شناسایی هوشمند مشکلات

راه اندازی امکان ثبت درخواست پیگیری مشکلات (تیکت) در همتا

🔔📣 امکان ثبت تیکت (درخواست ثبت و پیگیری مشکلات) در سایت همتا راه‌اندازی شد

✅ از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی "ثبت و پیگیری مشکلات" نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام نمایید...

💯 در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود و در صورت عدم حل شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

❇️ همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

🌐 ورود به سایت همتا (hamta.ntsw.ir)

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود آقاجانی · 4 ماه پیش
    سلام من سال ۹۶گوشی ایفون ۶نو خریدم و تا الان دستم بودو گوشی ریجستری شده بود و آنتنم‌داشتم ولی ب خاطر مشکلاتی فروختم و خریدار تا سیم کارت گذاشت پیام همتا اومد و وقتی ime برای استعلام وارد کرد آنتن پرید و منم کلا ۲شماره داشتم ک ب کارشناساتون تماس گرفتم گفتن این ۲شماره نیست و شماره ای هم تو سایت همتا نیست الان گوشی بدون انتن و من باید چی کار کنم ۳میلیون گوشی شده بلاستفاده،الان منی ک یک سال کار کردم تا روز زن کادو بخرم چیکار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر تنها با شماره ای که قبل از طرح روی دستگاه رویت شده فرایند انتقال مالکیت امکان پذیر می باشد ( باتوجه به تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date ) در غیر اینصورت راهکاری وجود ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    منصوره مرادی · 4 ماه پیش
    باسلام
    سال95 گوشی G3 خریدم یک هفته روشن بود تاچ ال سی دی شکست استفاده نکردم تا الان درستش کردم در مورد ریجستری چکار کنم الان انتن نداره تو شبکه نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجیستری با سیمکارتی رویت شده اند قانونی می باشند در غیر اینصورت راهکاری برای استفاده ندارند.
      لطفا ابتدا شناسه تنظیمات و جعبه دستگاه را مطابقت دهید و در صورتی که مطابقت نداشت به تعمیر کار مراجعه کرده و شناسه های جعبه را بازگردانی کنید.
      آموزش استعلام اصالت دستگاه : http://hmti.ir/04
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آرین · 4 ماه پیش
    باسلام من قبل از برپایی طرح رجیستری یک دستگاه موبایل هواوی گرفتم اما از آن استفاده نکردم و بعد طرح رجیستری موبایل را روشن کردم و پیامک قطع دستگاه برایم از طرف همتا امده حالا بعد از چند وقت سردر گمی نمیدونم چیکار کنم....

    میشه کمکم کنید...
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجستری داخل کشور روشن بوده اند در سامانه ثبت شده اند. در غیر این صورت غیرقانونی شناسایی می شوند و امکان ثبت ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ج.ه · 4 ماه پیش
    سلام
    چرا سایت https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister پرداخت عوارض و گمرکی گوشی باز نمیشه
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جعفر یعقوبزاده · 4 ماه پیش
    باسلام وقتبخیرمن یه گوشی سامسونگ اس۵ ازدوستم خریداری کردم که متاسفانه اون سیم کارتی که بااون گوشی راراه اندازی کرده بود سوخته وسیم دیگری خریده.لطفا راهنمایی بفرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ح.ح · 5 ماه پیش
    سلام من سیمکارت اصلیمو داخل گوشی قرار دادم و اس ام اس اومد که گوشی شما رجیستر نشده و تا یک ماه دیگه آنتن سیمکارت شما قطع میشه. سوال من اینه که امکانش هست من بعد از قطع آنتن دهی گوشیم سیمکارت دیگه ای رو استفاده کنم و یکماه زمان بخرم؟
    یا میشه از خود همتا یکماه بیشتر برای رجیستر کردن گوشی فرجه گرفت؟
    گوشی گرونه هزینه رجیسترش بالاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، خیر چنین امکانی وجود ندارد. در صورتی که دستگاه را از خارج کشور خریداری نمودید به صفحه «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07 مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید. چنانچه داخل کشور خریداری نموده اید باید ثبت قانونی باشد، در غیر این صورت باید به فروشنده عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آریا ایستگلدی · 5 ماه پیش
    سلام ، بنده امروز گوشی به مشتری انتقال مالکیت زدم و به پیام جعلی واریز مبلغ بهم نشون دادن و وقتی رسیدم خونه دیدم مبلغ واریز نشده ، گوشی رو از دست دادم ، لطفا راهنمایی چکاری می تونم انجام بدم گوشی رو پس بگیرم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، این مورد از سمت همتا قابلیت پیگیری ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 5 ماه پیش
    سلام و تشکر از توجه و پیگیری خوبتون، شماره پیگیری: C-19***93
    *


