شناسایی هوشمند مشکلات

اطلاعات اتحادیه‌های تلفن همراه

نام استان آدرس تلفن کدپستی
اراک اراك انتهاي خيابان هپكو برج اصناف واحد٣٠٩ * *
اردبیل خیابان امام میدان امام حسین بازار امام حسین طبقه اول کد ۴۷ و ۴۸ 045-33367007 فکس
045-33350197
اصفهان اصفهان-خیابان پروین-روبروی پارک کوهسار-ساختمان کوهسار-طبقه اول 031-32502521-4 *
البرز  کرج خیابان درختی مجتمع آرمانی طبقه 7 واحد 7/4 026-34013763-4 *
ایلام ایلام-24 متری ولیعصر-تقاطع پنج راه جهاد-پلاک 53966 084-33362800
084-33333931
6931853966
آذربایجان غربی ارومیه-چهارراه دانشکده-کوچه بیمارستان فاطمیه-ساختمان کیانا-طبقه دوم-اتحادیه لوازم خانگی و صوتی تصویری ارومیه 044-32252666
044-32253033
5714614676
تهران  تهران-خیابان جمهوری-خیابان حافظ-جنب سازمان بورس-کوچه حسنی(سام)-پلاک ۱۸    021-66763035 *
تهران اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی
تهران - خیابان حافظ - جنب بازار موبایل ایران - کوچه غزالی - پلاک 26
021-66752472
021-66706749
*
چهارمحال و بختیاری شهرکرد-خیابان ملت-بازار موبایل-طبقه اول-پلاک 301 038-32279499
038-32273550
*
خراسان جنوبی بیرجند-خیابان شهدا - حد فاصل میدان ابوذر و شهدا 2 - بازار موبایل بیرجند طبقه دوم واحد 310 056-32231083 *
خراسان رضوی  مشهد-خیابان ابن سینا-نبش ابن سینا ۲/۳-ساختمان ۴۶-طبقه اول جنوبی-واحد ۲۰ 0513-8485510,20,30 *
خراسان شمالی خراسان شمالی-بجنورد-خیابان شهید بهشتی جنوبی-ابتدای کوچه شهید محمدی (اوقاف)-پلاک ۴  058-32226536 فکس
058-32242633
خوزستان  خورستان- اندیمشک-بلوار شهدای نیروی انتظامی-ساختمان اتاق اصناف-واحد ۵ 061-42690598 6481851672
سنندج سنندج - خیابان امام - روبروی سپاه - ساختمان اتاق اصناف - اتحادیه لوازم خانگی و الکترونیک سنندج 33125543 *
شیراز شیراز - خ انقلاب نرسیده به چهارراه گمرک - نبش ک 27 - ساختمان هاشمی - ط سوم - اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبی شهرستان شیراز 071-32324222
071-32324223
7133913684
کاشان خیابان شهید رجایی،طبقه دوم پاساژ طالبیان، واحد ۷ 031-55444249 *
کرمان  کرمان-ضلع غربی پارک مطهری-فیما بین کوی ۱۸ و۲۰-ساختمان نیایش-اتحادیه صنف الکترونیک تلفنها 034-32534335,6 *
کرمانشاه  کرمانشاه-خیابان ناصری-پشت پارک شیرین-بالاتر از مسجد ناصری-جنب تعویض روغنی صبا     083-37292141 6718737817
گلستان گرگان-خیابان ولیعصر-نبش عدالت 22-برج مروارید-طبقه هفتم-واحد سوم 017-32231290
017-32355571
*
گیلان رشت-خیابان مطهری-روبروی پرورشگاه مژدهی-ساختمان دکتر چگینی-طبقه سوم 013-33237058 4136735518
مازندران ساری-خیابان 18 دی-روبروی بانک مسکن-ساختمان سهیل-طبقه چهارم 011-33407333
011-33407666
011-33407668
*
مازندران بابل-مجتمع عطر زیستان-بلوک E-طبقه دوم-واحد ۳۵۹ * *
هرمزگان  بندرعباس-بلوارشاه حسيني-بلوار شهيد حقاني-كوچه مژده ٦-برج أصناف-طبقه ٨-واحد ٨٠٢ 076-32241622 7914789959
فكس:
076-32246152
همدان همدان-خیابان بین النهرین-بالاتر از مسجد شریف الملک-روبروی آتش نشانی-ساختمان داد آفرین-طبقه 2   6516648733
یزد یزد - خیابان کاشانی - روبروی بیمارستان بهمن -کوچه خورشید تابان - بن بست اول مهدی-پلاک 20 035-36295115 8916786575

