شناسایی هوشمند مشکلات

جدول تاریخ مشمولیت

برند

تاریخ مشمولیت

Date

Brand

آیفون

1396/09/14

2017/12/05

iPhone

گوگل، موتورولا، بلک بری

1396/10/09

2018/01/09

Google, Motorola, BlackBerry

ال جی

1396/11/28

2018/02/17

LG

سامسونگ S9 و S9+

1396/12/08

2018/02/27

+SAMSUNG S9, S9

هوآوی، نوکیا

1396/12/19

2018/03/10

HUAWEI, NOKIA

سونی، تکنو، شیائومی

1396/12/26

2018/03/17

SONY, TECNO, Xiaomi

سامسونگ و بقیه نشان‌های تجاری

1397/02/01

2018/04/21

All SAMSUNG and other Smart Phones

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ماهور · 2 ماه پیش
    سلام من تبلتم رو سال نودو پنج خریدم ولی چون نیازی نداشتم توش سیمکارت ننداختم.امروز که مجبور شدم سیمکارت بندازم توش میگه دستگاه غیر قانونی است چیکار کنم؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های تبلت مشمول طرح رجیستری نمی باشند؛ لطفا همین صفحه را مطالعه کنید.
      لطفا جهت بررسی، به سایت همتا https://hamta.ntsw.ir مراجعه فرمایید و در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه «دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام» را انتخاب نموده و ثبت درخواست انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سلمان خفاجه · 2 ماه پیش
    شناسه روی شیاردوم هست باشناسه های دستگاهم مغایرت دارد
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر ،لطفابا شماره مالک دستگاه وارد سامانه همتا http://hamta.ntsw.ir شوید در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات درزیر شاخه <<شناسه دستگاه imeiمن باشناسه دستگاه ثبت شده در همتا تطابق ندارد >>ثبت مشکل نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سلمان خفاجه · 2 ماه پیش
    سلام گوشیم آنتن نمیده میزنه روی شبکه ثبت نشده ثبت همتا هم کردم خوب شد باز دوباره همینطور شده؟ چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه پیامک هشداری از طرف همتا دریافت نمودید و مشکل آنتن دهی دارید به صفحه «پیامک های هشدار» http://hmti.ir/12 مراجعه فرمایید و مطابق با پیام دریافتی اقدام نمایید. در غیر ایت صورت، سلامت دستگاه را به لحاظ سخت افزار و سیم کارت را از طرف اپراتور بررسی نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین خرمی · 2 ماه پیش
    سلام آیا تبلت ها هم نیاز به رجیستری دارند ؟ یا مثل گذشته نیاز نیست ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، تبلت ها مشمول طرح رجیستری نمی باشند لطفا همین صفحه را مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر علی · 2 ماه پیش
    سلام میگه ای ام ای معتبر نیست باید چیکار کنم ؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      باسلام وقت بخیر، لطفا 15 رقم ابتدای شناسه دستگاه را به صورت صحیح وارد کنید و سپس فرآیند مربوطه را انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر · 2 ماه پیش
    سلام تبلت من همتا پیام میده مدل و برند در سامانه ثبت نشده و از تاریخ ۹۹/۳/۴سرویس نخواهد گرفت و هر چی ای ام ای هم میزنم میگه نامعتبره چیکار کنم ای ام ای من تایید شه. واگه قاچاق بود بدون سیمکلرت استفاده کنم هیچی نمیشه؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های تبلت مشمول طرح رجیستری نمی باشند؛ لطفا همین صفحه را مطالعه کنید.
      لطفا جهت بررسی، به سایت همتا https://hamta.ntsw.ir مراجعه فرمایید و در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات زیر شاخه «دستگاه من تلفن همراه نیست اما پیامک هشدار دریافت کرده ام» را انتخاب نموده و ثبت درخواست انجام دهید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فاطمه سبزه یی · 2 ماه پیش
    سلام روزتون بخیر من یک سوال داشتم برای من یک گوشی ایفون 11 ارسال شده ( یعنی کادو برام فرستادن ) من ازهیچ مرزی وارد یا خارج نشدم چطور میتونم این گوشی رو ریجستر کنم ممنون از راهنمایی شما
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    اسماعیل · 2 ماه پیش
