شناسایی هوشمند مشکلات

خطاهای "استعلام شناسه از سامانه همتا"

 

1- خطا در استعلام شناسه از سامانه همتا

با عنایت به پیاده‌سازی ارتباط برخط بین سامانه جامع امور گمرکی و سامانه همتا جهت ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری، به اطلاع کلیه کاربران سایت ثبت گوشی مسافری می‌رساند که خطا با عنوان "خطا در استعلام imei از سامانه همتا" بعلت تقاضای زیاد کاربران در ساعت‌های شلوغی سایت گمرک نمایش داده می‌شود و ارتباطی به سامانه همتا ندارد.

لذا توصیه می‌شود در ساعات دیگری به ثبت گوشی مبادرت ورزید و از مراجعه حضوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت خودداری فرمایید، چراکه مشکلی از جانب سامانه همتا در این حالت وجود ندارد و با مراجعه حضوری نیز این مشکل برطرف نخواهد شد.

 

2- خطای نبودن اطلاعات دستگاه در سرویس همتا به گمرک

"معرفی میز خدمت الکترونیک گمرک جمهوری اسلامی ایران"

در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرک، با خطای "اطلاعات برند و مدل گوشی مربوطه در سرویس همتا، در بانک اطلاعات گمرک یافت نشد" مواجه می شوید، می توانید از طریق help.irica.ir اقدام به ثبت درخواست پیگیری در گمرک نمایید تا درخواست شما بررسی گردد.

 

3- خطای عدم تطابق تعداد شناسه

خطا در استعلام imei از سامانه همتا: تعداد شناسه‌های وارد شده (IMEI) با تعداد شناسه این مدل دستگاه مطابقت ندارد.

هشدار: مسافر گرامی، در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرگ، با این خطا مواجه می‌شوید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱- با وارد کردن شناسه (IMEI)، سامانه، به صورت خودکار تعداد اسلات شناسه (IMEI) های آن را تشخیص داده و تا زمانی که تمام این شناسه (IMEI) ها را به صورت صحیح وارد نکنید اجازه ثبت دستگاه را به شما نمی‌دهد.

۲- اگر دستگاه تان دو سیمکارته است، باید به کمک علامت مثبت سبزرنگ، شناسه (IMEI) دوم خود را نیز وارد نمایید.

۳- اگر با این خطا مواجه شدید ولی از تعداد اسلات دستگاهتان مطمئن هستید، با مرکز پاسخگویی همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.

 

4- خطای عدم تطابق برند و مدل دو شناسه وارد شده

مسافر گرامی، در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرگ، با این خطا مواجه می شوید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱- این خطا یعنی برند و مدل شناسه های (IMEI) وارد شده با یکدیگر مطابقت ندارد و به همین دلیل امکان ثبت آن وجود ندارد.

۲- دقت داشته باشید در دستگاه های معتبر، هر ۴ شناسه (شناسه چاپ شده روی جعبه، پشت باتری، #06#* و پیامک همتا) یکسان هستند.

بنابراین اگر در زمان ثبت دستگاه تان در سامانه گمرک، این خطا را دریافت می کنید پیش از هر اقدامی، حتما مطمئن شوید شناسه (IMEI) های دستگاه تان را به درستی وارد کرده اید. در صورتی‌که از صحت شناسه‌های وارد شده، اطمینان دارید، با مرکز پاسخگویی همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.

 

5- خطای نامعتبر بودن شناسه دستگاه

مسافر گرامی، در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرگ، با این خطا مواجه می شوید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱- این خطا یعنی شناسه (IMEI) وارد شده نامعتبر است و به همین دلیل امکان ثبت آن وجود ندارد.

۲- دقت داشته باشید در دستگاه های معتبر، هر ۴ شناسه (شناسه چاپ شده روی جعبه، پشت باتری، #06#* و پیامک همتا) یکسان هستند.

بنابراین اگر در زمان ثبت دستگاه تان در سامانه گمرک، این خطا را دریافت می کنید پیش از هر اقدامی، حتما مطمئن شوید شناسه (IMEI) های دستگاه تان را به درستی وارد کرده اید. در صورتی‌که از صحت شناسه‌های وارد شده، اطمینان دارید، با مرکز پاسخگویی همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.

 

6- خطای یکسان بودن شناسه ها

مسافر گرامی، در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرگ، با این خطا مواجه می شوید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱- امکان ثبت مسافری برای دستگاهی که شناسه‌های (IMEI) آن یکسان هستند وجود ندارد.

۲- دقت داشته باشید شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#* روی دستگاه، قابل مشاهده است. بنابراین با شماره‌گیری این کد از یکسان بودن شناسه‌های خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین بسته به اینکه سیمکارت تان را در کدامیک از اسلات های دستگاه قرار داده باشید، در پیامک هشدار همتا نیز، شناسه (IMEI) مربوطه ذکر می شود.