    پاسخ به سوال:
    جواد:
    <سلام، اردیبهشت ماه وارد ایران شدم و پیامک قطع اومد، از همون موقع اقدام کردم برای ثبت در همتا، داخل سایت میگه IMEI دوم رو وارد کن درحالیکه گوشی من فقط یک سیمکارت میخوره، کارشناسان همتا میگن اشتباه از اونهاست و باید مدل گوشی در سیستم اصلاح بشه. و تا الان با گذشت 10ماه هرچه زنگ میزنم میگن زمان میبره>

    پاسخگوی همتا؛
    <با سلام وقت بخیر لطفا شماره و تاریخی که با سامانه همتا تماس گرفته اید یا کد پیگیری خود را از طریق کامنت اعلام نمایید تا بررسی گردد.>
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد · 5 ماه پیش
    سلام، اردیبهشت ماه وارد ایران شدم و پیامک قطع اومد، از همون موقع اقدام کردم برای ثبت در همتا، داخل سایت میگه IMEI دوم رو وارد کن درحالیکه گوشی من فقط یک سیمکارت میخوره، کارشناسان همتا میگن اشتباه از اونهاست و باید مدل گوشی در سیستم اصلاح بشه. و تا الان با گذشت 10ماه هرچه زنگ میزنم میگن زمان میبره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا شماره و تاریخی که با سامانه همتا تماس گرفته اید یا کد پیگیری خود را از طریق کامنت اعلام نمایید تا بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 ماه پیش
    گوشی سامسونگ دو سیمکارته متعلق به پدرم از زمان خریدش یعنی از سال 94 تا الان سیم کارت دومش استفاده نشده بوده، حالا یک سیم کارت گذاشتیم تو سیم دومش اخطار قطع داده، باید چجوری براش کد رجیستر بگیرم قطع نشه؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هاشم عطشانی پور · 5 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من یه گوشی رو خریداری کردم با گذرنامه اقدام به پرداخت عوارض گمرکی کردم اما الان یه هفته گذشت پیامی دریافت نکردم ریجستر نشد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پریسا عظیمی · 5 ماه پیش
    سلام گوشی من رو دزدیدن و من در سامانه ثبت کرده بودم امکان پیگیری وجود داره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های سرقتی از طرف همتا قابلیت پیگیری ندارند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نیما شایان · 5 ماه پیش
    سلام .من گوشی داشتم ک با سیم کارت خودم ثبت کردم .الان گوشیم بخاطر اختلاف مالی)قسط ندادن)دست کسی هست و داره استقاده میکنه .چطوری میتونم گوشی از انتن دهی سلب کنم تا خریدار مجبور بشه ب خودم مراجعه کنه و بقیه اقساطش پرداخت کنه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر سامانه همتا در این زمینه پاسخگویی ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نعمت الله دلشادلاجی · 5 ماه پیش
    سلام.گوشی دوسیمکارته با یک سیم کارت فعال شده حالا سیمکارت دوم غیر مجاز میزنه چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا مشکل دستگاه را به صورت واضح تر اعلام نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ط زیتون · 5 ماه پیش
    گوشی نو گرفتم و شماره اشتباهی وارد شده به طرفی که پیامک ارسال شده هم زنگ میزنم انتقال بده جواب نمیده چکار کنم با همکاراتون در سامانه تماس گرفتم گفتن باید شمارتون ثبت کنی تو سایت حالا کجا ثبت کنم و مشکل رو چطور حل کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر وارد سایت همتا به نشانی www.hamta.ntsw.ir شده در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات گزینه فعال سازی اشتباه را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.