    سلام من یک دستگاه پولی hope s66mini خریدم فروشنده میگه برشکاری شده اما واسم پیامک اومده که از یکماه بعد دیگه این گوشی سرویس نمیده باید چیکار کنم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه دستگاه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید. در صورت عدم همکاری فروشنده میتوانید ثبت شکایت انجام دهید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 ماه پیش
    سلام من یک گوشی مینی فون هوشمند از چین خریدم و یکی از دوستان که مسافر بوده برایم آورده ایران. آیا مشکلی برای رجستری آن هست. از لطفتون سپاسگزارم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا شناسه های 15 رقمی دستگاه را یادداشت نمایید و با شماره 096366 تماس حاصل نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد · 2 ماه پیش
    سلام آیا اگر از گوشی که قبل سال 96 خریداری شده بدون انتقال مالکیت استفاده کنم مشکل ایجاد میشه برام
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، خیر نیازی نیست؛ اما درصورتی که میخواهید خرید و فروشی انجام دهید حتما باید فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید.
      آموزش انتقال مالکیت دستگاه: http://hmti.ir/06
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا · 2 ماه پیش
    سلام من گوشیم رو سال ۹۶ گم کردم
    امروز از سایت همتا سریال گوشمو جستو جو کردم دیدم شماره ای از گوشیم استفاده میکنه ولی شماره رو کامل نمیاره چطور میتونم شماره کامل رو به دست تا ازش شکایت کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر این موارد از سمت سامانه همتا قابلیت پیگیری ندارد لطفا از سمت مراجع قضایی پیگیری کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 ماه پیش
    سلام، خسته نباشید، من تاریخ ۲۸ دی گوشی مسافری آوردم، تا الان هنوز روشن نکردم که رجیسترش کنم، آیا هنوز میتونم با پاسپورت خودم رجیستر کنم یا ۳ ماه مهلت تموم شده؟ چون بخاطر کرونا از اسفند ماه کسی پاسپورتش مهر ورود نخورده
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، از گمرک اطلاع بگیرید. هر دستگاهی که اطلاعاتش از طرف گمرک به صورت صحیح در اختیار همتا قرار گیرد، همتا آن را ثبت خواهد کرد اما جزییات ضوابط گمرک در ثبت دستگاه های مسافری را باید به صورت دقیق تر از گمرک جویا شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Mohammad · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من گوشیم سامسونگ گلگسی جی فایو هستش قبل سامانه داشتم ازش استفاده میکردم اما الان اصلا نمیتونم از خطم استفاده کنم و یادم نمیاد از کجا خریدم خیلی ممنونم ازتون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، لطفا با سیم کارتی که قبل طرح رجستری (بر اساس مطالعه همین صفحه) بر روی دستگاه قرار داشته فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 انجام دهید.
      چنانچه بعد از انجام فرآیند مربوطه همچنان مشکل آنتن گیری داشتید از سلامت دستگاه به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت از سمت اپراتور مطمئن شوید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حامد · 2 ماه پیش
    سلام ببخشید من گوشیمو قبل از این طرح همتا خریدم مدتی بود استفاده نمیکردم الان سرویس نمیده همه چیزشم درسته چرا نباید سرویس نداشته باشه ثبتم نمیشه چرا؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، تمامی دستگاه هایی که قبل از طرح رجستری (بر اساس مطالعه همین صفحه) با سیم کارتی استفاده شده اند داخل سامانه همتا ثبت قانونی گردیده اند؛ لذا چنانچه قبل از طرح از دستگاه استفاده می نموده اید لطفا با سیم کارتی که قبل طرح رجستری بر روی دستگاه قرار داشته فرآیند افزودن دستگاه http://hmti.ir/03 انجام دهید. چنانچه بعد از انجام فرآیند مربوطه همچنان مشکل آنتن گیری داشتید از سلامت دستگاه به لحاظ سخت افزاری و سیم کارت از سمت اپراتور مطمئن شوید.
