شناسایی هوشمند مشکلات

اطلاعات اتحادیه‌های تلفن همراه

نام استان آدرس تلفن کدپستی
اراک اراك انتهاي خيابان هپكو برج اصناف واحد٣٠٩ * *
اردبیل خیابان امام میدان امام حسین بازار امام حسین طبقه اول کد ۴۷ و ۴۸ 045-33367007 فکس
045-33350197
اصفهان اصفهان-خیابان پروین-روبروی پارک کوهسار-ساختمان کوهسار-طبقه اول 031-32502521-4 *
البرز  کرج-خیابان آبان-کوچه شبیری-پلاک ۱۶-اتحادیه تجهیزات مخابراتی 026-32247409
026-32402491
*
ایلام ایلام-24 متری ولیعصر-تقاطع پنج راه جهاد-پلاک 53966 084-33362800
084-33333931
6931853966
آذربایجان غربی ارومیه-چهارراه دانشکده-کوچه بیمارستان فاطمیه-ساختمان کیانا-طبقه دوم-اتحادیه لوازم خانگی و صوتی تصویری ارومیه 044-32252666
044-32253033
5714614676
تهران  تهران-خیابان جمهوری-خیابان حافظ-جنب سازمان بورس-کوچه حسنی(سام)-پلاک ۱۸    021-66763035 *
تهران اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی
تهران - خیابان حافظ - جنب بازار موبایل ایران - کوچه غزالی - پلاک 26
021-66752472
021-66706749
*
چهارمحال و بختیاری شهرکرد-خیابان ملت-بازار موبایل-طبقه اول-پلاک 301 038-32279499
038-32273550
*
خراسان جنوبی بیرجند-خیابان شهدا - حد فاصل میدان ابوذر و شهدا 2 - بازار موبایل بیرجند طبقه دوم واحد 310 056-32231083 *
خراسان رضوی  مشهد-خیابان ابن سینا-نبش ابن سینا ۲/۳-ساختمان ۴۶-طبقه اول جنوبی-واحد ۲۰ 0513-8485510,20,30 *
خراسان شمالی خراسان شمالی-بجنورد-خیابان شهید بهشتی جنوبی-ابتدای کوچه شهید محمدی (اوقاف)-پلاک ۴  058-32226536 فکس
058-32242633
خوزستان  خورستان- اندیمشک-بلوار شهدای نیروی انتظامی-ساختمان اتاق اصناف-واحد ۵ 061-42690598 6481851672
سنندج سنندج - خیابان امام - روبروی سپاه - ساختمان اتاق اصناف - اتحادیه لوازم خانگی و الکترونیک سنندج 33125543 *
شیراز شیراز - خ انقلاب نرسیده به چهارراه گمرک - نبش ک 27 - ساختمان هاشمی - ط سوم - اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان تلفن و لوازم جانبی شهرستان شیراز 071-32324222
071-32324223
7133913684
کاشان خیابان شهید رجایی روبروی سه راه میدان پاساژ طالبیان طبقه اول 031-55467653 *
کرمان  کرمان-ضلع غربی پارک مطهری-فیما بین کوی ۱۸ و۲۰-ساختمان نیایش-اتحادیه صنف الکترونیک تلفنها 034-32534335,6 *
کرمانشاه  کرمانشاه-خیابان ناصری-پشت پارک شیرین-بالاتر از مسجد ناصری-جنب تعویض روغنی صبا     083-37292141 6718737817
گلستان گرگان-خیابان ولیعصر-نبش عدالت 22-برج مروارید-طبقه هفتم-واحد سوم 017-32231290
017-32355571
*
گیلان رشت-خیابان مطهری-روبروی پرورشگاه مژدهی-ساختمان دکتر چگینی-طبقه سوم 013-33237058 4136735518
مازندران ساری-خیابان 18 دی-روبروی بانک مسکن-ساختمان سهیل-طبقه چهارم 011-33407333
011-33407666
011-33407668
*
مازندران بابل-مجتمع عطر زیستان-بلوک E-طبقه دوم-واحد ۳۵۹ * *
هرمزگان  بندرعباس-بلوارشاه حسيني-بلوار شهيد حقاني-كوچه مژده ٦-برج أصناف-طبقه ٨-واحد ٨٠٢ 076-32241622 7914789959
فكس:
076-32246152
همدان همدان-خیابان بین النهرین-بالاتر از مسجد شریف الملک-روبروی آتش نشانی-ساختمان داد آفرین-طبقه 2   6516648733
یزد یزد - خیابان کاشانی - روبروی بیمارستان بهمن -کوچه خورشید تابان - بن بست اول مهدی-پلاک 20 035-36295115 8916786575

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غلامرضا ایزدخواه · 6 روز پیش
    سلام ما یک گوشی قبل از سال 96خریده بودیم که بعد از مدتی گوشی دیگری خریداری شده واون گوشی قبلی خاموش مانده بود چند روز پیش که خواستیم ازش استفاده کنیم هیچ سیمکارتی نمیشناسه و قسمت سیم کارت غیر فعال شده است.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 در غیر اینصورت سلامت دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و سیمکارت را از سمت اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    قربانی · 15 روز پیش
    سلام وقتتون بخیر
    من سال ۹۷ یه گوشی آیفون 6S یه واسطه ای برام خرید کرد و الان که میخوام بفروشمش میگن باید انتقال مالکیت انجام بدیم ولی مالکیتش به نام من نیست و شماره ای هم که هست ۳ رقم وسطش معلوم نیست باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 15 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد برای دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه نمایید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ماهر سفاری · 22 روز پیش
    سلام، خسته نباشید، من یه گوشی مسافری از خارج آوردم آکبنده ولی تو گمرک ثبت نکردم سیم کارت هم انداختم روش آیا امکان ثبت هست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید دستگاه خود را در مبادی ورودی در لحظه ورود به کشور به صورت حضوری اظهار می کردید. طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید.