دقت داشته باشید در دستگاه های معتبر، هر ۴ شناسه (شناسه چاپ شده روی جعبه، پشت باتری، #06#* و پیامک همتا) یکسان هستند.

بنابراین اگر در زمان ثبت دستگاه تان در سامانه گمرک، این خطا را دریافت می کنید پیش از هر اقدامی، حتما مطمئن شوید شناسه (IMEI) های دستگاه تان را به درستی وارد کرده اید.

 

7- خطای فعال بودن شناسه در داخل کشور

مسافر گرامی، در صورتی که در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرگ، با این خطا مواجه می شوید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱- این خطا یعنی شناسه (IMEI) دستگاه شما قبلا در داخل ایران ثبت شده و بنابراین امکان ثبت مجدد آن وجود ندارد، به عنوان نمونه، اگر شما قبل از شروع طرح رجیستری، از دستگاه تان داخل ایران استفاده کرده باشید، به استناد آن، دستگاه تان قانونی شده و در حال حاضر هیچ نیازی به پرداخت عوارض نبوده و می توانید بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید.

۲- اگر در استعلام اصالت شناسه (IMEI) دستگاه تان از #۷۷۷۷*، به شما گفته می شود که دستگاه تان غیرقانونی است و در زمان ثبت در سامانه گمرک، با این خطا مواجه می شوید، یعنی شناسه (IMEI) دستگاه تان، قبلا بنا به دلایلی، غیرفعال شده و هم اکنون امکان ثبت آن نیست.

در هر صورت جهت دریافت راهنمایی دقیق تر درباره این خطا، پس از یادداشت ۱۵ رقم ابتدایی تمام شناسه (IMEI) های گوشی خود، با مرکز پاسخ گویی همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.

 

مشاهده سوالات متداولمشاهده پیامک های هشدارمشاهده تمامی آموزش هامشاهده اخبار و اطلاعیه ها

