شناسایی هوشمند مشکلات

اطلاعات اتحادیه‌های تلفن همراه

نام استان آدرس تلفن کدپستی
اراک اراك انتهاي خيابان هپكو برج اصناف واحد٣٠٩ * *
اردبیل خیابان امام میدان امام حسین بازار امام حسین طبقه اول کد ۴۷ و ۴۸ 045-33367007 فکس
045-33350197
اصفهان اصفهان-خیابان پروین-روبروی پارک کوهسار-ساختمان کوهسار-طبقه اول 031-32502521-4 *
البرز  کرج خیابان درختی مجتمع آرمانی طبقه 7 واحد 7/4 026-34013763-4 *
ایلام ایلام-24 متری ولیعصر-تقاطع پنج راه جهاد-پلاک 53966 084-33362800
084-33333931
6931853966
آذربایجان غربی ارومیه-چهارراه دانشکده-کوچه بیمارستان فاطمیه-ساختمان کیانا-طبقه دوم-اتحادیه لوازم خانگی و صوتی تصویری ارومیه 044-32252666
044-32253033
5714614676
تهران  تهران-خیابان جمهوری-خیابان حافظ-جنب سازمان بورس-کوچه حسنی(سام)-پلاک ۱۸    021-66763035 *
تهران اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی
تهران - خیابان حافظ - جنب بازار موبایل ایران - کوچه غزالی - پلاک 26
021-66752472
021-66706749
*
چهارمحال و بختیاری شهرکرد-خیابان ملت-بازار موبایل-طبقه اول-پلاک 301 038-32279499
038-32273550
*
خراسان جنوبی بیرجند-خیابان شهدا - حد فاصل میدان ابوذر و شهدا 2 - بازار موبایل بیرجند طبقه دوم واحد 310 056-32231083 *
خراسان رضوی  مشهد-خیابان ابن سینا-نبش ابن سینا ۲/۳-ساختمان ۴۶-طبقه اول جنوبی-واحد ۲۰ 0513-8485510,20,30 *
خراسان شمالی خراسان شمالی-بجنورد-خیابان شهید بهشتی جنوبی-ابتدای کوچه شهید محمدی (اوقاف)-پلاک ۴  058-32226536 فکس
058-32242633
خوزستان  خورستان- اندیمشک-بلوار شهدای نیروی انتظامی-ساختمان اتاق اصناف-واحد ۵ 061-42690598 6481851672
سنندج سنندج - خیابان امام - روبروی سپاه - ساختمان اتاق اصناف - اتحادیه لوازم خانگی و الکترونیک سنندج 33125543 *
شیراز شیراز - خ انقلاب نرسیده به چهارراه گمرک - نبش ک 27 - ساختمان هاشمی - ط سوم - اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبی شهرستان شیراز 071-32324222
071-32324223
7133913684
کاشان خیابان شهید رجایی،طبقه دوم پاساژ طالبیان، واحد ۷ 031-55444249 *
کرمان  کرمان-ضلع غربی پارک مطهری-فیما بین کوی ۱۸ و۲۰-ساختمان نیایش-اتحادیه صنف الکترونیک تلفنها 034-32534335,6 *
کرمانشاه  کرمانشاه-خیابان ناصری-پشت پارک شیرین-بالاتر از مسجد ناصری-جنب تعویض روغنی صبا     083-37292141 6718737817
گلستان گرگان-خیابان ولیعصر-نبش عدالت 22-برج مروارید-طبقه هفتم-واحد سوم 017-32231290
017-32355571
*
گیلان رشت-خیابان مطهری-روبروی پرورشگاه مژدهی-ساختمان دکتر چگینی-طبقه سوم 013-33237058 4136735518
مازندران ساری-خیابان 18 دی-روبروی بانک مسکن-ساختمان سهیل-طبقه چهارم 011-33407333
011-33407666
011-33407668
*
مازندران بابل-مجتمع عطر زیستان-بلوک E-طبقه دوم-واحد ۳۵۹ * *
هرمزگان  بندرعباس-بلوارشاه حسيني-بلوار شهيد حقاني-كوچه مژده ٦-برج أصناف-طبقه ٨-واحد ٨٠٢ 076-32241622 7914789959
فكس:
076-32246152
همدان همدان-خیابان بین النهرین-بالاتر از مسجد شریف الملک-روبروی آتش نشانی-ساختمان داد آفرین-طبقه 2   6516648733
یزد یزد - خیابان کاشانی - روبروی بیمارستان بهمن -کوچه خورشید تابان - بن بست اول مهدی-پلاک 20 035-36295115 8916786575

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید عرفان سید حمزه · 3 روز پیش
    سلام هنگام فعال سازی گوشیم شماره اشتباهی وارد کردم و الان اون شماره منقضی شده . چی کار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه سیم کارتی که تحت مالکیت دستگاه قرار دارد سلب امتیاز شود، اطلاعات دستگاه‌ شما از کارتابل سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده در همتا حذف می‌شود. اگر سیمکارت منقضی شده را به طور کامل میدانید شما می‌توانید این اطلاعات را برای سیم‌کارت‌های دیگر خود بازیابی کنید.صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      ولی اگر سیمکارت منقضی شده که به اشتباه ثبت شده را نمیدانید سیم کارت صحیح را بروی دستگاه قرار دهید و درخواست تیکت فعالسازی اشتباه ثبت نمایید "آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا" http://hmti.ir/17