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی زیبائی · 24 روز پیش
    سلام خسته نباشید من یک روز خط های گوشیم را جا به جا کردم و از هشدار سامانه همتا که پیام میومد خبر نداشتم و نمیدونستم این پیامک ها از طرف سامانه همتا است که برای من میاید و زیاد پی گیر نشدم و الان خط های من همه شون غیر فعال شدن و فقط با یک خط میشه داخل گوشی کار کرد آیا راهی هست که بشه این مشکل رو حل کرد ممنون میشم تا حد امکان راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیرحسین اربابی · 26 روز پیش
    سلام بنده از طرف آشنا هامون یه گوشی سوغات گرفتم میشه رجیستری کرد یا نه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه دستگاه را از خارج از کشور برای شما هدیه یا سوغاتی آوردند جهت کسب اطلاعات بیشتر قسمت مسافری سوال 6-14 را در صفحه سوالات متداول http://hmti.ir/faq مطالعه فرمایید.
      در غیر اینصورت در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد اسماعیلی · 27 روز پیش
    سلام من گوشی ام رو قبل از طرح رجیستری خریداری کردم الان برام پیام امده گفتن گوشی شما غیر قانونی است الان باید چیکار کنم گوشیم قطع نشود
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date تنها از یکی از شکافه های دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید و چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      و درصورتی مدعی هستید قبل از طرح از دستگاه استفاده میکردید و در حال حاضر تمامی اسلات ها پیامک غیر قانونی دریافت کرده اند با سامانه همتا 096366 تماس حاصل فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد قاسمی · 29 روز پیش
    گوشی من از نظر رجیستر قطع شده دست دوم گرفته بودم شماره طرف هم که ازش خریداری کردم رو نمیتونم پیدا کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید چنانچه همکاری نکرد میتوانید شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را مطالعه نمایید http://hmti.ir/09
      در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت می کنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نیما ماهی پور · 29 روز پیش
    سلام چند وقت باید از پاسپورت گذشته باشه ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی‌ که دستگاهی را از خارج کشور تهیه نموده‌اید و تمایل دارید بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایید باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایید.طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
      در غیر اینصورت سوال خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حانیه حاکمی · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر
    من گوشی آکبند گرفتم تا ۱۸ اردیبهشت وقت داشتم که فعال سازی کنم اما نکردم و الان کلا سیم کارتم قطع شده است لطفا پیگیری کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      اگر هم قادر به فعال سازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایندهای همتا را با دستگاه تلفن همراه دیگری انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد قاسمیان · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشی خریدم ولی نمیدانم به کدام شماره و به کی انتقال مالکیت داده شده است و میخواهم به شماره خودم انتقال مالکیت بدم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد در صورتی که دستگاه تحت مالکیت یک سیمکارت باشد با قرار دادن سیمکارت جدید شماره مالک به صورت محدود از طریق پیامک ارسال می شود در غیر این صورت لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا خدابخش · 1 ماه پیش
    با سلام و خسته نباشید جناب من یک خط را روی یک گوشی ساده انداختم هشدار همتا اومده هرچی میخوام ثبتش کنم میزنه قانونی نیست شماره سریال و در شبکه ثبت نشده چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه ی راهنمایی در مورد پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه را مطالعه نمایید http://hmti.ir/02
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد صادق کمالی · 1 ماه پیش
    با سلام خسته نباشید . گوشی موبایلم بعد از یه مدت سیم دو از دسترس خارج شده وارد سامانه همتا شدم که برسی اصالت گوشی رو انجا بدم که imei سیم دوم گوشی در سامانه همتا یه چیز دیگه ثبت شده . الان باید چه کاری انجام بدم ؟با شرکت گارانتی گوشی هم صحبت کردم متاسفانه گفتن باید به سامانه همتا مراجعه کنیم ممنون میشم هرچه سریع تر پیگیری کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر درصورتي که شناسه(IMEI)هاي دستگاه که با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه مشاهده مي‌کنيد با آنچه در سامانه همتا ثبت شده و از استعلام اصالت http://hmti.ir/04 نمايش داده مي‌شود، مغايرت دارد صفحه ی"آموزش اصلاح شناسه دوم دستگاه در سامانه همتا"را مطالعه نمایید http://hmti.ir/16
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    شهریار · 1 ماه پیش
    باسلام وقت بخیر خدمت عزیزان
    بنده گوشیم سامسونگ a10s هست.در زمان خرید رجیستری کردم ولی فعال نشده در واقع نمیدونم کد فعال سازی نداره خواستم اگه میشه کمکم کنید .چون الان گوشی فروشی که دستگاه رو خریدم مکانش روعوض کرده دیگه نمیدونم چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیم کارت روی دستگاه شماره مالک با چند رقم پوشیده ارسال میشود یعنی دستگاه قبلا فعالسازی شده است و همچنین می توانید وضعیت دستگاه را از سیستم هوشمند مشکلات بررسی کنید برای استفاده از این سیستم می‌توانید پس از شماره‌گیری کد دستوری #7777* گزینه 0- راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI)های دستگاه و شماره همراه خود را وارد نمایید.
