شناسایی هوشمند مشکلات

اطلاعات اتحادیه‌های تلفن همراه

نام استان آدرس تلفن کدپستی
اراک اراك انتهاي خيابان هپكو برج اصناف واحد٣٠٩ * *
اردبیل خیابان امام میدان امام حسین بازار امام حسین طبقه اول کد ۴۷ و ۴۸ 045-33367007 فکس
045-33350197
اصفهان اصفهان-خیابان پروین-روبروی پارک کوهسار-ساختمان کوهسار-طبقه اول 031-32502521-4 *
البرز  کرج خیابان درختی مجتمع آرمانی طبقه 7 واحد 7/4 026-34013763-4 *
ایلام ایلام-24 متری ولیعصر-تقاطع پنج راه جهاد-پلاک 53966 084-33362800
084-33333931
6931853966
آذربایجان غربی ارومیه-چهارراه دانشکده-کوچه بیمارستان فاطمیه-ساختمان کیانا-طبقه دوم-اتحادیه لوازم خانگی و صوتی تصویری ارومیه 044-32252666
044-32253033
5714614676
تهران  تهران-خیابان جمهوری-خیابان حافظ-جنب سازمان بورس-کوچه حسنی(سام)-پلاک ۱۸    021-66763035 *
تهران اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی
تهران - خیابان حافظ - جنب بازار موبایل ایران - کوچه غزالی - پلاک 26
021-66752472
021-66706749
*
چهارمحال و بختیاری شهرکرد-خیابان ملت-بازار موبایل-طبقه اول-پلاک 301 038-32279499
038-32273550
*
خراسان جنوبی بیرجند-خیابان شهدا - حد فاصل میدان ابوذر و شهدا 2 - بازار موبایل بیرجند طبقه دوم واحد 310 056-32231083 *
خراسان رضوی  مشهد-خیابان ابن سینا-نبش ابن سینا ۲/۳-ساختمان ۴۶-طبقه اول جنوبی-واحد ۲۰ 0513-8485510,20,30 *
خراسان شمالی خراسان شمالی-بجنورد-خیابان شهید بهشتی جنوبی-ابتدای کوچه شهید محمدی (اوقاف)-پلاک ۴  058-32226536 فکس
058-32242633
خوزستان  خورستان- اندیمشک-بلوار شهدای نیروی انتظامی-ساختمان اتاق اصناف-واحد ۵ 061-42690598 6481851672
سنندج سنندج - خیابان امام - روبروی سپاه - ساختمان اتاق اصناف - اتحادیه لوازم خانگی و الکترونیک سنندج 33125543 *
شیراز شیراز - خ انقلاب نرسیده به چهارراه گمرک - نبش ک 27 - ساختمان هاشمی - ط سوم - اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبی شهرستان شیراز 071-32324222
071-32324223
7133913684
کاشان خیابان شهید رجایی،طبقه دوم پاساژ طالبیان، واحد ۷ 031-55444249 *
کرمان  کرمان-ضلع غربی پارک مطهری-فیما بین کوی ۱۸ و۲۰-ساختمان نیایش-اتحادیه صنف الکترونیک تلفنها 034-32534335,6 *
کرمانشاه  کرمانشاه-خیابان ناصری-پشت پارک شیرین-بالاتر از مسجد ناصری-جنب تعویض روغنی صبا     083-37292141 6718737817
گلستان گرگان-خیابان ولیعصر-نبش عدالت 22-برج مروارید-طبقه هفتم-واحد سوم 017-32231290
017-32355571
*
گیلان رشت-خیابان مطهری-روبروی پرورشگاه مژدهی-ساختمان دکتر چگینی-طبقه سوم 013-33237058 4136735518
مازندران ساری-خیابان 18 دی-روبروی بانک مسکن-ساختمان سهیل-طبقه چهارم 011-33407333
011-33407666
011-33407668
*
مازندران بابل-مجتمع عطر زیستان-بلوک E-طبقه دوم-واحد ۳۵۹ * *
هرمزگان  بندرعباس-بلوارشاه حسيني-بلوار شهيد حقاني-كوچه مژده ٦-برج أصناف-طبقه ٨-واحد ٨٠٢ 076-32241622 7914789959
فكس:
076-32246152
همدان همدان-خیابان بین النهرین-بالاتر از مسجد شریف الملک-روبروی آتش نشانی-ساختمان داد آفرین-طبقه 2   6516648733
یزد یزد - خیابان کاشانی - روبروی بیمارستان بهمن -کوچه خورشید تابان - بن بست اول مهدی-پلاک 20 035-36295115 8916786575

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا مالک آبادی · 2 روز پیش
    سلام من یک گوشی ساده خریدم از مغازه با فاکتور فروش ولی مغازه دار در انجام رجیستری همکاری نکرده دو سه بار هم مراجعه کردم و به بهانه‌های مختلف امتناع می‌کند مثلآ بار اول گفت گوشی ساده رجیستری نمیخواد مرحله دوم که رفتم یک کد زد گفت درست شد
    ولی الان قطع شده آنتن الان باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ناصر · 3 روز پیش
    باسلام من یک گوشی از خارج کشور خریدم موقع برگشت دادم گمرک ثبت کند اما یک هفته گذشته هنوز هم ثبت نشده چکار باید بکنم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعيد · 5 روز پیش