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پویا · 12 روز پیش
    سلام من تازه گوشیم را خریدم و میخوام گوشی را فعال کنم کد ستاره 7777 مربع را میزنم چیزی نمیاره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      با سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و هنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05 شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید. و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید. اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b سایت همتاhttps://hamta.ntsw.ir در ضمن کد دستوری را به صورت کامل #7777*شماره گیری فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Z.ir · 16 روز پیش
    سلام
    من گوشیم خریدم فروشنده قرار شد مالکیت بزند حالا ۶ ماهه میگذره و فروشنده مالکیت گوشی را انجام نمیده و بهانه میاره ،چکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهددر صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابراهیم قویدل · 19 روز پیش
    سلام من ۲ روز پیش از دبی آمدم گوشی تو فرودگاه قشم رفتم ثبت کردم ولی هنوز ثبت
    نشده‌
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد هادی · 1 ماه پیش
    سلام چندروز پیش یه گوشی نوکیا110خریدیم ولی منتهی الان دیدم یک پیامک اومده که گوشی قانونی نیست واز تاریخ 06/19سرویس نخواهد گرفت
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبدالعظیم "ارغندیوال · 2 ماه پیش
    سلام وقت شما بخیر !
    من اتباع افغانستان هستم !
    من با پاسپورت از طریق فرودگاه مشهد به ایران اومدم و زمانیکه داخل فرودگاه اومدم شماره فراگیر هم گرفتم و گوشی در گمرک اظهار کردند و حالا مدت یک ماه 7 روز میشود که گوشی من کار نمیکند راهنمایی نمایید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام بعد از اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 2 ماه پیش
    سلام .اگر دستگاهی از سایت های مثل *** بخریم چطوری باید رجیستریش فعال کنیم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر،مسئولیت و عواقب خرید گوشی از هر فروشگاه و یا سایتی بر عهده خود مشتری است و همتا در این زمینه پاسخگو نمی باشد، ولی به طور کلی در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال می کنند، اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادي · 2 ماه پیش
    سلام وقت بخير من عراقى هستم و زميني وارد شدم الان گوشيم را میخوام رجیسترى کنم كجا بايد مراجعه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام مسافران سفرهای خارجی، درصورتی‌که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اند و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایند
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری در هنگام ورود و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا · 2 ماه پیش
    سلام من یک گوشی خریدم تو ایران مشکل رجیستری دارد دوسال هستش دارم استفاده اش میکنم یه راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید محمدی پور · 2 ماه پیش
    سلام من رمز رجیستری گوشی را گم کردم راه حل چی است برای اصالت گوشی که کد میزنم درسته ولی رمز را گم کردم چکار باید انجام بدهم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    آوا بارزانى · 2 ماه پیش
    سلام
    من ٣ هفته أست هزينه رجيستر گوشي را در فرودگاه پرداخت كردم ،اما هنوز پيام فعالسازى را دريافت نكردم ،
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با شماره سیمکارت مسافر به سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) ورود نمایید در صورتی که در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعال سازی قابل رویت نیست، یعنی اطلاعات دستگاه شما به سامانه همتا ارسال نشده است صفحه آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی کادر اقدامات لازم در صورت عدم دریافت کد فعال سازی از همتا با وجود ثبت دستگاه در گمرک را مطالعه نمایید http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Venus ghr · 3 ماه پیش