      و در صورتی که پیش از طرح رجستری استفده نشده، در سامانه غیرقانونی شناسایی می گردد و امکان ثبت ندارد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سامان نیلی · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید یه عدد گوشی نوکیا مدل 230خریداری کردم به اسم کسی نیست و داخل سایت اصالت دسگاه میزنم میگه غیرقنونی چکر باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، چنانچه دستگاه در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شود، با قرار دادن سیم کارت بر روی آن، بعد از یک بازه 30 روزه آنتن دهی دستگاه قطع گردیده لذا دستگاه را به فروشنده عودت دهید. در صورت عدم همکاری فروشنده میتوانید ثبت شکایت انجام دهید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سجاد راستین · 2 ماه پیش
    سلام میخام تبلت سامسونگ بخرم بدون رجیستر آیا درسته که تبلت نیاز به رجیستر نداره؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، دستگاه های تبلت مشمول طرح رجستری نمی باشند. لطفا صفحه همین صفحه را مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهروز باقری · 2 ماه پیش
    سلام و درود. برای بنده یه گوشی سامسونگ نوت 8 از المان توسط برادرم ارسال شد و در دهه اول اسفند 98 اولین بسته اینترنتی رو برای خطم خریدم و در حین استفاده پیام عدم ثبت دستگاه برام اومده و
    حال از شما تقاضا دارم کمی مساعدت کنید تا بتونم از گوشی مجددا استفاده کنم. ممنونم
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      سلام وقت بخیر، دستگاهی که بصورت مسافری وارد کشور شده بیش از۳۰ روز سرویس نخواهد گرفت در صورتی که قصد استفاده بیش از ۳۰ روزدر داخل کشور را دارید نسبت به پرداخت عوارض در گمرک اقدام نمایید. لطفا به صفحه «آموزش ثبت دستگاه برای مسافران سفرهای خارجی» http://hmti.ir/07 مراجعه فرمایید و مطالعه نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد · 2 ماه پیش
    سلام خسته نباشید من تلفن همراه نو خریدم اما مالکی نداره و مال هیچ سیم کارتی نیست چطور باید تلفن همراهی که بدون مالک هست رو مالکیت کنم ممنون میشم کمکم کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، در رابطه با دستگاه آکبند خریداری شده لطفا به صفحه «میخواهم دستگاه اکبند خریداری کنم» http://hmti.ir/new مراجعه فرمایید و مطالعه کنید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امیر سعیدی · 2 ماه پیش
    سلام من یه گوشی گرفتم سال گذشته
    تلفن در سامانه همتا ثبت شده مالکیت ب اسم یکی دیگه س در زمان خرسد انتقال مالکیت انجام ندادم
    الان خواستم گوشی انتقال بدم متاسفانه شماره ی کسی ک ازش خریدمش ندارم
    باید چکار کنم الان ک مالکیت ب اسم خودم بشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر، دریافت انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش الزامی می باشد. لطفا جهت دریافت مالکیت دستگاه به فروشنده مراجعه فرمایید. چنانچه موفق به دریافت مالکیت نشدید دستگاه را به فروشنده عودت دهید و در صورت امتناع ثبت شکایت فرمایید.
      آموزش ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی : http://hmti.ir/10
      آموزش ثبت شکایت در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : http://hmti.ir/11
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مهدی بسطامی پور · 2 ماه پیش
    سلام .. من یک گوشی آیفون 7 را در بهمن 1395 خریدم ( قبل از شروع طرح) و بیست روز پیش روشن کردم از همتا پیام امد که دستگاه شما قانونی است و باید کد فعالسازی را وارد کنید و از فروشنده بگیرید ،فروشنده میگه اون زمان اصلا کد فالسازی نبوده و اطلاعات جدول خود شما هم تایید میکند که نبوده است ، الان هم دستگاه غیر فعال شده ست من چه باید بکنم ؟؟؟؟؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 2 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر لطفا جهت بررسی شناسه(imei) دستگاه خود را ازطریق کد دستوری #06#* وروی جعبه دستگاه دریافت کرده و با شماره 096366 (مرکزتماس طرح ثبت تلفن همراه) تماس حاصل نمایید.