نظری بنویسید...
شما به سایت وارد نشده اید
یا ارسال به عنوان یک مهمان
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    saeed · 2 روز پیش
    سلام من یه هفته هست دارم تلاش میکنم گوشیم رو رجیستری کنیم مدام پیغام خطا در اتصال به همتا میده .... خب من الان باید چکار کنم؟ مهلتم تموم بشه کی جوابگو هست؟ از ساعت ۸ صبح تست میکنم خطا میده ۳ شب میزنم خطا میده ... یه بررسی کنید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سلام منیه گوشی لنوو · 6 روز پیش
    سلام من یک گوشی لنوو دارم ولی هر دو سریال یکسانه الانم میخوام افزودن دستگاه بزنم نمیشه
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 6 روز پیش
      سلام وقت بخیر چنانچه با شماره گيري #06#* بر روي دستگاه شناسه ها را یکسان مشاهده مي‌کنيد لطفا وارد سایت همتا به ادرسhttps://hamta.ntsw.ir شوید و در قسمت ثبت و پیگیری مشکلات موضوع <<هر دو شناسه دستگاه یکسان است و در افزودن مشکل دارم>>ثبت درخواست نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    فريده · 8 روز پیش
    سلام. متاسفانه من هم چندين روز است كه براي ثبت گوشي مسافريم تلاش ميكنم اما مدام با خطاي زمان تردد گمرك مواجه ميشوم در حاليكه ٢٠ روز از زمان ورودم گذشته. گمرك هم پاسخگو نيست و نميدانم اگر اين مشكل سايت گمرك حل نشود چطور بايد رجيستري را انجام بدهم. كاش همتا با گمرك همكاري كرده و اين مشكل را هرچه سريعتر حل و اطلاع رساني كنند كه وقت ما هم براي انجام مقررات ثبت تلفن همراه اينقدر تلف نشود
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    مسعود · 8 روز پیش
    سلام خسته نباشید من میخواستم یه گوشی رجیستر کنم ولی خطای تردد میده با گمرک تماس گرفتم میگه با پلیس گذرنامه تماس بگیرید و به ما مربوط نیست با پلیس گذرنامه تماس گرفتم که اصلا جواب ندادن.هم با پلیس گذرنامه شهرمون تماس گرفتم هم با پلیس گذرنامه مرکزی تهران ولی هیچکدوم جواب ندادن.چیکار باید کرد؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    ارشام فرخی · 11 روز پیش
    خطای "خطا در دریافت پاسخ اعتبار شماره تلفن از سازمان مربوطه" به چه معناست
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پارسا · 13 روز پیش
    سلام من در بخش وضعیت شناسه دستگاه imei رو میزنم هی خطا میده چکار کنم ؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 13 روز پیش
      سلام وقت بخیر لطفا صفحه عدم شناخت مالک قبلی کادر حالت‌های مختلف نمایش شماره مالک را http://hmti.ir/09 مطالعه فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محسن تراشی · 13 روز پیش
    با سلام. پسر عمه ی من یک عدد گوشی cat s62 pro nfc از هلند برای من خریده و آورده! دو هفته بیشتر نشده که ایشون وارد ایران شدن، در بدو ورود اظهار به ورود گوشی در گمرک کردن و کار ثبت اولیه رو انجام دادن! اطلاعات گوشی رو با مراجعه ی حضوری به گمرک فرودگاه امام خمینی چک کردم و درست بود. توی سایت همتا هم که بررسی مشکل میزنم میگه هیچ مشکلی نداره!! ولی وقتی توی سایت epl میخوام ثبت و پرداخت عوارض رو انجام بدم، این خطا رو میده: " تارخ تردد بر اساس اطلاعات دریافت شده از پلیس گذرنامه قدیمی است و در بازه ی مجاز برای ثبت تلفن همراه قرار ندارد". ایشون دو هفته بیشتر نیست که وارد کشور شدن، و سامانه بسته بوده تا امروز. حالا که سامانه اوکی شده، چرا بهم این خطا رو میده؟ آیا لزوما باید برم سراغ گذرنامه ی یک مسافر دیگه؟ چرا با وجود ثبت و اظهار اولیه در گمرک فرودگاه امام خمینی، باز هم این خطای اینچنینی رو میده بهم؟؟
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    پژمان · 18 روز پیش
    سلام و خسته نباشید شرمنده من دیروز گوشیمو تو گمرک ثبت کردم ولی هنوز نیومده تو سیستم نمیدونم چرا بعدش از یه شایت دیگه هزینه گمرک رو پرداخت میکنم اصلاحیه میخوره لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 18 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا در بدو ورود اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    سید احمد حسینی · 23 روز پیش
    خطا در استعلام imei از سامانه همتا : سرویس دهنده در دسترس نمی باشد،لطفا بعدا تلاش فرمایید
    3 روز پرداخت انجام دادم ارسال به همتا نمیخوره
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 22 روز پیش
      سلام وقت بخیر با عنایت به پیاده‌سازی ارتباط برخط بین سامانه جامع امور گمرکی و سامانه همتا جهت ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری، به اطلاع کلیه کاربران سایت ثبت گوشی مسافری می‌رساند که خطا با عنوان "خطا در استعلام imei از سامانه همتا" بعلت تقاضای زیاد کاربران در ساعت‌های شلوغی سایت گمرک نمایش داده می‌شود و ارتباطی به سامانه همتا ندارد در صورتی که خطا در استعلام شناسه از سامانه همتا با چندین بار ثبت در گمرک برطرف نشد از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    بهزاد · 26 روز پیش
    خطای مرچنت یعنی چی
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، برای رجیستری تلفن همراه مسافری ابتدا در بدو ورود باید اطلاعات مسافر و گوشی اظهار شود در سالن مسافری و ثبت اطلاعات توسط گمرک انجام شود در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد و این خطا دریافت می شود جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 26 روز پیش
    سلام ،
    من از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی وارد شدم و گوشی رو هم در گمرک ثبت کردم . من سیم کارت به نام خودم نداشتم و
    شماره همراه پدرم را برای ثبت دادم . از شخصی که ثبت می کرد هم پرسیدم گفت مشکلی نیست که شماره تماس به نام خود شما نیست. امروز سعی به ثبت گوشی کردم ولی خطای عدم تطابق کد ملی مسافر با صاحب خط داد ، و متاسفانه عمليات لغو شد.

    ممنون می شم من رو راهنمایی کنید که چه کار باید بکنم.

    مرسي
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 26 روز پیش
      سلام وقت بخیر باتوجه به نوع طراحی سامانه توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران، شماره گذرنامه، کد ملی و شماره سیمکارت باید متعلق به شخص مسافر باشد در هر صورت، برای دریافت راهنمایی دقیق تر، با گمرک ارتباط بگیرید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    علیرضا · 1 ماه پیش
    سلام
    من وقت ورود به کشور به گمرک اعلام نکردم گوشی رو تا اینکه قطع شد. الان میشه فعالش کرد؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه مسافری
      ابتدا در بدو ورود اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک
      مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister
      شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید
      در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد
      جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رحماني · 1 ماه پیش
    با سلام
    با وجود گذشت ١٠روز از زمان ورود و ثبت گوشي هنگام ورود و همچنين مراجعه در ساعات مختلف روز به سامانه فرامرزي گمرك همچنان پيام زير مشاهده مي شود :