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Холед Джалолпур ?? · 8 روز پیش
    سلام محترم من تقریبا یک هفته می‌شود که از افغانستان آمدم فعلا هم ساکن کرج هستم و در گمرک گوشی ام را رجیستر نکردم حالا میخواهم رجیستر نماییم موبایلم هم آیفون 5s است میشه درباره نماینده گی هایتان در کرج معلومات دهید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Fiza · 11 روز پیش
    Hw can I register my phone in Iran it's OnePlus Nord ce2 and Samsung
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      Hello, based on the approval of the headquarters and the customs information of the passenger mobile phone registry
      Notification to the customs in the passenger hall and registration of telephone information by the customs
      Passengers of Iranian citizenship after declaring to the customs must continue their registration process in the EPL system within a maximum of one month https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister.
      Passengers of foreign citizenship must apply to their mobile phone register "in person (nationals)" only after the expiration of one month from the date of presence of citizens in the country and at the nearest passenger customs office, if they do not declare due to system restrictions after departure. It is not possible to register from the passenger lounge
      Device registration training for travelers traveling abroad http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسلام رحمتی · 12 روز پیش
    سلام خسته نباشید من یک گوشی سال97 خرید کردم....الان قطع شده است راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    معصومیان · 1 ماه پیش
    سلام،خسته نباشید من یک گوشی گرفتم،موقع خریدن یک پیام اومد که نوشته بود گوشی غیر قانونی می‌باشد،ولی فروشنده گفت که تا ده روز دیگر پیامک قانونی بودن ارسال می شود ،من با گارانتی روی جعبه تماس گرفتم که گفتند مشکل سایتی داریم و بزودی درست میشود میخواستم ببینم واقعاً درست میشود؟؟؟
    ممنون از راهنماییتون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت صفحه ی راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدي نظري · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشيد من يكماهه ايرانم و بايد گوشيم را رجیستر كنم و نميدونم ازطريق کجا پرداخت كنم و مبلغ پرداختي هم اطلاع ندارم متاسفانه اگر ممكنه راهنمايي بفرماييد باتشكر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورتی‌ که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایید
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خاتم سروری · 1 ماه پیش
    سلام من یک ماه میشه از افغانستان اومدم حالا گوشیم قطع شده از همتا هم برام پیامک هشدار اومده بود اما من متوجه نشدم حالا باید چیکار کنم کد IMEI گوشی هم که تو سامانه همتا میزنم میگه قانونی نیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      درصورتی‌ که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایید
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی خریداری کردم و الان نزدیک چهار ماهه داشتم استفاده میکردم الان گوشی قطع شده چه کار باید انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سمیه · 2 ماه پیش
    سلام، من 6 ساله دارم ترکیه زندگی میکنم و گوشیمو از اونجا خریدم، حالا میخوام اینجا استفاده کنم، و فراموش کردم که در گمرک ثبتش کنم چکارکنم؟؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، برای رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا باید اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک انجام شود در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی:http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فرشاد رحمانی · 2 ماه پیش
    سلام من کد فعال سازی گوشی را ندارم و هنوز فعال نشده کد را چطور میتونم پیدا کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      جهت رویت نام شرکت وارد کننده از شناسه دستگاه استعلام اصالت گرفته و مشخصات دستگاه را مشاهده کنید .http://hmti.ir/04
      اطلاعات گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i
      و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس فیض آالهیی · 2 ماه پیش
    سلام کجا باید برد گوشی را ثبت کرد که عملیات ثبت تعمیری ممکن شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ثبت تعمیری گوشی در سامانه همتا منوط به برد قانونی می باشد یعنی برد جدید دستگاه باید از مبادی قانونی وارد شده باشد در صورتی که برد جدید شرایط مذکور را داشته باشد در هر بازه زمانی می توانید فرایند ثبت تعمیری را انجام دهید شناسه های بردهای قانونی نیز در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 قابل تشخیص است آموزش ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا http://hmti.ir/08
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهربانو · 2 ماه پیش
    سلام من گوشی را از مغازه دار بصورت اقساط خریدم متاسفانه مغازه دار مالکیت را انتقال نداده و الان که میخواهم بفروشم نمیتوانم و مغازه دار هم میگه فراموش کردم از کی و کجا خریدم .
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد از سمت فروشنده پیگیری نمایید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    یوسف · 3 ماه پیش
    سلام من گوشی دسته دوم گرفتم و کارتن گوشی راهم دارم،طرف با سیم‌کارت دیگری رجیستری کرده و میگه سیمکارتم سوخته و نمیدانم به اسم کی هستش،لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم به اسم خودم انتقال بدهم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد در صورتی که صاحب سیم کارت در دسترس می باشد صاحب سیم کارت باید ابتدا به اپراتور مربوطه مراجعه نماید و سیم کارت را تهیه کند واگر امکان صدور سیم کارت ازطرف اپراتور وجود ندارد چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدالولی صافی · 3 ماه پیش
    سلام من گوشی دست دوم خریدم زمان فعالسازی شماره از سمت من اشتباه وارد شد
    به آن شماره اشتباه زنگ زدم و درخواست کردم کد را به من اعلام کند اما همکاری نکرد لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که فعالسازی اشتباه انجام داده اید سیم کارت صحیح را بروی دستگاه قرار دهید و درخواست تیکت فعالسازی اشتباه ثبت نمایید "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابوالفضل صالحی · 3 ماه پیش
    سلام من گوشی از مغازه خریدم ولی اون طرف برام انتقال مالکیت نمیزنه دست دومه گوشی الان چی کار کنم همه چی دارم فاکتور کارتن ولی انتقال مالکیت ندارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی شریفی · 3 ماه پیش
    با سلام و احترامات؛ من از افغانستان آمدم طلبه جامعة المصطفی هستم یادم رفت که در گمرک دستگاه را ثبت کنم حالا چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد امکان ثبت و پرداخت حقوق ورودی دستگاه از گمرک قابل پیگیری است آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعيد · 3 ماه پیش
    سلام گوشی را پنج سال پیش خريداری کردم سيم کارت روی دستگاه قرار ندادم حالا که سیمکارت روی دستگاه قرار دادم

