شناسایی هوشمند مشکلات

جدول تاریخ مشمولیت

برند

تاریخ مشمولیت

Date

Brand

آیفون

1396/09/14

2017/12/05

iPhone

گوگل، موتورولا، بلک بری

1396/10/09

2018/01/09

Google, Motorola, BlackBerry

ال جی

1396/11/28

2018/02/17

LG

سامسونگ S9 و S9+

1396/12/08

2018/02/27

+SAMSUNG S9, S9

هوآوی، نوکیا

1396/12/19

2018/03/10

HUAWEI, NOKIA

سونی، تکنو، شیائومی

1396/12/26

2018/03/17

SONY, TECNO, Xiaomi

سامسونگ و بقیه نشان‌های تجاری

1397/02/01

2018/04/21

All SAMSUNG and other Smart Phones

ساعت هوشمند

1400/04/12

2021/07/03

Smart Watch

بارکدخوان، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA

1400/04/19

2021/07/10 Barcode Reader, Cell Phone to Landline Converter, PDA

تبلت لنوو

1400/05/02

2021/07/24

 Tablet (lenovo)

سایر نشان‌های تجاری تبلت

1400/05/09

2021/07/31

All other Tablets

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها


نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نوری · 6 روز پیش
    باسلام یه گوشی چندین سال دستمه نمیدانم به خط چه کسی رجیستر شده چکار کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 5 روز پیش
      با سلام وقت بخیر شماره کامل قابل دسترسی نیست در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد صفحه " عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 " را مطالعه کنید. همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات وضعیت دستگاه را بررسی نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    الهه رحیمی · 8 روز پیش
    سلام من یک گوشی ایفون 6 اس خریدم موقع خرید انتقال مالکیت ندادن و مشکلی هم برای گوشی به وجود نیومد چون مال سال 2013 هست و الان این گوشی رو فروختم آیا مشکلی به وجود میاد ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 8 روز پیش
      با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید گوشی الزامی است و فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
      چنانچه قادر به انجام فرایند نمی باشد دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورتی که همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohammad · 10 روز پیش
    سلام یک موبایل طرح آیفون رو برای انتقال مالکیت تا آخرین مرحله می‌رویم ولی پیامک پایانی نمی آید ، چاره چیست؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 10 روز پیش
      سلام وقت بخیر میتوانید با سیم کارت مالک دستگاه وارد سایت همتا به آدرس https://hamta.ntsw.ir شده و در قسمت تولید کد فعالسازی، کد دریافت کنید و سپس برای سیم کارت جدید خود فعال سازی انجام دهید.آموزش فعال سازی دستگاه: http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali · 19 روز پیش
    سلام بنده تبلت خریدم و کد فعالسازی را ندارم ممکنه راهنمایی کنید چطور میتونم سیم‌کارت فعالسازی کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 19 روز پیش
      سلام وقت بخیر،درصورتی که دستگاه را به صورت آکبند خریداری کرده اید وهنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
      می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ابراهیم مجاور · 26 روز پیش
    برادر من یک گوشی مدل سونی اورده و در گمرک ورودی ثبت کرده ولی هنگام ورود برای پرداخت عوارض گمرگ خطای ثبت قبلی imei
    اعلام میکنه که این قبلا ثبت شده و نمی توانم عوارض گمرکی را پرداخت کنم من باید چه کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      با سلام لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را که ازطریق کد دستوری #06#* دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی عشقی · 27 روز پیش
    این گوشی را از خواهرم گرفتم گوشی به اسم خودم نیست ویک خط خودم را رجیستری کردم ولی خط دوم بعد یک ماه غیر فعال شد بایدچیکارکنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که قبل از طرح رجیستری تاریخ مشمولیت http://hmti.ir/date تنها از یکی از اسلات دستگاه استفاده میکردید لطفا مطابق با آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 فرایند افزودن دستگاه را انجام دهید در غیر اینصورت وضعیت دستگاه را از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سحر · 27 روز پیش
    سلام ميخوام از امريكا يدونه گوشى اپل بيارم بايد توى فرودگاه رجیسترى بشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 27 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      2-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فریده مهدوی · 1 ماه پیش
    سلام روزتون بخیر، دیگه گوشی های مسافرتی توی ایران نمیشه رجیستری دائم انجام داد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر فرایند ثبت دستگاه مسافری مثل قبل امکانپذیر است مورد جدیدی ابلاغ نشده است
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امید کیائی · 1 ماه پیش
    سلام این پیامک برای من اومده چکار کنم
    مالک دستگاه، 091217zzz02 است،در صورت خرید از فروشنده کد فعالسازی گرفته و،،،،