    خطا در استعلام imei از سامانه همتا

    گوشي آيفون مدل ١٢ پرو
    هنگام ورود به كشور پس از مراجعه به باجه مربوطه پيامك ثبت دريافت شد.
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر این خطا بعلت تقاضای زیاد کاربران در ساعت‌های شلوغی سایت گمرک نمایش داده می‌شود و ارتباطی به سامانه همتا ندارد.لذا توصیه می‌شود در ساعات دیگری به ثبت گوشی مبادرت ورزید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    رامین · 1 ماه پیش
    سلام من 2 روز پیش وارد کشور شدم و در فرودگاه برای ریجستر اقدام کردم و شماره تلفن و و پاسپورت و اطلاعات تلفن را ازم گرفت ولی هیچ لینکی برای من نیامده و یه سایتی روی شیشه بود که گفت از این عکس بگیر و کاراتو انجام بده ولی اصلا باز نمیشه و نمیدونم باید چکار کنم و کجا برم . لطفا کمک کنید
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، رجیستری تلفن همراه (نو و کارکرده) مسافری ۱-اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک ۲-مسافران تابعیت ایرانی باید در ادامه فرآیند رجیستری در سامانه EPL ظرف مدت یک ماه انجام دهند https://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نمایید در صورت عدم اظهار بدلیل محدودیت های سیستمی پس از خروج از سالن مسافری امکان رجیستری وجود ندارد جهت اطلاع بیشتر از گمرک پیگیری نمایید.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن بهرامی · 1 ماه پیش
    ممنونم بله درسته از یک ماه گذشته
    الان داخل استان قزوین مکانی وجود داره که بتونن اقدام به تمدید کنن؟
    تشکر میکنم ??
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    حسن بهرامی · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید
    اطلاعات رو همه درست میزنم ولی خطای استعلام شناسه فراگیر اتباع خارجی میزنه
    چیکار باید بکنم؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیر طبق مصوبه ستاد و اطلاع رسانی گمرک، در خصوص مسافرین اتباع خارجی دارای گوشی تلفن همراه ، در بدو ورود و در سالن مسافری و قبل از خروج گمرک اظهار به گمرک در سالن مسافری و ثبت اطلاعات گوشی توسط گمرک و شخص اتباع میبایست صرفا پس از انقضا مدت یک ماهه از تاریخ حضور اتباع در کشور نسبت به رجیستر گوشی خود به صورت "حضوری (شخص اتباع)" و در نزدیکترین گمرک اجرایی مسافری اقدام نماید لذا ثبت اطلاعات از طریق سایت epl برای اتباع امکان پذیر نمی باشد.
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمدرضا عبدی · 1 ماه پیش
    سلام وقت بخیر

    بنده در مرحله ورود اطلاعات گمر ک و گذرنامه خطای ( خطا در استعلام شناسه تلفن همراه از سامانه مرچنت : اطلاعات نمی باشد ) را میدهد.

    لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    متشکر
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    محمد رضا · 1 ماه پیش
    سلام الان من افزودن دستگاه رو میزنم میگه موفق اون سیم‌کارتی که ثبت شده نیست خودش ثبت میشه؟
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      در غیر این صورت لطفا مشکل خود را واضح تر بیان فرمایید
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    Ali.sh · 1 ماه پیش
    سلام خسته نباشید.من یک گوشی نو خریداری کردم و داخلش سیمکارت گذاشتم وقتی روشن شد پیام امد که گوشی شما قانونیه ولی باید ریجستر شه حالا من کد *7777# رو میگیرم‌اخطار error occurred (536) میده همش.میخواستم بدونم‌موردی چیزی داره یا خیر.ممنون
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      با سلام وقت بخیر در صورتی که با قرار دادن سیمکارت پیامک هشدار با مهلت قطع دریافت میکنید لطفا صفحه پیامک های هشدار را مطالعه کنید و مطابق پیامک دریافتی فرایند لازم را انجام دهید . http://hmti.ir/12
      شما می توانید فرایندهای همتا با استفاده از یک دستگاه فعال دیگر نیز انجام دهید.
      و همچنین از درگاه های زیر فرایند را انجام دهید.
      اپلیکشن همتا http://hmti.ir/app-b
      سایت همتا https://hamta.ntsw.ir
  • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
    امین پور · 1 ماه پیش
    سلام من همه اطلاعات رو وارد میکنم تا مرحله وارد کردن کد امنیتی .اونو که وارد میکنم و ادامه رو میزنم هیچ اتفاقی نمیفته .مشکل از کجاست
    • این نظر ثبت شده و بعد از تأیید ادمین، نمایش داده خواهد شد.
      پاسخگوی همتا · 1 ماه پیش
      سلام وقت بخیراین موارد مشکلات سایت گمرک می باشد لطفا از گمرک پیگیری نمایید