    پیامک ارسال شد که دستگاه ثبت نشده چه کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده چنانچه قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date خریداری شده دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور روشن نبوده یا از مبادی قانونی کشور وارد نشده باشند، و سابقه فعالیت دستگاه در شبکه رویت نشده باشد ،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد. راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه http://hmti.ir/02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سبحان دلفی · 3 ماه پیش
    سلام وقت بخیر من قبل از مرداد سیم کارت برای تبلت پسرم نگرفتم مهر ماه که گرفتم بعد مدتی قطع شد
    الان شرکت گارانتی میگه باید ۴۰۰ تومان هزینه کنم

    راه حل شما چیه؟
    ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با اجرای طرح رجیستری تبلتها (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) ، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور با سیم کارت استفاده نشده باشند و چون از مبادی قانونی کشور وارد نشده اند،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.راهکاری ندارد ، از سمت فروشنده پیگیری نمایید فروشنده موظف بوده کالای قانونی اصیل و دارای خدمات پس از فروش معتبر به خریدار عرضه نماید. چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : 1http://hmti.ir/1
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نقیب الله رنجورهستم · 3 ماه پیش
    سلام برای من پیام آمد و بعدش دستگاهم سرویس نگرفت الان چه کار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عنایت الله رشیق · 4 ماه پیش
    سلام گوشی ام امروز قطع شد چه کار کنم ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صادق روشنی · 4 ماه پیش
    سلام چند سال پیش من یک گوشی سونی از پدرم خریدم حالا که میخوام بفروشم یادمون نمیاد با چه شماره ای ثبت شده بوده باید چیکار کنم تا بدونم با کدوم سیمکارتمون ثبت شده این گوشی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید. و همچنین می توانید وضعیت مالکیت دستگاه را از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات بررسی کنید