جدول تاریخ مشمولیت

برند

تاریخ مشمولیت

Date

Brand

آیفون

1396/09/14

2017/12/05

iPhone

گوگل، موتورولا، بلک بری

1396/10/09

2018/01/09

Google, Motorola, BlackBerry

ال جی

1396/11/28

2018/02/17

LG

سامسونگ S9 و S9+

1396/12/08

2018/02/27

+SAMSUNG S9, S9

هوآوی، نوکیا

1396/12/19

2018/03/10

HUAWEI, NOKIA

سونی، تکنو، شیائومی

1396/12/26

2018/03/17

SONY, TECNO, Xiaomi

سامسونگ و بقیه نشان‌های تجاری

1397/02/01

2018/04/21

All SAMSUNG and other Smart Phones

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
کاراکتر مانده.
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسین جلیلی · 20 روز پیش
    سلام وقت بخیر من گوشیمو پارسال خریدم
    الان پیام اومده ک‌مالکیت این دستگاه شما نمی باشید تا سه روز بعد قطع میشه بعد یه شماره هست گفته مالکیت این دستگاه این شماره س ک متاسفانه نمیدونم برای کیه چطوری این شماره را پیدا کنم انتقال مالکیت بدم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 20 روز پیش
      با سلام و وقت بخیر در صورتی که دستگاه را بعد از شروع طرح خریداری کرده اید جهت دریافت انتقال مالکیت به فروشنده مراجعه کنید در غیر اینصورت لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اسماعیلی · 23 روز پیش
    سلام شماره imei سیمکارت اول و دوم من یکسان هست، برای افزودن دستگاه به این مورد اشکال میگیره، چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      سلام وقت بخیر ضمن مطابقت شناسه روی جعبه و کد دستوری #06#* لطفا با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مصطفی دژبرد · 23 روز پیش
    سلام گوشی من قبل رجیستری روشن بوده، حالا میخام بفروشمش. نیازی به فعالسازی و رجیستری داره یا نه؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 23 روز پیش
      با سلام در صورتی که قبل شروع طرح دستگاه با سیمکارتی از دستگاه استفاده می کردید ابتدا فرایند افزودن دستگاه را با سیمکارت قبل طرح انجام دهید سپس فرایند انتقال مالکیت را برای خریدار انجام دهید.
      آموزش افزودن دستگاه
      http://hmti.ir/03
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه
      http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مینو طالبی · 24 روز پیش
    سلام وقت بخیر گوشی artel محصول کشور ازبکستان تو لیست گوشی ها نیست چه طور مشکلم رو حل کنم؟