      نتیجه بررسی سامانه به صورت آنی به شما پیامک می‌شود.
      اگر در نتیجه اعلامی دستگاه دارای مالک می باشد فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید چنانچه همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر این صورت چنانچه دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    sama11 · 1 ماه پیش
    با سلام من‌ کد فعالسازی گوشی گم‌ کردم برای دریافت دوباره کد باید چیکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05 کادر " کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم " را مطالعه نمایید http://hmti.ir/activationcode در غیر اینصورت در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا پورقاسمی · 1 ماه پیش
    سلام کد رجیستری موبایلی که خریدم میگه اشتباهه باید چکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید و فرایند فعال سازی هنوز انجام نشده، لطفا صفحه آموزش فعال سازی دستگاه را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/05
      کادر " کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم " را مطالعه نمایید http://hmti.ir/activationcode
      در غیر اینصورت در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی حسین پور · 1 ماه پیش
    باسلام
    من گوشی ایفون 12 مسافرتی اوردم تو گمرک امام خمینی فرم پر کردم ولی بیشتر ازیک ماه میشه که سایت گمرک باز نمیشه برای رجیسترو تکمیل فرایند پرداخت من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جواد قاسمی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من یه گوشی خریداری ولی نمیدونم انتقال مالکیت دستگاه چ شخصی است از اون کسی ک خریداری اونم مالکش نیست چ شکلی میتونم اون شخص رو شمارشو پیدا کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      صفحه عدم شناخت مالک قبلی را هم http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohmmad · 1 ماه پیش
    من یه گوشی خریداری کردم گوشی با سیمکارت یکی از بستگانش فعال کرده بود گوشیو ولی طرف رفته خارج سیمکارتم دسترس نیست که انتقال مالکیت بده آیا راه دیگه ای وجود داره ما انتقال مالکیت بدیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی در حضور فروشنده الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد درصورتی که به فروشنده دستگاه دسترسی دارید از سمت فروشنده پیگیری نمایید و انتقال مالکیت را دریافت کنید چنانچه همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میر · 2 ماه پیش
    باتوجه به اینکه گوشی مسافری ثبت قانونی شده ولی شماره تلفن موقع ثبت در گمرک به اشتباه وارد شده است و به شماره دسترسی نداریم و کد فعال سازی را نداریم و اتحادیه نیز همکاری نمی کند چه راه حلی وجود دارد که به کد فعال سازی دسترسی پیدا کنیم?
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه فقط شماره تلفن مسافر اشتباه وارد شده شما می توانید با کد ملی مسافر داخل سایت همتا https://hamta.ntsw.ir ثبت نام نمایید و با کد ملی مسافر به سایت ورود نمایید در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعالسازی دستگاه را مشاهده می کنید و مسافران تابعیت خارجی می توانند سیم کارت دیگری به نام گذرنامه شخص مسافر تهیه کنند و با همان سیم کارت متعلق به مسافر با شماره گیری کد دستوری (ستاره 7777 ستاره 102 مربع) کد فعالسازی را دریافت نمایند
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سبحان · 2 ماه پیش
    آیا بابت عوارض گوشی و ارسال به گمرک باید دوبار هزینه کنیم یا فقط با پرداخت عوارض کلا حل میشه؟ آیا لیست قیمتی وجود داره برای گوشی ها؟ من میخوام ایفون 11 پرو 256 گیگ هستش
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا از گمرک اطلاع بگیرید. اعلام درصد و میزان عوارض ثبت دستگاه مسافری بر عهده گمرک است.
      بعد از پرداخت عوارض گوشی پس از ارسال اطلاعات از گمرک به همتا، یک پیامک برای پرداخت مبلغ 3/074 تومان (بابت خدمات همتا) به شماره سیم‌کارت وارد شده ارسال می‌شود. در این مرحله می‌توانید با کلیک بر روی لینک داخل پیامک یا ورود به پنل کاربری (کارتابل) خود در همتا هزینه مذکور را پرداخت و کد فعالسازی را دریافت کنید. در ادامه آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی را مطالعه نمایید http://hmti.ir/07