تسجيل الجوال على الشبكة

أيها الزوار الاعزاء أهلا وسهلا” بكم في ايران
لأتصالاتكم السهلة والآمنة عبر الهاتف المحمول، يجب عليكم الانتباه الى النقاط التالية:

💠 من اجل تسهيل تلقي الخدماتGSMA ، وزيادة الحصول على رضا المشتركين مثلك،ستمنع جمهورية إيران الإسلامية من الوصول الغير مشروع للأجهزة المزورة والمسروقة إلى مشغلي شبكات GSMA ، لذلك فقط الاجهزة التي تستطيع الدخول والاتصال بمشغلي شبكة GSMA من تمتلك الشروط التالية:

🔸الشريحة الغير ايرانية في اي جهاز محمول

🔹الشريحة الايرانية في الاجهزة المحمولة #القانونية

نتمنى لكم أفضل الأمنيات بالسفر الأمن والسعيد في ايران

إذا كنت تريد استخدام الشريحة الإيرانية على الهاتف المحمول الخاص بك، يرجى الانتباه الى مايلي:

🔻 إذا كنت تريد البقاء في إيران لمدة أقل من شهر، يمكنك استخدام خدمات GSMA دون أي مشاكل.

🔻 إذا كنت تريد ان تقيم في إيران لأكثر من شهر، يجب عليك دفع ضريبة الهاتف المحمول الخاص بك في مكاتب الجمارك في المطارات أو محطات الركاب لتسجيل الهاتف المحمول الخاص بك لاستخدام خدمة GSMA.

🔻 يرجى الانتباه إن الرسوم الجمركية والرسوم المتعلقة بجمارك جمهورية إيران الإسلامية يتم تحديدها على أساس سعر هاتفك المحمول.

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسام پورصدامی · 27 روز پیش
    سلام کد فعال سازی برام فرستاده نشود وقبل ۲ هفته پرداخت کردم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حيدر · 1 ماه پیش
    من دانشجو خارجي ام .. تلفنم از سوريه خريدم .. امدم ايران الام يه پيام بهم فرستادين .. ولي نفهميدم چيكار بايد بكنم ؟ ميتونين اينجا بگین چطور بايد ريجيسترش كنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      "مسافران خارجی در صورتی که دستگاهی را از خارج کشور تهیه کرده و تمایل دارند بیشتر از 30 روز از خدمات اپراتورهای داخل کشور، روی دستگاه خود استفاده نمایند، باید نسبت به ثبت دستگاه خود اقدام نمایند.
      برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، قسمت «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» در صفحه «آموزش ها» را مطالعه نمایید."
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جاسم امیری · 2 ماه پیش
    Jasem97amiri @gmail.com
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    عبد الرضا · 2 ماه پیش
    سلام
    لطفآ جهت راه اندازي مجدد سيم كارت به شماره ٠٩١٩٢٥١٣٥٩٠ راهنمايي كنيد چون من دوهفته خارج کشور رفتم وبرگشتم سیم کارت روشن نمیشه وکار نمیکنه. من الان چکار کنم به کجا مراجعه کنم خواهشا من را راهنمایی کنید متشکرم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      درصورتی که از همتا برای شما پیامکی آمده است، لطفا به صفحه «پیامک های هشدار» رفته و توضیحات مربوط به پیامکی که برایتان ارسال شده است را مطالعه فرمایید.
      درغیراینصورت مشکل مربوط به سامانه همتا نمی باشد.