    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 24 روز پیش
      با سلام و وقت بخیر لطفا جهت ثبت درخواست پیگیری، به میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://help.irica.ir مراجعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر قموشی · 1 ماه پیش
    سلام.چرا با انجام فرایند انتقال مالکیت،کد فعالسازی به شماره انتقال داده شده ،ارسال نمی شود.با تشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، سیم کارت باید داخل دستگاهی قرار گیرد که آنتن داشته باشد در غیر این صورت می توانید با شماره مالک وارد سامانه همتا قسمت تولید کد فعالسازی را زده و کد را دریافت کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر قموشی · 1 ماه پیش
    سلام.چرا با انجام فرایند انتقال مالکیت کد فعال سازی به شماره خریدار ارسال نمی شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، سیم کارت باید داخل دستگاهی قرار گیرد که آنتن داشته باشد در غیر این صورت می توانید با شماره مالک وارد سامانه همتا قسمت تولید کد فعالسازی را زده و کد را دریافت کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر قموشی · 1 ماه پیش
    با تشکر از راهنمایی قبلی.سوال دیگر و آن اینکه چرا با انجام فرایند انتقال مالکیت کد فعال سازی به شماره معرفی شده فرستاده نشده است؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، سیم کارت باید داخل دستگاهی قرار گیرد که آنتن داشته باشد در غیر این صورت می توانید با شماره مالک وارد سامانه همتا قسمت تولید کد فعالسازی را زده و کد را دریافت کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اکبر قموشی · 1 ماه پیش
    سلام چرا بعد از دادن شماره تلفن کد(رمز)ارسال نمی شود؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، سیم کارت باید داخل دستگاهی که آنتن دارد گذاشته شود تارمز عبور دریافت کنید درصورتی که سیم کارت آنتن دارد و رمز عبور دریافت نمیشود کد #100*7777*را وارد کرده و رمز عبور را میتوان مشاهده کرد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی محمدی · 1 ماه پیش
    خب اینکه از شماره ملی من سو استفاده شده باید به کجا شکایت کنم دادگستری تعزیرات پلیس فتا......؟ ممنون میشم کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      در صورتیکه بدون اطلاع مسافر برای ایشان سیمکارتی صادر شده باشد، این امکان برای او وجود دارد که با شماره‌گیری شماره 195 و یا با مراجعه به به آدرس اینترنتی https://195.cra.ir، نسبت به ثبت شکوائیه در «سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» اقدام نمایند.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    thisismulad · 1 ماه پیش
    سلام... یک گوشی ایفون 5 اس دسته 2 خریدم طرف گفت از اونور اوردم امریکا حالا تو سامانه میزنه غیر قانونیه و انتن ندارم ... بنظر میشه با ثبت در گمرک حل بشه؟؟ گوشی رو قبل از طرح ریجستری گرفته و سیم کارت داخلش ننداخته تورو خدا کمک کنید لااقل عوارض بدم درست شع چرا بفکر این طور مسایل نیستید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      سلام ثبت مسافری صرفا برای گوشی‌هایی هست که توسط شخص مسافر وارد کشور شده باشه و یا به صورت پستی وارد شده باشه، در غیر اینصورت در صورت شناسایی با آن برخورد می‌شود.در صورتی که دستگاه را داخل کشور خریداری می کنید و در پاسخ استعلام اصالت غیر قانونی ثبت شده است دستگاه را به فروشنده عودت دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    طبری · 1 ماه پیش
    سلام .من یک ایپد دست دوم خریدم و سیم کارت گذاشتم روش و سیم کارت غیر فعال شده.یکی دو روز فعال بود بعد اینجوری ش.از طرفی نه میشه اس ام اس داد و نه میشه دریافت کرد و هیچ اطلاع رسانی نمیشه از طریق سیم کارت دریافت کرد. ایا این غیر فعال شدن مربوط به طرح همتا هست ؟ ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 29 روز پیش
      با سلام دستگاه های ایپد هنوز مشمول این دوره از طرح همتا نمیباشد لطفا جهت بررسی وضعیت دستگاه شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی محمدی · 1 ماه پیش
    سلام من امروز متوجه شدم که از کد ملی من بابت ریجستر گوشی استفاده شده از کجا باید پیگیری کنم که به حقم برسم
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اقایی · 1 ماه پیش
    سلام .من یک موبایل سامسونگ از فامیلمون گرفتم که همکاراتون میگن که مسافری وارد شده و قانونی هم هست و اولین بار هم سیمکارت خودمو انداختم داخلش و یک ماه همتا بهم وقت داد تا فعالش کنم ولی وقتم تموم شد و من انجام ندادم الان هم قطع شده باید چکار کنم . به قسمت افزودن دستگاه که میرم همش ارتباط قطع میشه باید چیکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    هادی · 1 ماه پیش
    سلام
    بنده یه تبلت ایسوس برای برادرم خریدم. فروشنده گفت از موقعی که تبلت رو خریده سیمکارتی روش ننداخته . با این شرایط چطوری میشه با سیمکارت برادرم تبلت رو ثبت کنم؟ کد فعالسازی هم نداره. ممنون میشم راهنمایی کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام،دستگاه های تبلت همچنان مشمول طرح رجیستری نشده اند.لذا درصورتی که برای دستگاه شما پیامک از طرف همتا ارسال شده است، لطفا با شماره 096366 (مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا ثبت و بررسی گردد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدي · 1 ماه پیش
    سلام گوشي جي ال ايكس 1280 خريدم فروشنده كدرو اشتباهي داده و الان برا رجستري نياز به كد هست هيچ امكان دسترسي به فروشنده نيست من چكاركنم.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام در صورتی که به فروشنده دسترسی ندارید با شرکت گارانتی دستگاه خود تماس برقرار کنید تا کد فعال سازی صحیح دستگاه را به شما اعلام کنند، لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    احمدي · 1 ماه پیش
    سلام من يه گوشي ساده Glx 1280
    خريدم وفروشنده اشتباهي كد فعال سازي رو بهم داده و تحت هيچ شرايطي دسترسي ندارم به فروشنده برا كدفعال سازي الان چكاركنم كه كد به دستم برسه.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام در صورتی که به فروشنده دسترسی ندارید با شرکت گارانتی دستگاه خود تماس برقرار کنید تا کد فعال سازی صحیح دستگاه را به شما اعلام کنند، لطفا به صفحه «آموزش فعال سازی دستگاه» مراجعه کرده و کادر آبی رنگ با عنوان «کد فعال سازی را از کجا به دست آوریم» را به دقت مطالعه فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    غلامرضا قیومی · 1 ماه پیش
    سلام ببخشید یه پیامی برای من اومد درموردریجستری و گفت ک درشبکه سرویس نخواهید گرفت دیگه ن میتونم زنگ بزنم ن پیام بدم میشه بگید مشکل چیه باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر با توجه به نامشخص بودن وضعیت دستگاه لطفا شناسه دستگاه از طریق کد دستوری #06#* یادداشت نموده و با شماره096366(مرکز تماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل فرمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علی اشیفته · 1 ماه پیش
    سلام گوشی من قبل ریجستری نمی‌خواست قبلا الان گوشی هیچی نمیاره نشانه‌ای شده میخوام وارد سامانه شم اما نمیاره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام

      سوال شما مبهم میباشد لطفا واضحتر سوال خود را مطرح نمایید یا با سامانه تماس برقرار کنید:096366
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mehrsa zahed · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید موقعی که من گوشی رو تهیه کردم فروشنده کد فعال سازی رو بهمن نداد الان که به همون جا میبرم واسه ریجستری میگن که درست نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید

    باتشکر
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام

      برای دستگاه هایی که داخل کشور خریداری می شوند باید دستگاه در پاسخ استعلام اصالت قانونی باشد و با کد فعال سازی فرایند فعال سازی انجام شود درغیر این صورت دستگاه را به فروشنده عودت دهید درصورتی که فروشنده همکاری نمیکند می‌توانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت اینترنتی شکایت نمایید.http://hmti.ir/new
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سارا حقیقی · 1 ماه پیش
    سلام و خسته نباشید.
    برای من یک گوشی سامسونگ از خارج آورده شده, بنده سوالی داشتم. آیا بعد از پرداخت عوارض گمرک, کد فعالسازی باید با سیمکارت مسافر که در گمرک ثبت شده استفاده بشه و بعد از فعالسازی به من انتقال مالکیت داده شه؟ یا اینکه بنده با سیمکارت خودم میتونم کد همتا رو استفاده کنم و گوشی با سیمکارت من فعال بشه؟
    ممنونم از پاسخ شما
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر،کد فعالسازی به شماره ای که داخل گمرک ثبت شده ارسال میشود وبعد از دریافت کد میتوان با هر شماره ای فرآیند فعالسازی را انجام دهید.