شناسایی هوشمند مشکلات

جدول تاریخ مشمولیت

برند

تاریخ مشمولیت

Date

Brand

آیفون

1396/09/14

2017/12/05

iPhone

گوگل، موتورولا، بلک بری

1396/10/09

2018/01/09

Google, Motorola, BlackBerry

ال جی

1396/11/28

2018/02/17

LG

سامسونگ S9 و S9+

1396/12/08

2018/02/27

+SAMSUNG S9, S9

هوآوی، نوکیا

1396/12/19

2018/03/10

HUAWEI, NOKIA

سونی، تکنو، شیائومی

1396/12/26

2018/03/17

SONY, TECNO, Xiaomi

سامسونگ و بقیه نشان‌های تجاری

1397/02/01

2018/04/21

All SAMSUNG and other Smart Phones

ساعت هوشمند

1400/04/12

2021/07/03

Smart Watch

بارکدخوان، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA

1400/04/19

2021/07/10 Barcode Reader, Cell Phone to Landline Converter, PDA

تبلت لنوو

1400/05/02

2021/07/24

 Tablet (lenovo)

سایر نشان‌های تجاری تبلت

1400/05/09

2021/07/31

All other Tablets

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی مرادی · 3 ساعت پیش
    سلام
    وقت بخیر،
    من از یکی از نهاد های حمایتی یک گوشی هدیه گرفتم که آکبند بود ولی مدل ۲۰۱۵ و الان سیم کارت نمیخورد
    به نهاد اعلام شده گفتم و جواب دادند ما اطلاعی نداریم و این گوشی ها چندین ساله خریداری شده و فروشنده مشخص نیست حالا چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ساعت پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد
      در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    میلاد قاسمی · 7 ساعت پیش
    سلام تلفن همراه من سال 2017 خریدم تا امروز از یک شکاف سیم کارت استفاده می کردم اما امروز از شکاف دوم استفاده کردم پیام اومد که دستگاه شما ثبت نشده از تاریخ 1400/11/26 سرویس نخواهد گرفت باید چکار انجام دهم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 ساعت پیش
      با سلام در صورتی که قبل از طرح رجیستری <<تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date>>; تنها از یکی از شکافهای(اسلات) دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید. دقت داشته باشید، برای انجام موفقیت آمیز افزودن دستگاه، حتما باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، این فرآیند را انجام دهید، نه با هیچ سیم کارت دیگری.
      صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی را مطالعه نمایید http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن شریفی شکیب · 2 روز پیش
    با سلام من فراموش کردم در فرودگاه رجیستر کنم راهنماییم کنید با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، برای رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا باید اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک انجام شود در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی:http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 5 روز پیش
    سلام برای من از دبی گوشی Lava R 3 note فرستادن چطوری رجیستری کنم بدون باز کردن گوشی ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 4 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شخص مسافر همراه خود دستگاهی را بیاورد، باید با اطلاعات شخص مسافر دستگاه ثبت و فعال شود و سپس به شما انتقال مالکیت داده شود
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی از طریق بارکد خوان توسط گمرک انجام می شود(جزئیات این مورد را از گمرک پیگیری نمایید)
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      در صورتی که دستگاه را به صورت پستی برای شما ارسال کرده اند، اداره پست در هنگام تحویل دستگاه به شما، اطلاعات شما و عوارض گوشی را دریافت کرده و به گمرک ارسال می‌کند سپس دستگاه شما ثبت و فعال می‌شود جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا علیزاده · 9 روز پیش
    سلام
    موبایل شیائومی خریدم و فراموش کردم فعالسازی را انجام بدهم و پیامکی هم برای یادآوری برای من ارسال نشده.
    بعد از گذشتن 2 یا3 هفته آنتن گوشی قطع شده الان من برای فعال سازی گوشی باید چیکار کنم تا آنتن برگردد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 9 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا صفحه "آموزش فرایند فعال سازی دستگاه" را مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      درصورتی که قادر به فعالسازی با دستگاه فعلی نیستید میتوانید فرایند را با تلفن همراه دیگری انجام دهید یا از درگاه های دیگر مانند سایت همتا و اپلیکیشن همتا انجام دهید.
      اپلیکیشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی · 12 روز پیش
    سلام گوشی هایی مثل برند های Hope رجیستری نمیخوان؟ چند تا مغازه ای که میرم میگن این گوشی ها رجیستری نیاز ندارن آیا این درسته؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر تمامی گوشی های همراه مشمول طرح اند میتوانید صفحه "می خواهم دستگاه اکبند خریداری کنم" را مطالعه فرمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Hojjat · 13 روز پیش
    سلام
    من بعد از خرید متوجه شدم imei گوشیم برای یک دستگاه دیگری است
    البته تو توضیحات سایت نوشته بود شناسه را تغییر داده اند
    اگه شکایت کنم میتونم به نتیجه ای برسم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 12 روز پیش
      سلام وقت بخیر به خریداران محترم توصیه می شود در صورتی که قصد خرید دستگاه با قابلیت نصب سیم کارت دارند جهت جلوگیری از متضرر شدن، حتما پیش از خرید از طریق #7777* استعلام اصالت نموده http://hmti.ir/04 و حتما مدل و برند ذکر شده در پاسخ استعلام اصالت HAMTA را با مدل و برند دستگاه و همچنین جعبه دستگاه تطابق دهند و در صورت هرگونه مغایرت، اکیدا از خرید دستگاه صرف نظر نمایند.
      ▪️در صورتیکه افرادی بدون اطلاع از جعلی بودن شناسه این دستگاه‌ها اقدام به خرید نموده و از این محل متضرر شده باشند، می توانند با مراجعه به سازمان‌ تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به ثبت و تنظیم شکوائیه و احقاق حقوق تضییع شده خود اقدام نمایند.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
      میخواهم دستگاه کارکرده (دست دوم) بخرم http://hmti.ir/old
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Raj Binit · 13 روز پیش
    I want to register my device but it's saying not registered on mobile network what should I do???as I try to register its showing emergency call only. Please suggest me what should I do??
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      Hello, , according to the approval of the headquarters and customs information, passenger mobile phone registry
      After declaring to the customs in the passenger hall, the passengers of Iranian citizenship must continue the registration process in the EPL system within one month https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      The citizen must apply to his / her mobile phone register "in person (citizen)) only at the nearest executive customs office after the expiration of one month from the date of presence of the citizens in the country."
      Device registration training for travelers traveling abroad http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی مددی · 14 روز پیش
    با سلام من دوتا تبلت با گارانتی شرکتی قبل از شروع طرح رجیستری خریده ام والان روی تبلت ها سیم کارت گذاشتم و پیامکی از طرف سامانه همتا برای من امد انتن دستگاهم رفته و در سامانه همتا ثبت نمیشود و نیاز به رجیستر دارد.باید چه کنم با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      سلام وقت بخیر با اجرای طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date) ، دستگاه‌هایی که قبل از شروع طرح در کشور با سیم کارت استفاده نشده باشند چون از مبادی قانونی کشور وارد نشده اند،نمی‌توانند به‌صورت دائم از خدمات شبکه‌های اپراتوری کشور استفاده نمایند و بنابراین پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.
      ،از سمت فروشنده پیگیری نمایید فروشنده موظف بوده کالای قانونی اصیل و دارای خدمات پس از فروش معتبر به خریدار عرضه نماید.
      چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیدپناهی · 14 روز پیش
    با سلام گوشی نوکیا حدود دو سال پیش خریده ام خط همراه اول گذاشتم هیچ مشکلی نبود و از گوشی یکسال است استفاده نکردم الان سیم ایرانسل قرار دادم از همتا پیام میاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 14 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 و همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا حسین نژاد · 16 روز پیش
    باسلام