    من گوشیم را ۷ ماهه خریدم ممنون میشم راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر در صورتی که شناسه(IMEI) داخل پیامک با شناسه دستگاه #06#* تطابق دارد صفحه پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد را مطالعه نمایید http://hmti.ir/p01 در صورت عدم تطابق با شماره 096366 تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سعید · 1 ماه پیش
    سلام من یک گوشی سامسونگ ده سال پیش گرفتم، میتونم بفروشمش به کسی؟ سیم کارت جدید قرار میدهم روش هیچ پیغامی نمیده که گوشی غیر فعال میشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،فرایند انتقال مالکیت درهنگام خرید و فروش ضرورت دارد صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد فروشنده موظف می باشد این فرایند را برای خریدار انجام دهد
      پیش نیاز این که بتوان دستگاهی را انتقال مالکیت داد این است که ابتدا تحت مالکیت قطعی سیم کارتی درآید. بنابراین، اگر قصد فروش دستگاهی را دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده(جدول تاریخ مشمولیت هر برند http://hmti.ir/date ) ، ابتدا به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم کارت خود درآورده و سپس به سیم کارت خریدار انتقال مالکیت دهید.
      آموزش افزودن دستگاه http://hmti.ir/03
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    صفا · 1 ماه پیش
    سلام سیم کارت پدرم را بر روی گوشی مادرم گذاشتیم پیامکی مبنی بر رجیستر نشدن دستگاه آمده درصورتیکه چندین ساله مادرم از گوشی استفاده می‌کرد در حال حاضر چیکار کنیم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    masoud maleki · 1 ماه پیش
    سلام.من گوشی را ۵فروردین به گمرک اظهار کردم،میخواستم برم دیگه فعلا هستم ایران ،گوشی را میتوانم ثبت کنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ثبت دستگاه باید با اطلاعات شخص مسافر در بازه زمانی 30 روز تعیین شده گمرک انجام شود بازه زمانی تعیین شده گمرک به اتمام رسیده است نمی توانید پرداخت عوارض دستگاه را انجام دهید
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    sa · 1 ماه پیش
    درود باتوجه به این که الان جلو واردات گوشی ایفون را گرفتند . دیگر امکان رجیستری هست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مرتضی حسنی · 1 ماه پیش
    با سلام
    با توجه به موضوع ممنوعیت واردات گوشی آیفون ؛ آیا گوشی های مسافری رجیستر می شوند ؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    جمال وطن خواه · 1 ماه پیش
    با سلام و‌قت بخیر من دستگاه کارت خوان سیار دارم خواستم‌ ببینم‌ نیاز ب ثبت هست،چجور ثبتش کنم،
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین · 1 ماه پیش
    سلام
    وقت بخیر
    گوشی من از سال ۲۰۱۸ دستم بوده و روشن بود ولی اسفندماه پیامکی برام اومد ولی دسترسی به جعبه گوشیم ندارم و حالا چند ماهه که گوشیم مسدود شده چکارش کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12 همچنین می توانید از طریق سایت همتا https://hamta.ntsw.ir گزینه شناسایی هوشمند مشکلات نیز وضعیت دستگاه را بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    mahdiakbari · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر یکی از آشناها برای من تبلت آورده است ولی کد یک بار مصرف ندارد چطوری رجیستری کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
      در غیر اینصورت اگر در استعلام قانونی اعلام شده و به صورت آکبند خریداری کرده اید و هنوز فعال نشده لطفا جهت دریافت کد فعالسازی به صفحه «کد فعالسازی را از کجا بدست آوریم؟» http://hmti.ir/activationcode مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید و فرایند فعالسازی را انجام دهید. http://hmti.ir/05
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 1 ماه پیش
    با سلام
    این یعنی انتقال مالکیت صورت گرفته یا نه؟؟
    نام دستگاه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      باسلام وقت بخیر در صورتی که پیامک تایید فعالسازی را دریافت کردید یعنی دستگاه برای شماره تلفن همراه شما ثبت شده است همچنین می توانید با شماره سیمکارتی که فرایند ثبت دستگاه را انجام داده اید وارد سایت همتا (https://hamta.ntsw.ir) شده در صورتی که در بخش مدیریت دستگاه شناسه ها قابل رویت می باشند، دستگاه به درستی ثبت گردیده است
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    نادری · 1 ماه پیش
    سلام گوشیم سامسونگ هستش ازسال۹۸ استفاده میکنم

    الان این پیام
    مالک دستگاه،شماره
    093583ZZZ11
    است
    درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#7777*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست
    راهنماییم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر چنانچه شناسه داخل پیامک هشدار با شناسه دستگاه #06#* تطابق دارد صفحه پیامک های هشدار کادر پیامک هشدار انتقال مالکیت دستگاه با شناسه (IMEI) استاندارد را مطالعه نمایید http://hmti.ir/p01 در صورت عدم تطابق با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فریبا · 1 ماه پیش
    سلام،
    من اطلاع نداشتم که گوشی همراهم باید در بدو ورود در فرودگاه ثبت بشه. اما تمام اسناد مالکیت گوشی رو میتونم ارائه بدم. با فرودگاه تماس گرفتم، گفتن نمیشه کاری کرد. میشه لطفا من را راهنمایی کنید؟
    سپاس
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر
      طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی http://hmti.ir/07