    سلام من سيم كارتي كه مالكيت روي موبايل بوده استفاده نكردم و سامانه همراه اول سيم كارت را جمع اوري كردن الان موبايل را فروختم نميتونم انتقال مالكيت بدم بايد چيكار كنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه سیم کارت تخلیه شده باشد لطفا فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید. در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید. آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صبغت الله روزی · 5 روز پیش
    سلام من مدت یک ماه می‌شود ایران آمدم گوشی خود را ثبت نکردیم امروز برایم پیام آمد که گوشی ام قطع می‌شود چی کار باید انجام بدهم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بیژن سلیمیانی · 7 روز پیش
    موبایلی خریدم و فروشنده قرار شد مالکیت دستگاه را برای سیمکارت من ثبت کند اما همچنان شماره خودش مالک دستگاه است چکارکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه «عدم شناخت مالک قبلی» http://hmti.ir/09
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پیام صفرزاده · 7 روز پیش
    با سلام من سیم کارتم شماره دیگری است و مالکیت موبایل به نام پدرم است ولی سیم کارتی ک بنام خودم بوده است بعد گذشت تقریبا ۱ سال ونیم الان پیامک همتا دریافت کرده که در خود سایت همتا گفته نیازی نیست اقدام کنید چکار کنم سیم کارتم دوباره فعال شود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 7 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فیروز اکبری · 15 روز پیش
    سلام من گوشیم قانونی است ولی فعالسازی نشده چکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رسول مقدم · 1 ماه پیش
    سلام،چند روز قبل یک پیامک از همتا دریافت کردم الان سیم کارتم قطع شده است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عارف · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی که خریداری کردم مالکیتش را زدم به نام پدرم و الان سیم کارتی که به نام پدرم هست سوخته ، میخواستم بدونم میتوانم انتقال مالکیت انجام بدم ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      باسلام چنانچه سیم کارت تحت مالکیت دستگاه تخلیه شده باشد فرایند بازیابی را انجام دهید صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید. در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسینی · 2 ماه پیش
    باسلام گوشی من از خارج از ایران امده باید چکار کنم رجیستر شود ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر مسافران سفرهای خارجی، درصورتی‌که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اند و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایند.
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      همچنین در صورتی که دستگاه به صورت پستی برای شما ارسال شده، اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند اما جزییات ثبت دستگاه های پستی را باید به صورت دقیق تر از پست گمرک جویا شوید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نریمان مرادی · 2 ماه پیش
    سلام و خسته نباشین‌ من گوشی نو گرفتم و اصلا از کارت گارانتی خبری نیست. و متاسفانه دسترسی به فروشنده ندارم. راهنمایی نمایید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید به شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز مراجعه کنید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اسم شرکت گارانتی در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 سامانه همتا نمایش داده می‌شود
      اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی http://hmti.ir/i
      چنانچه موفق به دریافت کد فعالسازی نشدید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ایشان ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عباس · 2 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    من گوشی را یکی دوسال پیش خریدم ولی از مالک قبلی دستگاه انتقال مالکیت نگرفتم. ایشان را هم پیدا نمیکنم. حالا باید چیکار کنم؟؟؟
    بنده در قم هستم و اتحادیه در قم نیست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد برای این موارد راهکاری ندارد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید
      در غیر اینصورت صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید.