    من دو تا تبلت برج 6 امسال خریدم که کد فعالسازی را قبول نمیکرد فروشنده گفت من تا زمانی که آنتن دارد براتون انجام میدم الان نزدیک به چهار ماه گذشته و فروشنده هم مکانش را عوض کرده ایا راه حلی برای ثبت و رجیستری دارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 16 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید. جهت رویت نام شرکت وارد کننده از شناسه دستگاه استعلام اصالت گرفته و مشخصات دستگاه را مشاهده کنید .http://hmti.ir/04 اطلاعات گارانتی در این صفحه موجود است http://hmti.ir/i و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
      و همچنین وضعیت دستگاه را در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 بررسی کنید در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید. آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10 آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی جعفریان · 19 روز پیش
    سلام خسته نباشید
    ببخشید من
    گوشی هانر رو قبل از داستان رجیستری خریداری کردم تا حالا مشکلی نداشتم سیمکارتم مشکلی پیدا کرده بود(پین رو اشتباه زده بودم ) رفتم سیمکارت جدید گرفتم گذاشتم تو دستگاه اس ام اس اومده قانونی نیست من الان کد فعال سازی از کجا بیارم وقتی اصلا گوشی مال قبل از رجیستری هست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date از دستگاه استفاده شده باید با سیم کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌ بوده، فرآیند افزودن http://hmti.ir/03 انجام شود
      جهت اطلاع از سیمکارت قبل از طرح ، صفحه ی عدم شناخت مالک قبلی را هم مطالعه نمایید http://hmti.ir/09
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سینا عباسی · 20 روز پیش
    سلام
    من میخواهم گوشی poco f3 gt سفارش بدهم از خارج از کشور
    این گوشی را در ایران می توان رجیستر کرد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      سلام وقت بخیر هر گوشی همراهی که از خارج کشور خریداری می شود و دارای مدل و برند معتبر باشد امکان ثبت مسافری آن وجود دارد در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرک، با خطای "اطلاعات برند و مدل گوشی مربوطه در سرویس همتا، در بانک اطلاعات گمرک یافت نشد" مواجه شدید باید جهت اضافه کردن مدل و برند دستگاه شما از گمرک پیگیری نمایید آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی منصوری · 20 روز پیش
    سلام. آیا ماژول سیم کارت sim800 مشمول طرح میشود در داخل خود ایران تهیه میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام وقت بخیر ماژول ها مشمول طرح << تاریخ مشمولیتhttp://hmti.ir/date >> رجیستری نیستند
      می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی نمایید
      درصورتی که پیامک هشدار دریافت کرده اید وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شویدقسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه<<دستگاه من مشمول طرح رجیستری نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام>>ثبت درخواست نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ysser · 23 روز پیش
    سلام وقت بخیر گوشی j5 2015 نیاز به فعال سازی همتا دارد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      سلام وقت بخیر دستگاهی که پیش از شروع طرح رجیستری (تاریخ مشمولیت ها: http://hmti.ir/date )مورد استفاده قرار گرفته نیازی به فعالسازی ندارد در صورت وجود مشکل می توانید از طریق سامانه شناسایی هوشمند مشکلات شناسه دستگاه و شماره همراه خود را وارد کنید تا به صورت سیستمی مشکل شما بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هایری · 24 روز پیش
    سلام وقت بخیر surface pro7+ هم لازم است در سامانه همتا ثبت کنیم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه را از خارج کشور خریداری نمودید طبق بخشنامه گمرک و بر اساس قانون کالای همراه مسافر در خصوص موبایل واره ها اعم از تبلت و ساعت های دارای سیم کارت به استحضار می رساند در صورتی که این دستگاه ها از خارج از کشور وارد ایران شده باشد ، مشابه روند ثبت دستگاه های موبایل ، نیازمند اظهار در لحظه ورود ، ثبت و پرداخت حقوق ورودی در گمرک هستند. آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
      در غیر این صورت هر دستگاهی که بعد از طرح رجیستری <<تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date >>از داخل ایران خریداری می شود باید موارد و شرایط درج شده در لینک زیر را داشته باشد در غیر اینصورت خریداری نشود
      می خواهم دستگاه آکبند (نو) بخرم http://hmti.ir/new
      میخواهم دستگاه کارکرده (دست دوم) بخرم http://hmti.ir/old
      همچنین می توانید جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری <<ستاره مربع 06 مربع>>
      دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    salar h · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید یکی از دوستانم یک گوشی آیفون داره سال تولید گوشی (2017)برای قبل از طرح رجیستری است ولی دو ساله گوشی را روشن کرده رجیستری نکرده ولی همچنان سرویس دهی دارد هیچ پیامکی هم مبنی بر غیر قانونی بودن یا رجیستری از سمت همتا ارسال نشده می توان دستگاه را خریداری کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر هر دستگاهی که از داخل ایران به صورت کارکرده خریداری می شود باید موارد و شرایط درج شده در لینک زیر را داشته باشد در غیر اینصورت خریداری نشود
      لطفا صفحه "میخواهم دستگاه کارکرده خریداری کنم http://hmti.ir/old"را مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی خاکی · 1 ماه پیش
    سلام .من گوشی آکبند سفارش دادم
    کد فعال سازی روی جعبه گوشی نیست
    به فروشنده هم دسترسی ندارم .چطور میتونم کد فعال سازی را بدست آورم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر لطفا به فروشنده دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دسترسی به فروشنده دستگاه، مشکل بود، می توانید از شرکت گارانتی کننده دستگاه نیز پیگیری نمایید و پس از احراز هویت، کد فعال سازی را دریافت نمایید.نام شرکت گارانتی در استعلام اصالت http://hmti.ir/04 سامانه همتا نمایش داده می‌شود اطلاعات گارانتی ثبت شده در سامانه جامع گارانتی http://hmti.ir/i صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم» http://hmti.ir/activationcode آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضاحسین پور · 1 ماه پیش
    سلام شماره دیگری که بنام خودم هست داخل گوشی قرار دادم پیامک جعل شناسه برای من اومده راهنمایی فرمایید
    سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد
      چنانچه سیم کارت مالک تخلیه شده باشد صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    .... · 1 ماه پیش
    سلام خطی که باهاش انتقال مالکیت زدم سوخته بعد واگذار شده الان بدون انتقال مالکیت بفروشم برای خودم مشکلی پیش نمیاد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد
      چنانچه سیم کارت مالک تخلیه شده باشد صفحه ی " بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده http://hmti.ir/15 " مطالعه نمایید.
      در غیر اینصورت از اپراتور سیم کارت جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید و اگر اپراتور سیم کارت اعلام کرد ، تخلیه سیم کارت اعلام شده است نامه رسمی مبنی بر اینکه سیم کارت تخلیه شده است از اپراتور سیم کارت دریافت نمایید و نامه اپراتور سیم کارت را جهت پیگیری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ببرید و از همان جهت اعلام تخلیه سیم کارت پیگیری نمایید.