو شمارهime گوشیت یکی هست ، کاری نمیتونم بکنم ، کسی میتونه راهنماییم کنه، با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضارضایی · 2 ماه پیش
    ببخشید داداش من قراره یه اس ۱۰ برام بفرسته ما کجا باید ریجستر کنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، ثبت و رجیستر دستگاه صرفا به صورت حضوری امکان پذیر است لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابوالفضل · 2 ماه پیش
    این گوشی رو خریده ام
    ولی از صاحب گوشی انتقال مالکیت و ‌... رو نگرفته‌ام
    میخواستم شماره صاحب گوشی رو بهم بدید ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید چنانچه دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد
      در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رهام دانشیان · 2 ماه پیش
    سلام لطفا شماره تیکت ۸۹۵۵۵ را پیگیری نمایید تا علت عدم تعیین تکلیف بعد از گذشت ۱ ماه چیست (ثبت اشتباه کد imei از طرف همتا)
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر پرونده شما توسط کارشناسان در حال بررسی می باشد پس از اتمام بررسی نتیجه آن اعلام می شود