      چنانچه شماره مالک را در وضعیت شناسه رویت نمودید و به ایشان دسترسی نداشتید در صورت داشتن جعبه گوشی این مورد را از اتحادیه موبایل مرکز استان پیگیری نمایید آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی را در صفحهhttp://hmti.ir/u جستجو نمایید
      آدرس تعدادی از اتحادیه ها ی موبایل مراکز استانی درهمین صفحه درج شده ، مابقی اتحادیه ها به مرور اضافه خواهند شد
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد قاسمی · 3 ماه پیش
    سلام من گوشیم را از افغانستان خریداری کردم حالا داخل ایران خط انداختم پیامک هشدار دریافت کردم که این موبایل دیگه سرویس نمی گیرد لطفا راهنمایی کنید؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر مسافران سفرهای خارجی، درصورتی‌که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اند و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایند.
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد کاظمی · 3 ماه پیش
    سلام من یک گوشی خریداری کردم کارت گارانتی ک به من دادند با گوشی و کارتن من همخوانی ندارد گوشی منم قبل از خرید فعال شده روی یک شماره ناشناس چه کار باید بکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه شناسه کد دستوری #06#* دستگاه با شناسه روی کارت گارانتی مغایرت دارد از سمت فروشنده و یا گارانتی پیگیری نمایید که باید کارت گارانتی اشتباه را تحویل دهید و کارت گارانتی خود را دریافت نمایید و با کد فعال سازی درج شده روی کارت گارانتی خود فرایند فعال سازی را انجام داد
      آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    وسیم عباس · 3 ماه پیش
    گوشی خریدم پیام اومده دستگاه زیر جزء دستگاه های ثبت شده نیست و از تاریخ1400/07/13سرویس نخواهد گرفت
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 3 ماه پیش
    سلام چطور باید کد دستوری #۷۷۷۷* را گرفت تلفن قطع شده است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      شما می توانید فرایندهای همتا را با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مریم حسینی · 3 ماه پیش
    سلام من کارت گارانتی که کد فعال سازی روش بوده را گم کردم باید چیکار کنم حالا
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.
      اسم شرکت گارانتی در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 سامانه همتا نمایش داده می‌شود
      اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی http://hmti.ir/i
      آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رضوی · 3 ماه پیش
    سلام
    من در فرودگاہ تھران گوشیم را ثبت کردم و بعد یک ماہ پرداخت هم کردم ولی تا حالا گوشیم تایید نشده است، چکار بکنم لطفا راهنمایی کنید ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارت مسافر به سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) ورود نمایید در صورتی که در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعال سازی قابل رویت نیست، یعنی اطلاعات دستگاه شما به سامانه همتا ارسال نشده است صفحه آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی کادر اقدامات لازم در صورت عدم دریافت کد فعال سازی از همتا با وجود ثبت دستگاه در گمرک را مطالعه نمایید
      http://hmti.ir/07
      در صورت رویت کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خانم باهمت · 3 ماه پیش
    سلام وقت بخیر وخسته نباشید.
    من یک گوشی خریدم خواستم همتا ثبت کنم به مشکل خوردم زنگ زدم همتا گفتن این گوشی غیرقانونی هست تازه فهمیدم کارتون هم مال خودش نیست از کسی هم که تو فضای مجازی خریده بودم خبری نیست لطفا کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت صفحه ی راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/02
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هومن گلزار · 3 ماه پیش
    سلام من سال 95 از پاساژ علاالدین گوشی خریدم و روزی که خریدم گفتن انتقال مالکیت دادیم براتون در صورتی من امسال خواستم بفروشم بنام یک سیمکارت دیگه هستش
    یعنی همون سیمکارت فروشنده حتی فاکتور دارم ازشون و شمارشم رو فاکتور هست
    ولی به تلفن ثابتشون که زنگ زدم گفتن که باید 1/300 واریز کنی انجام بدیم
    من چطور میتونم انتقال مالکیت بدم یا شکایت کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11