    سلام‌وقت بخیر ، من چطور باید بفهمم گوشیم با چه شماره ای ثبت شده است
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید. همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات وضعیت دستگاه را بررسی نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حارث · 3 ماه پیش
    سلام گوشی سال 2017 حالا قطع شده لطفا کمک کنید این گوشی را برای بچه ام به زور خریدم لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Холед Джалолпур ?? · 3 ماه پیش
    سلام محترم من تقریبا یک هفته می‌شود که از افغانستان آمدم فعلا هم ساکن کرج هستم و در گمرک گوشی ام را رجیستر نکردم حالا میخواهم رجیستر نماییم موبایلم هم آیفون 5s است میشه درباره نماینده گی هایتان در کرج معلومات دهید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Fiza · 3 ماه پیش
    Hw can I register my phone in Iran it's OnePlus Nord ce2 and Samsung
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      Hello, based on the approval of the headquarters and the customs information of the passenger mobile phone registry
      Notification to the customs in the passenger hall and registration of telephone information by the customs
      Passengers of Iranian citizenship after declaring to the customs must continue their registration process in the EPL system within a maximum of one month https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister.
      Passengers of foreign citizenship must apply to their mobile phone register "in person (nationals)" only after the expiration of one month from the date of presence of citizens in the country and at the nearest passenger customs office, if they do not declare due to system restrictions after departure. It is not possible to register from the passenger lounge
      Device registration training for travelers traveling abroad http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسلام رحمتی · 3 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یک گوشی سال97 خرید کردم....الان قطع شده است راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 3 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    معصومیان · 4 ماه پیش
    سلام،خسته نباشید من یک گوشی گرفتم،موقع خریدن یک پیام اومد که نوشته بود گوشی غیر قانونی می‌باشد،ولی فروشنده گفت که تا ده روز دیگر پیامک قانونی بودن ارسال می شود ،من با گارانتی روی جعبه تماس گرفتم که گفتند مشکل سایتی داریم و بزودی درست میشود میخواستم ببینم واقعاً درست میشود؟؟؟
    ممنون از راهنماییتون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد چنانچه دستگاه را داخل ایران خریداری کرده اید و در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت صفحه ی راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدي نظري · 4 ماه پیش
    سلام خسته نباشيد من يكماهه ايرانم و بايد گوشيم را رجیستر كنم و نميدونم ازطريق کجا پرداخت كنم و مبلغ پرداختي هم اطلاع ندارم متاسفانه اگر ممكنه راهنمايي بفرماييد باتشكر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ماه پیش
      درصورتی‌ که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایید
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    خاتم سروری · 5 ماه پیش
    سلام من یک ماه میشه از افغانستان اومدم حالا گوشیم قطع شده از همتا هم برام پیامک هشدار اومده بود اما من متوجه نشدم حالا باید چیکار کنم کد IMEI گوشی هم که تو سامانه همتا میزنم میگه قانونی نیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      درصورتی‌ که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایید
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 5 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی خریداری کردم و الان نزدیک چهار ماهه داشتم استفاده میکردم الان گوشی قطع شده چه کار باید انجام بدم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید